Zo echt he en als mensen dan zeggen ik vind ze duur zegt ik ik begrijp wat je bedoeld maar................quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan zo op de markt : Verse aarbeiuuuuuuuu
noppe , haringgggggggggggggggggg , verse haringggggggggggggquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik associeer haar geschreeuw meer als verse viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis, ofwel viswijfquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
15quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
t Kind waar t om gaat ligt al op bed voordat "haar"feestje begint. Hoe oud wordt dat kind eigenlijk
Je ligt in een volle kamer en dan bozig zijn omdat mensen het doorhebben? Heb je iets te verbergen?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet weer schreeuwen. Marciano boos omdat mensen door hebben dat ze snachts bij elkaar liggen, mag niet over gepraat worden![]()
![]()
![]()
Nu allemaal schreeuwen, Zoe Babet en Marciano
Chili con carne van Janet. Zo inelkaar gegooid door sjennetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Tussen 17.30 uur en 18.30 uur komt het eten binnen, dan moeten ze het nog maken
NOu als het feest om 19.30 gaat beginnen mogen ze wel opschieten
Wat heeft dat met woke te maken?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:30 schreef schizolientje het volgende:
Ze gaan wel opkijken naar die wals maar ik ben ook bang dat ze hem uit gaan lachen. Ze zijn niet woke daar en zullen er weer van alles van maken
Quinceanera, dus 15.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
t Kind waar t om gaat ligt al op bed voordat "haar"feestje begint. Hoe oud wordt dat kind eigenlijk
Gekocht door Janet en Isaac, geloof ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan die fiets? Gekocht van de pot?
Misschien vindt de dochter dit wel fantastisch.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:49 schreef pingu66 het volgende:
Als ik die kinderen van Eunice was zou ik over 10jaar wanneer ze 50 wordt zorgen dat ik op Ibiza zat en een appje sturen: mam we vieren je verjaardag in de kroeg met shotjes champagne en mannen. Doei geen tijd meer over en out voor 2 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |