Jeffrey kreeg amper een 'gefeliciteerd' te horen, daar werd totaal NIETS voor gedaan (ja 1 pakje sigaretten van Isaac)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
Dit is allemaal nog voorbereiding op dat kinderfeestje van Eunice?
16:00 kerkdienst
18:30 diner
19:30 feest
... Er zijn er die hun eigen verjaardag daar met minder moesten doen, beetje Esther vibes met die verjaardag van JW
Jammer dat er geen eli was gisteren want dan had Eunice vandaag mooi die verjaardag thuis kunnen vieren van haar dochter. Nu zitten wij er mee opgescheept.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
... Er zijn er die hun eigen verjaardag daar met minder moesten doen, beetje Esther vibes met die verjaardag van JW
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
Wil Zoë nog een gele kaart hebben????
in haar boekje noteert ze dus hele gesprekken al dan niet met Babette en het wordt door 'achter' gezien, direct een mail naar de manager dat ze (anders) alle potloden in moeten leveren!!!
Het kan zijn dat het hier al vermeld is, dan heb ik het over het hoofd gezien
Ze kan nu wel zeggen dat het dat was maar ik geloof het niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Tja beelden liegen niet en op het filmpje zie en hoor je toch duidelijk wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kan nu wel zeggen dat het dat was maar ik geloof het niet zo
Lijkt me moeilijk concentreren op een nieuw spel voor Bern. Zoë blijft maar tegen hem aan kakelen of Jeffrey en de eliminatie. Oh ze gaat nu met de stijltangquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë ik ben er mee bezig, maar we moeten alles in werking gaan zetten
Bern: we zijn er mee bezig beneden (en hij gaan wat nieuwe games uitzoeken)
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
Wil Zoë nog een gele kaart hebben????
in haar boekje noteert ze dus hele gesprekken al dan niet met Babette en het wordt door 'achter' gezien, direct een mail naar de manager dat ze (anders) alle potloden in moeten leveren!!!
Het kan zijn dat het hier al vermeld is, dan heb ik het over het hoofd gezien
Onbegrijpelijk dit weer, of de spelregels zijn weer aangepast dat er nu wel geschreven mag worden of dat de manager van dienst dit enkel mag, maar anders kan dit echt niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem gedoe dit.Allemaal cabaretteketet!
Klopt,quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
de hele dag fotoshoot was voor zijn verjaardagquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey kreeg amper een 'gefeliciteerd' te horen, daar werd totaal NIETS voor gedaan (ja 1 pakje sigaretten van Isaac)
Denk je dat dat veel effect bij die 2 zal hebben?????quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Oh ze kreeg dus wel een waarschuwing zie ik net.
Joh...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Denk je dat dat veel effect bij die 2 zal hebben?????
Ieder krijgt wat hij toekomtquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey kreeg amper een 'gefeliciteerd' te horen, daar werd totaal NIETS voor gedaan (ja 1 pakje sigaretten van Isaac)
Moeten ze wel in de loods zitten. De dochter van eunice zit niet in de loods en dan vind ik het volkomen nonsens dat er zo'n feest van gemaakt moet worden en dat iedereen daar dan aan mee moet doen.quote:
Niemand hoeft mee te doen, ze doen het allemaal vrijwilligquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Moeten ze wel in de loods zitten. De dochter van eunice zit niet in de loods en dan vind ik het volkomen nonsens dat er zo'n feest van gemaakt moet worden en dat iedereen daar dan aan mee moet doen.
1 , 2 3 en draaienquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand hoeft mee te doen, ze doen het allemaal vrijwillig
EN ja ik vind het ook onzin, maar wij hebben wel weer wat te zien strakkies de dans met Marciano is hylarisch
nu zoe's clubhuis die stemmen aan het verzamelen isquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:38 schreef KinKiJan het volgende:
Echt heerlijk die blender op 2, klinkt beter dan Babs en Jappie op 1
Yup te vroeg gejuichtquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:39 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nu zoe's clubhuis die stemmen aan het verzamelen is
Ze vroeg aan Wendy of het mocht, omdat de jurk nog nieuw was. Ze vraagt aan Marciano of ze er mooi uitzietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft Zoë een jurkje van Wendy aan?????
Wel over iemand ouwehoeren, zwart maken, maar wel de kleding dragen
Probeerde ze vorige keer ook, maar zal ze wederom weer NIET lukken....quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:44 schreef Judiwi het volgende:
Zo dus Zoë en Sasha gaan beslissen dat Jeffrey op de stip komt. Echt ..... de domste en saaiste figuren.
Zijn hele cossen over volgeschreven dus zo saai zullen ze allemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:44 schreef Judiwi het volgende:
Zo dus Zoë en Sasha gaan beslissen dat Jeffrey op de stip komt. Echt ..... de domste en saaiste figuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |