Jaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar liggen ze echt op dezelfde slaapkamer?
Man3.quote:
lolquote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3.
Mirthe is niet echt een heel moeilijk boek aan het lezen. De letters zijn zo groot dat je bijna mee kunt lezen.
Mirthe was al een paar keer half in slaap gevallen. Ogen vielen dicht en dan schrok ze weer wakker en las ze verder. Babette mag niet in beeld kennelijk. De camera is nu op een pittende Jasper gericht.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 01:05 schreef Puzzie het volgende:
Bep's harde lach net op de achtergrond, nu bij Mirthie
[ afbeelding ]
Bep wordt idd uit beeld gehouden ,maar aan die harde lach valt niet te ontkomen. Er is duidelijk nog ergens wat te doen maar ik mag naar Jappie kijkenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Mirthe was al een paar keer half in slaap gevallen. Ogen vielen dicht en dan schrok ze weer wakker en las ze verder. Babette mag niet in beeld kennelijk. De camera is nu op een pittende Jasper gericht.
Zit je nu ook met van die Erik-oogjes te loeren?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 01:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bep wordt idd uit beeld gehouden ,maar aan die harde lach valt niet te ontkomen. Er is duidelijk nog ergens wat te doen maar ik mag naar Jappie kijken
Neuh... ik was feedback aan het lezenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit je nu ook met van die Erik-oogjes te loeren?
Goedemorgen Frummeliequote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:44 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen.....![]()
Jammer dat het gisteren niet zo gelukt is met de autorace.. die jongens hebben zich uit de naad gewerkt om er een mooi parcour van te maken... alleen werkte de raceauto's niet echt mee.. jammer maar chapeau jongens..
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:48 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie![]()
Ik vond het parcours bouwen best wel vermakelijk om te zienJammer inderdaad dat de autotjes niet mee wilden werken. Al weet je dat ook een beetje bij die dingen. Daar hadden ze best wat meer autotjes en accu's kunnen geven.
Hejjj goedenmorgen Engine...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:48 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie![]()
Ik vond het parcours bouwen best wel vermakelijk om te zienJammer inderdaad dat de autotjes niet mee wilden werken. Al weet je dat ook een beetje bij die dingen. Daar hadden ze best wat meer autotjes en accu's kunnen geven.
Die is er ook weer lekker vlot bij... die gaat ons vast en zeker weer een stukje voorlezen...quote:
Ja vastquote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die is er ook weer lekker vlot bij... die gaat ons vast en zeker weer een stukje voorlezen...
Wij zijn ook erg vroeg hé...Imi en Rupie liggen wel heel lief bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vast
Maar voor nu nog slapende mensen
Geen idee, misschien een opdrachtje en verder is het zoals vele overleven in deze hittequote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:05 schreef Frummelie het volgende:
Wat zal vandaag weer in petto hebben... krijgen we nog een leuke verrassing...of wordt het een tam dagje..
Maar ze hebben toch weer geld voor boodschappen dus ik denk niet dat er een verdienopdracht komt... of zijn ze daar alweer doorheen?...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, misschien een opdrachtje en verder is het zoals vele overleven in deze hitte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |