Dan zie je wat een jaar afgesloten van de buitenwereld met je doet, ze worden langzaam maar zeker allemaal een beetje gek (als ze dat al niet waren)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:57 schreef xsaskiax het volgende:
Iedereen vindt het een poppenkast (Isaac zegt net dat hij net zo goed in zijn kerstmannenpak kan gaan), maar ze doen wel allemaal braaf mee
mssch open minded beter hier, man, ballet achtig enz enz xquote:
Precies en er zijn wel meer mensen die iets van hun cultuur hebben laten zien zoals Morri en Rupie. Dit hoort bij Mexico en de verjaardag is een mooie aanleiding om iets uit die cultuur te laten zien.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien vindt de dochter dit wel fantastisch.
Ik vind dit hele feest een beetje creepy en sneu.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:57 schreef humpty het volgende:
Morrie en Isaac komen met kadootjes ...leuheuk he
EN ooh wat ben je mooi
Jeetje wat een dom toneelstuk is dit
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:03 schreef humpty het volgende:
Droef mag op het bankje zitten en toeter zet de fiets weg en komt zo bij haar zitten
tijd voor mij om weer naar buiten te gaan
De wals is pas na het eten. Volgens mij hoorde ik haar dat daarstraks tegen Marciano zeggen. Er komt nu eerst een soort kerkdienst ofzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
OP de 15de verjaardag wil ieder meisje een prinsesje zijn zegt Eunice![]()
Daarom heeft ze zich dus zo opgedost. Ik dacht dat het voor de wals was
Volgens mij zijn ze er ergens wel blij mee, is er weer een dag voorbij, tegen de verveling.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan zie je wat een jaar afgesloten van de buitenwereld met je doet, ze worden langzaam maar zeker allemaal een beetje gek (als ze dat al niet waren)
Heb je doe schoenen eronder gezien? Alsof ze gaat hardlopenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt hier wel hoogzwanger
Ja ik weet het, om 19.30 uur pas.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
De wals is pas na het eten. Volgens mij hoorde ik haar dat daarstraks tegen Marciano zeggen. Er komt nu eerst een soort kerkdienst ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |