Hier wordt ze als bejaard gezien, het is al knap als ze loopt, want op die leeftijd is dat blijkbaar een enoooorm ding.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een 60stiger is helemaal niet oud maar het lijkt soms wel alsof ze als hoogbejaard wordt gezien.
DOe maar gauw weer voor tv danquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:35 schreef Hoempah het volgende:
Nu is het niet meer voor tv
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik begin ook weleens te twijfelen als je de commentaren hier leest..... ben ik al een fossiel met m'n 66??
Babette, doe dat shirt met legging maar weer aan, we hebben meer dan genoeg gezienquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:35 schreef Hoempah het volgende:
Nu is het niet meer voor tv
[ afbeelding ]
Waarom moet zij met een computer om kunnen gaan? Genoeg mensen die daar totaal geen interesse in hebben en ook werk gerelateerd nooit mee te maken hebben gehad of geen geld hebben om een laptop of computer aan te schaffen. Veel jeugd heeft er tegenwoordig ook moeite mee, omdat ze alles om hun mobiel doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier wordt ze als bejaard gezien, het is al knap als ze loopt, want op die leeftijd is dat blijkbaar een enoooorm ding.
En met 61 is het wel handig om met een pc te kunnen omgaan. Daar heb je al een jaar of 30 voor gehad om het te leren.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Nou zo kom je niet over dus dat zal wel niet
Omdat het in deze tijd en maatschappij wel handig is om iig de basisdingen te kunnen. Ik neem aan dat ze kan appen op haar telefoon dan kan ze ook mail schrijven. Maar Morri is meer van het afschuiven en roepen dat ze iets niet kan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom moet zij met een computer om kunnen gaan? Genoeg mensen die daar totaal geen interesse in hebben en ook werk gerelateerd nooit mee te maken hebben gehad of geen geld hebben om een laptop of computer aan te schaffen. Veel jeugd heeft er tegenwoordig ook moeite mee, omdat ze alles om hun mobiel doen.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:54 schreef OmaJacky het volgende:
Zoe huilen omdat haar ice niet lief tegen haar doet.
Goed zo vraag je 24 uur maar aan.
die tang bij de Gynecoloog heeft ook zo 'n bekquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:48 schreef xsaskiax het volgende:
Babette zit weer te roddelen en te stoken tegen/met Wendy
De hele tijd gaat haar hoofd weer heen en weer en ze doet me met haar mond als een snavel denken aan een bepaalde vogel (met een lange nek).... ik kan alleen niet op de naam komen... die dit ook de hele tijd doet
Kunnen ze meteen kreunice krabbelen ookquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft jeuk die wil gewoon flink gepakt worden
nee Fritsie...... die is niet zo scherp en er komt niet zoveel rottigheid uitquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die tang bij de Gynecoloog heeft ook zo 'n bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |