Maar kan je wel net zo veel pijn doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee Fritsie...... die is niet zo scherp en er komt niet zoveel rottigheid uit
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar kan je wel net zo veel pijn doen
quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee Fritsie...... die is niet zo scherp en er komt niet zoveel rottigheid uit
Omdat ze wisten dat jij je koptelefoon opzette....... ze weten alles johquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zet een koptelefoon op en zet hem hard om het praten te horen maar de bijgeluiden ( deur dicht slaan, smakken, bestek geschuif etc) hoor je keihard.
Waarom?
Hoe is dat mogelijk?quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:29 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, verre van, ik bedoelde het niet op die manier.
Maar zo te zien heeft ze nog nooit iets op een computer gedaan.
Het observeren en alles in de gaten houden is weer begonnen. Continu kijken op wie de camera staat.. brrr vreselijk gast.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:59 schreef Monique___ het volgende:
Daar zit hij toch , de kleine meisjes kinderhartjes breker![]()
[ afbeelding ]
inkoppertje:quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:01 schreef lojanda het volgende:
Wendy wacht op Babette met een kom soep maar het lukt Babette niet om te komen want zielige Zoë jankt weer om een man met vriendin en twee kinderen. Wendy voelt zich zo meteen weer in de steek gelaten en Zoë wordt weer boos omdat Babette haar niet genoeg aandacht geeft.. uiteindelijk ligt het allemaal waarschijnlijk weer aan Babette..
Ja hun microfoon zit dicht bij hun mondquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zet een koptelefoon op en zet hem hard om het praten te horen maar de bijgeluiden ( deur dicht slaan, smakken, bestek geschuif etc) hoor je keihard.
Waarom?
Ja en lammetjes en vogeltjes doder. Heel langzaam en genieten van het gepiep.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:03 schreef Monique___ het volgende:
daar zit ze toch, de nieuwe boss lady
[ afbeelding ]
Ja precies. Maar de deur dicht slaan hoor je harder dan hun stem.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hun microfoon zit dicht bij hun mond
Ja hoor Eric schept zijn tweede kop soep nog maar eens helemaal vol. Marciano had in het algemeen aangegeven dat ze zijn soep mochten pakken. Nou dat laat ik me geen tweede keer zeggen zei Eric. Zou wel netjes zijn als je dan nog een beetje opschept zodat anderen ook nog wat extra kunnen nemen maar nee hoor.. ikke ikke ikkequote:Op donderdag 8 juni 2023 15:03 schreef Monique___ het volgende:
daar zit ze toch, de nieuwe boss lady
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en lammetjes en vogeltjes doder. Heel langzaam en genieten van het gepiep.
En heeft Babette het zo meteen weer gedaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
inkoppertje:
Het ligt aan Jeffrey, want omdat hij weg is zit Isaac niet lekker in zijn vel, doet hij daarom niet lief tegen Zoë, is zij verdrietig, moet door Babette getroost worden en die laat op haar beurt Wendy weer voor Jan Doedel met de soep zitten.........
Soms is het zo simpel
ik zag hem inderdaad weer een vol bakje makenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hoor Eric schept zijn tweede kop soep nog maar eens helemaal vol. Marciano had in het algemeen aangegeven dat ze zijn soep mochten pakken. Nou dat laat ik me geen tweede keer zeggen zei Eric. Zou wel netjes zijn als je dan nog een beetje opschept zodat anderen ook nog wat extra kunnen nemen maar nee hoor.. ikke ikke ikke
Kun je zien of de pan nu leeg is ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hoor Eric schept zijn tweede kop soep nog maar eens helemaal vol. Marciano had in het algemeen aangegeven dat ze zijn soep mochten pakken. Nou dat laat ik me geen tweede keer zeggen zei Eric. Zou wel netjes zijn als je dan nog een beetje opschept zodat anderen ook nog wat extra kunnen nemen maar nee hoor.. ikke ikke ikke
Ze kunnen het allemaal zo goed regelen achter..quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja precies. Maar de deur dicht slaan hoor je harder dan hun stem.
Zo hebberig altijd en dat vind ik zo lelijk..quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zag hem inderdaad weer een vol bakje maken![]()
altijd bang dat hij te weinig krijgt..
en dan beweren dat hij thuis weer op snicker dieet gaat
hij vindt het eten altijd lekker, is fijn voor de mensen die het eten klaarmakenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zag hem inderdaad weer een vol bakje maken![]()
altijd bang dat hij te weinig krijgt..
en dan beweren dat hij thuis weer op snicker dieet gaat
ja dat siert hem inderdaad nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo hebberig altijd en dat vind ik zo lelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |