Hij is professioneel zwemmer geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
Is het water erg koud? Lijkt net of ie er moeite mee heeft
Ice is er al regelmatig in geweestquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
Is het water erg koud? Lijkt net of ie er moeite mee heeft
Als de anderen dit hadden geweten hadden ze ook veel meer opgeraapt. Het werd tijdens zijn beurt pas aangegeven.. weinig held dan..quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:54 schreef spapaars het volgende:
Isaac als laatste, en is de held.
Met enige wantrouwen gekeken naar deze K5 employee.
Mooie bikini heeft ze aan.. staat haar goedquote:
Kan zijn dat ik het verkeerd zag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice is er al regelmatig in geweest
Dus zou ik vreemd vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik het verkeerd zag.Hij hapt naar adem maar dat is logisch als je neus dicht zit zowel onder water als boven water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik het verkeerd zag.Ademhalings trucje van de mariniersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
En maar fluisteren ...doe daar eens wat aan FEBO!quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
Kan iemand het gesmoes van Babette verstaan???
box breathingquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ademhalings trucje van de mariniers
Genoeg voor de vrijmibo morgen .. gauw bestllen maarquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt er toch op dat ze flink wat hebben verdiend
Jappie toch??quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zeiden aan het eind dat het zo jammer was dat Bern pas halverwege met het idee kwam om geld bij elkaar te schuiven, dat ze voortaan eerder moeten overleggen..... tja.....
Van de 400 euro hebben ze 'maar' 167.10 naar boven weten te halen
Babette heeft wel degelijk een bikini, die heeft ze laatst nog 'geshowd' aan Marciano, een zwarte volgens mij, maar ze vindt zich te dikquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:10 schreef Snensie het volgende:
Rot op uit dat bad met dat zweetpak Babette. En wat een onzin dat ze nu niet meer in bikini gaat. Eerst deed ze dat wel met dat koud douchen.
Ik doelde op het bij elkaar vegen van de munten voordat ze onder water gingen. Dat deed Jappie als eerste, of iemand dit had aangegeven weet ik niet, heb ik niet gehoord.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Bern kwam met het idee om met je hoofd onder water geld in het bakje te gooien.
Kan heel goed, heb ik niet gehoord, vond het in elk geval heel slim..quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar een paar keer werd Bern genoemd, dat hij het bedacht had
Ik snap haar wel want je komt met je kont omhoog in beeld. Heeft ze slim aan gedaan om dan een korte broek aan te trekkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:16 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha had met de opdracht een korte broek aan, nu loopt ze gewoon in haar bikini (staat veel leuker)
Ze heeft waarschijnlijk andere hobby's dan hele dagen achter een pc te zitten. Ze leert hier alleen maar van!quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Ondanks Mori haar leeftijd, kan ik me heel slecht voorstellen dat ze niet weet hoe ze met een computer om moet gaan, zo oud is ze nu ook weer niet.
Een 60stiger is helemaal niet oud maar het lijkt soms wel alsof ze als hoogbejaard wordt gezien.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Ondanks Mori haar leeftijd, kan ik me heel slecht voorstellen dat ze niet weet hoe ze met een computer om moet gaan, zo oud is ze nu ook weer niet.
Ik ben 66, maar ken echt wel wat lui van mijn generatie die echt niet met computers om kunnen en/of willen gaan. Het interesseert hen niet, omdat ze zich met heel andere dingen bezighouden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:23 schreef xdiashalizx het volgende:
ik begin ook weleens te twijfelen als je de commentaren hier leest..... ben ik al een fossiel met m'n 66??quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een 60stiger is helemaal niet oud maar het lijkt soms wel alsof ze als hoogbejaard wordt gezien.
heeft er ook mee te maken of je voor je werk met computer hebt moeten werken, dan leer je het op je werkquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik ben 66, maar ken echt wel wat lui van mijn generatie die echt niet met computers om kunnen en/of willen gaan. Het interesseert hen niet, omdat ze zich met heel andere dingen bezighouden.
Nee hoor bij lange na niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik begin ook weleens te twijfelen als je de commentaren hier leest..... ben ik al een fossiel met m'n 66??
Mijn moeder 80+ zit dagen op haar ipad te malen shoppen tv programma's terug te kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Vandaar mijn opmerking dat ze nog niet zo oud is..quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een 60stiger is helemaal niet oud maar het lijkt soms wel alsof ze als hoogbejaard wordt gezien.
Of misschien heeft ze na deze maand ineens de smaak te pakkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mijn moeder 80+ zit dagen op haar ipad te malen shoppen tv programma's terug te kijken.
Dit wordt nog wat met Morri ze is daarbij ook nog eens stront eigenwijs
Nee, verre van, ik bedoelde het niet op die manier.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik begin ook weleens te twijfelen als je de commentaren hier leest..... ben ik al een fossiel met m'n 66??
Een mooie manier om het te leren, je bent nooit te oud om te leren. Kans is groot dat ze thuis helemaal geen computer heeft. Ik vind het juist leuk om te zien, hoe ze het haar nu lerenquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:29 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, verre van, ik bedoelde het niet op die manier.
Maar zo te zien heeft ze nog nooit iets op een computer gedaan.
Hier wordt ze als bejaard gezien, het is al knap als ze loopt, want op die leeftijd is dat blijkbaar een enoooorm ding.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
DOe maar gauw weer voor tv danquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:35 schreef Hoempah het volgende:
Nu is het niet meer voor tv
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette, doe dat shirt met legging maar weer aan, we hebben meer dan genoeg gezienquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:35 schreef Hoempah het volgende:
Nu is het niet meer voor tv
[ afbeelding ]
Waarom moet zij met een computer om kunnen gaan? Genoeg mensen die daar totaal geen interesse in hebben en ook werk gerelateerd nooit mee te maken hebben gehad of geen geld hebben om een laptop of computer aan te schaffen. Veel jeugd heeft er tegenwoordig ook moeite mee, omdat ze alles om hun mobiel doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier wordt ze als bejaard gezien, het is al knap als ze loopt, want op die leeftijd is dat blijkbaar een enoooorm ding.
En met 61 is het wel handig om met een pc te kunnen omgaan. Daar heb je al een jaar of 30 voor gehad om het te leren.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Nou zo kom je niet over dus dat zal wel niet
Omdat het in deze tijd en maatschappij wel handig is om iig de basisdingen te kunnen. Ik neem aan dat ze kan appen op haar telefoon dan kan ze ook mail schrijven. Maar Morri is meer van het afschuiven en roepen dat ze iets niet kan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom moet zij met een computer om kunnen gaan? Genoeg mensen die daar totaal geen interesse in hebben en ook werk gerelateerd nooit mee te maken hebben gehad of geen geld hebben om een laptop of computer aan te schaffen. Veel jeugd heeft er tegenwoordig ook moeite mee, omdat ze alles om hun mobiel doen.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:54 schreef OmaJacky het volgende:
Zoe huilen omdat haar ice niet lief tegen haar doet.
Goed zo vraag je 24 uur maar aan.
die tang bij de Gynecoloog heeft ook zo 'n bekquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:48 schreef xsaskiax het volgende:
Babette zit weer te roddelen en te stoken tegen/met Wendy
De hele tijd gaat haar hoofd weer heen en weer en ze doet me met haar mond als een snavel denken aan een bepaalde vogel (met een lange nek).... ik kan alleen niet op de naam komen... die dit ook de hele tijd doet
Kunnen ze meteen kreunice krabbelen ookquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft jeuk die wil gewoon flink gepakt worden
nee Fritsie...... die is niet zo scherp en er komt niet zoveel rottigheid uitquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die tang bij de Gynecoloog heeft ook zo 'n bek
Maar kan je wel net zo veel pijn doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee Fritsie...... die is niet zo scherp en er komt niet zoveel rottigheid uit
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar kan je wel net zo veel pijn doen
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee Fritsie...... die is niet zo scherp en er komt niet zoveel rottigheid uit
Omdat ze wisten dat jij je koptelefoon opzette....... ze weten alles johquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zet een koptelefoon op en zet hem hard om het praten te horen maar de bijgeluiden ( deur dicht slaan, smakken, bestek geschuif etc) hoor je keihard.
Waarom?
Hoe is dat mogelijk?quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:29 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, verre van, ik bedoelde het niet op die manier.
Maar zo te zien heeft ze nog nooit iets op een computer gedaan.
Het observeren en alles in de gaten houden is weer begonnen. Continu kijken op wie de camera staat.. brrr vreselijk gast.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:59 schreef Monique___ het volgende:
Daar zit hij toch , de kleine meisjes kinderhartjes breker![]()
[ afbeelding ]
inkoppertje:quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:01 schreef lojanda het volgende:
Wendy wacht op Babette met een kom soep maar het lukt Babette niet om te komen want zielige Zoë jankt weer om een man met vriendin en twee kinderen. Wendy voelt zich zo meteen weer in de steek gelaten en Zoë wordt weer boos omdat Babette haar niet genoeg aandacht geeft.. uiteindelijk ligt het allemaal waarschijnlijk weer aan Babette..
Ja hun microfoon zit dicht bij hun mondquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zet een koptelefoon op en zet hem hard om het praten te horen maar de bijgeluiden ( deur dicht slaan, smakken, bestek geschuif etc) hoor je keihard.
Waarom?
Ja en lammetjes en vogeltjes doder. Heel langzaam en genieten van het gepiep.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:03 schreef Monique___ het volgende:
daar zit ze toch, de nieuwe boss lady
[ afbeelding ]
Ja precies. Maar de deur dicht slaan hoor je harder dan hun stem.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hun microfoon zit dicht bij hun mond
Ja hoor Eric schept zijn tweede kop soep nog maar eens helemaal vol. Marciano had in het algemeen aangegeven dat ze zijn soep mochten pakken. Nou dat laat ik me geen tweede keer zeggen zei Eric. Zou wel netjes zijn als je dan nog een beetje opschept zodat anderen ook nog wat extra kunnen nemen maar nee hoor.. ikke ikke ikkequote:Op donderdag 8 juni 2023 15:03 schreef Monique___ het volgende:
daar zit ze toch, de nieuwe boss lady
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en lammetjes en vogeltjes doder. Heel langzaam en genieten van het gepiep.
En heeft Babette het zo meteen weer gedaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
inkoppertje:
Het ligt aan Jeffrey, want omdat hij weg is zit Isaac niet lekker in zijn vel, doet hij daarom niet lief tegen Zoë, is zij verdrietig, moet door Babette getroost worden en die laat op haar beurt Wendy weer voor Jan Doedel met de soep zitten.........
Soms is het zo simpel
ik zag hem inderdaad weer een vol bakje makenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hoor Eric schept zijn tweede kop soep nog maar eens helemaal vol. Marciano had in het algemeen aangegeven dat ze zijn soep mochten pakken. Nou dat laat ik me geen tweede keer zeggen zei Eric. Zou wel netjes zijn als je dan nog een beetje opschept zodat anderen ook nog wat extra kunnen nemen maar nee hoor.. ikke ikke ikke
Kun je zien of de pan nu leeg is ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hoor Eric schept zijn tweede kop soep nog maar eens helemaal vol. Marciano had in het algemeen aangegeven dat ze zijn soep mochten pakken. Nou dat laat ik me geen tweede keer zeggen zei Eric. Zou wel netjes zijn als je dan nog een beetje opschept zodat anderen ook nog wat extra kunnen nemen maar nee hoor.. ikke ikke ikke
Ze kunnen het allemaal zo goed regelen achter..quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja precies. Maar de deur dicht slaan hoor je harder dan hun stem.
Zo hebberig altijd en dat vind ik zo lelijk..quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zag hem inderdaad weer een vol bakje maken![]()
altijd bang dat hij te weinig krijgt..
en dan beweren dat hij thuis weer op snicker dieet gaat
hij vindt het eten altijd lekker, is fijn voor de mensen die het eten klaarmakenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat siert hem inderdaad nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo hebberig altijd en dat vind ik zo lelijk..
Ik mag hopen van niet want niet iedereen had al gehad..quote:
Nou dat vinden zeker niet iedereen die kookt leuk en zeker Janet niet.. heeft ze al heel vaak aangegevenen genoeg van te hebben dat hij zo hebberig is.. en laat Janet nudeze soep hebben gemaakt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
hij vindt het eten altijd lekker, is fijn voor de mensen die het eten klaarmaken
En wat maakt het uit of hij na de loods weer snickers gaat eten, dat heeft toch helemaal niets te maken met wat hij nu in de loods eet.
Hou op hoor.. zit net een beschuit met aardbeien te etenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat siert hem inderdaad niet
het leegetenvan zijn neus en oogprut ook niet
![]()
Alsof iemand ook maar enige verantwoording aan Babs verschuldigd is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:11 schreef xsaskiax het volgende:
Babette gaat verhaal halen bij Eunice waarom ze op Zoë heeft gestemd.
Eunice legt uitgebreid uit waarom
Wat maakt het uit wat ik hier schrijf?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
hij vindt het eten altijd lekker, is fijn voor de mensen die het eten klaarmaken
En wat maakt het uit of hij na de loods weer snickers gaat eten, dat heeft toch helemaal niets te maken met wat hij nu in de loods eet.
Of gaat ze gewoon vragen waarom ze op Zoë heeft gestemd?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:11 schreef xsaskiax het volgende:
Babette gaat verhaal halen bij Eunice waarom ze op Zoë heeft gestemd.
Eunice legt uitgebreid uit waarom
Zoë is er ook bij komen zitten, gaat in de 'aanval' en ze voelt zich gesterkt door Babette.....quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar enige verantwoording aan Babs verschuldigd is.
Hoop dat Eunice Zoe ook met spullen kan laten smijtenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë is er ook bij komen zitten, gaat in de 'aanval' en ze voelt zich gesterkt door Babette.....
Zoë zou nu zo wel 10 mensen aan kunnen wijzen hoor!!!
en ja hoor Babette beschermt Zoë weer
Zo begon het, maar het veranderde al weer snel in het bekende drammen van Babette.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of gaat ze gewoon vragen waarom ze op Zoë heeft gestemd?
Slabak Zoë moet haar mond houden.. ik snap heel goed dat Eunice op haar heeft gestemd.. is al de derde gele kaart die ze heeft gekregen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë is er ook bij komen zitten, gaat in de 'aanval' en ze voelt zich gesterkt door Babette.....
Zoë zou nu zo wel 10 mensen aan kunnen wijzen hoor!!!
en ja hoor Babette beschermt Zoë weer
Van mij mag het ook en graag binnen een maandquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat Eunice Zoe ook met spullen kan laten smijten
Hier is het gratis thuis moet ie er voor betalenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als iemand niet meteen antwoord of zegt waarom vraag je dat, zeg ze, doe maar roestig et ies gewoon een vraag?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:25 schreef lojanda het volgende:
Wel weer typisch dat Eunice altijd uitleg vraagt aan iedereen waarom maar als je het haar vraagt wil ze er niet over praten..
Ja brabbel zei laatst al dat hij er rekening mee moet houden dat hij 500 euro extra kwijt is voor zijn eetgedrag.. aangezien hij zoo veel eet daarquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hier is het gratis thuis moet ie er voor betalen![]()
Ik snap het ook niet waarom Babette Zoë zich speciaal laat voelen.. ze Zoë natuurlijk ook nodig in het spel maar dan nog hoeft ze het niet te doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
Babette noemt Zoë 'vogeltje'....... tja.....
Maarquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja brabbel zei laatst al dat hij er rekening mee moet houden dat hij 500 euro extra kwijt is voor zijn eetgedrag.. aangezien hij zoo veel eet daar
gaf hij aan thuis weer op zijn oude vertrouwde dieet te gaan![]()
Hij lijkt het er inderdaad nog van te nemen nu alles nog all inclusive is
Van mij mag hij veel blijven eten natuurlijk dat doen er wel meer. Bern is ook een hele grote eter maar doet het toch wel op een andere manier. Hij wacht tenminste tot iedereen is uitgegeten en als er dan nog over is pakt hij nog wat. Eric schept heel snel zijn bord leeg en weet niet hoe snel hij het nog een keer vol moet scheppen. Als dat bord dan ook leeg is blijft hij knikkend rondkijken of er ergens nog wat op een bord blijft liggen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja brabbel zei laatst al dat hij er rekening mee moet houden dat hij 500 euro extra kwijt is voor zijn eetgedrag.. aangezien hij zoo veel eet daar
Heeft Zoe wéér een gele kaart gekregen? Sorry, was er vandaag niet helemaal bij.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Slabak Zoë moet haar mond houden.. ik snap heel goed dat Eunice op haar heeft gestemd.. is al de derde gele kaart die ze heeft gekregen.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar
Hij moet van de suiker af want anders weer leververvetting.
Dat hoorde ik haar pas nog zeggen inderdaad, schoot spontaan in de lach.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
Babette noemt Zoë 'vogeltje'....... tja.....
Ach, de een eist steeds opnieuw weer kleding en de ander vult zijn maag met wat er voor handen is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden toen ze een glas naar Jeff gooide.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft Zoe wéér een gele kaart gekregen? Sorry, was er vandaag niet helemaal bij.
Precies. Het heeft iets gierigs. Als hij het betalen moet dan hoeft hij het niet. En zelf maken doet hij ook niet. Maar wel volop genieten van de moeite of geld van een ander.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hier is het gratis thuis moet ie er voor betalen![]()
Ze zeggen ook dat Mirthe steeds extra opschept.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van mij mag hij veel blijven eten natuurlijk dat doen er wel meer. Bern is ook een hele grote eter maar doet het toch wel op een andere manier. Hij wacht tenminste tot iedereen is uitgegeten en als er dan nog over is pakt hij nog wat. Eric schept heel snel zijn bord leeg en weet niet hoe snel hij het nog een keer vol moet scheppen. Als dat bord dan ook leeg is blijft hij knikkend rondkijken of er ergens nog wat op een bord blijft liggen.
O nee, dat heb ik weer gemist. Dank je.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden toen ze een glas naar Jeff gooide.
Zijn hele kast staat nog vol met eten,Esther en JW zeiden vaak waarom eet je dat niet op dadelijk kun je het weggooien.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Het heeft gierigs. Als hij het betalen moet dan hoeft hij het niet. En zelf maken doet hij ook niet. Maar wel volop genieten van de moeite of geld van een ander.
Hij heeft helemaal geen recht om boos te zijn, ik vind dat altijd zo dom iets he daarquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:40 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het wel hypocriet van Ice dat hij goed met Jappie omgaat terwijl die wel op Jeff heeft gestemd en kwaad is op Babette en Wendy dat ze op elkaar gestemd hebben.
Ice is ook heel hypocriet en doet alsof hij het allemaal wel weet. Het is nu eenmaal een spel en een ieder mag toch weten op wie hij of zij stemt? Tactisch of niet tactisch, ieder zijn eigen keuze. Hij voelt zich het mannetje daar, net als Jeff al die tijd en nu is zijn maatje eruit en jankt ie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:40 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het wel hypocriet van Ice dat hij goed met Jappie omgaat terwijl die wel op Jeff heeft gestemd en kwaad is op Babette en Wendy dat ze op elkaar gestemd hebben.
Geef hem eens ongelijk, iedereen eet daar toch. Ze krijgen bijna allemaal evenveel op het bord. Wat over is eet hij op of een ander.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Juist, de een heeft nu eenmaal méér eten nodig dan de ander.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk, iedereen eet daar toch. Ze krijgen bijna allemaal evenveel op het bord. Wat over is eet hij op of een ander.
Lekker laten eten het is er voor
Op een of andere mannier zal hij wel honger hebben. Of hij snaait thuis veel tussen door.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van mij mag hij veel blijven eten natuurlijk dat doen er wel meer. Bern is ook een hele grote eter maar doet het toch wel op een andere manier. Hij wacht tenminste tot iedereen is uitgegeten en als er dan nog over is pakt hij nog wat. Eric schept heel snel zijn bord leeg en weet niet hoe snel hij het nog een keer vol moet scheppen. Als dat bord dan ook leeg is blijft hij knikkend rondkijken of er ergens nog wat op een bord blijft liggen.
Dat is ook wel iemand die bang is dat ze minder heeft dan een ander.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat Mirthe steeds extra opschept.
Ja, ik zou het niet op kunnen wat ze daar op hun bord krijgenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist, de een heeft nu eenmaal méér eten nodig dan de ander.
Dat lachje van Ima is inderdaad vreselijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een of andere mannier zal hij wel honger hebben. Of hij snaait thuis veel tussen door.
Ik let er eigenlijk nooit op wat ze daar eten ze krijgen allemaal een bord vol
Onder tussen hoor ik Imadiddin weer ghghghghghghghgh
Ik zie het anders en dat mag ook.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk, iedereen eet daar toch. Ze krijgen bijna allemaal evenveel op het bord. Wat over is eet hij op of een ander.
Lekker laten eten het is er voor
Zijn wel filmpjes van dus kun je nog zien wat er precies is gebeurdquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O nee, dat heb ik weer gemist. Dank je.
Het lijkt mij toch dat je je als partner zijnde ook aan gaat ergeren?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat lachje van Ima is inderdaad vreselijk.
Ik moet er eigenlijk altijd om lachenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat lachje van Ima is inderdaad vreselijk.
O echt? Ik zet altijd geluid even uitquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk altijd om lachen
Het is nou ook weer niet zo dat hij er verschrikkelijk dik van wordt, dus werkt zijn stofwisseling waarschijnlijk erg snel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zou het niet op kunnen wat ze daar op hun bord krijgen
Zou het met liefde aan Erik of een ander geven als die het nodig heeft
We weten toch ook niet wat hij thuis allemaal naar binnen werkt?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zie het anders en dat mag ook.
Als je het thuis niet doet uit gierigheid en daar het eten haast van het bord kijkt bij anderen (zo komt het op mij over) dan vind ik daar wel wat van.
We mogen hier natuurlijk anders over denken.
Was dat toen in de keuken? Zoiets herinner ik mij wel maar heb die gele kaart gemist.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zijn wel filmpjes van dus kun je nog zien wat er precies is gebeurd
Of je schiet er steeds van in de lach.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch dat je je als partner zijnde ook aan gaat ergeren?
Boze Amerikanenmuziek?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:48 schreef schizolientje het volgende:
weer boksen op boze amerikanen muziek zou Erik zeggen
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of je schiet er steeds van in de lach.
Zelfs dat doet Rupi niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of je schiet er steeds van in de lach.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs dat doet Rupi niet.
Hij doet gewoon alsof hij het niet hoort, dat is best knap
Ze was wel onderweg, maar stond in de file, dus ik weet niet of ze op tijd was.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:54 schreef Chea49 het volgende:
Weet iemand of Jeff is opgehaald door Kim?
Ik hoop dat ze dat vol blijft houden. Ze was vroeg op vandaag en kleed zich netjes aan nu als manager maar denk dat dat over een weekje ook wel weer voorbij isquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:50 schreef schizolientje het volgende:
Moraira komt weer buiten om te zeggen dat de muziek als achtergrondmuziek mag. Ze schreeuwt tot nu toe niet door de loods zoals Zoe
Nee dat was in het kantoor en ging om hulzen bestellen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was dat toen in de keuken? Zoiets herinner ik mij wel maar heb die gele kaart gemist.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was wel onderweg, maar stond in de file, dus ik weet niet of ze op tijd was.
Maar misschien was die fietser wel op tijd
Ik vind haar nog minder leuk nadat ze vandaag vertelde dat ze geitjes voor de lol vermoorddequote:Op donderdag 8 juni 2023 15:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat vol blijft houden. Ze was vroeg op vandaag en kleed zich netjes aan nu als manager maar denk dat dat over een weekje ook wel weer voorbij isToch vind ik haar geweldig
Dat is eigenlijk he5 enige geluid wat hij maakt en dan neem je dat er maar bij.. verder volgt hij Rupert in alles en doet wat hij zegt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs dat doet Rupi niet.
Hij doet gewoon alsof hij het niet hoort, dat is best knap
Ik moet vaak om haar lachen ondanks dat ze meestal onverstaanbaar is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat vol blijft houden. Ze was vroeg op vandaag en kleed zich netjes aan nu als manager maar denk dat dat over een weekje ook wel weer voorbij isToch vind ik haar geweldig
Het zal volgende week vast in de uitzending komen, met of zonder fietserquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]Hopelijk komt er nog een filmpje van.
Gemist, ga even terugkijken. Bedankt!quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee dat was in het kantoor en ging om hulzen bestellen.
Ima is een man van weinig woorden ja, maar ik vind ze leuk samenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk he5 enige geluid wat hij maakt en dan neem je dat er maar bij.. verder volgt hij Rupert in alles en doet wat hij zegt.
Inderdaad het is de manier waarop. Extra friet nemen terwijl nog niet iedereen gehad heeft. Eten letterlijk van iemands bord afkijken. Iedereen was blij met hellofresh behalve Erik want hij kreeg van niemand iets.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zie het anders en dat mag ook.
Als je het thuis niet doet uit gierigheid en daar het eten haast van het bord kijkt bij anderen (zo komt het op mij over) dan vind ik daar wel wat van.
We mogen hier natuurlijk anders over denken.
Wát??????????????quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind haar nog minder leuk nadat ze vandaag vertelde dat ze geitjes voor de lol vermoordde
Kan ik ook op wachten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal volgende week vast in de uitzending komen, met of zonder fietser
Ja dat dus...quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Inderdaad het is de manier waarop. Extra friet nemen terwijl nog niet iedereen gehad heeft. Eten letterlijk van iemands bord afkijken. Iedereen was blij met hellofresh behalve Erik want hij kreeg van niemand iets.
En zei dat het veel te weinig was. Ik persoonlijk erger me kapot aan zijn eet gedrag. Vele in de loods willen niet meer tegenover hem gaan zitten omdat hij je blijft aanstaren tot jij je bord leeg hebt.
Dat heeft hij toch verteld.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
We weten toch ook niet wat hij thuis allemaal naar binnen werkt?
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
We pakken de voetjes en maakte dat vast met een touwtje en pakte toen een mes en maakt de geit dood
Jemig Moraima en dan nog lachen ook ,dit deed ze dus uit kattekwaad, ze gingen op toer gekke dingen doen
Laatst op TV zag je toch dat Rupert best kattig tegen Imadiddin doet, had dat op de streams nog nooit gezienquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ima is een man van weinig woorden ja, maar ik vind ze leuk samen
Ik neem dat met een korreltje zout.. andere cultuur en doden om daarna te eten.. en toen ze dat deed waren het ook nog heel andere tijden.. dat is al tig jaar geleden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind haar nog minder leuk nadat ze vandaag vertelde dat ze geitjes voor de lol vermoordde
Naar mijn idee klopt het hele plaatje. Ze zijn beiden erg lief voor elkaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja niet alleen geitjes ik was echt verbaasd dat ze dat zo vertelde vanmiddagquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ook kleine lammetjesquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet alleen geitjes ik was echt verbaasd dat ze dat zo vertelde vanmiddag
Ik gun haar ook echt de winst en of ze er dan goed mee omgaat of het verbrast.. ik gun het haarquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik moet vaak om haar lachen ondanks dat ze meestal onverstaanbaar is.
Dat is inderdaad een erg naar trekje van hem en behoorlijk onbeschoft.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Inderdaad het is de manier waarop. Extra friet nemen terwijl nog niet iedereen gehad heeft. Eten letterlijk van iemands bord afkijken. Iedereen was blij met hellofresh behalve Erik want hij kreeg van niemand iets.
En zei dat het veel te weinig was. Ik persoonlijk erger me kapot aan zijn eet gedrag. Vele in de loods willen niet meer tegenover hem gaan zitten omdat hij je blijft aanstaren tot jij je bord leeg hebt.
Het was 1 geitje en niet in Nederlandquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik neem dat met een korreltje zout.. andere cultuur en doden om daarna te eten.. en toen ze dat deed waren het ook nog heel andere tijden.. dat is al tig jaar geleden.
Ik praat het niet goed hoor en ik ben er ook echt op tegen om dieren pijn te doen.
Zeker en je ziet ook dat ze echt gek op elkaar zijn. Rupert kan ook niet van Ima afblijven.. altijd aanraken en kussen op zijn hoofd en schouder.. echt lief.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel een keer gezien dat hij niet aardig was toen ze samen op de matten aan het sporten waren. Ima liep toen ook weg.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatst op TV zag je toch dat Rupert best kattig tegen Imadiddin doet, had dat op de streams nog nooit gezien
Zo worden schapen en geiten nog steeds halal geslacht..quote:
Ontbijt: 2 broodjes kaas.quote:
Ja daar schrok ik ook van.. en Ima stond op en liep gewoon van hem weg.. lag ie daar op de grond te kijkenquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatst op TV zag je toch dat Rupert best kattig tegen Imadiddin doet, had dat op de streams nog nooit gezien
Jesus, daar komt Bep nooit meer vanaf.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:01 schreef humpty het volgende:
Als Bep weer naar Spanje gaat om in de horeca te werken wil Zoe graag mee
om te kijken of dat iets voor haar is...net had Bep het over Valkenburg
daar wil ik ook mee heen zegt Zoe
Dat dus..quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het was 1 geitje en niet in Nederland
Nee Was omdat ze op gekke toer waren kwajongens streken uithaaldequote:Op donderdag 8 juni 2023 16:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik neem dat met een korreltje zout.. andere cultuur en doden om daarna te eten.. en toen ze dat deed waren het ook nog heel andere tijden.. dat is al tig jaar geleden.
Ik praat het niet goed hoor en ik ben er ook echt op tegen om dieren pijn te doen.
En kleine vogeltjesquote:
Zover wil ik nou ook weer niet gaan hoor. Ze zei pas nog dat ze zoveel mogelijk wil hebben wat ze thuis niet kan kopen. Ze zit er dus puur voor de centen en het gemak.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik gun haar ook echt de winst en of ze er dan goed mee omgaat of het verbrast.. ik gun het haar
Hier nog een.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:03 schreef humpty het volgende:
Was er ook raar van toen Morrie dat vertelde van die dieren...trek dat heel slecht
Ze slachten bij haar vroeger thuis altijd zelf omdat het veel goedkoper was en niet veel geld hadden. Niks mis mee als je het zo doet dat een dier meteen dood is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Was omdat ze op gekke toer waren kwajongens streken uithaalde
In Nederland speelde ze met poppen zij deed dat met haar broer o.a...
Gelukkig in een echt slachthuis tegenwoordig maar niet zo leuk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo worden schapen en geiten nog steeds halal geslacht..
Ze vertelde dat ze op toer waren kwajongens strekenquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze slachten bij haar vroeger thuis altijd zelf omdat het veel goedkoper was en niet veel geld hadden. Niks mis mee als je het zo doet dat een dier meteen dood is.
Ik denk niet dat je wil weten hoe je varkenshaasje of biefstukje wat op je bord ligt mee heeft gemaakt in slachthuizen
Wat een raar dieet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ontbijt: 2 broodjes kaas.
Lunch: halve magnetron maaltijd.
Diner: de andere helft.
Tussendoor: Snickers.
Walgelijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze op toer waren kwajongens streken
Ik weet dat toevallig vandaar dat ik al jaren geen vlees meer eet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze slachten bij haar vroeger thuis altijd zelf omdat het veel goedkoper was en niet veel geld hadden. Niks mis mee als je het zo doet dat een dier meteen dood is.
Ik denk niet dat je wil weten hoe je varkenshaasje of biefstukje wat op je bord ligt mee heeft gemaakt in slachthuizen
Hoezo voor het gemak? Thuis heeft ze het niet breed en moet elke euro tig keer omdraaien voor ze die uit geeft. Ze heeft kinderen en daar het grootste gedeelte alleen grootgebracht en altijd hard gewerkt om rond te kunnen komen. Ze is niet voor het gemak gegaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zover wil ik nou ook weer niet gaan hoor. Ze zei pas nog dat ze zoveel mogelijk wil hebben wat ze thuis niet kan kopen. Ze zit er dus puur voor de centen en het gemak.
Ik had je wel gehoordquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze op toer waren kwajongens streken
Dat snap ik..quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik weet dat toevallig vandaar dat ik al jaren geen vlees meer eet.
Maar niet voor de lol.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo worden schapen en geiten nog steeds halal geslacht..
Oh ook voor mij niets zijn maar ik weet nog goed dat mijn vader vroeger ook altijd zelf kippen en konijnen slachten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
ooit een rituele slachting gezien bij iemand thuis ................... walgelijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
Moraima denkt dat je van dikke Patat minder kilo's nodig hebt dan van dunnen patatten
En Marciano wil achter zeggen dat als ze de volgende keer een opdracht hebben ze de cabana laten staan
Maar dat is nog niet te vergelijken met dieren doden voor fun.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oh ook voor mij niets zijn maar ik weet nog goed dat mijn vader vroeger ook altijd zelf kippen en konijnen slachten.
Dat gebeurde dan wel op een goede manier. Waarbij te dier dan gelijk dood was maar was ook bloederig om te zien. Ik ben daarmee opgegroeid en misschien dat ik er daarom beter tegen kan..
Ik weet nog dat ik veel konijnenpootjes had en deelde die uit aan vriendjes voor geluk
Ook het iq van een meelworm.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
Moraima denkt dat je van dikke Patat minder kilo's nodig hebt dan van dunnen patatten
En Marciano wil achter zeggen dat als ze de volgende keer een opdracht hebben ze de cabana laten staan
Het gaat mij om dat verhaal van het geitje, dat soort dingen deed ze als ze on toer wasquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima over haar jeugd en het slachten van dieren. Ze was 11 en heeft van dat lammetje haar hele leven spijt gehad. Ik hoor haar zeggen dat ze dat toen deden omdat ze een feest hadden en vlees nodig hadden.
Deel 1: https://streamable.com/f3dvth
Deel 2: https://streamable.com/ommmcy
Het is Curacao van ~50 jaar geleden. Mijn opa heeft ook nog gewoon eigen kippen en konijnen thuis geslacht voor het eten. Perspectief en nuance is belangrijk
Dat dusquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima over haar jeugd en het slachten van dieren. Ze was 11 en heeft van dat lammetje haar hele leven spijt gehad. Ik hoor haar zeggen dat ze dat toen deden omdat ze een feest hadden en vlees nodig hadden.
Deel 1: https://streamable.com/f3dvth
Deel 2: https://streamable.com/ommmcy
Het is Curacao van ~50 jaar geleden. Mijn opa heeft ook nog gewoon eigen kippen en konijnen thuis geslacht voor het eten. Perspectief en nuance is belangrijk
Ik hoor haar nergens zeggen dat ze voor de lol dieren dood maakt. Ze zegt ook niet dat ze op toer ging om beesten te doden voor de lol, ze zegt letterlijk in het 2e filmpje we gingen op toer bij de mensen fruit pakken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat mij om dat verhaal van het geitje, dat soort dingen deed ze als ze on toer was
en denk dat ice dit nu gaat doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
Hij had het gevoel dat er altjid met haviks ogen naar hem werd gekeken door Jeff naar Bern
quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
Bern voelt zich goed dat Jeff weg is. Hij hoef niet meer zo op eieren te lopen.
En dat was ook zo dus dat heeft hij prima gezien.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
Hij had het gevoel dat er altjid met haviks ogen naar hem werd gekeken door Jeff naar Bern
Dan heeft hij dus gewoon zijn taken gedaan. Op andere gebieden doet Bern weer veel extra.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
Hij wil niet dat men denkt dat Bern diegene was die de afwas nooit deed, de luilak was. Leerlingen of ouders, of collega's .. En alleen omdat iemand anders rond dit soort dingen rondbazuint wat in Bern's ogen niet waar is!
Ja, streams zien dat toch ook !? Hahaha, doet op verplichte dingen na niks extra's. Doet ie toch echt zelf!
hoezo , ze hebben sas op de stip gezet en niet bernquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:04 schreef pingu66 het volgende:
Bern zei nooit wat deed nooit wat en liften mee op Sas. Nu ook heeft sas voor hem de eli gedaan
Zuchten kreunen bij de afwascen hulp vragen als ze met zijn tweeën stonden af te wassen. Nooit helpen in de keuken tot 11.oo uur uitslapen evenementen niet meehelpen opruimen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
Hij wil niet dat men denkt dat Bern diegene was die de afwas nooit deed, de luilak was. Leerlingen of ouders, of collega's .. En alleen omdat iemand anders rond dit soort dingen rondbazuint wat in Bern's ogen niet waar is!
Ja, streams zien dat toch ook !? Hahaha, doet op verplichte dingen na niks extra's. Doet ie toch echt zelf!
Dat was het punt toch ook? Buiten die verplichte dingen nooit een extra handje. Weigeren te koken voor de groep tenzij er een bedoeling achter zit. Activiteiten doen gericht op een handje vol mensen deed ie ook goed.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus gewoon zijn taken gedaan. Op andere gebieden doet Bern weer veel extra.
Hoe had het zo kunnen spelen dat ze voor Bern kozen en niet Sasquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoezo , ze hebben sas op de stip gezet en niet bern
Ze wilden zelf Bern niet, leek waarschijnlijk een sterkere tegenstander dan Sas.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe had het zo kunnen spelen dat ze voor Bern kozen en niet Sas
jef wilde tegen sas , als die weg was kon hij bern mentaal breken zelf gehoord op streamquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze wilden zelf Bern niet, leek waarschijnlijk een sterkere tegenstander dan Sas.
Ik hoor Isaac nog zeggen: we moeten voor spy (Sasha) gaan die is niet steddy 100% niet steddyquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze wilden zelf Bern niet, leek waarschijnlijk een sterkere tegenstander dan Sas.
ken er nog 1 die komt vragen wanneer gaan we etenquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zuchten kreunen bij de afwascen hulp vragen als ze met zijn tweeën stonden af te wassen. Nooit helpen in de keuken tot 11.oo uur uitslapen evenementen niet meehelpen opruimen.
Heel vaak de keuken binnen lopen......wanneer gaan we eten. Ipv kan ik helpen?
en nu baalt hij als een stekkerquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoor Isaac nog zeggen: we moeten voor spy (Sasha) gaan die is niet steddy 100% niet steddy
Wat een gezeik op niks. Bern is de gebeten hond nu Jeff weg is blijkbaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was het punt toch ook? Buiten die verplichte dingen nooit een extra handje. Weigeren te koken voor de groep tenzij er een bedoeling achter zit. Activiteiten doen gericht op een handje vol mensen deed ie ook goed.
heb je dat nu pas door, hij was al de gebeten hond , nu nog ergerquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een gezeik op niks. Bern is de gebeten hond nu Jeff weg is blijkbaar.
En terecht ...quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nooit onder stoelen of banken geschoven dat ik hem een slappe hap vind. Zou niet weten wat Jeff daar mee te maken heeft.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
uit hele goede bron weet ik dat bern buiten hetzelfde is als in de loods,en hoe sas hem behandeld wat nu al stukken beter is , is tussen hun beidequote:Op donderdag 8 juni 2023 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb nooit onder stoelen of banken geschoven dat ik hem een slappe hap vind. Zou niet weten wat Jeff daar mee te maken heeft.
Maar grappig wel die Bern, nu een zielig slachtoffer speelt. Hij heeft het zelf veroorzaakt met z'n theater. Je verschuilen achter ik wilde Jeff niet z'n zin geven want dan gaf ik hem wat ie vroeg vind ik een slap excuus voor 'niks doen'.
Ik denk dat hij zich in elk opzicht ontzettend inhoudt voor de camera's met het oog op z'n carriere. Dat is hem niet kwalijk te nemen, maar dan ben je niet jezelf.
Dat alles maar slikken van hoe Sas hem behandeld? Hoe gaat ie dat doen als ze eruit zijn? Een maandelijks cabaretje opvoeren om zijn gevoelens naar Sas verpakt in een grapje te kunnen uiten? Denk dat hij een heel ander persoon is buiten de loods, en dat zou Sas best nog wel eens tegen kunnen vallen, want dat is niet de Bern die ze uit de loods kent.
Hier hadden we het helemaal niet overquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb nooit onder stoelen of banken geschoven dat ik hem een slappe hap vind. Zou niet weten wat Jeff daar mee te maken heeft.
Maar grappig wel die Bern, nu een zielig slachtoffer speelt. Hij heeft het zelf veroorzaakt met z'n theater. Je verschuilen achter ik wilde Jeff niet z'n zin geven want dan gaf ik hem wat ie vroeg vind ik een slap excuus voor 'niks doen'.
Ik denk dat hij zich in elk opzicht ontzettend inhoudt voor de camera's met het oog op z'n carriere. Dat is hem niet kwalijk te nemen, maar dan ben je niet jezelf.
Dat alles maar slikken van hoe Sas hem behandeld? Hoe gaat ie dat doen als ze eruit zijn? Een maandelijks cabaretje opvoeren om zijn gevoelens naar Sas verpakt in een grapje te kunnen uiten? Denk dat hij een heel ander persoon is buiten de loods, en dat zou Sas best nog wel eens tegen kunnen vallen, want dat is niet de Bern die ze uit de loods kent.
Lijkt me sterk.Hij heeft competitie biljart gespeeld.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:32 schreef pingu66 het volgende:
Erik : ik wist niet.
Bovendien moet hij perse een rugleuning hebben. En hij komt nooit in een bar.
Alsof dat alleen in kroegen of barren wordt gespeeldquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.Hij heeft competitie biljart gespeeld.
Veelal wel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof dat alleen in kroegen of barren wordt gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |