Hij is professioneel zwemmer geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
Is het water erg koud? Lijkt net of ie er moeite mee heeft
Ice is er al regelmatig in geweestquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
Is het water erg koud? Lijkt net of ie er moeite mee heeft
Als de anderen dit hadden geweten hadden ze ook veel meer opgeraapt. Het werd tijdens zijn beurt pas aangegeven.. weinig held dan..quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:54 schreef spapaars het volgende:
Isaac als laatste, en is de held.
Met enige wantrouwen gekeken naar deze K5 employee.
Mooie bikini heeft ze aan.. staat haar goedquote:
Kan zijn dat ik het verkeerd zag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice is er al regelmatig in geweest
Dus zou ik vreemd vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik het verkeerd zag.Hij hapt naar adem maar dat is logisch als je neus dicht zit zowel onder water als boven water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |