Die had al een kop kleiner moeten gemaakt worden in het hele koop tjuchem verhaalquote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[ twitter ]In het kader van het recente nieuws over de formatie wel ongemakkelijk hard gelachen om dit draadje.
Geeft eens te meer aan wat een domme keus het was om Jorritsma hier op te zetten.
Ja want de duizenden miljarden die daar al naartoe zijn gegaan zijn zo goed besteed dat we nog meer moeten geven.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:50 schreef Hanca het volgende:
Voorlopig alleen een deal om geld te geven voor grensbewaking en een belofte van een lening die de Tunesische economie overeind moet houden. Lijkt me beide prima. Die mensensmokkel moet gewoon worden aangepakt, dus grensbewaking moet op punt zijn. En een instortende Tunesische economie, dat zijn potentieel miljoenen vluchtelingen, maar ook miljoenen mensen in armoede, extra. Juist zulke plannen, waarmee we de reden van vluchten kunnen wegnemen, ben ik heel erg voor. Meer steun voor de Afrikaanse economieën.
en de huurtoeslag voor nederlanders hier wat meer kortenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:50 schreef Hanca het volgende:
Voorlopig alleen een deal om geld te geven voor grensbewaking en een belofte van een lening die de Tunesische economie overeind moet houden. Lijkt me beide prima. Die mensensmokkel moet gewoon worden aangepakt, dus grensbewaking moet op punt zijn. En een instortende Tunesische economie, dat zijn potentieel miljoenen vluchtelingen, maar ook miljoenen mensen in armoede, extra. Juist zulke plannen, waarmee we de reden van vluchten kunnen wegnemen, ben ik heel erg voor. Meer steun voor de Afrikaanse economieën.
Nee, lekker dat land failliet laten gaan... goed plan...quote:Op zondag 11 juni 2023 20:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja want de duizenden miljarden die daar al naartoe zijn gegaan zijn zo goed besteed dat we nog meer moeten geven.
Dat er anno 2023 nog van jouw soort naïeve mensen zijn.
Ja weet ik veel. Emmercompascuum, Nieuw-Amsterdam, Bargeres en andere gehuchten die alleen bekend zijn van de liedjes van Skik. Uiteraard gaat dit niet want je kunt dergelijke gebieden niet laten overstromen met vluchtelingen. Dat betekent dus ook dat je diezelfde vluchtelingen niet massaal in dunbevolkte gebieden in Zweden of Frankrijk kunt opvangen "want daar is ruimte genoeg", wat vaak geroepen wordt.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vertel, welke kernen doel je op? Ik ben benieuwd.
Die kleine kernen nou net niet echt. Maar genoeg wat grotere plaatsen die te maken hebben met krimp of die net niet groot genoeg zijn om alle voorzieningen in stand te houden. Zo heeft Hoogezand waar ik woon korte tijd geleden hun MBO moeten sluiten, omdat ze te klein werden. Eigenlijk gewoon zonde.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Emmercompascuum, Nieuw-Amsterdam, Bargeres en andere gehuchten die alleen bekend zijn van de liedjes van Skik. Uiteraard gaat dit niet want je kunt dergelijke gebieden niet laten overstromen met vluchtelingen. Dat betekent dus ook dat je diezelfde vluchtelingen niet massaal in dunbevolkte gebieden in Zweden of Frankrijk kunt opvangen "want daar is ruimte genoeg", wat vaak geroepen wordt.
Dat noemen we vliegwielbeleid.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:23 schreef Hanca het volgende:
Nederland is niet vol, maar de Nederlanders kruipen steeds meer op elkaar in een klein stukje Nederland. Daar gaat het mis.
Het netwerk van Rutte is wat beperktquote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[ twitter ]In het kader van het recente nieuws over de formatie wel ongemakkelijk hard gelachen om dit draadje.
Geeft eens te meer aan wat een domme keus het was om Jorritsma hier op te zetten.
Belangrijkste conclusie uit het Nieuwsuur-verhaal was voor mij de bevestiging dat die verkenning een wassen neus was en het altijd de bedoeling is geweest ons in een nieuw kabinet Rutte te rommelen, met dezelfde partijen, zoals iedereen al wist.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Heb je de uitslag van de verkiezingen gemist of zo? Zonder VVD en D66 was er geen fatsoenlijke regering te vormen. Het enige wat nog open stond was of de VVD met de PvdA/GL uit de voeten kon.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Belangrijkste conclusie uit het Nieuwsuur-verhaal was voor mij de bevestiging dat die verkenning een wassen neus was en het altijd de bedoeling is geweest ons in een nieuw kabinet Rutte te rommelen, met dezelfde partijen, zoals iedereen al wist.
Praat ik Chinees?quote:Op maandag 12 juni 2023 01:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je de uitslag van de verkiezingen gemist of zo? Zonder VVD en D66 was er geen fatsoenlijke regering te vormen. Het enige wat nog open stond was of de VVD met de PvdA/GL uit de voeten kon.
Het was/is gezien de uitslag een van de zo niet de enige logische werkbare uitslag.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Praat ik Chinees?
Lees je überhaupt mijn reactie?
De verkenners verkenden niet, maar waren actief aan het sturen naar een kabinet met CDA, liefst zonder Omtzigt.
Ik heb toen niemand gehoord die dacht aan een kabinet zonder CDA, als CDA zou willen regeren. VVD-D66-CDA met PvdA/GL/CU of een combinatie uit die 3, dat waren de opties volgens iedereen.quote:Op maandag 12 juni 2023 01:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Praat ik Chinees?
Lees je überhaupt mijn reactie?
De verkenners verkenden niet, maar waren actief aan het sturen naar een kabinet met CDA, liefst zonder Omtzigt.
Keep your friends close and your enemies closer is altijd wel een populaire methodiek in de politiek.quote:Op maandag 12 juni 2023 07:16 schreef nostra het volgende:
Hwt lijkt me toch vrij logisch dat je een vent als Omtzigt niet in je kabinet wil hebben, dat daar überhaupt nog zoveel discussie over is (geweest).
Het was ooit goed geregeld naar de Hoekse Waard vanaf Zuidplein via busstation Heinenoord, maar er is flink het mes in de dienstregeling gezet.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die kleine kernen nou net niet echt. Maar genoeg wat grotere plaatsen die te maken hebben met krimp of die net niet groot genoeg zijn om alle voorzieningen in stand te houden. Zo heeft Hoogezand waar ik woon korte tijd geleden hun MBO moeten sluiten, omdat ze te klein werden. Eigenlijk gewoon zonde.
En nee, je moet die gebieden niet overspoelen met statushouders. Maar als je het OV eens goed in elkaar gaat zetten, komen er zat mensen uit het hele land naar zulke plekken om er te wonen. Ook in de achterhoek, bijvoorbeeld. Daar krimpt de bevolking enorm (meer dan 5%). Als je de trein eens goed gaat organiseren, kan dat gewoon best een interessante plek zijn om te wonen als je in Utrecht werkt en dat werk ook een aantal dagen in de week thuis kunt doen. Nu doe je daar 2,5 uur over, maar dat is echt absurd traag. Marseille-Parijs (700km) duurt per trein praktisch even lang als de 140km van Utrecht naar Enschede.
Ook plekken vlak bij de randstad als de Hoeksche Waard en de Kop van Noord-Holland zijn gewoon krimpgebieden. Onder andere omdat het OV naar die gebieden beroerd is geregeld.
Nederland is niet vol, maar de Nederlanders kruipen steeds meer op elkaar in een klein stukje Nederland. Daar gaat het mis.
Tja, zijn modus operandi is toch vooral doorbijten, denken in achterdocht, pressen op details, niet kunnen verplaatsen in een ander en een "oh wat is alles hier toch kut" uitstraling. Dat is verder prima als Kamerlid, maar niet als fractievoorzitter, laat staan een kabinetspositie, waar het politieke spelletje wat meer diepgang nodig heeft dan feitelijke dossierkennis exploiteren. Daarbij nog eens genomen dat hij al een jaar plat ligt van de spanning die het Kamerlidmaatschap met zich meebracht, fijn als er een goede crisis op zijn portefeuille uitbreekt.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Keep your friends close and your enemies closer is altijd wel een populaire methodiek in de politiek.
Ik weet het, mijn schoonouders wonen daar.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het was ooit goed geregeld naar de Hoekse Waard vanaf Zuidplein via busstation Heinenoord, maar er is flink het mes in de dienstregeling gezet.
Daar zit natuurlijk ook een deel van de oorzaak/oplossing: waarom is alle werkgelegenheid in de Randstad?quote:Op maandag 12 juni 2023 09:16 schreef Hanca het volgende:
Het zou echt een prima gebied kunnen zijn om te wonen als je in de randstad werkt,
Een extra spoor naast de HSL wordt vrij kostbaar met al die tunneltjes onder en viaducten over het snelle spoor. Hadden ze eigenlijk gelijk moeten doen met de aanleg. Ik vond de busverbindingen destijds toen m'n kameraad in 's-Gravendeel woonde redelijk, wel een flinke omweg om er te komen, maar nu is het vrij dramatisch. Kan ik beter met de fiets Hoogvliet Zalmplaat - Heinenoordtunnel - Hoekse Waard of via Spijkenisse Hekelingen met het pontje over het Spui.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn schoonouders wonen daar.
Het zou echt een prima gebied kunnen zijn om te wonen als je in de randstad werkt, als het OV gewoon goed was. Het liefst natuurlijk een trein. De HSL rijdt er al door heen en er was sprake dat er ook goederentreinen door de Hoekse Waard zouden gaan rijden, dan moet een eigen station ook kunnen. Maar zonder trein moeten er in elk geval goede busverbindingen naar Zuidplein, station Dordrecht en station Barendrecht zijn.
Er wonen te weinig mensen, dus zijn buslijnen minder rendabel, dus schrappen we ze, dus gaan er minder mensen wonen. Etc. Idem voor basisscholen, zwembaden, huisartsen en andere publieke voorzieningen en commerciële aanbieders (supermarkten, dorpscafé's) maken uiteindelijk ook dezelfde keuzes. Dat is wat ik eerder omschreef als vliegwielbeleid.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Een extra spoor naast de HSL wordt vrij kostbaar met al die tunneltjes onder en viaducten over het snelle spoor. Hadden ze eigenlijk gelijk moeten doen met de aanleg. Ik vond de busverbindingen destijds toen m'n kameraad in 's-Gravendeel woonde redelijk, wel een flinke omweg om er te komen, maar nu is het vrij dramatisch. Kan ik beter met de fiets Hoogvliet Zalmplaat - Heinenoordtunnel - Hoekse Waard of via Spijkenisse Hekelingen met het pontje over het Spui.
Best beschamend dat het met het OV nu zo slecht is terwijl het redelijk was een jaar of twintig terug. Lekkere vooruitgang.
Er is al zo'n 30 jaar geprobeerd werkgelegenheid te verplaatsen naar de krimpgebieden, dat gaat blijkbaar gewoon niet. En dus kun je het beter omkeren: het moet goed te doen zijn om vanuit praktisch heel Nederland binnen een acceptabele tijd in de randstad te komen met het OV, dan kun je gewoon overal wonen. Zeker met het huidige thuiswerken, waardoor het vaak genoeg nog maar om 2 dagen in de week gaat.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk ook een deel van de oorzaak/oplossing: waarom is alle werkgelegenheid in de Randstad?
Bedrijven zeggen: al het arbeidspotentieel zit in de Randstad, dus daar willen/moeten wij ons vestigen.
Werknemers zeggen: alle werkgelegenheid zit in de Randstad, dus daar willen/moeten wij ons vestigen.
Kip/ei, en hoe doorbreek je dat...?
Ooit gepoogd door deel rijksoverheid te verplaatsen naar Leeuwarden, Groningen en Maastricht. Maar dat was het dan ook wel.
Ik denk dat dat best kan, maar niet op de manier zoals ze dat de afgelopen dertig jaar geprobeerd hebben.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:40 schreef Hanca het volgende:
Er is al zo'n 30 jaar geprobeerd werkgelegenheid te verplaatsen naar de krimpgebieden, dat gaat blijkbaar gewoon niet
Dit vat het wel samen ja. Wat wel aardig werkt hier is de waterbus van de noordzijde van de Erasmusbrug richting Dordrecht. Het grote voordeel is dat de fiets gratis mee gaat. Da's handig als je tieners hebt die op een gegeven moment in de stad gaan doorleren na het voortgezet onderwijs. Gaat ook wel subsidie heen, maar soit.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er wonen te weinig mensen, dus zijn buslijnen minder rendabel, dus schrappen we ze, dus gaan er minder mensen wonen. Etc. Idem voor basisscholen, zwembaden, huisartsen en andere publieke voorzieningen en commerciële aanbieders (supermarkten, dorpscafé's) maken uiteindelijk ook dezelfde keuzes. Dat is wat ik eerder omschreef als vliegwielbeleid.
Op zich zou het moeten kunnen om de gewone trein een stukje gebruik te laten maken van het HSL-spoor. Van het begin van het HSL-gedeelte in Barendrecht naar Puttershoek is amper 5 kilometer. Dan zou je daar naast de HSL een station kunnen bouwen.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Een extra spoor naast de HSL wordt vrij kostbaar met al die tunneltjes onder en viaducten over het snelle spoor. Hadden ze eigenlijk gelijk moeten doen met de aanleg. Ik vond de busverbindingen destijds toen m'n kameraad in 's-Gravendeel woonde redelijk, wel een flinke omweg om er te komen, maar nu is het vrij dramatisch. Kan ik beter met de fiets Hoogvliet Zalmplaat - Heinenoordtunnel - Hoekse Waard of via Spijkenisse Hekelingen met het pontje over het Spui.
Best beschamend dat het met het OV nu zo slecht is terwijl het redelijk was een jaar of twintig terug. Lekkere vooruitgang.
Puttershoek... Discotheek Alcazar, ook weg.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich zou het moeten kunnen om de gewone trein een stukje gebruik te laten maken van het HSL-spoor. Van het begin van het HSL-gedeelte in Barendrecht naar Puttershoek is amper 5 kilometer. Dan zou je daar naast de HSL een station kunnen bouwen.
Al krijg je dit er politiek vermoedelijk niet door.
quote:Alcazar was een discotheek in de Nederlandse plaats Puttershoek. De discotheek werd in 1981 geopend aan de Groeneweg in een voormalige boerderij.
In de jaren 80 was het met een capaciteit van 3.000 bezoekers één van grootste discotheken van Europa.
Ze pakken ons alles afquote:Op maandag 12 juni 2023 10:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Puttershoek... Discotheek Alcazar, ook weg.![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Alcazar_(discotheek)
[..]
Volgens mij zijn in heel Nederland bijna alle discotheken verdwenen, dat lijkt me meer een veranderde tijdsgeest.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
[..]
Daar kwam dan ook geen hond meer.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
[..]
De HSL door de Hoekse Waard? Dat lijkt mij incorrect.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn schoonouders wonen daar.
Het zou echt een prima gebied kunnen zijn om te wonen als je in de randstad werkt, als het OV gewoon goed was. Het liefst natuurlijk een trein. De HSL rijdt er al door heen en er was sprake dat er ook goederentreinen door de Hoekse Waard zouden gaan rijden, dan moet een eigen station ook kunnen. Maar zonder trein moeten er in elk geval goede busverbindingen naar Zuidplein, station Dordrecht en station Barendrecht zijn.
De HSL rijdt door de Hoeksche Waard bij 's Gravendeel, tussen de Oude Maas en de Kil.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De HSL door de Hoekse Waard? Dat lijkt mij incorrect.
Ik wil hierbij wel opmerken dat de Hoekse Waard al decennia lang oppositie voert tegen verdere ontsluiting, er waren ooit ook plannen om de metro door te trekken en een nieuwe brug of tunnel bij Heenvliet, allemaal met succes afgeschoten.
Hopelijk houden ze woord.quote:De piekbelastersregeling is vrijwillig, maar ondernemingen die niet willen stoppen, verplaatsen of extensiveren kunnen vanaf volgend jaar met dwangmaatregelen te maken krijgen.
„Er komt hierna geen beter aanbod voor ondernemers die hun veehouderijactiviteit willen beëindigen”, benadrukt de Kamerbrief. „Er zal geen financieel aantrekkelijkere regeling volgen.” Bedrijven kunnen ook zelf een ondernemingsplan opstellen en met ideeën en voorstellen komen om zelf hun stifstofuitstoot terug te brengen.
Zeker wel.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De HSL door de Hoekse Waard? Dat lijkt mij incorrect.
Ik wil hierbij wel opmerken dat de Hoekse Waard al decennia lang oppositie voert tegen verdere ontsluiting, er waren ooit ook plannen om de metro door te trekken en een nieuwe brug of tunnel bij Heenvliet, allemaal met succes afgeschoten.
quote:De HSL passeert op maaiveld de Hoeksche Waard en gaat met de Tunnel Oude Maas onder de Oude Maas door. Bij Barendrecht ligt de lijn gebundeld met de bestaande spoorlijn en de Betuweroute. Hier zijn in totaal negen sporen naast elkaar die, ter bescherming van de omgeving, in een overkapping gebouwd zijn.
Ze hebben een jaar onderhandeld met Brussel, die dit net toe staat en alles wat hoger is ziet als staatssteun. Dus zelfs al zouden ze willn, hoger kunnen ze gewoon niet gaan.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 19:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Maar dat is wel een aaneenschakeling van blunders en nepotisme idd.quote:Integriteit verdwijnt waar Annemarie Jorritsma verschijnt.
De (publieke) voorzieningen kunnen het huidige bevolkingaantal nauwelijks aan. Bijvoorbeeld meer huisartsen en tandartsen hebben patiëntenstops, de GGZ heeft steedse langere wachtlijsten en de woningnood wordt ook steeds groter. In dat opzicht begint Nederland wel degelijk vol te raken. Het behalen van onze klimaatdoelstellingen wordt ook moeilijker als onze bevolking steeds verde groeit.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ook dat komt voor een heel groot deel door beleidskeuzes.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De (publieke) voorzieningen kunnen het huidige bevolkingaantal nauwelijks aan. Bijvoorbeeld meer huisartsen en tandartsen hebben patiëntenstops, de GGZ heeft steedse langere wachtlijsten en de woningnood wordt ook steeds groter. In dat opzicht begint Nederland wel degelijk vol te raken. Het behalen van onze klimaatdoelstellingen wordt ook moeilijker als onze bevolking steeds verde groeit.
Verder heeft hij het over dat hij vindt dat de spreidingswet er al lang had moeten liggen en dat hij de echte werkelijkheid lokaal ziet: verreweg de meeste vluchtelingen zijn echt op de vlucht, moesten maken dat ze wegkwamen uit hun land. En voor die mensen vindt hij dat er goede opvang moet zijn. En dat asielzoekers zo snel mogelijk aan het werk moeten kunnen.quote:Uit het vluchtelingenverdrag stappen? Dat is goedkope retoriek van iemand die zijn werk niet heeft gedaan toen hij daar zat.
Met name dat laatste. Het is bizar dat niemand op links die conclusie wil delen, zelfs de SP niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De (publieke) voorzieningen kunnen het huidige bevolkingaantal nauwelijks aan. Bijvoorbeeld meer huisartsen en tandartsen hebben patiëntenstops, de GGZ heeft steedse langere wachtlijsten en de woningnood wordt ook steeds groter. In dat opzicht begint Nederland wel degelijk vol te raken. Het behalen van onze klimaatdoelstellingen wordt ook moeilijker als onze bevolking steeds verde groeit.
I stand correctedquote:Op maandag 12 juni 2023 12:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
De HSL rijdt door de Hoeksche Waard bij 's Gravendeel, tussen de Oude Maas en de Kil.
https://hoekschewaard.wordpress.com/2013/05/27/hsl-cabinerit/
Je snapt toch ook wel waarom?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Met name dat laatste. Het is bizar dat niemand op links die conclusie wil delen, zelfs de SP niet.
Links geeft daar best een antwoord op: consuminderen en uitstoot verminderen door vervuilers extra te laten betalen. Sowieso is het klimaatprobleem een wereldwijd probleem, of een Syriër dus hier of in Syrië woont maakt wat klimaat betreft niet veel uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Met name dat laatste. Het is bizar dat niemand op links die conclusie wil delen, zelfs de SP niet.
Alleen groeit onze bevolking nauwelijks meer.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat komt omdat links vroeger wel heeft opgelet toen ze bij Aardrijkskunde op de middelbare school het demografisch transitiemodel kregen uitgelegd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En als je dat doet, kun je de mensen met een belangrijke publieke functie zoals huisartsen, docenten en verpleegkundigen gewoon fatsoenlijk betalen zodat die tekorten ook weer in de hand te houden zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Links geeft daar best een antwoord op: consuminderen en uitstoot verminderen door vervuilers extra te laten betalen. Sowieso is het klimaatprobleem een wereldwijd probleem, of een Syriër dus hier of in Syrië woont maakt wat klimaat betreft niet veel uit.
nou dat denk ik niet , de kans dat het gezin van een syrie daar zonder eten zit is aanmerkelijk groter dan de van een syrier die hier woontquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Links geeft daar best een antwoord op: consuminderen en uitstoot verminderen door vervuilers extra te laten betalen. Sowieso is het klimaatprobleem een wereldwijd probleem, of een Syriër dus hier of in Syrië woont maakt wat klimaat betreft niet veel uit.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zonder-geld-a4167068quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er moet gewoon eens geld op tafel komen voor dat landbouwakkoord, dit werkt zo niet. Je kunt niet onderhandelen, concessies doen en dan telkens horen 'wij gaan het overleggen, u hoort nader'. Want die concessie heb je gedaan. Anema moet mandaat krijgen.
Die vervuilers laten betalen gaat niet opwegen tegen een instroom van vele tienduizenden per jaar. Mensen die allemaal willen wonen, water, energie en vervoer nodig hebben. Dat verhaal lijkt links inderdaad stelselmatig te negeren.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |