Met wat nasikruiden en wokken kan je er nog wat van maken.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel triest gesteld met het eten een beetje droge rijst met een ietsje pietsie saus
Het zag er wel heel wit uit, meer rijst als anders watquote:Op maandag 12 juni 2023 18:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met wat nasikruiden en wokken kan je er nog wat van maken.
Dat dus, met wat kruiden (die je altijd wel hebt) maak je het wat smakelijker dan die witte meuk.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met wat nasikruiden en wokken kan je er nog wat van maken.
Ze hebben daar geloof ik niet veel kruiden, wat maggi misschien nog wel,quote:Op maandag 12 juni 2023 19:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, met wat kruiden (die je altijd wel hebt) maak je het wat smakelijker dan die witte meuk.
Als ze maar niet botstquote:Op maandag 12 juni 2023 19:50 schreef Sestra666 het volgende:
moira rijdt heel langzaaaaaaaam met t autootje![]()
![]()
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie ik Jappie ook altijd doen maar goor?? t is in hun eigen bakkesquote:
in gezelschapquote:Op maandag 12 juni 2023 19:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat zie ik Jappie ook altijd doen maar goor?? t is in hun eigen bakkes
Denk nog steeds dezelfde, maar weet t niet zeker.. zag jappie er ook nog steeds mee bezigquote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet net de stream aan en hoor hem zeggen deze heb ik nu zelf geslooptquote:Op maandag 12 juni 2023 20:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk nog steeds dezelfde, maar weet t niet zeker.. zag jappie er ook nog steeds mee bezig
Ze waren wel op stream hoor vandaag.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:07 schreef Lovely het volgende:
Sas heeft een off stream dag, Bern ook niet veel gezien nog
Ik denk dat Jappie het heerlijk vindt om aan iets motorisch te kunnen sleutelen en dan weer lekker hard ermee rijdenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
als het alleen maar sleutelen is, is de lol er snel vanaf is het niet?
Ze zijn ook wel snel kapot het is meer sleutelen dan dat ze kunnen rijdenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
als het alleen maar sleutelen is, is de lol er snel vanaf is het niet?
Jappie heeft een topdag denk ikquote:Op maandag 12 juni 2023 20:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappie het heerlijk vindt om aan iets motorisch te kunnen sleutelen en dan weer lekker hard ermee rijden
Alleeen lukt het hem nietquote:Op maandag 12 juni 2023 20:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappie het heerlijk vindt om aan iets motorisch te kunnen sleutelen en dan weer lekker hard ermee rijden
Ze hadden er wat reserve autotjes bij moeten doenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel snel kapot het is meer sleutelen dan dat ze kunnen rijden
`ja, maar wat ik begreep is dat ze de kapotte autootjes zelf moeten betalenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden er wat reserve autotjes bij moeten doen
Extra leuk als ze veel autotjes hebbenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`ja, maar wat ik begreep is dat ze de kapotte autootjes zelf moeten betalen
ja ...quote:Op maandag 12 juni 2023 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
185 euro, best prijzig als ze snel stuk gaan
Is niet zo heel veel geweest nog de autootjes gaan steeds kapot ze zijn nog niet klaar met het evenementquote:Op maandag 12 juni 2023 20:38 schreef woxxel het volgende:
Jammer. Ik heb t evenement van isaak gemist
Beetje tijdrijden, nog geen echte wedstrijd geweest.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet zo heel veel geweest nog de autootjes gaan steeds kapot ze zijn nog niet klaar met het evenement
Nee, en nog niet eens allemaal of wel? Wel jammer voor zequote:Op maandag 12 juni 2023 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje tijdrijden, nog geen echte wedstrijd geweest.
Toen ik dat typte was er net een autotje gemaakt wat er daarna nog gesloopt is weet ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze het niet afgemaakt de race. `Ik zie ineens iedereen weer alles naar binnen brengen?quote:Op maandag 12 juni 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Toen ik dat typte was er net een autotje gemaakt wat er daarna nog gesloopt is weet ik niet
Geloof het niet. Jammer dat ze morgen niet nog een poging wagen.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze het niet afgemaakt de race. `Ik zie ineens iedereen weer alles naar binnen brengen?
Karretjes waren langer kapot dan dat ze gereden hebbenquote:Op maandag 12 juni 2023 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze het niet afgemaakt de race. `Ik zie ineens iedereen weer alles naar binnen brengen?
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een inkoppertje 'waar is de Mol'![]()
Goed in beeld gebracht
Ja echt jammer ze hebben er zoveel moeite voor gedaanquote:Op maandag 12 juni 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof het niet. Jammer dat ze morgen niet nog een poging wagen.
Ja, echt heel jammer, ging eigenlijk al gelijk mis. \```quote:Op maandag 12 juni 2023 21:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Karretjes waren langer kapot dan dat ze gereden hebben
Zoooo, goed van haar hoor, al haar tweede record, kijk daar heb je wat aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Wendy heeft het gered het kerstmannen pak aan met 25 sec de andere redden dat nog niet maar ze gaan door met oefenen
Was niet in beeld ze lieten degene zien die keken en Mirthe die de tijd opnam.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zoooo, goed van haar hoor, al haar tweede record, kijk daar heb je wat aan.
Jammer dat ik het niet gezien heb.
A gossie arm muisje. Ze hebben ook een mol zitten in de tuin 😉quote:Op maandag 12 juni 2023 22:45 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
de muizengate is weer volop gaande. De muis is gevangen maar zijn staart is eraf
Linda Is It You????quote:Op maandag 12 juni 2023 22:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gossie arm muisje. Ze hebben ook een mol zitten in de tuin 😉
De regie kan dat wijf ook niet meer aanhorenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:02 schreef Harry het volgende:
Mirthe en Erik waren gezellig aan het keuvelen over een kaartspel.
Daarna vonden ze een pannenkoek in de koelkast.
Toen Babette door het beeld kwam werd de stream weggedraaid naar een slaapkamer.
Wanneer is de poolparty?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het lijkt alsof de "rol" die Jeffrey had in deze rls, nu is toebedeeld aan Babette. Ze was gisteren ook heel lang bij kamer 5.
Er moet toch het nodige gaan gebeuren opdat de tv uitzendingen interessant genoeg blijven en de kijkcijfers op peil blijven tenzij het concept al vaak genoeg verkocht is aan het buitenland maar volgens mij nog maar aan 2 landen.
Maarrrr Babette is ook wel de meest aangewezen persoon om die rol te dragen want drama maken kan ze goed.
Ook verwacht ik drama met Isaac, Mirthe en Zoë. Isaac en Mirthe kunnen het goed vinden en trekken wat vaker naar elkaar toe. Dat wordt drama met Zoë bij de poolparty als ze heeft gedronken.
Ik verwacht enorm veel drama bij de poolparty. Alle frustraties onderling die de afgelopen paar weken zijn opgebouwd, gaan eruit komen.
Of is het wishful thinking van mijn kant uhum.
vrijdag of zaterdag, verwarring hierover geweest in de COS, dus ik weet het niet preciesquote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer is de poolparty?
* Recce pakt agenda
Erik heeft er iig geen enkel probleem meequote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
wat lullig dat ze hier de camera op lieten staan
Er is niet echt iets te zien. Misschien weet ze waar de nachtcamera's staan?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
wat lullig dat ze hier de camera op lieten staan
Brrr!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik heeft er iig geen enkel probleem mee
Meestal niet maar zo in bed die oogjes gericht op Mirthie die haar ondergoed uitrektquote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo stiekem is het ondertussen niet meer toch?
Hopelijk kan-ie nu de hele nacht niet slapen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meestal niet maar zo in bed die oogjes gericht op Mirthie die haar ondergoed uitrekt
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk kan-ie nu de hele nacht niet slapen.
Jaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar liggen ze echt op dezelfde slaapkamer?
Man3.quote:
lolquote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3.
Mirthe is niet echt een heel moeilijk boek aan het lezen. De letters zijn zo groot dat je bijna mee kunt lezen.
Mirthe was al een paar keer half in slaap gevallen. Ogen vielen dicht en dan schrok ze weer wakker en las ze verder. Babette mag niet in beeld kennelijk. De camera is nu op een pittende Jasper gericht.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 01:05 schreef Puzzie het volgende:
Bep's harde lach net op de achtergrond, nu bij Mirthie
[ afbeelding ]
Bep wordt idd uit beeld gehouden ,maar aan die harde lach valt niet te ontkomen. Er is duidelijk nog ergens wat te doen maar ik mag naar Jappie kijkenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Mirthe was al een paar keer half in slaap gevallen. Ogen vielen dicht en dan schrok ze weer wakker en las ze verder. Babette mag niet in beeld kennelijk. De camera is nu op een pittende Jasper gericht.
Zit je nu ook met van die Erik-oogjes te loeren?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 01:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bep wordt idd uit beeld gehouden ,maar aan die harde lach valt niet te ontkomen. Er is duidelijk nog ergens wat te doen maar ik mag naar Jappie kijken
Neuh... ik was feedback aan het lezenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit je nu ook met van die Erik-oogjes te loeren?
Goedemorgen Frummeliequote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen.....![]()
Jammer dat het gisteren niet zo gelukt is met de autorace.. die jongens hebben zich uit de naad gewerkt om er een mooi parcour van te maken... alleen werkte de raceauto's niet echt mee.. jammer maar chapeau jongens..
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:48 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie![]()
Ik vond het parcours bouwen best wel vermakelijk om te zienJammer inderdaad dat de autotjes niet mee wilden werken. Al weet je dat ook een beetje bij die dingen. Daar hadden ze best wat meer autotjes en accu's kunnen geven.
Hejjj goedenmorgen Engine...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:48 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie![]()
Ik vond het parcours bouwen best wel vermakelijk om te zienJammer inderdaad dat de autotjes niet mee wilden werken. Al weet je dat ook een beetje bij die dingen. Daar hadden ze best wat meer autotjes en accu's kunnen geven.
Die is er ook weer lekker vlot bij... die gaat ons vast en zeker weer een stukje voorlezen...quote:
Ja vastquote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die is er ook weer lekker vlot bij... die gaat ons vast en zeker weer een stukje voorlezen...
Wij zijn ook erg vroeg hé...Imi en Rupie liggen wel heel lief bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vast
Maar voor nu nog slapende mensen
Geen idee, misschien een opdrachtje en verder is het zoals vele overleven in deze hittequote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:05 schreef Frummelie het volgende:
Wat zal vandaag weer in petto hebben... krijgen we nog een leuke verrassing...of wordt het een tam dagje..
Maar ze hebben toch weer geld voor boodschappen dus ik denk niet dat er een verdienopdracht komt... of zijn ze daar alweer doorheen?...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, misschien een opdrachtje en verder is het zoals vele overleven in deze hitte
Ze hebben niet echt veel verdiend en er is bijna geen eten meerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch weer geld voor boodschappen dus ik denk niet dat er een verdienopdracht komt... of zijn ze daar alweer doorheen?...
Ja ik dacht 28 secquote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:19 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb nog gelezen dat Wendy als een raket dat kerstmanpak aan kon trekken.. toppertje ..
Daarom versla ik momenteel niet als ze op de streams is smorgensquote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:53 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben er eigenijk nu wel klaar mee Eunice...
Ze eten zo goedkoop mogelijk om drank te kunnen kopen las ik hier gisteren.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik vraag me af of er nu al drank is besteld voor de poolparty... kanonne wat een discussie was dat pfieuw... ben sowieso benieuwd hoe dat feestje eruit gaat zien..
Ooh echt maar vandaag zal er wel weer iets binnenkomen na de opdracht van gisteren..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben niet echt veel verdiend en er is bijna geen eten meer
Gisteren aten ze bijna droge rijst
Dat kan ook, ik heb het wel gezien en heb het zelf hier neergezet maar weet het niet exact meerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben 25 seconden..
Haha ja precies, op een gegeven moment ben je er wel klaar mee.. ik vind het heerlijk om naar de vogeltjes te luisteren maar als Eunice gaat kwekken, einde verhaal..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom versla ik momenteel niet als ze op de streams is smorgens
Van de week een heel verslag gedaanmaar om dat iedere dag te doen
We kunnen ondertussen wel dromen wat ze in de ochtend doet
Janet deed ook nog 'n poging, maar had al 'n kwartier nodig om het jasje over haar boobs te trekkenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben 25 seconden..
Je hebt gelijk @Frummeliequote:Op maandag 12 juni 2023 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Wendy heeft het gered het kerstmannen pak aan met 25 sec de andere redden dat nog niet maar ze gaan door met oefenen
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen kunnen ontspannen als zij die doetquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja precies, op een gegeven moment ben je er wel klaar mee.. ik vind het heerlijk om naar de vogeltjes te luisteren maar als Eunice gaat kwekken, einde verhaal..
Hmm ja dat gaat wel erg ver.. ik snap best dat ze een borrel willen bij die poolparty maar moet niet ten koste gaan van het eten... dat ze niets extra's bestellen oké...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze eten zo goedkoop mogelijk om drank te kunnen kopen las ik hier gisteren.
Dan ben je toch niet echt goed bezig lijkt mij
We gaan het zien, ze hadden het over drie cocktails de manquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hmm ja dat gaat wel erg ver.. ik snap best dat ze een borrel willen bij die poolparty maar moet niet ten koste gaan van het eten... dat ze niets extra's bestellen oké...
Dat gaat um niet worden...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Janet deed ook nog 'n poging, maar had al 'n kwartier nodig om het jasje over haar boobs te trekken![]()
En dan heb ik het nog niet eens over haar heupen/dijen
Neeejjj met gierende hakken weg wezen..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen kunnen ontspannen als zij die doet
Neeejjj met gierende hakken weg wezen..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen kunnen ontspannen als zij die doet
Ja zoiets heb ik ook gelezen en dat gaat ze dan doen omdat Marciano wil dat ze er 1tje drinkt... nou dat gaat um ook niet worden... dan wil je nog een 2de en een 3de want dan gaan ze pas smaken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze hadden het over drie cocktails de man
En ik dacht dat er drie waren die niet dronken.
Maar later las ik dat Babette toch 1 cocktail ging drinken.
Ik heb werkelijk geen idee...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef engine het volgende:
Maar ik hoor haar dit nu al een paar keer 's ochtends doen. Gaat ze dat hele boek inspreken? En dan?
Het lijkt er wel op. Vraag mij af of ze dat wel mag doen,quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef engine het volgende:
Maar ik hoor haar dit nu al een paar keer 's ochtends doen. Gaat ze dat hele boek inspreken? En dan?
Ik zit iedere keer met verbazing te kijken. Ik heb dus ook werkelijk geen idee waar ze mee bezig is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. Vraag mij af of ze dat wel mag doen,
Ze mag toch niet iets van een boek gaan gebruiken ?
Ze ziet er niet al te fris uit zo, ze lijkt ook een heel stuk ouder uit te zien in haar gezichtquote:
Ze is tegenwoordig meer van het hardop lezen dan van de oefeningen... af en toe een beentje in de lucht en thats it...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit iedere keer met verbazing te kijken. Ik heb dus ook werkelijk geen idee waar ze mee bezig is.
Ja ze ziet er een beetje verfromfraaid uit...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ziet er niet al te fris uit zo, ze lijkt ook een heel stuk ouder uit te zien in haar gezicht
Ik schrok er van toen ik het gifje zag. Heb de stream nog niet aanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ze ziet er een beetje verfromfraaid uit...
Af en toe een beentje in de luchtquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig meer van het hardop lezen dan van de oefeningen... af en toe een beentje in de lucht en thats it...
Ja ze ziet er een beetje verfromfraaid uit...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ziet er niet al te fris uit zo, ze lijkt ook een heel stuk ouder uit te zien in haar gezicht
Misschien een slechte nacht gehad...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik schrok er van toen ik het gifje zag. Heb de stream nog niet aan
Op liefde!!quote:
Ik denk dat JW vooral trots is op zijn eigen tunnelquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Wat zou JW nu denken... zou hij haar nog steeds willen bespringen..
Ik kan hier toch wel om lachenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:45 schreef Frummelie het volgende:
Doe nu maar even niet meer voorlezen Eunice, doe maar beentjes in de lucht enzo.
Ja...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat JW vooral trots is op zijn eigen tunnel
Dat absoluut we hebben er wel lol om.... beter dit dan kijken naar slapende mensen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan hier toch wel om lachenJa het slaat nergens op maar ze doet het wel consequent iedere ochtend. Het is toch een beetje vermaak voor de vroege streamers
Ze neemt het op...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:59 schreef schizolientje het volgende:
Goede morgen. Zou dat hardop lezen ook om het begrijpend lezen gaan? Net als kinders die het zo leren
Ze zijn weg, dus dat...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:59 schreef chufi het volgende:
Wat is er met die crossautootjes gebeurd? Weer in de ssluis geflikkerd?
De manager heeft andere plannenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Hellloooo goedemorgen zonnestraaltjes...
Ik had niet anders verwacht, jij?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
De manager heeft andere plannen![]()
[ afbeelding ]
oke, dan is een fijne stem en zo belangrijk, ik luister wel eens boeken en sommige kan ik niet concentrerenquote:
Oh nee dat nietquote:
Daar kan ik me alles bij voorstellen ..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, dan is een fijne stem en zo belangrijk, ik luister wel eens boeken en sommige kan ik niet concentreren
Ja gezellie.. dan gaan we maar weer naar Eunice..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:14 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee dat niet
We kijken weer naar hoopjes slapende mensen
Geef ze eens ongelijk dat ze uitslapen, wat moeten ze een hele dag doen. Beter lekker uitslapenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:14 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee dat niet
We kijken weer naar hoopjes slapende mensen
Dat zou ik jammer vinden. Ik gun Rupert zijn verliefdheid maar ik denk ook dat hij daardoor minder leuk uit de verf komt. Zonder Imadiddin had hij meer een positieve stempel gedrukt in de groep. Hij kan geweldig verhalen vertellen, is vaak erg grappig, niet op zijn mondje gevallen en had wellicht andere "vriendschappen" op gebouwd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:57 schreef Frummelie het volgende:
Imi en Rupie liggen lepeltje,lepeltje, het zweet breekt me uit.
Volgens mij gaat Rupie op de stip komen bij de volgende eliminatie... maar ja ook dat kan zo weer veranderen...
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zou ik jammer vinden. Ik gun Rupert zijn verliefdheid maar ik denk ook dat hij daardoor minder leuk uit de verf komt. Zonder Imadiddin had hij meer een positieve stempel gedrukt in de groep. Hij kan geweldig verhalen vertellen, is vaak erg grappig, niet op zijn mondje gevallen en had wellicht andere "vriendschappen" op gebouwd.
Goedemorgen![]()
Ik kom tegenwoordig wat later online. Tot 8.30 is er toch niks te zien en aan Eunice heb ik een broertje dood.
Wat staat zij dan te doenquote:
Is een mogelijkheidquote:
Ja heel raar,quote:
Ik zou gek worden... ieuwwwquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
Janet wil het hout buiten bij de keuken opruimen zodat de vuilnisbakken naar buiten kunnen en ze wil vragen voor twee ventilators voor tussen de lampen in de keuken.
Er zijn veel te veel vliegen Het is een drama zegt ze.
Moet zeker geknipt wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
We hebben nu de heg in beeld op beide streams.
Algemene mededelingen schallen door de loods en tuin.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
We hebben nu de heg in beeld op beide streams.
En wie bepaald dan wie dat wint?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Bij hun namen op die paal hangen brillen voor de poolparty en er hangt een enveloppe met brief en golden ticket. In de brief staat dat ze die golden ticket kunnen winnen als ze de contest beste/mooiste outfit winnen tijdens de poolparty. Ze beginnen in hun slaapkamer en worden opgehaald.
Ik weet niet of ik alles goed heb.
Nou dat mag gezegd worden, ik kan me van BB vorig jaar herinneren dat we er wel eens 1 hadden van een uur of langer.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig hebben we niet veel SL in EJVJL En ze zijn er al weer
Ooh ja dat zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:30 schreef Limbus het volgende:
[..]
Denk zomaar dat ze de mededeling krijgen, opstaan !!!
Ja wie doet datquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
Jemig dat geklooi met die berichten van mij...
Ik zei de gek haha... komt omdat ik mobiel post blijkbaar.. dan post ik te snel achter elkaar en staat het vorige bericht er nog in.... of zoiets...quote:
Vodafone zeker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zei de gek haha... komt omdat ik mobiel post blijkbaar.. dan post ik te snel achter elkaar en staat het vorige bericht er nog in.... of zoiets...
Haha ... Neej de enige echte..quote:
Ah chocomelquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ... Neej de enige echte..
Ik hoorde heel even een gezellig zomers muziekje..
Iedere ochtend telt hij ze.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:46 schreef Cargamelk het volgende:
Dat haar van Tiano halve dagen in de spiegel loeren ..lijkt Zoe wel
Meer Martin met dat haar...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:46 schreef Cargamelk het volgende:
Dat haar van Tiano halve dagen in de spiegel loeren ..lijkt Zoe wel
Ja. Ze zijn nu allemaal uit bed.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:30 schreef Limbus het volgende:
[..]
Denk zomaar dat ze de mededeling krijgen, opstaan !!!
Ja 7 uur ontbijt en zondag om 8 uur.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn nu allemaal uit bed.![]()
Dat wordt geen pretje voor ze de komende weken.
Vroeg op, allemaal tegelijk het liefst en actief zijn de hele dag.
Komt ook omdat Eric geen biljart partner meer heeft. Dat biljart was aangeschaft door Eric en Jan Willem. Beide fanatieke biljarters ook in het dagelijks leven.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
Erik weer even aant biljarten.. best jammer wordt ook niet veel meer gebruikt maar ja dat was te verwachten na verloop van tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |