Oke, Babs en Jeff is dan een goed plan, jij blij ik blijquote:
Ben wel benieuwd op wie ze dan gaan focussen. Gezamenlijke vijand weg. Denk dat Eunice er dan ook snel uit ligt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, Babs en Jeff is dan een goed plan, jij blij ik blij
Hij legt een stevige bodem voor wat nog komen gaatquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:28 schreef Judiwi het volgende:
Eric weer vreten alsof zijn leven er van af hangt.
Waarom moeten ze die man nou altijd vol in beeld geven terwijl hij eet.... van zijn eerste hap tot zijn laatste lik geven ze hem in beeldquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:28 schreef Judiwi het volgende:
Eric weer vreten alsof zijn leven er van af hangt.
Ik snap dat ook niet, niet eens om Erik die kan er verder ook niets aan doen dat regie hem bij elke hap vol in beeld brengt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarom moeten ze die man nou altijd vol in beeld geven terwijl hij eet.... van zijn eerste hap tot zijn laatste lik geven ze hem in beeld
Om de streamers een plezier te doen, iedere keer weer wordt het volop besprokenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Het is policy om Erik met alles wat er gegeten wordt ten alle tijden op stream te laten zien...ze zijn echt helemaal wild van die man bij de Febo.
Ze zei letterlijk tegen Isaac "reken maar effe uit, ik kan dat niet", dus die aanname is zo gek nog nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac komt op 74.99 euro, Jasper is het helemaal met hem eens, met zijn manier van berekenen.....bij iedereen nog eens 4.70 euro, doe bij mij dan maar 5.....bla bla bla
Zoë kan het toch niet narekenen zullen ze denken (aanname)
Hoe vaak hebben we dit nu gezien? Het word er niet anders van.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:28 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Kiekt hem eens gaat dan....
Denk dat er meer al waren afgehaakt zonder Jef, dat het programma al van de buis was gehaald.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet ook al heel veel mensen die afgehaakt zijn om hem
Je hebt altijd voor en tegenstanders
Maar gepest doet het nl niet zo goed op tv en op de streams
Dat vermoeden heb ik ook wel. En dan Bern en Sasha denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op wie ze dan gaan focussen. Gezamenlijke vijand weg. Denk dat Eunice er dan ook snel uit ligt.
Doe zelf dan eens iets!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we dit nu gezien? Het word er niet anders van.
erik , janetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook wel. En dan Bern en Sasha denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |