Neeejjj met gierende hakken weg wezen..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen kunnen ontspannen als zij die doet
Neeejjj met gierende hakken weg wezen..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen kunnen ontspannen als zij die doet
Ja zoiets heb ik ook gelezen en dat gaat ze dan doen omdat Marciano wil dat ze er 1tje drinkt... nou dat gaat um ook niet worden... dan wil je nog een 2de en een 3de want dan gaan ze pas smaken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze hadden het over drie cocktails de man
En ik dacht dat er drie waren die niet dronken.
Maar later las ik dat Babette toch 1 cocktail ging drinken.
Ik heb werkelijk geen idee...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef engine het volgende:
Maar ik hoor haar dit nu al een paar keer 's ochtends doen. Gaat ze dat hele boek inspreken? En dan?
Het lijkt er wel op. Vraag mij af of ze dat wel mag doen,quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:16 schreef engine het volgende:
Maar ik hoor haar dit nu al een paar keer 's ochtends doen. Gaat ze dat hele boek inspreken? En dan?
Ik zit iedere keer met verbazing te kijken. Ik heb dus ook werkelijk geen idee waar ze mee bezig is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. Vraag mij af of ze dat wel mag doen,
Ze mag toch niet iets van een boek gaan gebruiken ?
Ze ziet er niet al te fris uit zo, ze lijkt ook een heel stuk ouder uit te zien in haar gezichtquote:
Ze is tegenwoordig meer van het hardop lezen dan van de oefeningen... af en toe een beentje in de lucht en thats it...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit iedere keer met verbazing te kijken. Ik heb dus ook werkelijk geen idee waar ze mee bezig is.
Ja ze ziet er een beetje verfromfraaid uit...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ziet er niet al te fris uit zo, ze lijkt ook een heel stuk ouder uit te zien in haar gezicht
Ik schrok er van toen ik het gifje zag. Heb de stream nog niet aanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ze ziet er een beetje verfromfraaid uit...
Af en toe een beentje in de luchtquote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig meer van het hardop lezen dan van de oefeningen... af en toe een beentje in de lucht en thats it...
Ja ze ziet er een beetje verfromfraaid uit...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ziet er niet al te fris uit zo, ze lijkt ook een heel stuk ouder uit te zien in haar gezicht
Misschien een slechte nacht gehad...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik schrok er van toen ik het gifje zag. Heb de stream nog niet aan
Op liefde!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |