Ik hoop op Karma. Zoe krijgt het voor elkaar om genoeg stemmen te verzamelen om Jeff op de stip te krijgen. Het lukt, Jeff wint de proef en stuurt Zoe naar huis.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:58 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano hoort Eunice uit over zijn haar gesprek met Jeff gisteren.
Het is de laatste tijd helaas niet meer dat iemand iemand naar huis mag sturenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop op Karma. Zoe krijgt het voor elkaar om genoeg stemmen te verzamelen om Jeff op de stip te krijgen. Het lukt, Jeff wint de proef en stuurt Zoe naar huis.
Ik gun haar eigenlijk voor die tijd nog een gele kaart. Kan ie Babs of Bern naar huis sturen als ie eli wintquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop op Karma. Zoe krijgt het voor elkaar om genoeg stemmen te verzamelen om Jeff op de stip te krijgen. Het lukt, Jeff wint de proef en stuurt Zoe naar huis.
Voor het briefjes schrijven naar Babet, nu alleen een waarschuwing gehad en als het weer gebeurt ze alle potloden moet inleveren. En dat een dag na de gele kaartquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gun haar eigenlijk voor die tijd nog een gele kaart. Kan ie Babs of Bern naar huis sturen als ie eli wint
Ik gun het dat Jeff lekker naar huis gaat bye bye jeffquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gun haar eigenlijk voor die tijd nog een gele kaart. Kan ie Babs of Bern naar huis sturen als ie eli wint
Mssn besluit de FEBO om het dit keer weer wel zo te doen. Benieuwd mocht het een duel worden, wie er dan tegenover Jeff komt te staan, mssn Zoe zelf welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd helaas niet meer dat iemand iemand naar huis mag sturen
Kunnen ze het programma bij omroep MAX gaan uitzendenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun het dat Jeff lekker naar huis gaat bye bye jeff
Oh ik ook hoor, maar niet voor ie nog minimaal 1 andere eruit heeft kunnen spelen, die beelden lijken me wel gaafquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun het dat Jeff lekker naar huis gaat bye bye jeff
Zeker weten dat Zoë dom bezig is met Isaac te proberen te versieren en Sasha met haar droef (Bern) de saaiste uit de loods zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zijn hele cossen over volgeschreven dus zo saai zullen ze allemaal niet zijn.
Je weet het nooit het kan altijd alle kanten op.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn besluit de FEBO om het dit keer weer wel zo te doen. Benieuwd mocht het een duel worden, wie er dan tegenover Jeff komt te staan, mssn Zoe zelf wel
Ik weet ook al heel veel mensen die afgehaakt zijn om hemquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kunnen ze het programma bij omroep MAX gaan uitzenden
Dat er dan twee uitgaan bedoel je, ja dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, maar niet voor ie nog minimaal 1 andere eruit heeft kunnen spelen, die beelden lijken me wel gaaf
Ja, Bern en Babsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat er dan twee uitgaan bedoel je, ja dat zou mooi zijn
Nee Jeff moet er uit, met Babsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |