Hij is professioneel zwemmer geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
Is het water erg koud? Lijkt net of ie er moeite mee heeft
Ice is er al regelmatig in geweestquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
Is het water erg koud? Lijkt net of ie er moeite mee heeft
Als de anderen dit hadden geweten hadden ze ook veel meer opgeraapt. Het werd tijdens zijn beurt pas aangegeven.. weinig held dan..quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:54 schreef spapaars het volgende:
Isaac als laatste, en is de held.
Met enige wantrouwen gekeken naar deze K5 employee.
Mooie bikini heeft ze aan.. staat haar goedquote:
Kan zijn dat ik het verkeerd zag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice is er al regelmatig in geweest
Dus zou ik vreemd vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik het verkeerd zag.Hij hapt naar adem maar dat is logisch als je neus dicht zit zowel onder water als boven water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik het verkeerd zag.Ademhalings trucje van de mariniersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
En maar fluisteren ...doe daar eens wat aan FEBO!quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
Kan iemand het gesmoes van Babette verstaan???
box breathingquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ademhalings trucje van de mariniers
Genoeg voor de vrijmibo morgen .. gauw bestllen maarquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt er toch op dat ze flink wat hebben verdiend
Jappie toch??quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zeiden aan het eind dat het zo jammer was dat Bern pas halverwege met het idee kwam om geld bij elkaar te schuiven, dat ze voortaan eerder moeten overleggen..... tja.....
Van de 400 euro hebben ze 'maar' 167.10 naar boven weten te halen
Babette heeft wel degelijk een bikini, die heeft ze laatst nog 'geshowd' aan Marciano, een zwarte volgens mij, maar ze vindt zich te dikquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:10 schreef Snensie het volgende:
Rot op uit dat bad met dat zweetpak Babette. En wat een onzin dat ze nu niet meer in bikini gaat. Eerst deed ze dat wel met dat koud douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |