Met wat nasikruiden en wokken kan je er nog wat van maken.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel triest gesteld met het eten een beetje droge rijst met een ietsje pietsie saus
Het zag er wel heel wit uit, meer rijst als anders watquote:Op maandag 12 juni 2023 18:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met wat nasikruiden en wokken kan je er nog wat van maken.
Dat dus, met wat kruiden (die je altijd wel hebt) maak je het wat smakelijker dan die witte meuk.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met wat nasikruiden en wokken kan je er nog wat van maken.
Ze hebben daar geloof ik niet veel kruiden, wat maggi misschien nog wel,quote:Op maandag 12 juni 2023 19:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, met wat kruiden (die je altijd wel hebt) maak je het wat smakelijker dan die witte meuk.
Als ze maar niet botstquote:Op maandag 12 juni 2023 19:50 schreef Sestra666 het volgende:
moira rijdt heel langzaaaaaaaam met t autootje![]()
![]()
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie ik Jappie ook altijd doen maar goor?? t is in hun eigen bakkesquote:
in gezelschapquote:Op maandag 12 juni 2023 19:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat zie ik Jappie ook altijd doen maar goor?? t is in hun eigen bakkes
Denk nog steeds dezelfde, maar weet t niet zeker.. zag jappie er ook nog steeds mee bezigquote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet net de stream aan en hoor hem zeggen deze heb ik nu zelf geslooptquote:Op maandag 12 juni 2023 20:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk nog steeds dezelfde, maar weet t niet zeker.. zag jappie er ook nog steeds mee bezig
Ze waren wel op stream hoor vandaag.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:07 schreef Lovely het volgende:
Sas heeft een off stream dag, Bern ook niet veel gezien nog
Ik denk dat Jappie het heerlijk vindt om aan iets motorisch te kunnen sleutelen en dan weer lekker hard ermee rijdenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
als het alleen maar sleutelen is, is de lol er snel vanaf is het niet?
Ze zijn ook wel snel kapot het is meer sleutelen dan dat ze kunnen rijdenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
als het alleen maar sleutelen is, is de lol er snel vanaf is het niet?
Jappie heeft een topdag denk ikquote:Op maandag 12 juni 2023 20:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappie het heerlijk vindt om aan iets motorisch te kunnen sleutelen en dan weer lekker hard ermee rijden
Alleeen lukt het hem nietquote:Op maandag 12 juni 2023 20:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappie het heerlijk vindt om aan iets motorisch te kunnen sleutelen en dan weer lekker hard ermee rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |