Nee, dat is eerder reden om te stoppen met geven van richtlijnen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En zoals ik al heel vaak heb gezegd, ook bevestigd door Dr. Grossman: ze komen met deze nieuwe richtlijnen zonder dat er deugdelijk wetenschappelijk bewijs is dat transitie helpt. Terwijl de risico’s groot zijn.
Ze staan onder zware druk van de activisten (dat is inclusief doodsbedreigingen…). Maar zelfs dat is geen reden om zo achteloos om te gaan met de gezondheid van de patiënten.
En nogmaals: er is wel bewijs dat 80% van de kinderen bij adolescentie zich bedenkt. Alle studies die daarnaar zijn gedaan komen met vergelijkbare cijfers. Alle!
Blame the victim, dus. Goed bezig ben jequote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat interview heb ik ook gelezen. Deze vrouw heeft willens en wetens gelogen over hoe ze zich voelde. Ze is daar meerdere jaren in behandeling geweest en heeft nooit verteld dat haar behandeling tegenviel, dat ze twijfels had of dat ze misschien niet verder wilde gaan. Als je consistent liegt en zegt dat je gelukkiger bent, terwijl je juist minder gelukkig bent, dan geloven de psychologen je.
Dat deze vrouw spijt heeft, is super kut voor haar, maar daarvoor moet ze niet de schuld bij de genderkliniek in Amsterdam leggen. Had ze ook maar 1x de waarheid verteld en gezegd dat het tegenviel of dat ze toch twijfelde, dan was dit nooit gebeurd.
Ik vind het heel erg voor haar, maar als ze bewust blijft liegen tegen haar psycholoog, dan moet er toch wel een keer een lampje gaan branden dat er iets niet klopt. Gelukkig gebeurde dit voordat haar eierstokken weggehaald zijn. Overigens laten ze tegenwoordig de eierstokken liever zitten, omdat dat geen/weinig kwaad kan en ze niet per se weggehaald hoeven te worden.
Dat is best schokkend.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kwam laatst een uitgebreide interview tegen op trouw.nl met een dame die is behandeld bij dat gender kliniek in Amsterdam. Dat is echt een horrorverhaal. Ze zegt "op het moment dat je je daar aanmeldt is het resultaat altijd genderdysforie." Ze is in transitie gegaan. Heeft haar borsten laten verwijderen en een afspraak gemaakt om haar eierstokken te laten weg halen, waar ze last minute van heeft afgezien. Ze komt er vervolgens achter dat ze helemaal geen transgender is maar lesbisch. Ze zegt "Nooit hebben ze mij gezegd dat het okay is om een jongensachtige meisje te zijn. Nooit hebben ze gezegd dat ik lesbisch zou kunnen zijn." De gender ideologie dicteerde dat zij ge-affirmed moest worden, het kapitalistische ideologie dicteerde dat er geld verdiend moest worden waardoor dit arme mens zit met een verminkt lichaam. En het betreft hier een tiener dame. De gender ideologie lobbyt ervoor om de jongste kinderen op te offeren voor hun genderideologie
Zijn steun uitspreken heeft implicaties. Dus dat ouders hun kinderen kunnen verliezen als ze niet meegaan in de waan van de dag. En Biden vindt dat dus helemaal prima.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zegt niets geks en je hoeft er ook niets geks achter te zoeken. Dat in een of andere staat een kind te jong is omgebouwd, betekent niet dat Biden z'n steun niet moet uitspreken aan de lhbti-gemeenschap.
Ga voor de grap eens op zoek naar detransitioning. In de VS zijn ze helemaal doorgeslagen tot zoverre dat mensen die uiteindelijk afzien van, of inderdaad detransitionen, verguisd bedreigt etc worden door de wappies van de lhbti community.quote:
Dat is toch een verminking van een lichaam dat intact was. Ze zijn steriel, velen kunnen geen orgasme meer krijgen, risico op allerlei aandoeningen (osteoporose, een hele lijst eigenlijk, sowieso een verminkt lichaam).quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:48 schreef Mylene het volgende:
Een kunstmatige vagina moet inderdaad dagelijks, soms meermaals, open worden gehouden, anders groeit het dicht, ook het plassen gaat moeizaam.
Nee, die conclusie slaat echt helemaal nergens op. Je steun uitspreken richting een groep mensen, in dit geval lhbti'ers, betekent niet dat je misstanden negeert of zelfs goedkeurt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zijn steun uitspreken heeft implicaties. Dus dat ouders hun kinderen kunnen verliezen als ze niet meegaan in de waan van de dag. En Biden vindt dat dus helemaal prima.
Ik als moslim heb geen misstanden nodig om me it te spreken tegen LGBT kwesties.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, die conclusie slaat echt helemaal nergens op. Je steun uitspreken richting een groep mensen, in dit geval lhbti'ers, betekent niet dat je misstanden negeert of zelfs goedkeurt.
Ik vind het oprecht bizar dat ik dat moet uitleggen. Maar goed, jouw lezing is al een stuk begrijpelijker wanneer je beseft waar die vandaan komt. Je bent duidelijk anti-lhbti en gebruikt tragische misstanden als stok om mee te slaan.
Beetje als een Wilders die elk geweldsdelict waar Marokkanen bij zijn betrokken gebruikt als een stok om moslims mee te slaan en zich uit te spreken tegen immigratie en asielopvang.
Nee, dat is niet wat gevierd wordt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:12 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is toch een verminking van een lichaam dat intact was. Ze zijn steriel, velen kunnen geen orgasme meer krijgen, risico op allerlei aandoeningen (osteoporose, een hele lijst eigenlijk, sowieso een verminkt lichaam).
Ook succesvol en tof transgender Loiza kreeg op haar 22e een herseninfarct.
En dit moeten we gaan vieren.
Het is een thread. Je moet klikkenquote:
Het toont aan dat zo'n genderdysforiepsycholoog helemaal niet in staat is om de diagnose genderdysforie te stellen. Dat is ook niet gek want die doen helemaal niet wetenschap maar slechts aan ideologisch bazelen. Zelfs vaststellen of rekening houden met de mogelijkheid dat een puber liegt is al te hoog gegrepen, het mes erin en gauw ook want dat is haar vakgebied, waarvoor ze betaald wordt en wat haar bevestiging van haar collega's oplevert.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat interview heb ik ook gelezen. Deze vrouw heeft willens en wetens gelogen over hoe ze zich voelde. Ze is daar meerdere jaren in behandeling geweest en heeft nooit verteld dat haar behandeling tegenviel, dat ze twijfels had of dat ze misschien niet verder wilde gaan. Als je consistent liegt en zegt dat je gelukkiger bent, terwijl je juist minder gelukkig bent, dan geloven de psychologen je.
Dat deze vrouw spijt heeft, is super kut voor haar, maar daarvoor moet ze niet de schuld bij de genderkliniek in Amsterdam leggen. Had ze ook maar 1x de waarheid verteld en gezegd dat het tegenviel of dat ze toch twijfelde, dan was dit nooit gebeurd.
Ik vind het heel erg voor haar, maar als ze bewust blijft liegen tegen haar psycholoog, dan moet er toch wel een keer een lampje gaan branden dat er iets niet klopt.
Twitter vraagt je om uit de kast te komen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:11 schreef Slayage het volgende:
Krijg ik dit op mijn tijdlijn omdat ik interactie heb met Pride month tweets![]()
[ twitter ]
Als je daarmee bedoelt deze behandelingen bij minderjarigen te verbieden in afwachting van bewijs dat het veilig is en behulpzaam, dan zijn we het met elkaar eens.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is eerder reden om te stoppen met geven van richtlijnen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:16 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
Wat een griezel.
[ twitter ]
Niet normaal.
Dat tiktok filmpje is niet compleet, op facebook staat de complete versie waarin die provinciale primaat het ook nog nodig vind om de term 'kankerzionisten' te gebruiken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappies hebben het niet zo op regenboogbankjes.
"Hier moeten wij weer voor opstaan" is te horen in de video. Dan vraag ik mij af waarom je dan bezig bent met een bankje, als je toch al niet mag zitten van je eigen knetttergekke waanbeelden.
https://www.1limburg.nl/n(...)ders-regenboogbankje
https://www.facebook.com/reel/306663175027970
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |