Ik denk dat JW vooral trots is op zijn eigen tunnelquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Wat zou JW nu denken... zou hij haar nog steeds willen bespringen..
Ik kan hier toch wel om lachenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:45 schreef Frummelie het volgende:
Doe nu maar even niet meer voorlezen Eunice, doe maar beentjes in de lucht enzo.
Ja...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat JW vooral trots is op zijn eigen tunnel
Dat absoluut we hebben er wel lol om.... beter dit dan kijken naar slapende mensen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan hier toch wel om lachenJa het slaat nergens op maar ze doet het wel consequent iedere ochtend. Het is toch een beetje vermaak voor de vroege streamers
Ze neemt het op...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:59 schreef schizolientje het volgende:
Goede morgen. Zou dat hardop lezen ook om het begrijpend lezen gaan? Net als kinders die het zo leren
Ze zijn weg, dus dat...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:59 schreef chufi het volgende:
Wat is er met die crossautootjes gebeurd? Weer in de ssluis geflikkerd?
De manager heeft andere plannenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Hellloooo goedemorgen zonnestraaltjes...
Ik had niet anders verwacht, jij?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
De manager heeft andere plannen![]()
[ afbeelding ]
oke, dan is een fijne stem en zo belangrijk, ik luister wel eens boeken en sommige kan ik niet concentrerenquote:
Oh nee dat nietquote:
Daar kan ik me alles bij voorstellen ..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, dan is een fijne stem en zo belangrijk, ik luister wel eens boeken en sommige kan ik niet concentreren
Ja gezellie.. dan gaan we maar weer naar Eunice..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:14 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee dat niet
We kijken weer naar hoopjes slapende mensen
Geef ze eens ongelijk dat ze uitslapen, wat moeten ze een hele dag doen. Beter lekker uitslapenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:14 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee dat niet
We kijken weer naar hoopjes slapende mensen
Dat zou ik jammer vinden. Ik gun Rupert zijn verliefdheid maar ik denk ook dat hij daardoor minder leuk uit de verf komt. Zonder Imadiddin had hij meer een positieve stempel gedrukt in de groep. Hij kan geweldig verhalen vertellen, is vaak erg grappig, niet op zijn mondje gevallen en had wellicht andere "vriendschappen" op gebouwd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:57 schreef Frummelie het volgende:
Imi en Rupie liggen lepeltje,lepeltje, het zweet breekt me uit.
Volgens mij gaat Rupie op de stip komen bij de volgende eliminatie... maar ja ook dat kan zo weer veranderen...
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zou ik jammer vinden. Ik gun Rupert zijn verliefdheid maar ik denk ook dat hij daardoor minder leuk uit de verf komt. Zonder Imadiddin had hij meer een positieve stempel gedrukt in de groep. Hij kan geweldig verhalen vertellen, is vaak erg grappig, niet op zijn mondje gevallen en had wellicht andere "vriendschappen" op gebouwd.
Goedemorgen![]()
Ik kom tegenwoordig wat later online. Tot 8.30 is er toch niks te zien en aan Eunice heb ik een broertje dood.
Wat staat zij dan te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |