abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2023 @ 19:56:49 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209525131
quote:
14s.gif Op donderdag 15 juni 2023 17:54 schreef HowardRoark het volgende:

Je weet dat er in menig bibliotheek leeftijdsgrenzen zijn? Ook in Nederland. Soms zal dat adviserend zijn, soms restrictief. Vooral als het bijvoorbeeld gaat om bepaald beeldmateriaal. Er zijn natuurlijk in bredere zin ook allerlei dingen in de wet opgenomen waar kinderen van worden weerhouden. Op sommige plekken kunnen kinderen niet komen, sommige dingen kunnen kinderen niet zien of mogen ze niet doen. Volgens jouw lijn van rederen is dit dus fascisme. Haha, maar natuurlijk.
De leeftijdsgrenzen in Nederland vergelijken met een bestuurder die om dubieuze politieke redenen ineens boeken gaat verbieden en censureren, die daarvoor nooit een probleem waren. Of die macht misbruikt om het onderwijs zijn wereldbeeld door hun strot te duwen. _O-

Nee bestuurders als Desantis moet je extreem wantrouwen want iemand die dat doet is waarschijnlijk tot veel ernstigere zaken in staat wegens gebrek aan geweten.
pi_209525247
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 18:00 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Toen dacht mijn zoon nog dat-ie Spiderman was.
Affirmen die hap en op de 25e verdieping aan gevels laten plakken… ;)
pi_209525306
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Wat mooi! En ook heel belangrijk dat de ouders voor het geluk van het kind kiezen.
80% bedenkt zich… dus de kans dat ze verkeerd hebben gekozen is 4x zo groot.

Daarnaast: zelfs als ze goed hebben gekozen is er geen enkel bewijs dat transitie de problemen waar ze mee worstelen verminderen.

Kortom: waarschijnlijk uit liefde gedaan, maar wel op basis van verkeerde info.
pi_209525318
quote:
7s.gif Op donderdag 15 juni 2023 14:28 schreef Ali_boo het volgende:
Ik doe deze twee er maar ook erbij

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Facisme in de puurste vorm.
pi_209525380
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 19:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De leeftijdsgrenzen in Nederland vergelijken met een bestuurder die om dubieuze politieke redenen ineens boeken gaat verbieden en censureren, die daarvoor nooit een probleem waren. Of die macht misbruikt om het onderwijs zijn wereldbeeld door hun strot te duwen. _O-
Hij heeft juist een wet in het leven geroepen op basis waarvan de ouders bepalen welk wereldbeeld ze zelf door de strot van hun eigen kinderen willen duwen (nou ja, de school mag het niet meer).
pi_209525539
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 18:00 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Toen dacht mijn zoon nog dat-ie Spiderman was.
Voor de zekerheid toch maar zijn piemel eraf snijden, anders pleegt hij nog zelfmoord.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209525676
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 20:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Facisme in de puurste vorm.
Nee, verzinsels van de rechtse tabloids. En zoals gewoonlijk weer geen link zodat je het kan checken, natuurlijk, zo rolt de outrage machine.

En dan figuren die 'facisme' schreeuwen zonder ook maar iets te weten van waar het om gaat. Wat een triest gedoe weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2023 20:49:42 ]
pi_209525745
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, verzinsels van de rechtse tabloids. En zoals gewoonlijk weer geen link zodat je het kan checken, natuurlijk, zo rolt de outrage machine.

En dan figuren die 'facisme' schreeuwen zonder ook maar iets te weten van waar het om gaat. Wat een triest gedoe weer.
Wacht, je kunt het niet checken maar je weet wel meteen dat het verzinsels betreft? Dat klinkt tegenstrijdig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209525820
quote:

[..]

Het zou mij verbazen als je beter geïnformeerd bent over dit onderwerp.

Op GeenStijl staat vandaag een getuigenis van een vrouw voor de Senate Judicial committee van Cali, wiens dochter tegen haar wil als minderjarige testosteron kreeg (en uiteindelijk voor zelfmoord koos).

Denk jij dat ze dat verhaal heeft verzonnen? Ze staat daar onder ede…
pi_209525998
quote:

[..]

En waar is jouw link zodat we het kunnen checken?
pi_209526021
quote:

[..]

https://nypost.com/2023/0(...)ut-parental-consent/

https://www.foxnews.com/m(...)ilds-gender-identity
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209527073
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 21:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het zou mij verbazen als je beter geïnformeerd bent over dit onderwerp.

Op GeenStijl staat vandaag een getuigenis van een vrouw voor de Senate Judicial committee van Cali, wiens dochter tegen haar wil als minderjarige testosteron kreeg (en uiteindelijk voor zelfmoord koos).

Denk jij dat ze dat verhaal heeft verzonnen? Ze staat daar onder ede…
Heb je een link naar dat filmpje? Bvd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209527251
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209527345
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 22:43 schreef Slayage het volgende:

[..]
Heb je een link naar dat filmpje? Bvd
https://twitter.com/TheTo(...)sgenderleverworst%2F
pi_209527463
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 22:57 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Allemaal spot on. Deskundige dame ook. Staan een paar hele goede interviews met haar op YouTube.

Ken Zucker (die ze noemt) is ook iemand waar je gerust eens naar kan googlen (inclusief waarom deze man is ontslagen, ondanks dat hij misschien wel de meest deskundige man is op dit gebied wereldwijd).

Als ideologie het gaat winnen van wetenschap (en dat gevaar is in het huidige politieke landschap groot), dan is dat levensgevaarlijk. Gelukkig zijn er landen die op de rem trappen. Ook genoemd in de link. Bepaald geen landen die bekend staan om hun alt-right denkbeelden. Integendeel zelfs.

En het gaat dus niet om anti-transgender zijn. Absoluut niet. Het gaat om de idioterie van medische experimenten op kinderen op basis van onwaarheden die worden verteld.

Dat het maar snel afgelopen is daarmee.
pi_209527760
quote:
;(
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef VEM2012 het volgende:

Inshallah
-Rabia Al-Basri
pi_209528000
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef VEM2012 het volgende:

En het gaat dus niet om anti-transgender zijn. Absoluut niet. Het gaat om de idioterie van medische experimenten op kinderen op basis van onwaarheden die worden verteld.

The World Professional Association for Transgender Health has declared that the minimum age for gender transition treatment can now be lowered to 14, which is two years younger than previously advised.
Along with that decrease in the age requirement for hormone treatments, the association has also moved to lower the minimum age for some gender reassignment surgeries to between 15 or 17.
https://www.salon.com/202(...)red-to-14-years-old/

:N
pi_209528040
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209528092
twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 16 juni 2023 @ 01:33:30 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209528439
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 00:23 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Het verbannen van die vlag vind ik gewoon volkomen achterlijk. Hoezo 'verbannen'? Waarom?

Oh ja... Georganiseerde religie.

Het is verre van winst om woke extremisme in te ruilen voor religieuze dwingelandij. Allebei stromingen die op basis van dogma i.p.v. rationaliteit werken, en eveneens nul oog hebben voor menselijke individualiteit. Houd overdreven invloed van beide VERRE uit het publieke domein.

En zoals ik al jaren zeg: uiteindelijk kruipen conservatieve religieuzen met politieke geldingsdrang altijd bij elkaar. Je moet wat om homo's en vrouwen weer 'op hun plaats te krijgen'.

[ Bericht 7% gewijzigd door EttovanBelgie op 16-06-2023 01:43:46 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209528525
lama

[ Bericht 96% gewijzigd door Natte_BeriBeri op 16-06-2023 02:45:50 ]
pi_209528760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het verbannen van die vlag vind ik gewoon volkomen achterlijk. Hoezo 'verbannen'? Waarom?

Oh ja... Georganiseerde religie.

Het is verre van winst om woke extremisme in te ruilen voor religieuze dwingelandij. Allebei stromingen die op basis van dogma i.p.v. rationaliteit werken, en eveneens nul oog hebben voor menselijke individualiteit. Houd overdreven invloed van beide VERRE uit het publieke domein.

En zoals ik al jaren zeg: uiteindelijk kruipen conservatieve religieuzen met politieke geldingsdrang altijd bij elkaar. Je moet wat om homo's en vrouwen weer 'op hun plaats te krijgen'.
Daarom blijft activisme nodig.
Rechten die men nu heeft kunnen heel eenvoudig weer ontnomen worden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209529482
quote:
9s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
"I want to thank my daddy for letting me be who I wanted to be"

[ twitter ]
Wow, ik schrik hier best van. Mijn zoontje van 5 wil graag Sonic worden later.

Om maar even te demonstreren hoe het brein van een kind van die leeftijd werkt. Toch ren ik liever niet naar een kliniek om hem in een blauwe egel te veranderen.

Of zijn ze in Amerika een stuk sneller volwassen ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 16 juni 2023 @ 09:11:04 #74
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209529518
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wow, ik schrik hier best van. Mijn zoontje van 5 wil graag Sonic worden later.

Om maar even te demonstreren hoe het brein van een kind van die leeftijd werkt. Toch ren ik liever niet naar een kliniek om hem in een blauwe egel te veranderen.

Of zijn ze in Amerika een stuk sneller volwassen ofzo?
Als Trump de maatstaf is dan worden ze daar nooit volwassen.
  vrijdag 16 juni 2023 @ 09:15:59 #75
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209529558
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 00:08 schreef Za het volgende:

[..]
The World Professional Association for Transgender Health has declared that the minimum age for gender transition treatment can now be lowered to 14, which is two years younger than previously advised.
Along with that decrease in the age requirement for hormone treatments, the association has also moved to lower the minimum age for some gender reassignment surgeries to between 15 or 17.
https://www.salon.com/202(...)red-to-14-years-old/

:N
Wij van WC-eend….
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')