De leeftijdsgrenzen in Nederland vergelijken met een bestuurder die om dubieuze politieke redenen ineens boeken gaat verbieden en censureren, die daarvoor nooit een probleem waren. Of die macht misbruikt om het onderwijs zijn wereldbeeld door hun strot te duwen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Je weet dat er in menig bibliotheek leeftijdsgrenzen zijn? Ook in Nederland. Soms zal dat adviserend zijn, soms restrictief. Vooral als het bijvoorbeeld gaat om bepaald beeldmateriaal. Er zijn natuurlijk in bredere zin ook allerlei dingen in de wet opgenomen waar kinderen van worden weerhouden. Op sommige plekken kunnen kinderen niet komen, sommige dingen kunnen kinderen niet zien of mogen ze niet doen. Volgens jouw lijn van rederen is dit dus fascisme. Haha, maar natuurlijk.
Affirmen die hap en op de 25e verdieping aan gevels laten plakken…quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:00 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Toen dacht mijn zoon nog dat-ie Spiderman was.
80% bedenkt zich… dus de kans dat ze verkeerd hebben gekozen is 4x zo groot.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat mooi! En ook heel belangrijk dat de ouders voor het geluk van het kind kiezen.
Facisme in de puurste vorm.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:28 schreef Ali_boo het volgende:
Ik doe deze twee er maar ook erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft juist een wet in het leven geroepen op basis waarvan de ouders bepalen welk wereldbeeld ze zelf door de strot van hun eigen kinderen willen duwen (nou ja, de school mag het niet meer).quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De leeftijdsgrenzen in Nederland vergelijken met een bestuurder die om dubieuze politieke redenen ineens boeken gaat verbieden en censureren, die daarvoor nooit een probleem waren. Of die macht misbruikt om het onderwijs zijn wereldbeeld door hun strot te duwen.![]()
Voor de zekerheid toch maar zijn piemel eraf snijden, anders pleegt hij nog zelfmoord.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:00 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Toen dacht mijn zoon nog dat-ie Spiderman was.
Nee, verzinsels van de rechtse tabloids. En zoals gewoonlijk weer geen link zodat je het kan checken, natuurlijk, zo rolt de outrage machine.quote:
Wacht, je kunt het niet checken maar je weet wel meteen dat het verzinsels betreft? Dat klinkt tegenstrijdig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, verzinsels van de rechtse tabloids. En zoals gewoonlijk weer geen link zodat je het kan checken, natuurlijk, zo rolt de outrage machine.
En dan figuren die 'facisme' schreeuwen zonder ook maar iets te weten van waar het om gaat. Wat een triest gedoe weer.
Het zou mij verbazen als je beter geïnformeerd bent over dit onderwerp.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, verzinsels van de rechtse tabloids. En zoals gewoonlijk weer geen link zodat je het kan checken, natuurlijk, zo rolt de outrage machine.
En dan figuren die 'facisme' schreeuwen zonder ook maar iets te weten van waar het om gaat. Wat een triest gedoe weer.
En waar is jouw link zodat we het kunnen checken?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
https://nypost.com/2023/0(...)ut-parental-consent/quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat filmpje? Bvdquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als je beter geïnformeerd bent over dit onderwerp.
Op GeenStijl staat vandaag een getuigenis van een vrouw voor de Senate Judicial committee van Cali, wiens dochter tegen haar wil als minderjarige testosteron kreeg (en uiteindelijk voor zelfmoord koos).
Denk jij dat ze dat verhaal heeft verzonnen? Ze staat daar onder ede…
https://twitter.com/TheTo(...)sgenderleverworst%2Fquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat filmpje? Bvd
Allemaal spot on. Deskundige dame ook. Staan een paar hele goede interviews met haar op YouTube.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
https://twitter.com/TheTo(...)sgenderleverworst%2F
Inshallahquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
Dat het maar snel afgelopen is daarmee.
The World Professional Association for Transgender Health has declared that the minimum age for gender transition treatment can now be lowered to 14, which is two years younger than previously advised.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
En het gaat dus niet om anti-transgender zijn. Absoluut niet. Het gaat om de idioterie van medische experimenten op kinderen op basis van onwaarheden die worden verteld.
Dat het maar snel afgelopen is daarmee.
Het verbannen van die vlag vind ik gewoon volkomen achterlijk. Hoezo 'verbannen'? Waarom?quote:
Daarom blijft activisme nodig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het verbannen van die vlag vind ik gewoon volkomen achterlijk. Hoezo 'verbannen'? Waarom?
Oh ja... Georganiseerde religie.
Het is verre van winst om woke extremisme in te ruilen voor religieuze dwingelandij. Allebei stromingen die op basis van dogma i.p.v. rationaliteit werken, en eveneens nul oog hebben voor menselijke individualiteit. Houd overdreven invloed van beide VERRE uit het publieke domein.
En zoals ik al jaren zeg: uiteindelijk kruipen conservatieve religieuzen met politieke geldingsdrang altijd bij elkaar. Je moet wat om homo's en vrouwen weer 'op hun plaats te krijgen'.
Wow, ik schrik hier best van. Mijn zoontje van 5 wil graag Sonic worden later.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
"I want to thank my daddy for letting me be who I wanted to be"
[ twitter ]
Als Trump de maatstaf is dan worden ze daar nooit volwassen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wow, ik schrik hier best van. Mijn zoontje van 5 wil graag Sonic worden later.
Om maar even te demonstreren hoe het brein van een kind van die leeftijd werkt. Toch ren ik liever niet naar een kliniek om hem in een blauwe egel te veranderen.
Of zijn ze in Amerika een stuk sneller volwassen ofzo?
Wij van WC-eend….quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:08 schreef Za het volgende:
[..]
The World Professional Association for Transgender Health has declared that the minimum age for gender transition treatment can now be lowered to 14, which is two years younger than previously advised.
Along with that decrease in the age requirement for hormone treatments, the association has also moved to lower the minimum age for some gender reassignment surgeries to between 15 or 17.
https://www.salon.com/202(...)red-to-14-years-old/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |