Maar kan je wel net zo veel pijn doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee Fritsie...... die is niet zo scherp en er komt niet zoveel rottigheid uit
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar kan je wel net zo veel pijn doen
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee Fritsie...... die is niet zo scherp en er komt niet zoveel rottigheid uit
Omdat ze wisten dat jij je koptelefoon opzette....... ze weten alles johquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zet een koptelefoon op en zet hem hard om het praten te horen maar de bijgeluiden ( deur dicht slaan, smakken, bestek geschuif etc) hoor je keihard.
Waarom?
Hoe is dat mogelijk?quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:29 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, verre van, ik bedoelde het niet op die manier.
Maar zo te zien heeft ze nog nooit iets op een computer gedaan.
Het observeren en alles in de gaten houden is weer begonnen. Continu kijken op wie de camera staat.. brrr vreselijk gast.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:59 schreef Monique___ het volgende:
Daar zit hij toch , de kleine meisjes kinderhartjes breker![]()
[ afbeelding ]
inkoppertje:quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:01 schreef lojanda het volgende:
Wendy wacht op Babette met een kom soep maar het lukt Babette niet om te komen want zielige Zoë jankt weer om een man met vriendin en twee kinderen. Wendy voelt zich zo meteen weer in de steek gelaten en Zoë wordt weer boos omdat Babette haar niet genoeg aandacht geeft.. uiteindelijk ligt het allemaal waarschijnlijk weer aan Babette..
Ja hun microfoon zit dicht bij hun mondquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zet een koptelefoon op en zet hem hard om het praten te horen maar de bijgeluiden ( deur dicht slaan, smakken, bestek geschuif etc) hoor je keihard.
Waarom?
Ja en lammetjes en vogeltjes doder. Heel langzaam en genieten van het gepiep.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:03 schreef Monique___ het volgende:
daar zit ze toch, de nieuwe boss lady
[ afbeelding ]
Ja precies. Maar de deur dicht slaan hoor je harder dan hun stem.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hun microfoon zit dicht bij hun mond
Ja hoor Eric schept zijn tweede kop soep nog maar eens helemaal vol. Marciano had in het algemeen aangegeven dat ze zijn soep mochten pakken. Nou dat laat ik me geen tweede keer zeggen zei Eric. Zou wel netjes zijn als je dan nog een beetje opschept zodat anderen ook nog wat extra kunnen nemen maar nee hoor.. ikke ikke ikkequote:Op donderdag 8 juni 2023 15:03 schreef Monique___ het volgende:
daar zit ze toch, de nieuwe boss lady
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en lammetjes en vogeltjes doder. Heel langzaam en genieten van het gepiep.
En heeft Babette het zo meteen weer gedaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
inkoppertje:
Het ligt aan Jeffrey, want omdat hij weg is zit Isaac niet lekker in zijn vel, doet hij daarom niet lief tegen Zoë, is zij verdrietig, moet door Babette getroost worden en die laat op haar beurt Wendy weer voor Jan Doedel met de soep zitten.........
Soms is het zo simpel
ik zag hem inderdaad weer een vol bakje makenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hoor Eric schept zijn tweede kop soep nog maar eens helemaal vol. Marciano had in het algemeen aangegeven dat ze zijn soep mochten pakken. Nou dat laat ik me geen tweede keer zeggen zei Eric. Zou wel netjes zijn als je dan nog een beetje opschept zodat anderen ook nog wat extra kunnen nemen maar nee hoor.. ikke ikke ikke
Kun je zien of de pan nu leeg is ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hoor Eric schept zijn tweede kop soep nog maar eens helemaal vol. Marciano had in het algemeen aangegeven dat ze zijn soep mochten pakken. Nou dat laat ik me geen tweede keer zeggen zei Eric. Zou wel netjes zijn als je dan nog een beetje opschept zodat anderen ook nog wat extra kunnen nemen maar nee hoor.. ikke ikke ikke
Ze kunnen het allemaal zo goed regelen achter..quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja precies. Maar de deur dicht slaan hoor je harder dan hun stem.
Zo hebberig altijd en dat vind ik zo lelijk..quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zag hem inderdaad weer een vol bakje maken![]()
altijd bang dat hij te weinig krijgt..
en dan beweren dat hij thuis weer op snicker dieet gaat
hij vindt het eten altijd lekker, is fijn voor de mensen die het eten klaarmakenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat siert hem inderdaad nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo hebberig altijd en dat vind ik zo lelijk..
Ik mag hopen van niet want niet iedereen had al gehad..quote:
Nou dat vinden zeker niet iedereen die kookt leuk en zeker Janet niet.. heeft ze al heel vaak aangegevenen genoeg van te hebben dat hij zo hebberig is.. en laat Janet nudeze soep hebben gemaakt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
hij vindt het eten altijd lekker, is fijn voor de mensen die het eten klaarmaken
En wat maakt het uit of hij na de loods weer snickers gaat eten, dat heeft toch helemaal niets te maken met wat hij nu in de loods eet.
Hou op hoor.. zit net een beschuit met aardbeien te etenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat siert hem inderdaad niet
het leegetenvan zijn neus en oogprut ook niet
![]()
Alsof iemand ook maar enige verantwoording aan Babs verschuldigd is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:11 schreef xsaskiax het volgende:
Babette gaat verhaal halen bij Eunice waarom ze op Zoë heeft gestemd.
Eunice legt uitgebreid uit waarom
Wat maakt het uit wat ik hier schrijf?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
hij vindt het eten altijd lekker, is fijn voor de mensen die het eten klaarmaken
En wat maakt het uit of hij na de loods weer snickers gaat eten, dat heeft toch helemaal niets te maken met wat hij nu in de loods eet.
Of gaat ze gewoon vragen waarom ze op Zoë heeft gestemd?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:11 schreef xsaskiax het volgende:
Babette gaat verhaal halen bij Eunice waarom ze op Zoë heeft gestemd.
Eunice legt uitgebreid uit waarom
Zoë is er ook bij komen zitten, gaat in de 'aanval' en ze voelt zich gesterkt door Babette.....quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alsof iemand ook maar enige verantwoording aan Babs verschuldigd is.
Hoop dat Eunice Zoe ook met spullen kan laten smijtenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë is er ook bij komen zitten, gaat in de 'aanval' en ze voelt zich gesterkt door Babette.....
Zoë zou nu zo wel 10 mensen aan kunnen wijzen hoor!!!
en ja hoor Babette beschermt Zoë weer
Zo begon het, maar het veranderde al weer snel in het bekende drammen van Babette.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of gaat ze gewoon vragen waarom ze op Zoë heeft gestemd?
Slabak Zoë moet haar mond houden.. ik snap heel goed dat Eunice op haar heeft gestemd.. is al de derde gele kaart die ze heeft gekregen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë is er ook bij komen zitten, gaat in de 'aanval' en ze voelt zich gesterkt door Babette.....
Zoë zou nu zo wel 10 mensen aan kunnen wijzen hoor!!!
en ja hoor Babette beschermt Zoë weer
Van mij mag het ook en graag binnen een maandquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat Eunice Zoe ook met spullen kan laten smijten
Hier is het gratis thuis moet ie er voor betalenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als iemand niet meteen antwoord of zegt waarom vraag je dat, zeg ze, doe maar roestig et ies gewoon een vraag?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:25 schreef lojanda het volgende:
Wel weer typisch dat Eunice altijd uitleg vraagt aan iedereen waarom maar als je het haar vraagt wil ze er niet over praten..
Ja brabbel zei laatst al dat hij er rekening mee moet houden dat hij 500 euro extra kwijt is voor zijn eetgedrag.. aangezien hij zoo veel eet daarquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hier is het gratis thuis moet ie er voor betalen![]()
Ik snap het ook niet waarom Babette Zoë zich speciaal laat voelen.. ze Zoë natuurlijk ook nodig in het spel maar dan nog hoeft ze het niet te doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
Babette noemt Zoë 'vogeltje'....... tja.....
Maarquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja brabbel zei laatst al dat hij er rekening mee moet houden dat hij 500 euro extra kwijt is voor zijn eetgedrag.. aangezien hij zoo veel eet daar
gaf hij aan thuis weer op zijn oude vertrouwde dieet te gaan![]()
Hij lijkt het er inderdaad nog van te nemen nu alles nog all inclusive is
Van mij mag hij veel blijven eten natuurlijk dat doen er wel meer. Bern is ook een hele grote eter maar doet het toch wel op een andere manier. Hij wacht tenminste tot iedereen is uitgegeten en als er dan nog over is pakt hij nog wat. Eric schept heel snel zijn bord leeg en weet niet hoe snel hij het nog een keer vol moet scheppen. Als dat bord dan ook leeg is blijft hij knikkend rondkijken of er ergens nog wat op een bord blijft liggen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja brabbel zei laatst al dat hij er rekening mee moet houden dat hij 500 euro extra kwijt is voor zijn eetgedrag.. aangezien hij zoo veel eet daar
gaf hij aan thuis weer op zijn oude vertrouwde dieet te gaan![]()
Hij lijkt het er inderdaad nog van te nemen nu alles nog all inclusive is
Heeft Zoe wéér een gele kaart gekregen? Sorry, was er vandaag niet helemaal bij.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Slabak Zoë moet haar mond houden.. ik snap heel goed dat Eunice op haar heeft gestemd.. is al de derde gele kaart die ze heeft gekregen.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar
Hij moet van de suiker af want anders weer leververvetting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |