Ze hadden er wat reserve autotjes bij moeten doenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel snel kapot het is meer sleutelen dan dat ze kunnen rijden
`ja, maar wat ik begreep is dat ze de kapotte autootjes zelf moeten betalenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden er wat reserve autotjes bij moeten doen
Extra leuk als ze veel autotjes hebbenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`ja, maar wat ik begreep is dat ze de kapotte autootjes zelf moeten betalen
ja ...quote:Op maandag 12 juni 2023 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
185 euro, best prijzig als ze snel stuk gaan
Is niet zo heel veel geweest nog de autootjes gaan steeds kapot ze zijn nog niet klaar met het evenementquote:Op maandag 12 juni 2023 20:38 schreef woxxel het volgende:
Jammer. Ik heb t evenement van isaak gemist
Beetje tijdrijden, nog geen echte wedstrijd geweest.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet zo heel veel geweest nog de autootjes gaan steeds kapot ze zijn nog niet klaar met het evenement
Nee, en nog niet eens allemaal of wel? Wel jammer voor zequote:Op maandag 12 juni 2023 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje tijdrijden, nog geen echte wedstrijd geweest.
Toen ik dat typte was er net een autotje gemaakt wat er daarna nog gesloopt is weet ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze het niet afgemaakt de race. `Ik zie ineens iedereen weer alles naar binnen brengen?quote:Op maandag 12 juni 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Toen ik dat typte was er net een autotje gemaakt wat er daarna nog gesloopt is weet ik niet
Geloof het niet. Jammer dat ze morgen niet nog een poging wagen.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze het niet afgemaakt de race. `Ik zie ineens iedereen weer alles naar binnen brengen?
Karretjes waren langer kapot dan dat ze gereden hebbenquote:Op maandag 12 juni 2023 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze het niet afgemaakt de race. `Ik zie ineens iedereen weer alles naar binnen brengen?
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een inkoppertje 'waar is de Mol'![]()
Goed in beeld gebracht
Ja echt jammer ze hebben er zoveel moeite voor gedaanquote:Op maandag 12 juni 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof het niet. Jammer dat ze morgen niet nog een poging wagen.
Ja, echt heel jammer, ging eigenlijk al gelijk mis. \```quote:Op maandag 12 juni 2023 21:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Karretjes waren langer kapot dan dat ze gereden hebben
Zoooo, goed van haar hoor, al haar tweede record, kijk daar heb je wat aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Wendy heeft het gered het kerstmannen pak aan met 25 sec de andere redden dat nog niet maar ze gaan door met oefenen
Was niet in beeld ze lieten degene zien die keken en Mirthe die de tijd opnam.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zoooo, goed van haar hoor, al haar tweede record, kijk daar heb je wat aan.
Jammer dat ik het niet gezien heb.
A gossie arm muisje. Ze hebben ook een mol zitten in de tuin 😉quote:Op maandag 12 juni 2023 22:45 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
de muizengate is weer volop gaande. De muis is gevangen maar zijn staart is eraf
Linda Is It You????quote:Op maandag 12 juni 2023 22:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gossie arm muisje. Ze hebben ook een mol zitten in de tuin 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |