Mirthe is toch ook verslaafd aan melk? (heeft ze een paar keer gezegd)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Redelijke verdachtmaking, hij is de enige die melk drinkt daar.
Oh shoot, zie nu pas dat ik dat moest doen. Dank je wel. Zat braaf te wachtenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:12 schreef xsaskiax het volgende:
Het was intussen 6 minuten dus ik ben maar zo brutaal geweest om te openen
Gister cornflakes met melk als ontbijt. Vandaag pannenkoekenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe is toch ook verslaafd aan melk? (heeft ze een paar keer gezegd)
In 2 dagen zijn er ZES pakken melk opgegaan.....
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shoot, zie nu pas dat ik dat moest doen. Dank je wel. Zat braaf te wachten
6 liter in twee dagen vind ik niet echt veel, als je er met 16 mensen woont.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee gisterochtend zeiden ze het al, er waren nog 2 pakken melk achtergehoudenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gister cornflakes met melk als ontbijt. Vandaag pannenkoeken
Dat is 3 pakken per dag op 16 mensen, dat is niks.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is ook zo wanneer iedereen melk drinkt, maar Spapaars zei al dat alleen Isaac melk drinkt (en Mirthe dus ook)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
6 liter in twee dagen vind ik niet echt veel, als je er met 16 mensen woont.
Nee, Isaac dronk op dat moment melk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is ook zo wanneer iedereen melk drinkt, maar Spapaars zei al dat alleen Isaac melk drinkt (en Mirthe dus ook)
ja dat zag ik, maar hij zei dat Isaac de enige is die melk drinkt (of het moet sarcastisch bedoeld zijn) ik heb geen idee, weet alleen dat Mirthe gezegd heeft dat ze aan melk verslaafd is..... en eerlijk... ik let er niet op wie wel of geen melk drinktquote:
Rupert was zich gisteren gelijk al aan het aanstellen, dramaqueenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:21 schreef schizolientje het volgende:
Stelletje idioten. Eerst krijg je een rode kring om de beet en dan moet je ff checken en dat kan na weken. Echt niet de dag er na. En dan krijg je anti biotica kuurtje en thats it.
Wat erg... de laatste week vind ik Babette steeds meer een karikatuur van zichzelf wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oh krijgen we dat weer.. .Kijk maar eens goed of de camera je ziet ja.. Actrice
Moet hij maar niet in die hoek vol met tuin/blad afval nabij de rookplek gaan pissen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Rupert was zich gisteren gelijk al aan het aanstellen, dramaqueen
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:36 schreef Daana316 het volgende:
N.a.v. alles bijgelezen te hebben, is mij opgevallen dat vaak wordt gezegd dat zonder Jeff EJVJL een saaie bedoeling zou zijn. Maar je kan het ook anders zien. Zonder Jeff kwamen meerdere mensen misschien heel anders naar voren, dan hoe ze nu zijn. Ik denk toch wel te zien dat er een soort van angstcultuur is i.v.m. Jeff.
Kijk maar hoe Jeff alles afkeurd wat anderen organiseren. Mensen durven niets te zeggen uit angst voor pestgedrag en ga zo maar door. Zonder Jeff hadden meerdere denk ik, er toch anders ingestaan.
Dat denk ik dus ook, hij legt een behoorlijke stempel op alles.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:36 schreef Daana316 het volgende:
N.a.v. alles bijgelezen te hebben, is mij opgevallen dat vaak wordt gezegd dat zonder Jeff EJVJL een saaie bedoeling zou zijn. Maar je kan het ook anders zien. Zonder Jeff kwamen meerdere mensen misschien heel anders naar voren, dan hoe ze nu zijn. Ik denk toch wel te zien dat er een soort van angstcultuur is i.v.m. Jeff.
Kijk maar hoe Jeff alles afkeurd wat anderen organiseren. Mensen durven niets te zeggen uit angst voor pestgedrag en ga zo maar door. Zonder Jeff hadden meerdere denk ik, er toch anders ingestaan.
O dit was het alarm uittestenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ze gaan zometeen het alarm testen zegt Zoe, dus blij zijn om een zoemer hoeft niet ....
Lees net dat het een test was waarschijnlijk om te kijken of die het nog doetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:44 schreef mootie het volgende:
Ze hoeven niet meer naar binnen bij het muziekje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zoeken elkaar nu veel op.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:46 schreef Varen het volgende:
Zoë wou aandacht van Babette, maar die is in gesprek met Jasper
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
Wil Zoë nog een gele kaart hebben????
in haar boekje noteert ze dus hele gesprekken al dan niet met Babette en het wordt door 'achter' gezien, direct een mail naar de manager dat ze (anders) alle potloden in moeten leveren!!!
Het kan zijn dat het hier al vermeld is, dan heb ik het over het hoofd gezien
Nah, haar wordt een handje boven d'r poeder gehouden en die giebelgans mag er net zo goed in meegaan. Net als dat smoezen met Moraima gisteren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het is toch niet te geloven, dat boekje staat vol met notities/berichtjes!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, haar wordt een handje boven d'r poeder gehouden en die giebelgans mag er net zo goed in meegaan. Net als dat smoezen met Moraima gisteren..
Als smoezen zou zijn verboden had Babs al maanden thuis gezeten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, haar wordt een handje boven d'r poeder gehouden en die giebelgans mag er net zo goed in meegaan. Net als dat smoezen met Moraima gisteren..
Klopt, maar Babs wordt er steeds fanatieker in. Waar ze eerst binnensmonds mompelde en fluisterde is het nu gewoon camera ontwijkend fluisteren in de oren van anderen en boodschappen schrijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als smoezen zou zijn verboden had Babs al maanden thuis gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tuurlijk, zo houdt ze zelf haar handen schoon.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
Babette adviseert Zoë om te gaan lobbyen om stemmen tegen Jeffrey te krijgen.....
rupi eet ik nog zo niet , gister in gesprek met iemand , ben de naam kwijt , hij moet op de stip komen , rupi we werken eraanquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten te tellen en Babette komt op 11 stemmen.
Alleen Moraima, Rupert, Imadiddin, Isaac en Wendy gaan volgens haar niet op Jeffrey stemmen
Ze weten niet wat Janet zal doen, maar die hebben ze dan niet nodig volgens haar.
(edit Wendy en/of Isaac weten ze niet zeker)
Jeffrey kreeg amper een 'gefeliciteerd' te horen, daar werd totaal NIETS voor gedaan (ja 1 pakje sigaretten van Isaac)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
Dit is allemaal nog voorbereiding op dat kinderfeestje van Eunice?
16:00 kerkdienst
18:30 diner
19:30 feest
... Er zijn er die hun eigen verjaardag daar met minder moesten doen, beetje Esther vibes met die verjaardag van JW
Jammer dat er geen eli was gisteren want dan had Eunice vandaag mooi die verjaardag thuis kunnen vieren van haar dochter. Nu zitten wij er mee opgescheept.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
... Er zijn er die hun eigen verjaardag daar met minder moesten doen, beetje Esther vibes met die verjaardag van JW
in haar boekje noteert ze dus hele gesprekken al dan niet met Babette en het wordt door 'achter' gezien, direct een mail naar de manager dat ze (anders) alle potloden in moeten leveren!!!
Ze kan nu wel zeggen dat het dat was maar ik geloof het niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Tja beelden liegen niet en op het filmpje zie en hoor je toch duidelijk wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kan nu wel zeggen dat het dat was maar ik geloof het niet zo
Lijkt me moeilijk concentreren op een nieuw spel voor Bern. Zoë blijft maar tegen hem aan kakelen of Jeffrey en de eliminatie. Oh ze gaat nu met de stijltangquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë ik ben er mee bezig, maar we moeten alles in werking gaan zetten
Bern: we zijn er mee bezig beneden (en hij gaan wat nieuwe games uitzoeken)
Onbegrijpelijk dit weer, of de spelregels zijn weer aangepast dat er nu wel geschreven mag worden of dat de manager van dienst dit enkel mag, maar anders kan dit echt niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem gedoe dit.Allemaal cabaretteketet!
Klopt,quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
de hele dag fotoshoot was voor zijn verjaardagquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey kreeg amper een 'gefeliciteerd' te horen, daar werd totaal NIETS voor gedaan (ja 1 pakje sigaretten van Isaac)
Denk je dat dat veel effect bij die 2 zal hebben?????quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Oh ze kreeg dus wel een waarschuwing zie ik net.
Joh...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Denk je dat dat veel effect bij die 2 zal hebben?????
Ieder krijgt wat hij toekomtquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey kreeg amper een 'gefeliciteerd' te horen, daar werd totaal NIETS voor gedaan (ja 1 pakje sigaretten van Isaac)
Moeten ze wel in de loods zitten. De dochter van eunice zit niet in de loods en dan vind ik het volkomen nonsens dat er zo'n feest van gemaakt moet worden en dat iedereen daar dan aan mee moet doen.quote:
Niemand hoeft mee te doen, ze doen het allemaal vrijwilligquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Moeten ze wel in de loods zitten. De dochter van eunice zit niet in de loods en dan vind ik het volkomen nonsens dat er zo'n feest van gemaakt moet worden en dat iedereen daar dan aan mee moet doen.
1 , 2 3 en draaienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand hoeft mee te doen, ze doen het allemaal vrijwillig
EN ja ik vind het ook onzin, maar wij hebben wel weer wat te zien strakkies de dans met Marciano is hylarisch
nu zoe's clubhuis die stemmen aan het verzamelen isquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:38 schreef KinKiJan het volgende:
Echt heerlijk die blender op 2, klinkt beter dan Babs en Jappie op 1
Yup te vroeg gejuichtquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:39 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nu zoe's clubhuis die stemmen aan het verzamelen is
Ze vroeg aan Wendy of het mocht, omdat de jurk nog nieuw was. Ze vraagt aan Marciano of ze er mooi uitzietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft Zoë een jurkje van Wendy aan?????
Wel over iemand ouwehoeren, zwart maken, maar wel de kleding dragen
Probeerde ze vorige keer ook, maar zal ze wederom weer NIET lukken....quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:44 schreef Judiwi het volgende:
Zo dus Zoë en Sasha gaan beslissen dat Jeffrey op de stip komt. Echt ..... de domste en saaiste figuren.
Zijn hele cossen over volgeschreven dus zo saai zullen ze allemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:44 schreef Judiwi het volgende:
Zo dus Zoë en Sasha gaan beslissen dat Jeffrey op de stip komt. Echt ..... de domste en saaiste figuren.
Ik hoop op Karma. Zoe krijgt het voor elkaar om genoeg stemmen te verzamelen om Jeff op de stip te krijgen. Het lukt, Jeff wint de proef en stuurt Zoe naar huis.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:58 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano hoort Eunice uit over zijn haar gesprek met Jeff gisteren.
Het is de laatste tijd helaas niet meer dat iemand iemand naar huis mag sturenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop op Karma. Zoe krijgt het voor elkaar om genoeg stemmen te verzamelen om Jeff op de stip te krijgen. Het lukt, Jeff wint de proef en stuurt Zoe naar huis.
Ik gun haar eigenlijk voor die tijd nog een gele kaart. Kan ie Babs of Bern naar huis sturen als ie eli wintquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop op Karma. Zoe krijgt het voor elkaar om genoeg stemmen te verzamelen om Jeff op de stip te krijgen. Het lukt, Jeff wint de proef en stuurt Zoe naar huis.
Voor het briefjes schrijven naar Babet, nu alleen een waarschuwing gehad en als het weer gebeurt ze alle potloden moet inleveren. En dat een dag na de gele kaartquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gun haar eigenlijk voor die tijd nog een gele kaart. Kan ie Babs of Bern naar huis sturen als ie eli wint
Ik gun het dat Jeff lekker naar huis gaat bye bye jeffquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gun haar eigenlijk voor die tijd nog een gele kaart. Kan ie Babs of Bern naar huis sturen als ie eli wint
Mssn besluit de FEBO om het dit keer weer wel zo te doen. Benieuwd mocht het een duel worden, wie er dan tegenover Jeff komt te staan, mssn Zoe zelf welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd helaas niet meer dat iemand iemand naar huis mag sturen
Kunnen ze het programma bij omroep MAX gaan uitzendenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun het dat Jeff lekker naar huis gaat bye bye jeff
Oh ik ook hoor, maar niet voor ie nog minimaal 1 andere eruit heeft kunnen spelen, die beelden lijken me wel gaafquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun het dat Jeff lekker naar huis gaat bye bye jeff
Zeker weten dat Zoë dom bezig is met Isaac te proberen te versieren en Sasha met haar droef (Bern) de saaiste uit de loods zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zijn hele cossen over volgeschreven dus zo saai zullen ze allemaal niet zijn.
Je weet het nooit het kan altijd alle kanten op.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn besluit de FEBO om het dit keer weer wel zo te doen. Benieuwd mocht het een duel worden, wie er dan tegenover Jeff komt te staan, mssn Zoe zelf wel
Ik weet ook al heel veel mensen die afgehaakt zijn om hemquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kunnen ze het programma bij omroep MAX gaan uitzenden
Dat er dan twee uitgaan bedoel je, ja dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, maar niet voor ie nog minimaal 1 andere eruit heeft kunnen spelen, die beelden lijken me wel gaaf
Ja, Bern en Babsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat er dan twee uitgaan bedoel je, ja dat zou mooi zijn
Nee Jeff moet er uit, met Babsquote:
Oke, Babs en Jeff is dan een goed plan, jij blij ik blijquote:
Ben wel benieuwd op wie ze dan gaan focussen. Gezamenlijke vijand weg. Denk dat Eunice er dan ook snel uit ligt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, Babs en Jeff is dan een goed plan, jij blij ik blij
Hij legt een stevige bodem voor wat nog komen gaatquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:28 schreef Judiwi het volgende:
Eric weer vreten alsof zijn leven er van af hangt.
Waarom moeten ze die man nou altijd vol in beeld geven terwijl hij eet.... van zijn eerste hap tot zijn laatste lik geven ze hem in beeldquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:28 schreef Judiwi het volgende:
Eric weer vreten alsof zijn leven er van af hangt.
Ik snap dat ook niet, niet eens om Erik die kan er verder ook niets aan doen dat regie hem bij elke hap vol in beeld brengt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarom moeten ze die man nou altijd vol in beeld geven terwijl hij eet.... van zijn eerste hap tot zijn laatste lik geven ze hem in beeld
Om de streamers een plezier te doen, iedere keer weer wordt het volop besprokenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Het is policy om Erik met alles wat er gegeten wordt ten alle tijden op stream te laten zien...ze zijn echt helemaal wild van die man bij de Febo.
Ze zei letterlijk tegen Isaac "reken maar effe uit, ik kan dat niet", dus die aanname is zo gek nog nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac komt op 74.99 euro, Jasper is het helemaal met hem eens, met zijn manier van berekenen.....bij iedereen nog eens 4.70 euro, doe bij mij dan maar 5.....bla bla bla
Zoë kan het toch niet narekenen zullen ze denken (aanname)
Hoe vaak hebben we dit nu gezien? Het word er niet anders van.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:28 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Kiekt hem eens gaat dan....
Denk dat er meer al waren afgehaakt zonder Jef, dat het programma al van de buis was gehaald.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet ook al heel veel mensen die afgehaakt zijn om hem
Je hebt altijd voor en tegenstanders
Maar gepest doet het nl niet zo goed op tv en op de streams
Dat vermoeden heb ik ook wel. En dan Bern en Sasha denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op wie ze dan gaan focussen. Gezamenlijke vijand weg. Denk dat Eunice er dan ook snel uit ligt.
Doe zelf dan eens iets!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we dit nu gezien? Het word er niet anders van.
erik , janetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook wel. En dan Bern en Sasha denk ik
Ik kies ervoor om Erik te accepteren hoe Erik is.quote:
Dat zou ook nog kunnen inderdaad.quote:
Natuurlijk niet, 2 dagen achter elkaar. Denk donderdag verdienopdracht, of vrijdag en maandag eli.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik had nog wel een zoemer verwacht vandaag, dus een eliminatie
Je hebt altijd gelijk, dus dan moeten we nog geduld hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, 2 dagen achter elkaar. Denk donderdag verdienopdracht, of vrijdag en maandag eli.
Hoe zijn Zoe en Jeffrey hetzelde kamp?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:59 schreef Judiwi het volgende:
Beter om eerst nog 1 uit kamp Sasha te elimineren, dan te gaan op Jeffrey en in je eigen kamp te snijden.
Erg dom van Babet, Zoë en Marciano.
Ja jeff zit bij Babs en waar Babs is is ZOe natuurlijkquote:
Ik hoorde het ook. Isaac zei dat hij leeg was. Bedoelde zijn maag. Zoë ging daar op in, maar doelde op iets anders. Vies hoor😬quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe zit steeds aan haar tieten te voelen en te knijpen en dan naar Isaac kijken. Die griet is echt knettergek en Isaac moet er een keer wat van zeggen. Hoe zet ik mezelf giga voor lul?
Nou door gele kaarten te pakken er trots op te zijn en dan als een snol proberen Isaac te verleiden en dubbelzinnige opmerkingen maken
Zoe zit overal. Wil met iedereen vriendjes zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
O wat is er nu weer gebeurd, iets gemist dus Iets met etten pakken
KLopt maar stemt wel vaak met die groep mee toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoe zit overal. Wil met iedereen vriendjes zijn.
Iedereen is wel met elkaar gelinkt, ik zie niet 2 teams (meer)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jeff zit bij Babs en waar Babs is is ZOe natuurlijk
Het begint een beetje af te brokkelen maar echt er in vertrouwen doe ik niet zoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:16 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen is wel met elkaar gelinkt, ik zie niet 2 teams (meer)
Dat klopt idd. Vanochtend zei ze dat ze nu niet meer terug zou krabbelen, maar echt nu op Jeff gaat stemmen. Word natuurlijk vervolgd, want niets is wat het lijkt daar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt maar stemt wel vaak met die groep mee toch?
Heel eerlijk, het is ook niet meer te volgenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:16 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen is wel met elkaar gelinkt, ik zie niet 2 teams (meer)
Mirthe had 2 worstjes gepakt terwijl ze nog eten op d'r bord had.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
O wat is er nu weer gebeurd, iets gemist dus Iets met etten pakken
Rupertquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Lekker Babette heeft bijna een voet in haar nek van?? Kan niet zien van wie die voet is
Wist het niet zeker dacht van hem of van Imadiddinquote:
of janetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima manager is nog lachwekkender, dan Zoe Manager. Eunice zou een veel logischer keuze zijn.
Nou eunice met die buukjeswijsheid en ellenlange verhalen zijn de meesten ook wel zat. Laat haar lekker thuis naar de sekte gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima manager is nog lachwekkender, dan Zoe Manager. Eunice zou een veel logischer keuze zijn.
Jeffrey en Wendy hebben Zoë ook heel vaak en veel geholpen. Dat wordt 'vergeten' omdat Zoë daarna iedere keer 'advies' vroeg aan alle anderen die elkaar natuurlijk weer tegenspraken, zeker als ze hoorden wie er eerst geholpen hadden. (die werden dan heel snel zwart gemaakt)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk kan het niet natuurlijk. Een manager zou alles alleen moeten doen, en geen hulp-manager mogen krijgen in het geval nu bij Zoe waarbij ze wordt geholpen door Isaac en Babette en dan vergeet ik gemakshalve ook de Febo zelf die haar helpt...in alle opzichten overigens. Weet niet wat ze voor deze 'diensten' moet 'betalen' overigens, maar dat geheel terzijde...
Straks met Moraima krijg je hetzelfde verhaal, veel hulp waardoor je eigenlijk beslissingen ziet die niet door haar maar door haar hulpjes voorgekauwd zijn.
Ik denk dat het juist leuk gaat worden...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
ja hoorde ik dus ook, ze zei toen met een piepstemmetje, ik weet toch niet hoe het is om een man te zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook. Isaac zei dat hij leeg was. Bedoelde zijn maag. Zoë ging daar op in, maar doelde op iets anders. Vies hoor😬
Ik zie Eunice nog wel voor wat veranderingen zorgen, waar onze grootmuil(Jeff) van de loods het niet mee eens zal zijn. Dat zou ik graag eens willen zien.quote:
Gewoon eens een keer iemand uit de andere ploeg. Om het even wie. Zo jammer dat heel het programma maar 1 groep aan bod is geweest. Zo voorspelbaar ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Is er bewijs van, dat ze plaats heeft in een sekte? Trouwens die ellenlange verhalen waar jij op doelt, hebben meer inhoud, dan menig gezwam van andere bewoners die daar rondlopen. Uiteindelijk hebben we, om daar ook maar even op terug te komen, ook alles uit de buukjes(jou woordgebruik) moeten leren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:27 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Nou eunice met die buukjeswijsheid en ellenlange verhalen zijn de meesten ook wel zat. Laat haar lekker thuis naar de sekte gaan
Wat is in jou ogen dan de definitie van leuk bij Moraima? Moraima was in het begin nog grappig, maar dat grappige is wat mij betreft er allang af.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist leuk gaat worden...![]()
Preciesquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gewoon eens een keer iemand uit de andere ploeg. Om het even wie. Zo jammer dat heel het programma maar 1 groep aan bod is geweest. Zo voorspelbaar ook.
Hoop ik ook hoor, mag ook wel eens een keertje.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gewoon eens een keer iemand uit de andere ploeg. Om het even wie. Zo jammer dat heel het programma maar 1 groep aan bod is geweest. Zo voorspelbaar ook.
Dat duurt nog eventjes, tegen die tijd zijn de kaarten weer anders geschud.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:49 schreef Wibehh het volgende:
ben benieuwd of ze nu ook echt op Jeff gaan stemmen
Ik vind haar grappig, één van de grappigste daar samen met Rupi, kan erg lachen om hun met sommige opmerkingen, uitlatingen etc...En nee, niet als het roddelen of op de persoon is, maar gewoon....luchtig..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is in jou ogen dan de definitie van leuk bij Moraima? Moraima was in het begin nog grappig, maar dat grappige is wat mij betreft er allang af.
Ik vond Moraima ook altijd wel grappig Maar ik vind het de laatste tijd zo gemaakt worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vind haar grappig, één van de grappigste daar samen met Rupi, kan erg lachen om hun met sommige opmerkingen, uitlatingen etc...En nee, niet als het roddelen of op de persoon is, maar gewoon....luchtig..![]()
O echt, dacht van Sashaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die jurk die Janet aan heeft, was die niet van Esther?
En dat grappige zie ik dus niet meer. Het is te gemaakt. Camaritaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vind haar grappig, één van de grappigste daar samen met Rupi, kan erg lachen om hun met sommige opmerkingen, uitlatingen etc...En nee, niet als het roddelen of op de persoon is, maar gewoon....luchtig..![]()
En net als Immi heel het programma mee lopen liften. Nooit nagedacht over stemmen gewoon klakkeloos met de groep mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat grappige zie ik dus niet meer. Het is te gemaakt. Camarita
Immi vind ik niet echt storend, Moraima ga je je aan ergeren in de verloop van het programmaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En net als Immi heel het programma mee lopen liften. Nooit nagedacht over stemmen gewoon klakkeloos met de groep mee.
imi is niet storend, maar ook geen winnaarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Immi vind ik niet echt storend, Moraima ga je je aan ergeren in de verloop van het programma
Willem de Zwijger was een grote ouwehoer met hem vergeleken.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
imi is niet storend, maar ook geen winnaar
Maar Imi mag van mij ook wel weg. Hij is niet echt aanwezig en ligt de hele dag, is he t niet op de bank, buiten of op bedquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Immi vind ik niet echt storend, Moraima ga je je aan ergeren in de verloop van het programma
Zo echt he en als mensen dan zeggen ik vind ze duur zegt ik ik begrijp wat je bedoeld maar................quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan zo op de markt : Verse aarbeiuuuuuuuu
noppe , haringgggggggggggggggggg , verse haringggggggggggggquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik associeer haar geschreeuw meer als verse viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis, ofwel viswijfquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
15quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
t Kind waar t om gaat ligt al op bed voordat "haar"feestje begint. Hoe oud wordt dat kind eigenlijk
Je ligt in een volle kamer en dan bozig zijn omdat mensen het doorhebben? Heb je iets te verbergen?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet weer schreeuwen. Marciano boos omdat mensen door hebben dat ze snachts bij elkaar liggen, mag niet over gepraat worden![]()
![]()
![]()
Nu allemaal schreeuwen, Zoe Babet en Marciano
Chili con carne van Janet. Zo inelkaar gegooid door sjennetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Tussen 17.30 uur en 18.30 uur komt het eten binnen, dan moeten ze het nog maken
NOu als het feest om 19.30 gaat beginnen mogen ze wel opschieten
Wat heeft dat met woke te maken?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:30 schreef schizolientje het volgende:
Ze gaan wel opkijken naar die wals maar ik ben ook bang dat ze hem uit gaan lachen. Ze zijn niet woke daar en zullen er weer van alles van maken
Quinceanera, dus 15.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
t Kind waar t om gaat ligt al op bed voordat "haar"feestje begint. Hoe oud wordt dat kind eigenlijk
Gekocht door Janet en Isaac, geloof ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die fiets? Gekocht van de pot?
Misschien vindt de dochter dit wel fantastisch.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:49 schreef pingu66 het volgende:
Als ik die kinderen van Eunice was zou ik over 10jaar wanneer ze 50 wordt zorgen dat ik op Ibiza zat en een appje sturen: mam we vieren je verjaardag in de kroeg met shotjes champagne en mannen. Doei geen tijd meer over en out voor 2 dagen
Dan zie je wat een jaar afgesloten van de buitenwereld met je doet, ze worden langzaam maar zeker allemaal een beetje gek (als ze dat al niet waren)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:57 schreef xsaskiax het volgende:
Iedereen vindt het een poppenkast (Isaac zegt net dat hij net zo goed in zijn kerstmannenpak kan gaan), maar ze doen wel allemaal braaf mee
mssch open minded beter hier, man, ballet achtig enz enz xquote:
Precies en er zijn wel meer mensen die iets van hun cultuur hebben laten zien zoals Morri en Rupie. Dit hoort bij Mexico en de verjaardag is een mooie aanleiding om iets uit die cultuur te laten zien.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien vindt de dochter dit wel fantastisch.
Ik vind dit hele feest een beetje creepy en sneu.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:57 schreef humpty het volgende:
Morrie en Isaac komen met kadootjes ...leuheuk he
EN ooh wat ben je mooi
Jeetje wat een dom toneelstuk is dit
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:03 schreef humpty het volgende:
Droef mag op het bankje zitten en toeter zet de fiets weg en komt zo bij haar zitten
tijd voor mij om weer naar buiten te gaan
De wals is pas na het eten. Volgens mij hoorde ik haar dat daarstraks tegen Marciano zeggen. Er komt nu eerst een soort kerkdienst ofzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
OP de 15de verjaardag wil ieder meisje een prinsesje zijn zegt Eunice![]()
Daarom heeft ze zich dus zo opgedost. Ik dacht dat het voor de wals was
Volgens mij zijn ze er ergens wel blij mee, is er weer een dag voorbij, tegen de verveling.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan zie je wat een jaar afgesloten van de buitenwereld met je doet, ze worden langzaam maar zeker allemaal een beetje gek (als ze dat al niet waren)
Heb je doe schoenen eronder gezien? Alsof ze gaat hardlopenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt hier wel hoogzwanger
Ja ik weet het, om 19.30 uur pas.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
De wals is pas na het eten. Volgens mij hoorde ik haar dat daarstraks tegen Marciano zeggen. Er komt nu eerst een soort kerkdienst ofzo.
Ze staat er bij of ze het echt haar dochter isquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De meesten voelen zich behoorlijk opgelaten, alleen Eunice AKA Olivia voor vandaag kirt van de aandacht
eunice plots 15 jaar gewordenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze staat er bij of ze het echt haar dochter is
Dit is een moeten voor een TV moment.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De meesten voelen zich behoorlijk opgelaten, alleen Eunice AKA Olivia voor vandaag kirt van de aandacht
Neem aan dat haar dochter meegaat dan toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:33 schreef KinKiJan het volgende:
Babs vraagt of ze dit thuis ook voor haar dochter had gedaan. Nee zegt ze, dan waren we naar Mexico gegaan.
Dochter thuis:
Ja, maar die zit nu dus thuis ipv in Mexico omdat moeders die loods in moestquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat haar dochter meegaat dan toch?
Daarom heeft ze die jurk ook aan. En heet ze geen Eunice ....rightquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
O ze doet het niet voor haar dochter maar om de traditie te laten zien
Ja triest toch, zo kan je zien wat belangrijker voor haar isquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, maar die zit nu dus thuis ipv in Mexico omdat moeders die loods in moest
al zeker niet haar dochterquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja triest toch, zo kan je zien wat belangrijker voor haar is
Ja hoor midden in het schooljaar naar Mexicoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:33 schreef KinKiJan het volgende:
Babs vraagt of ze dit thuis ook voor haar dochter had gedaan. Nee zegt ze, dan waren we naar Mexico gegaan.
Dochter thuis:
Dit vieren ze nooit in Nederland maar altijd in Mexicoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:41 schreef pingu66 het volgende:
Maar Eunice had toch van te voren kunnen regelen dat dit bij haar dochter thuis zou gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |