Nee, dit wordt met gejuich ontvangen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:46 schreef Bocaj het volgende:
Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hahaha, prutsers.
Dit had je natuurlijk kunnen verwachten.
Ik zou dit maar als een waarschuwing zien!
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit wordt met gejuich ontvangen.
Je mag anders zijn, maar niet zichtbaar.
Benieuwd hoe de zelfbenoemde progressieven dit weer gaan spinnen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:46 schreef Bocaj het volgende:
Amerikaans stadje met volledig islamitische gemeenteraad verbiedt pride-vlaggen.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hahaha, prutsers.
Dit had je natuurlijk kunnen verwachten.
Ik zou dit maar als een waarschuwing zien!
Als je wil opvallen dan moet je het ook niet erg vinden als mensen daar wat van vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit wordt met gejuich ontvangen.
Je mag anders zijn, maar niet zichtbaar.
En daar hoort het verbieden van een kleur vlag bij?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Als je wil opvallen dan moet je het ook niet erg vinden als mensen daar wat van vinden.
Heel eenvoudig: fuck de islamitische bestuurders in dat stadje, die vanuit hun religieuze idioterie zo'n debiel besluit nemen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de zelfbenoemde progressieven dit weer gaan spinnen.
Ik vind dit eigenlijk nog wel erger als dat woke geneuzel. De onverdraagzaamheid van alle kanten is gewoon om te kotsen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat je krijgt als de islam het voor het zeggen heeft. Lekker een paar eeuwen terug in de tijd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog wel erger als dat woke geneuzel. De onverdraagzaamheid van alle kanten is gewoon om te kotsen.
Dat moet je dan ook niet willen. Net zo min dat wenselijk is dat het christendom het volledig 'voor het zeggen heeft', of GroenLinks, of de VVD.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat je krijgt als de islam het voor het zeggen heeft. Lekker een paar eeuwen terug in de tijd.
Het christendom is een uitgerangeerde religie/ideologie daar waar het gaat om andere mensen de maat nemen. De islam daarentegen blijft groeien. En hoezeer ik Rutte of Klaver bepaalde zaken ook verwijt, dat valt totaal niet te vergelijken met wat je krijgt met een islamitisch regime.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook niet willen. Net zo min dat wenselijk is dat het christendom het volledig 'voor het zeggen heeft', of GroenLinks, of de VVD.
Ik weet niet hoe het bij de Islam zit maar in het christendom heeft de mens de vrije wil.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het christendom is een uitgerangeerde religie/ideologie daar waar het gaat om andere mensen de maat nemen. De islam daarentegen blijft groeien. En hoezeer ik Rutte of Klaver bepaalde zaken ook verwijt, dat valt totaal niet te vergelijken met wat je krijgt met een islamitisch regime.
Het is ook geen wonder dat vrijwel al die islamtische landen shitholes zijn. Of het zijn oliestaten waarbij de steenrijke elite lekker buitenlandse mensen uitbuit als slaven.
Echt fuckin gay.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:10 schreef Ali_boo het volgende:
Dit vind ik toch hartverwarmend hoor, moslims en christenen vechten samen zij aan zij
Ik wilde ook maar zeggen, wat verwacht je dan? Kijk eens naar Jemen, kijk eens naar Bangladesh..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat je krijgt als de islam het voor het zeggen heeft. Lekker een paar eeuwen terug in de tijd.
Gelegenheids coalitie en daar is natuurlijk niets mis mee. Dat is in de aard van dequote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:10 schreef Ali_boo het volgende:
Dit vind ik toch hartverwarmend hoor, moslims en christenen vechten samen zij aan zij
Pride brengt mensen bij elkaar![]()
[ twitter ]
Er wordt niks gespind. "Moslim" progressieven bekennen kleur in de culture warquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leuke claim. Er blijft alleen één essentiële vraag open:quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel eenvoudig: fuck de islamitische bestuurders in dat stadje, die vanuit hun religieuze idioterie zo'n debiel besluit nemen.
Maar het laat weer eens mooi zien hoezeer moslims en conservatieve engnekken op een lijn zitten.
Er is dan ook niet per definitie iets mis met immigratie, de VS is erop gebouwd. Vrij verkeer van mensen en goederen binnen de EU juich ik persoonlijk ook van harte toe.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke claim. Er blijft alleen één essentiële vraag open:
Waarom zijn progressieven dan vaak voorstander van migratie en conservatieven niet? Dit zie je in letterlijk elk land terug, links en progressieven omarmen retoriek als 'refugees welcome' of 'no human is illegal' en gaan fulmineren van woede als conservatieven deze instroom proberen te beperken. Want 'racisme', 'xenofobie' of 'Islamofobie'.
De realiteit is dat het probleem hier toch echt bij de progressieve medemens zelf ligt. Zij worden nu geconfronteerd met de surrealistische aard van hun wensdenken, namelijk het willen verenigen van een multiculturele samenleving met heel veel migranten uit allerlei oerconservatieve (Islamtische) landen en tegelijkertijd een radicale LGBTQ agenda opdringen. Het blijkt dat dit dus niet echt verenigbaar is.
Mijn punt is vooral dat absolute meerderheden nooit wenselijk zijn. Dat de islam een stuk kutter is dan de andere door mij genoemde voorbeelden, lijkt mij evident.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het christendom is een uitgerangeerde religie/ideologie daar waar het gaat om andere mensen de maat nemen. De islam daarentegen blijft groeien. En hoezeer ik Rutte of Klaver bepaalde zaken ook verwijt, dat valt totaal niet te vergelijken met wat je krijgt met een islamitisch regime.
Het is ook geen wonder dat vrijwel al die islamtische landen shitholes zijn. Of het zijn oliestaten waarbij de steenrijke elite lekker buitenlandse mensen uitbuit als slaven.
Maar hoezo is acceptatie van minderheden zoals homoseksuelen radicaal?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke claim. Er blijft alleen één essentiële vraag open:
Waarom zijn progressieven dan vaak voorstander van migratie en conservatieven niet? Dit zie je in letterlijk elk land terug, links en progressieven omarmen retoriek als 'refugees welcome' of 'no human is illegal' en gaan fulmineren van woede als conservatieven deze instroom proberen te beperken. Want 'racisme', 'xenofobie' of 'Islamofobie'.
De realiteit is dat het probleem hier toch echt bij de progressieve medemens zelf ligt. Zij worden nu geconfronteerd met de surrealistische aard van hun wensdenken, namelijk het willen verenigen van een multiculturele samenleving met heel veel migranten uit allerlei oerconservatieve (Islamtische) landen en tegelijkertijd een radicale LGBTQ agenda opdringen. Het blijkt dat dit dus niet echt verenigbaar is.
Moeten die moslims die jij kent zich niet houden aan wat er in de Koran staat, dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar hoezo is acceptatie van minderheden zoals homoseksuelen radicaal?
Verder ken ik redelijk wat moslims uit verschillende delen van het midden oosten en noord Afrika, en die zijn heel progressief wat betreft hun houding richting homoseksualiteit.
Maar dat komt doordat ze er in de samenleving mee in aanraking zijn gekomen. Daarom vind ik het raar dat er zo'n felle tegenstand is richting het bespreekbaar maken van dit onderwerp op basisscholen.
Er worden de gekste karikaturen van gemaakt, met allerlei excessen als onderbouwing.
Ik heb een keer het lesmateriaal van het COC voor basisonderwijs bekeken, en dat was absoluut niet seksueel, zette homoseksualiteit etc niet op een voetstuk, maakte geen feestje van andere geaardheid of gender, etc.
Het enige waar de lesstof over gaat is dat je mag zijn wie je bent.
En ik snap niet wat daar mis mee is.
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Moeten die moslims die jij kent zich niet houden aan wat er in de Koran staat, dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |