Mirthe is toch ook verslaafd aan melk? (heeft ze een paar keer gezegd)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Redelijke verdachtmaking, hij is de enige die melk drinkt daar.
Oh shoot, zie nu pas dat ik dat moest doen. Dank je wel. Zat braaf te wachtenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:12 schreef xsaskiax het volgende:
Het was intussen 6 minuten dus ik ben maar zo brutaal geweest om te openen
Gister cornflakes met melk als ontbijt. Vandaag pannenkoekenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe is toch ook verslaafd aan melk? (heeft ze een paar keer gezegd)
In 2 dagen zijn er ZES pakken melk opgegaan.....
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shoot, zie nu pas dat ik dat moest doen. Dank je wel. Zat braaf te wachten
6 liter in twee dagen vind ik niet echt veel, als je er met 16 mensen woont.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee gisterochtend zeiden ze het al, er waren nog 2 pakken melk achtergehoudenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gister cornflakes met melk als ontbijt. Vandaag pannenkoeken
Dat is 3 pakken per dag op 16 mensen, dat is niks.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is ook zo wanneer iedereen melk drinkt, maar Spapaars zei al dat alleen Isaac melk drinkt (en Mirthe dus ook)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
6 liter in twee dagen vind ik niet echt veel, als je er met 16 mensen woont.
Nee, Isaac dronk op dat moment melk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is ook zo wanneer iedereen melk drinkt, maar Spapaars zei al dat alleen Isaac melk drinkt (en Mirthe dus ook)
ja dat zag ik, maar hij zei dat Isaac de enige is die melk drinkt (of het moet sarcastisch bedoeld zijn) ik heb geen idee, weet alleen dat Mirthe gezegd heeft dat ze aan melk verslaafd is..... en eerlijk... ik let er niet op wie wel of geen melk drinktquote:
Rupert was zich gisteren gelijk al aan het aanstellen, dramaqueenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:21 schreef schizolientje het volgende:
Stelletje idioten. Eerst krijg je een rode kring om de beet en dan moet je ff checken en dat kan na weken. Echt niet de dag er na. En dan krijg je anti biotica kuurtje en thats it.
Wat erg... de laatste week vind ik Babette steeds meer een karikatuur van zichzelf wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oh krijgen we dat weer.. .Kijk maar eens goed of de camera je ziet ja.. Actrice
Moet hij maar niet in die hoek vol met tuin/blad afval nabij de rookplek gaan pissen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Rupert was zich gisteren gelijk al aan het aanstellen, dramaqueen
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:36 schreef Daana316 het volgende:
N.a.v. alles bijgelezen te hebben, is mij opgevallen dat vaak wordt gezegd dat zonder Jeff EJVJL een saaie bedoeling zou zijn. Maar je kan het ook anders zien. Zonder Jeff kwamen meerdere mensen misschien heel anders naar voren, dan hoe ze nu zijn. Ik denk toch wel te zien dat er een soort van angstcultuur is i.v.m. Jeff.
Kijk maar hoe Jeff alles afkeurd wat anderen organiseren. Mensen durven niets te zeggen uit angst voor pestgedrag en ga zo maar door. Zonder Jeff hadden meerdere denk ik, er toch anders ingestaan.
Dat denk ik dus ook, hij legt een behoorlijke stempel op alles.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:36 schreef Daana316 het volgende:
N.a.v. alles bijgelezen te hebben, is mij opgevallen dat vaak wordt gezegd dat zonder Jeff EJVJL een saaie bedoeling zou zijn. Maar je kan het ook anders zien. Zonder Jeff kwamen meerdere mensen misschien heel anders naar voren, dan hoe ze nu zijn. Ik denk toch wel te zien dat er een soort van angstcultuur is i.v.m. Jeff.
Kijk maar hoe Jeff alles afkeurd wat anderen organiseren. Mensen durven niets te zeggen uit angst voor pestgedrag en ga zo maar door. Zonder Jeff hadden meerdere denk ik, er toch anders ingestaan.
O dit was het alarm uittestenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ze gaan zometeen het alarm testen zegt Zoe, dus blij zijn om een zoemer hoeft niet ....
Lees net dat het een test was waarschijnlijk om te kijken of die het nog doetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:44 schreef mootie het volgende:
Ze hoeven niet meer naar binnen bij het muziekje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zoeken elkaar nu veel op.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:46 schreef Varen het volgende:
Zoë wou aandacht van Babette, maar die is in gesprek met Jasper
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
Wil Zoë nog een gele kaart hebben????
in haar boekje noteert ze dus hele gesprekken al dan niet met Babette en het wordt door 'achter' gezien, direct een mail naar de manager dat ze (anders) alle potloden in moeten leveren!!!
Het kan zijn dat het hier al vermeld is, dan heb ik het over het hoofd gezien
Nah, haar wordt een handje boven d'r poeder gehouden en die giebelgans mag er net zo goed in meegaan. Net als dat smoezen met Moraima gisteren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Het is toch niet te geloven, dat boekje staat vol met notities/berichtjes!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, haar wordt een handje boven d'r poeder gehouden en die giebelgans mag er net zo goed in meegaan. Net als dat smoezen met Moraima gisteren..
Als smoezen zou zijn verboden had Babs al maanden thuis gezeten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, haar wordt een handje boven d'r poeder gehouden en die giebelgans mag er net zo goed in meegaan. Net als dat smoezen met Moraima gisteren..
Klopt, maar Babs wordt er steeds fanatieker in. Waar ze eerst binnensmonds mompelde en fluisterde is het nu gewoon camera ontwijkend fluisteren in de oren van anderen en boodschappen schrijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als smoezen zou zijn verboden had Babs al maanden thuis gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Tuurlijk, zo houdt ze zelf haar handen schoon.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
Babette adviseert Zoë om te gaan lobbyen om stemmen tegen Jeffrey te krijgen.....
rupi eet ik nog zo niet , gister in gesprek met iemand , ben de naam kwijt , hij moet op de stip komen , rupi we werken eraanquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten te tellen en Babette komt op 11 stemmen.
Alleen Moraima, Rupert, Imadiddin, Isaac en Wendy gaan volgens haar niet op Jeffrey stemmen
Ze weten niet wat Janet zal doen, maar die hebben ze dan niet nodig volgens haar.
(edit Wendy en/of Isaac weten ze niet zeker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |