En onze buren zijn ook al van Biden en de staat. Gaat wel ver hoor, dit.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
Kinderen zijn van de staat volgens het Witte Huis![]()
[ twitter ]
"This administration has your BACK"quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Met Biden voorin in de lijnquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
De globalisten uiteraardquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vraag mij vooral af wie dit soort dingen verzint. Dat kan gewoon niet van Biden zelf komen, dat was altijd een redelijk gematigd politicus. Maar sinds zijn presidentschap is het veelal extreme identiteitspolitiek. Schreeuwen over 'Jim Crow 2.0', Covid-19 tegemoetkomingen willen uitdelen op basis van huidskleur, klagen over 'white supremacy', klagen over 'systemic racism' en dus ook dit soort bizarre retoriek over LHBTQ-kwesties. Dit zou je misschien van de meiden van 'The Squad' verwachten, maar niet van een gematigd Democraat.
type fout: has take your backquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat we (de enkele verbaasde zielen) rond 2012 in een alternatieve dimensie terecht zijn gekomen waarin iedereen knetterdebiel is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vraag mij vooral af wie dit soort dingen verzint. Dat kan gewoon niet van Biden zelf komen, dat was altijd een redelijk gematigd politicus. Maar sinds zijn presidentschap is het veelal extreme identiteitspolitiek. Schreeuwen over 'Jim Crow 2.0', Covid-19 tegemoetkomingen willen uitdelen op basis van huidskleur, klagen over 'white supremacy', klagen over 'systemic racism' en dus ook dit soort bizarre retoriek over LHBTQ-kwesties. Dit zou je misschien van de meiden van 'The Squad' verwachten, maar niet van een gematigd Democraat.
Dat idee heb ik af en toe wel jaquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik denk dat we (de enkele verbaasde zielen) rond 2012 in een alternatieve dimensie terecht zijn gekomen waarin iedereen knetterdebiel is.
Is al een topic over.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)et-transgender-vrouw
'Het merk stuurde Mulvaney een blikje met haar beeltenis erop'
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je ouder wordt, dan kun je de veranderingen in de wereld niet meer bolwerken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik denk dat we (de enkele verbaasde zielen) rond 2012 in een alternatieve dimensie terecht zijn gekomen waarin iedereen knetterdebiel is.
Tja, hoe noem je het anders als iemand het rood voor de ogen krijgt bij het zien van wat vlaggen bij het homomonument en besluit om ze te vernielen.quote:
Enige wat in dat filmpje wordt gezegd is dat lhbti'ers er ook gewoon bijhoren. Begrijp eerlijk gezegd niet dat je zo spastisch over wat feitelijk niets meer is een goedbedoelde, vriendelijke boodschap.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Zooo, dat is pas een flinke verdraaiing van wat er gezegd wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
De commentaren zijn weer van het niveau holbewoner op Twitter.quote:
Waar horen ze bij Koos? En deze boodschap gaat natuurlijk een stuk verder dan waar jij het nu voor af wil doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enige wat in dat filmpje wordt gezegd is dat lhbti'ers er ook gewoon bijhoren. Begrijp eerlijk gezegd niet dat je zo spastisch over wat feitelijk niets meer is een goedbedoelde, vriendelijke boodschap.
Dit is geen BNW hèquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar horen ze bij Koos? En deze boodschap gaat natuurlijk een stuk verder dan waar jij het nu voor af wil doen.
Dat is inderdaad het doel van dit soort demagogische bangmaakverhalen. Mensen aan de macht helpen die allerlei fascistische maatregelen nemen zoals boeken uit bibliotheken verwijderen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
Hopen op DeSantis of VivekGod in 2024. Die zorgen wel dat dit soort sektarische troep wordt verwijderd uit het Witte Huis.
says criticsquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:36 schreef Slayage het volgende:
Fox is in de war / wilt van beide walletjes eten[ twitter ]
Ik zou de demagogie vooral zoeken in die video die op vorige pagina wordt gepost.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het doel van dit soort demagogische bangmaakverhalen. Mensen aan de macht helpen die allerlei fascistische maatregelen nemen zoals boeken uit bibliotheken verwijderen.
Ze horen bij de maatschappij, de samenleving, net zoals ieder ander. Dat is de boodschap.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar horen ze bij Koos? En deze boodschap gaat natuurlijk een stuk verder dan waar jij het nu voor af wil doen.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
Hopen op DeSantis of VivekGod in 2024. Die zorgen wel dat dit soort sektarische troep wordt verwijderd uit het Witte Huis.
Nou, deze filmpje maakt een boel andere claims.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze horen bij de maatschappij, de samenleving, net zoals ieder ander. Dat is de boodschap.
Echt geen idee waarom je daar zo spastisch over doet.
Jaja, ik weet het. Helaas,. Maar ik blijf erbij dat beide kandidaten een uitstekende president zouden kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocht DeSantis op een of andere manier de nominatie winnen, dan doet Trump er werkelijk alles aan om hem en de GOP kapot te maken. En dat lukt hem ook nog, want veel Republikeinse kiezers zijn loyaal aan Trump, niet aan de GOP.
Nee hoor, ouders die niet mee willen gaan in deze waanzin zullen de voogdij over de kinderen verliezenquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zooo, dat is pas een flinke verdraaiing van wat er gezegd wordt.
En dat in NWS
Het wordt steeds meer bnwquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee hoor, ouders die niet mee willen gaan in deze waanzin zullen de voogdij over de kinderen verliezen
[ twitter ]
Ik heb nog geen progressieve bestuurders gezien die pro-actief boeken uit bibliotheken verbannen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou de demagogie vooral zoeken in die video die op vorige pagina wordt gepost.
En dat jij rationeel en weloverwogen conservatief beleid verder wilt wegzetten als 'fascisme' is irrelevant. Het is bekend dat progressieven dit bij alles doen wat hun niet bevalt. Jij zult het waarschijnlijk ook wel hartstikke fascistisch vinden dat in Nederland kinderen geen 'geslachtsveranderende' operaties kunnen ondergaan.
Nee, het is verdraaien van wat in de boodschap gezegd wordt, en dan snel iets erbij zoeken dat het zou 'aantonen'.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ach het is steeds dezelfde patroon![]()
[ afbeelding ]
Interessant hoor, is het dan ook censuur dat allerlei standpunten op social media niet welkom zijn (of waren in het geval van Twitter), conservatieve sprekers worden geweerd van universiteiten of zware beveiliging nodig hebben, mensen in worden gecanceld of ontslagen als men een verkeerde mening heeft? Hier zijn inmiddels talloze voorbeelden van te geven.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb nog geen progressieve bestuurders gezien die pro-actief boeken uit bibliotheken verbannen.
En dat soort censuur is gewoon fascistisch beleid te noemen. Bestuurders die zoiets doen moet je bijzonder wantrouwen.
Nee aangezien social media geen publieke ruimte is maar priveruimte is van een bedrijf dat huisregels mag bepalen. Zo mag Fox news bepalen dat er geen progressieve sprekers op hun kanalen komen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Interessant hoor, is het dan ook censuur dat allerlei standpunten op social media niet welkom zijn (of waren in het geval van Twitter), conservatieve sprekers worden geweerd van universiteiten of zware beveiliging nodig hebben, mensen in worden gecanceld of ontslagen als men een verkeerde mening heeft? Hier zijn inmiddels talloze voorbeelden van te geven.
Jazeker, als de politiek dwingend oplegt dat kindertjes bepaalde dingen niet mogen leren en weten, en daarvoor repressie inzet. Daaraan is alles fascisme.quote:Maar dit is zeker geen fascisme, maar een boek weren uit een schoolbibliotheek omdat er openlijk of seksualiteit wordt gesproken of leugens instaan over de menselijke biologische realiteit of de geschiedenis van een land wel. Haha, maar natuurlijk Hex.
Maar die zijn toch door de wet beschermd?quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Interessant hoor, is het dan ook censuur dat allerlei standpunten op social media niet welkom zijn (of waren in het geval van Twitter), conservatieve sprekers worden geweerd van universiteiten of zware beveiliging nodig hebben, mensen in worden gecanceld of ontslagen als men een verkeerde mening heeft? Hier zijn inmiddels talloze voorbeelden van te geven.
Maar dit is zeker geen fascisme, maar een boek weren uit een schoolbibliotheek omdat er openlijk of seksualiteit wordt gesproken of leugens instaan over de menselijke biologische realiteit of de geschiedenis van een land wel. Haha, maar natuurlijk Hex.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
"I want to thank my daddy for letting me be who I wanted to be"
[ twitter ]
quote:
Wat mooi! En ook heel belangrijk dat de ouders voor het geluk van het kind kiezen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Tsja, te hopen voor het kind in kwestie dat hij, als hij volwassen is, er nog steeds zo over denkt. Ik heb zo mijn twijfels of kinderen al zo duidelijk aan kunnen geven wat ze willen... en of wat ze op dit moment willen ook is wat ze later willen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Triest en schrikbarend toch zulke videos. Je zou dit soort dingen als ouder maar gaan aanwakkeren. Het idee bij je kind gaan bevestigen dat deze eigenlijk van het andere geslacht is en daar dan ook nog mee te koop gaan lopen op social media in de hoop dat jij er nog een paar (virtuele) schouderklopjes door kunt krijgen. Gelukkig maar dat progressieven over het algemeen minder kinderen hebben dan conservatieven.quote:
Je weet dat er in menig bibliotheek leeftijdsgrenzen zijn? Ook in Nederland. Soms zal dat adviserend zijn, soms restrictief. Vooral als het bijvoorbeeld gaat om bepaald beeldmateriaal. Er zijn natuurlijk in bredere zin ook allerlei dingen in de wet opgenomen waar kinderen van worden weerhouden. Op sommige plekken kunnen kinderen niet komen, sommige dingen kunnen kinderen niet zien of mogen ze niet doen. Volgens jouw lijn van rederen is dit dus fascisme. Haha, maar natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee aangezien social media geen publieke ruimte is maar priveruimte is van een bedrijf dat huisregels mag bepalen. Zo mag Fox news bepalen dat er geen progressieve sprekers op hun kanalen komen.
Maar eisen dat private partijen een bepaald gedachtegoed een podium moet geven is ook zo'n fascistisch trekje. Zie je ook al bij de roze leeuw.
[..]
Jazeker, als de politiek dwingend oplegt dat kindertjes bepaalde dingen niet mogen leren en weten, en daarvoor repressie inzet. Daaraan is alles fascisme.
Toen dacht mijn zoon nog dat-ie Spiderman was.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Tsja, te hopen voor het kind in kwestie dat hij, als hij volwassen is, er nog steeds zo over denkt. Ik heb zo mijn twijfels of kinderen al zo duidelijk aan kunnen geven wat ze willen... en of wat ze op dit moment willen ook is wat ze later willen.
Maar er mee naar een kliniek gaan op 9-jarige leeftijd.... tsja.
Tja, verbod van een kinderboek verbieden goedpraten dat wij ook leeftijdsgrenzen hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Triest en schrikbarend toch zulke videos. Je zou dit soort dingen als ouder maar gaan aanwakkeren. Het idee bij je kind gaan bevestigen dat deze eigenlijk van het andere geslacht is en daar dan ook nog mee te koop gaan lopen op social media in de hoop dat jij er nog een paar (virtuele) schouderklopjes door kunt krijgen. Gelukkig maar dat progressieven over het algemeen minder kinderen hebben dan conservatieven.
[..]
Je weet dat er in menig bibliotheek leeftijdsgrenzen zijn? Ook in Nederland. Soms zal dat adviserend zijn, soms restrictief. Vooral als het bijvoorbeeld gaat om bepaald beeldmateriaal. Er zijn natuurlijk in bredere zin ook allerlei dingen in de wet opgenomen waar kinderen van worden weerhouden. Op sommige plekken kunnen kinderen niet komen, sommige dingen kunnen kinderen niet zien of mogen ze niet doen. Volgens jouw lijn van rederen is dit dus fascisme. Haha, maar natuurlijk.
'Facisme' is ook zo'n containerbegrip geworden waar zelfbenoemde progressieven graag te pas en onpas mee smijten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Triest en schrikbarend toch zulke videos. Je zou dit soort dingen als ouder maar gaan aanwakkeren. Het idee bij je kind gaan bevestigen dat deze eigenlijk van het andere geslacht is en daar dan ook nog mee te koop gaan lopen op social media in de hoop dat jij er nog een paar (virtuele) schouderklopjes door kunt krijgen. Gelukkig maar dat progressieven over het algemeen minder kinderen hebben dan conservatieven.
[..]
Je weet dat er in menig bibliotheek leeftijdsgrenzen zijn? Ook in Nederland. Soms zal dat adviserend zijn, soms restrictief. Vooral als het bijvoorbeeld gaat om bepaald beeldmateriaal. Er zijn natuurlijk in bredere zin ook allerlei dingen in de wet opgenomen waar kinderen van worden weerhouden. Op sommige plekken kunnen kinderen niet komen, sommige dingen kunnen kinderen niet zien of mogen ze niet doen. Volgens jouw lijn van rederen is dit dus fascisme. Haha, maar natuurlijk.
De leeftijdsgrenzen in Nederland vergelijken met een bestuurder die om dubieuze politieke redenen ineens boeken gaat verbieden en censureren, die daarvoor nooit een probleem waren. Of die macht misbruikt om het onderwijs zijn wereldbeeld door hun strot te duwen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Affirmen die hap en op de 25e verdieping aan gevels laten plakken…quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:00 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Toen dacht mijn zoon nog dat-ie Spiderman was.
80% bedenkt zich… dus de kans dat ze verkeerd hebben gekozen is 4x zo groot.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat mooi! En ook heel belangrijk dat de ouders voor het geluk van het kind kiezen.
Facisme in de puurste vorm.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:28 schreef Ali_boo het volgende:
Ik doe deze twee er maar ook erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft juist een wet in het leven geroepen op basis waarvan de ouders bepalen welk wereldbeeld ze zelf door de strot van hun eigen kinderen willen duwen (nou ja, de school mag het niet meer).quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De leeftijdsgrenzen in Nederland vergelijken met een bestuurder die om dubieuze politieke redenen ineens boeken gaat verbieden en censureren, die daarvoor nooit een probleem waren. Of die macht misbruikt om het onderwijs zijn wereldbeeld door hun strot te duwen.![]()
Voor de zekerheid toch maar zijn piemel eraf snijden, anders pleegt hij nog zelfmoord.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:00 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Toen dacht mijn zoon nog dat-ie Spiderman was.
Nee, verzinsels van de rechtse tabloids. En zoals gewoonlijk weer geen link zodat je het kan checken, natuurlijk, zo rolt de outrage machine.quote:
Wacht, je kunt het niet checken maar je weet wel meteen dat het verzinsels betreft? Dat klinkt tegenstrijdig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, verzinsels van de rechtse tabloids. En zoals gewoonlijk weer geen link zodat je het kan checken, natuurlijk, zo rolt de outrage machine.
En dan figuren die 'facisme' schreeuwen zonder ook maar iets te weten van waar het om gaat. Wat een triest gedoe weer.
Het zou mij verbazen als je beter geïnformeerd bent over dit onderwerp.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, verzinsels van de rechtse tabloids. En zoals gewoonlijk weer geen link zodat je het kan checken, natuurlijk, zo rolt de outrage machine.
En dan figuren die 'facisme' schreeuwen zonder ook maar iets te weten van waar het om gaat. Wat een triest gedoe weer.
En waar is jouw link zodat we het kunnen checken?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
https://nypost.com/2023/0(...)ut-parental-consent/quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat filmpje? Bvdquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als je beter geïnformeerd bent over dit onderwerp.
Op GeenStijl staat vandaag een getuigenis van een vrouw voor de Senate Judicial committee van Cali, wiens dochter tegen haar wil als minderjarige testosteron kreeg (en uiteindelijk voor zelfmoord koos).
Denk jij dat ze dat verhaal heeft verzonnen? Ze staat daar onder ede…
https://twitter.com/TheTo(...)sgenderleverworst%2Fquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat filmpje? Bvd
Allemaal spot on. Deskundige dame ook. Staan een paar hele goede interviews met haar op YouTube.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
https://twitter.com/TheTo(...)sgenderleverworst%2F
Inshallahquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
Dat het maar snel afgelopen is daarmee.
The World Professional Association for Transgender Health has declared that the minimum age for gender transition treatment can now be lowered to 14, which is two years younger than previously advised.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
En het gaat dus niet om anti-transgender zijn. Absoluut niet. Het gaat om de idioterie van medische experimenten op kinderen op basis van onwaarheden die worden verteld.
Het verbannen van die vlag vind ik gewoon volkomen achterlijk. Hoezo 'verbannen'? Waarom?quote:
Daarom blijft activisme nodig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het verbannen van die vlag vind ik gewoon volkomen achterlijk. Hoezo 'verbannen'? Waarom?
Oh ja... Georganiseerde religie.
Het is verre van winst om woke extremisme in te ruilen voor religieuze dwingelandij. Allebei stromingen die op basis van dogma i.p.v. rationaliteit werken, en eveneens nul oog hebben voor menselijke individualiteit. Houd overdreven invloed van beide VERRE uit het publieke domein.
En zoals ik al jaren zeg: uiteindelijk kruipen conservatieve religieuzen met politieke geldingsdrang altijd bij elkaar. Je moet wat om homo's en vrouwen weer 'op hun plaats te krijgen'.
Wow, ik schrik hier best van. Mijn zoontje van 5 wil graag Sonic worden later.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:46 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Als Trump de maatstaf is dan worden ze daar nooit volwassen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wow, ik schrik hier best van. Mijn zoontje van 5 wil graag Sonic worden later.
Om maar even te demonstreren hoe het brein van een kind van die leeftijd werkt. Toch ren ik liever niet naar een kliniek om hem in een blauwe egel te veranderen.
Of zijn ze in Amerika een stuk sneller volwassen ofzo?
Wij van WC-eend….quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:08 schreef Za het volgende:
[..]
The World Professional Association for Transgender Health has declared that the minimum age for gender transition treatment can now be lowered to 14, which is two years younger than previously advised.
Along with that decrease in the age requirement for hormone treatments, the association has also moved to lower the minimum age for some gender reassignment surgeries to between 15 or 17.
https://www.salon.com/202(...)red-to-14-years-old/
Het is een organisatie toegewijd aan het onderzoeken, begrijpen en behandelen van genderdysforie en andere genderstoornissen. De vereniging heeft ongeveer 500 leden over de wereld, werkzaam op gebieden als geneeskunde, psychologie, recht, welzijn, voorlichting, psychotherapie, familiestudies, sociologie, antropologie en seksuologie.quote:
Dat is het precies eigenlijk. Twee religieuze stromingen die elkaar bestrijden en in die dynamiek een enorm aanzuigende werking krijgen en daarmee steeds meer polariseert. Dat de feiten er niet toe doen in zo'n strijd weten we uit de geschiedenis. Treurig eigenlijk, dat we weer op dit punt beland zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het verbannen van die vlag vind ik gewoon volkomen achterlijk. Hoezo 'verbannen'? Waarom?
Het is verre van winst om woke extremisme in te ruilen voor religieuze dwingelandij. Allebei stromingen die op basis van dogma i.p.v. rationaliteit werken, en eveneens nul oog hebben voor menselijke individualiteit. Houd overdreven invloed van beide VERRE uit het publieke domein.
En zoals ik al jaren zeg: uiteindelijk kruipen conservatieve religieuzen met politieke geldingsdrang altijd bij elkaar. Je moet wat om homo's en vrouwen weer 'op hun plaats te krijgen'.
Welke claims zijn dat dan precies? Filmpje is nog geen 30 seconden lang en je hoort Biden zeggen dat lhbti'ers 'onze kinderen en buren' zijn en dat ze 'loved' en 'heard' zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, deze filmpje maakt een boel andere claims.
En wie stelt dat deze mensen geen onderdeel uit zouden maken van de maatschappij? Het zijn Amerikaanse burgers, dus dan maken ze per definitie al onderdeel uit van de Amerikaanse samenleving.
Ik geloof graag dat jij dat denkt. Maar lijkt nog steeds niet te beseffen dat jouw geliefde GOP een pact heeft gesloten met de duivel door zich te vereenzelvigen met Trump.quote:Jaja, ik weet het. Helaas,. Maar ik blijf erbij dat beide kandidaten een uitstekende president zouden kunnen zijn.
Hersenen zijn pas volgroeid op het 25e levensjaar. Dat zou al wat alarmbellen moeten doen rinkelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een organisatie toegewijd aan het onderzoeken, begrijpen en behandelen van genderdysforie en andere genderstoornissen. De vereniging heeft ongeveer 500 leden over de wereld, werkzaam op gebieden als geneeskunde, psychologie, recht, welzijn, voorlichting, psychotherapie, familiestudies, sociologie, antropologie en seksuologie.
En ze geven richtlijnen, het is geen dictaat.
En zoals ik al heel vaak heb gezegd, ook bevestigd door Dr. Grossman: ze komen met deze nieuwe richtlijnen zonder dat er deugdelijk wetenschappelijk bewijs is dat transitie helpt. Terwijl de risico’s groot zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een organisatie toegewijd aan het onderzoeken, begrijpen en behandelen van genderdysforie en andere genderstoornissen. De vereniging heeft ongeveer 500 leden over de wereld, werkzaam op gebieden als geneeskunde, psychologie, recht, welzijn, voorlichting, psychotherapie, familiestudies, sociologie, antropologie en seksuologie.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hersenen zijn pas volgroeid op het 25e levensjaar. Dat zou al wat alarmbellen moeten doen rinkelen.
Verder is die organisatie verre van objectief en neutraal:
https://genderreport.ca/b(...)er-standard-of-care/
When looking at the WPATH committee who worked on the current SOC document, a cursory examination of the members reveals that every one of the members have significant COIs. All of them either receive income based on recommendations in the guidelines, work at clinics or universities who receive funds from advocacy groups, foundations, or pharmaceutical companies who heavily favour a certain treatment paradigm, or have received grants and published papers or research in transgender care.
/
WPATH has a history of being funded and pressured by transgender activists and transgender organizations. For example, during the 2018 WPATH conference when the version 8 SOC development was being discussed, Dr. Marci Bowers, a prominent transgender surgeon who performs genital surgery, stood up in the meeting and urged the SOC committee members to be “bold” in their recommendations. Many transgender people in the audience stood up and clapped.
/
At the 2017 USPATH/WPATH conference, activists protested and shut down a session with Dr. Kenneth Zucker, who endorsed a cautious approach to treating children with gender dysphoria. Rather than engaging with different viewpoints, WPATH agreed to cancel Dr. Zucker (who ironically was on the WPATH SOC committee) and apologize on their website for inviting him. WPATH is allowed to discuss only topics and engage with presenters that are approved by activists, which is the antithesis to a professional organization, or evidence-based inquiry.
/
WPATH is not the typical professional organization that develops clinical practice guidelines. WPATH is a hybrid professional and activist organization, where activists have become voting members and have served as president. In fact, it can be argued that WPATH is activist-led rather than evidence-led, as witnessed at their conferences. Their guidelines are just following what is being performed in gender clinics based on informed consent.
Rest van het stuk maakt gehakt van de methodologie van die organisatie.
Ze komt ook aan het woord in de documentaire, volledig te zien op Twitter, zo goed.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Allemaal spot on. Deskundige dame ook. Staan een paar hele goede interviews met haar op YouTube.
Ken Zucker (die ze noemt) is ook iemand waar je gerust eens naar kan googlen (inclusief waarom deze man is ontslagen, ondanks dat hij misschien wel de meest deskundige man is op dit gebied wereldwijd).
Als ideologie het gaat winnen van wetenschap (en dat gevaar is in het huidige politieke landschap groot), dan is dat levensgevaarlijk. Gelukkig zijn er landen die op de rem trappen. Ook genoemd in de link. Bepaald geen landen die bekend staan om hun alt-right denkbeelden. Integendeel zelfs.
En het gaat dus niet om anti-transgender zijn. Absoluut niet. Het gaat om de idioterie van medische experimenten op kinderen op basis van onwaarheden die worden verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, deze dame werd later aangevallen door transgenders.
Christus, dat is geen wetenschappelijk instituut, dat is een soort politbureau.quote:
Je kan zeker beargumenteren dat jevann de ene extreme situatie belandt in de andere, maar ik denk dat er er in de praktijk niet zo veel zal veranderen, omdat dit alleen betrekking heeft op de openbare ruimte. Dus iedereen in de voortuin een vlag maar niet op straat waardoor je nog steeds straten vol regenboog vlaggen hebt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze komt ook aan het woord in de documentaire, volledig te zien op Twitter, zo goed.
Het antwoord is bedroevend: iemand die zich identificeert als vrouw en die kan dus een piemel hebben. De biologische vrouw wordt terzijde geschoven. De andere definitie dat een vrouw een ´niet man´ komt ook van transgender. Het wokisme grossiert in vrouwenhaat.
Er wordt door de voorstanders gezegd dat het geslacht makkelijk veranderd kan worden. Echter, als je dit ziet, kun je daar natuurlijk wel de nodige bedenkingen bijzetten. Van vrouwen die een piemel willen hebben. Niet klikken als je gevoelig bent, kijken op eigen risico.
Je ziet de constructie van een kunstmatige gemaakte penis, en lappen huid die worden gesneden van onderarm. Het wordt ook wel bij een bovenbeen gedaan. Volgens mij is dat meer gebruikelijk.Je vraagt je af of ze bij al die trans-operaties niet wat onderdelen kunnen ruilen met elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, deze dame werd later aangevallen door transgenders.
[ twitter ]
ok waarschijnlijk wordt dat te ingewikkeld met al die zenuwen.. alhoewel die piemels en vagijnen er ook niet echt functioneel uitzien, kerels die zich laten ombouwen tot vrouw moeten hun hele leven lang met een tang de boel open houden, want je lichaam ziet het als een open wond..![]()
Een kunstmatige vagina moet inderdaad dagelijks, soms meermaals, open worden gehouden, anders groeit het dicht, ook het plassen gaat moeizaam.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:41 schreef Islamofoob het volgende:
[..]
Je vraagt je af of ze bij al die trans-operaties niet wat onderdelen kunnen ruilen met elkaar
ok waarschijnlijk wordt dat te ingewikkeld met al die zenuwen.. alhoewel die piemels en vagijnen er ook niet echt functioneel uitzien, kerels die zich laten ombouwen tot vrouw moeten hun hele leven lang met een tang de boel open houden, want je lichaam ziet het als een open wond..
In de praktijk blijkt dat niet zo. Het is juist heel moeilijk om rechten te ontnemen wanneer die toegekend Zijn. Waardoor het homohuwelijk in Amerika bijna niemand betwist wordt, omdat het er al zo lang is hebben mensen het geaccepteerd omdat ze er zo veel exposure voor hebben gekregen. Omdat deze trans discussie nieuw is, zijn mensen niet zo ver met de acceptatie. Ze zitten psychologisch nog in de weerstand/boosheid fase, gevolgd door berusting en eindigend met acceptatie en idealiter omarming, maar dat heeft tijd nodig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:17 schreef Wantie het volgende:
Rechten die men nu heeft kunnen heel eenvoudig weer ontnomen worden.
Als eerste bestaat er niet eens iets als LGBTQ kinderen. Kinderen zijn bij lange na nog niet seksueel rijp, zowel fysiek als geestelijk niet, en daarom natuurlijkerwijs ook niet met zulke dingen bezig (tenzij actief gestimuleerd door volwassenen).quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke claims zijn dat dan precies? Filmpje is nog geen 30 seconden lang en je hoort Biden zeggen dat lhbti'ers 'onze kinderen en buren' zijn en dat ze 'loved' en 'heard' zijn.
Wat is daar nou weer mis mee? Hoe zuur moet je goddomme zijn om daar een probleem van te maken?
Een groot deel? Ik denk een klein deel. En nu? Zoveel groepen lopen aan tegen vormen van stigmatisering. Als jij morgen de dag naar de VS gaat als blanke, heteroseksuele man, haha, veel succes daar alvast mee. En als progressieveling wordt je ook al bij voorbaat uitgekotst door halve het land.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
En ja, ze zijn onderdeel van de samenleving, maar worden door een groot deel van hun mede-burgers uitgekotst. Zie alleen al dit topic: hoeveel weerzin lhbti+ oproept. Daarom maakt Biden duidelijk dat ook deze groep wordt gesteund.
Kwam laatst een uitgebreide interview tegen op trouw.nl met een dame die is behandeld bij dat gender kliniek in Amsterdam. Dat is echt een horrorverhaal. Ze zegt "op het moment dat je je daar aanmeldt is het resultaat altijd genderdysforie." Ze is in transitie gegaan. Heeft haar borsten laten verwijderen en een afspraak gemaakt om haar eierstokken te laten weg halen, waar ze last minute van heeft afgezien. Ze komt er vervolgens achter dat ze helemaal geen transgender is maar lesbisch. Ze zegt "Nooit hebben ze mij gezegd dat het okay is om een jongensachtige meisje te zijn. Nooit hebben ze gezegd dat ik lesbisch zou kunnen zijn." De gender ideologie dicteerde dat zij ge-affirmed moest worden, het kapitalistische ideologie dicteerde dat er geld verdiend moest worden waardoor dit arme mens zit met een verminkt lichaam. En het betreft hier een tiener dame. De gender ideologie lobbyt ervoor om de jongste kinderen op te offeren voor hun genderideologiequote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Plaats de uitspraken van Biden in de context dat er steeds meer staten komen die middels de kinderbescherming linder uit huis plaats om vervolgens een gender transitie te laten uitvoeren zonder toestemming van de ouders en dan valt waar jij het over hebt volledig in het water.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke claims zijn dat dan precies? Filmpje is nog geen 30 seconden lang en je hoort Biden zeggen dat lhbti'ers 'onze kinderen en buren' zijn en dat ze 'loved' en 'heard' zijn.
Wat is daar nou weer mis mee? Hoe zuur moet je goddomme zijn om daar een probleem van te maken?
En ja, ze zijn onderdeel van de samenleving, maar worden door een groot deel van hun mede-burgers uitgekotst. Zie alleen al dit topic: hoeveel weerzin lhbti+ oproept. Daarom maakt Biden duidelijk dat ook deze groep wordt gesteund.
Ik vind dat mooi. Maar goed, ik ben dan ook geen zure hater.
Allereerst ben je tot je 18e een kind. Ik weet dat jij in de categorie 'alles wat met sex heeft te maken is vies' valt, maar het is heel normaal dat tieners ontdekken dat ze homo of lesbisch zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als eerste bestaat er niet eens iets als LGBTQ kinderen. Kinderen zijn bij lange na nog niet seksueel rijp, zowel fysiek als geestelijk niet, en daarom natuurlijkerwijs ook niet met zulke dingen bezig (tenzij actief gestimuleerd door volwassenen).
En om dan ook het beeld te scheppen dat kinderen van iedereen zijn? Nee, kinderen behoren toe aan HUN familie en HUN ouders. En hoe die ouders en familie die kinderen opvoeden is niet de zaak van de staat.
Het is zorgwekkend om te zien dat jij voor dit soort propaganda valt en het niet eens meer lijkt te begrijpen dat zulke propaganda nogal ver gaat en steeds meer bizarre en cult-like vormen begint aan te nemen.
Lhbti'ers zijn nog altijd een groep in de marge. Het is heel goed dat het Witte Huis zijn steun uitspreekt.quote:Een groot deel? Ik denk een klein deel. En nu? Zoveel groepen lopen aan tegen vormen van stigmatisering. Als jij morgen de dag naar de VS gaat als blanke, heteroseksuele man, haha, veel succes daar alvast mee. En als progressieveling wordt je ook al bij voorbaat uitgekotst door halve het land.
Ik zou als conservatief geen vrienden maken in grote steden of Democratische staten zodra mijn politieke voorkeur duidelijk zou worden. Ik durf zelfs te wedden dat dit over de breedte veel meer problemen zou geven dan mijn homoseksualiteit.
Hier gaat het dus echt mis inderdaad. Binnen de binaire realiteit van het menselijk geslacht, heb je een spectrum van gedrag en karakter, je hebt vrouwelijke vrouwen, wat meer mannelijkere vrouwen, je hebt mannelijke mannen en wat vrouwelijkere mannen. Daar is niets mis mee, maar dat brengt gaan verandering aan in het onderliggende geslacht.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kwam laatst een uitgebreide interview tegen op trouw.nl met een dame die is behandeld bij dat gender kliniek in Amsterdam. Dat is echt een horrorverhaal. Ze zegt "op het moment dat je je daar aanmeldt is het resultaat altijd genderdysforie." Ze is in transitie gegaan. Heeft haar borsten laten verwijderen en een afspraak gemaakt om haar eierstokken te laten weg halen, waar ze last minute van heeft afgezien. Ze komt er vervolgens achter dat ze helemaal geen transgender is maar lesbisch. Ze zegt "Nooit hebben ze mij gezegd dat het okay is om een jongensachtige meisje te zijn. Nooit hebben ze gezegd dat ik lesbisch zou kunnen zijn." De gender ideologie dicteerde dat zij ge-affirmed moest worden, het kapitalistische ideologie dicteerde dat er geld verdiend moest worden waardoor dit arme mens zit met een verminkt lichaam. En het betreft hier een tiener dame. De gender ideologie lobbyt ervoor om de jongste kinderen op te offeren voor hun genderideologie
Als Biden 'children' zegt doelt hij niet (per se) op kids van 4 of 5 jaar oud.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Plaats de uitspraken van Biden in de context dat er steeds meer staten komen die middels de kinderbescherming linder uit huis plaats om vervolgens een gender transitie te laten uitvoeren zonder toestemming van de ouders en dan valt waar jij het over hebt volledig in het water.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier gaat het dus echt mis inderdaad. Binnen de binaire realiteit van het menselijk geslacht, heb je een spectrum van gedrag en karakter, je hebt vrouwelijke vrouwen, wat meer mannelijkere vrouwen, je hebt mannelijke mannen en wat vrouwelijkere mannen. Daar is niets mis mee, maar dat brengt gaan verandering aan in het onderliggende geslacht.
Het is algemene politieke priet praat. Wat dat betreft zegt hij niks geks natuurlijk. Maar context is everything.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Biden 'children' zegt doelt hij niet (per se) op kids van 4 of 5 jaar oud.
Ik ben ook m'n ouders' kind. HowardRoark is het homoseksuele kind van z'n pa en ma, en die jongen is gewoon volwassen. Ook die vallen onder de boodschap van Biden.
Hij zegt niets geks en je hoeft er ook niets geks achter te zoeken. Dat in een of andere staat een kind te jong is omgebouwd, betekent niet dat Biden z'n steun niet moet uitspreken aan de lhbti-gemeenschap.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is algemene politieke priet praat. Wat dat betreft zegt hij niks geks natuurlijk. Maar context is everything.
Dat interview heb ik ook gelezen. Deze vrouw heeft willens en wetens gelogen over hoe ze zich voelde. Ze is daar meerdere jaren in behandeling geweest en heeft nooit verteld dat haar behandeling tegenviel, dat ze twijfels had of dat ze misschien niet verder wilde gaan. Als je consistent liegt en zegt dat je gelukkiger bent, terwijl je juist minder gelukkig bent, dan geloven de psychologen je.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kwam laatst een uitgebreide interview tegen op trouw.nl met een dame die is behandeld bij dat gender kliniek in Amsterdam. Dat is echt een horrorverhaal. Ze zegt "op het moment dat je je daar aanmeldt is het resultaat altijd genderdysforie." Ze is in transitie gegaan. Heeft haar borsten laten verwijderen en een afspraak gemaakt om haar eierstokken te laten weg halen, waar ze last minute van heeft afgezien. Ze komt er vervolgens achter dat ze helemaal geen transgender is maar lesbisch. Ze zegt "Nooit hebben ze mij gezegd dat het okay is om een jongensachtige meisje te zijn. Nooit hebben ze gezegd dat ik lesbisch zou kunnen zijn." De gender ideologie dicteerde dat zij ge-affirmed moest worden, het kapitalistische ideologie dicteerde dat er geld verdiend moest worden waardoor dit arme mens zit met een verminkt lichaam. En het betreft hier een tiener dame. De gender ideologie lobbyt ervoor om de jongste kinderen op te offeren voor hun genderideologie
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik dat een ontzettende open deur vind hoor. En dat de dame in kwestie dan ook niet erg intelligent overkomt. Als je zelf niet eens kunt bedenken dat je misschien wel eens lesbisch zou kunnen zijn.. eeehhh wtf!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier gaat het dus echt mis inderdaad. Binnen de binaire realiteit van het menselijk geslacht, heb je een spectrum van gedrag en karakter, je hebt vrouwelijke vrouwen, wat meer mannelijkere vrouwen, je hebt mannelijke mannen en wat vrouwelijkere mannen. Daar is niets mis mee, maar dat brengt gaan verandering aan in het onderliggende geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |