ik erger me er ook aan dat het steeds dezelfde zijn die alles willen beslissen zeg maar heel team icequote:Op maandag 5 juni 2023 06:48 schreef Rhosyn het volgende:
Heb de vorige cos terug gelezen. Staat niet veel in. Snap ik wel. Ik kijk zelf 3 minuten streams en dan heb ik er genoeg van.
Teveel irritante mensen in die loods en het aanbod van wat je te zien krijgt is waardeloos.
Bovendien ergert het mij dat een groep mensen al maanden de overhand hebben en dat zijn mi juist de mensen die ik graag op hun bek wil zien gaan.
Ondertussen heb ik de streams opgestart en zie Eunice in de keuken afwassen.
Ja dat vind ik ook heel vervelend, nooit eens een keer pech aan die kant.quote:Op maandag 5 juni 2023 06:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik erger me er ook aan dat het steeds dezelfde zijn die alles willen beslissen zeg maar heel team ice
Ze maakt er wel een heel spektakel van, een soort van kerkdienst, een diner en voordrachtjes en feestquote:Op maandag 5 juni 2023 06:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat het frisjes buiten is want ik zie Eunice in de kas met haar yoga spullen en de flapover waar het plan op staat van het feest voor haar dochters verjaardag.
Ja. Bescheidenheid is niet 1 van haar kwaliteiten.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maakt er wel een heel spektakel van, een soort van kerkdienst, een diner en voordrachtjes en feest
En iedereen helpt ook mee, Zag janet gisteren al versiering maken. Maar zelf doet ze het niet ze besteed alles uitquote:Op maandag 5 juni 2023 07:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Bescheidenheid is niet 1 van haar kwaliteiten.
Het valt me steeds meer op dat Eunice denkt dat ze alleen daar is vaak kas bezetten met Yoga vaak kamer 4xbezetten net drummen ballet yoga of muziek luisteren, vaak de ipad/ muziek box heeft. De hele dag leest zodat anderen niet kunnen lezen en nog steeds haar levenshouding opdringt aan de restquote:Op maandag 5 juni 2023 06:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat het frisjes buiten is want ik zie Eunice in de kas met haar yoga spullen en de flapover waar het plan op staat van het feest voor haar dochters verjaardag.
Staat interessant. Zodat iedereen kan zeggen oh die Eunice is goed bezig. Waarom ze al die energie niet in haar leven buiten de loods heeft gestoken begrijp ik nog steeds niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:24 schreef Dotteke het volgende:
`Het wordt een drukke dag, Eunice blijft maar schrijven. Of ze schrijft iets anders dat kan natuurlijk ook
Misschien is ze daar ook wel druk met dingen dat weten wij natuurlijk niet. Ik weet wel dat ze de oefeningen die ze daar doet ook thuis doet. Vertelde ze laatst aan iemand in de loods.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Staat interessant. Zodat iedereen kan zeggen oh die Eunice is goed bezig. Waarom ze al die energie niet in haar leven buiten de loods heeft gestoken begrijp ik nog steeds niet.
En dat op de laatste dag van Zoë als managerquote:Op maandag 5 juni 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maakt er wel een heel spektakel van, een soort van kerkdienst, een diner en voordrachtjes en feest
Iedereen mag gewoon in de kas komen als ze daar bezig heeft. Heeft ze ook netjes aan iedereen verteld.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het valt me steeds meer op dat Eunice denkt dat ze alleen daar is vaak kas bezetten met Yoga vaak kamer 4xbezetten net drummen ballet yoga of muziek luisteren, vaak de ipad/ muziek box heeft. De hele dag leest zodat anderen niet kunnen lezen en nog steeds haar levenshouding opdringt aan de rest
Ook al zoiets, wat moet haar dochter wel niet denken van JW die bij haar langs komt zo last je toch niet je dochter kennismaken met je nieuwe vriend.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
als die verjaardag van de dochter van eunice zo belangrijk is , was ik al thuis om dat samen te vieren. nee moeders gaat effe schow opzetten voor die veerjaardag , beter gezegd de onemenschow van eunice,ze heeft aan jw gevraagd of hij bloemen liefst roze wilde brengen en armbandje naar de jarige
zeker en zorgen dat je er zelf bij bentquote:Op maandag 5 juni 2023 07:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ook al zoiets, wat moet haar dochter wel niet denken van JW die bij haar langs komt zo last je toch niet je dochter kennismaken met je nieuwe vriend.
En sowieso dat had ze ook van te voren kunnen regelen door een van haar vrienden of door haar ex-man.
Eunice is 40 en die dochter wordt 15quote:Op maandag 5 juni 2023 08:25 schreef Judiwi het volgende:
Hoe oud word die dochter dan. Is het een jong meisje of al volwassen. Eunice kan een grote dochter hebben. Ze loopt al tegen de vijftig.
Ikvins Jasper de laatste tijd erg levendig. Die is zeker niet onzichtbaar.quote:Op maandag 5 juni 2023 08:29 schreef Judiwi het volgende:
En trouwens ik kijk vaak geen streams als juist de mensen van kamp Sasha op de stream zijn. Zoals Bern, Eric, Janet, Eunice, Mirthe en vooral niet vergeten Sasha zelf.
Zulke saaie mensen die zoeken elkaar ook op
O ja en Jasper bijna vergeten. Hij had beter Casper kunnen heten als het spookje. Totaal een schim daar.
ik kijk juist geen streams waar de kliek van ice op is , grote roddelbende , alles beslissend , maar ieder zijn meningquote:Op maandag 5 juni 2023 08:29 schreef Judiwi het volgende:
En trouwens ik kijk vaak geen streams als juist de mensen van kamp Sasha op de stream zijn. Zoals Bern, Eric, Janet, Eunice, Mirthe en vooral niet vergeten Sasha zelf.
Zulke saaie mensen die zoeken elkaar ook op
O ja en Jasper bijna vergeten. Hij had beter Casper kunnen heten als het spookje. Totaal een schim daar.
Nou als team Ice er niet was. Zou er ook geen ejvjl zijn. Niemand om naar te kijken. Geen verhaal lijnen.quote:Op maandag 5 juni 2023 08:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik kijk juist geen streams waar de kliek van ice op is , grote roddelbende , alles beslissend , maar ieder zijn mening
ik zeg toch ieder zijn mening , is maar waar u of ik van houdquote:Op maandag 5 juni 2023 08:38 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou als team Ice er niet was. Zou er ook geen ejvjl zijn. Niemand om naar te kijken. Geen verhaal lijnen.
De droeftoeters Sasha en Bern
Een truus de mier Janet
Een neusvretende Eric
Casper het spookje
En Eunice en Mirthe beiden ook geen show vullende figuren. Kan daar echt niet naar kijken.
Andere stream is Eunicequote:Op maandag 5 juni 2023 08:53 schreef Judiwi het volgende:
O helaas Eric in zijn bloemetjes behang shirt die hij al een week aan heeft.
Volgens mij nietquote:Op maandag 5 juni 2023 08:58 schreef pingu66 het volgende:
Is hoe Eunice nu in de kas ligt het yoga-standje van de neerwaartse (neem me als een) hond?
Het is frisjes. Eunice had het kacheltje aan in de kas.quote:Op maandag 5 juni 2023 08:59 schreef pingu66 het volgende:
Tis focking warm in de tuin/loods en Erik draagt winterkleding.
Ja echt van de zotte dat mens ! Ikke, ikke en de rest kan stikkenquote:Op maandag 5 juni 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
als die verjaardag van de dochter van eunice zo belangrijk is , was ik al thuis om dat samen te vieren. nee moeders gaat effe schow opzetten voor die veerjaardag , beter gezegd de onemenschow van eunice,ze heeft aan jw gevraagd of hij bloemen liefst roze wilde brengen en armbandje naar de jarige
Konden wij dat soort dingen maar eens doen.quote:
Zou lachen zijn als de energierekening ook van de prijzenpot af lijkt te gaanquote:Op maandag 5 juni 2023 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is frisjes. Eunice had het kacheltje aan in de kas.
Liever de Bep realitycheckquote:Op maandag 5 juni 2023 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Konden wij dat soort dingen maar eens doen.
Een knop bij de streams waar wij op kunnen drukken en dan: BEP ZENDERCHECK
Lieve Bep. De streamers klagen over hoe vaak je zonder zender smoest. Bij deze eenquote:
Welnee, gister lag Bep bij haar op bed.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
Babbette en Wendy nog steeds on non speaking terms
Ze hebben het al zo vaak door de vingers gezien, doe maar gelijk 100Kquote:Op maandag 5 juni 2023 09:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Lieve Bep. De streamers klagen over hoe vaak je zonder zender smoest. Bij deze eenen 10K boete
SNap daar niets vanquote:Op maandag 5 juni 2023 09:35 schreef cinsan het volgende:
och praat bep weer met wendy , nou zal niet uitgepraat zijn dat kan en wil bep niet, blijft toch altijd wat hangen
ja, echt belachelijk dit, zelf in de belangstelling staan is erg belangrijk voor haar.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
heeft ze nodig , ze moet de trap veel op en af als ze manager wordquote:Op maandag 5 juni 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
Morrie al goed aan het bewegen met sportcoach brabbel
Ja ik hoor de herrie al weerquote:Op maandag 5 juni 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
Morrie al goed aan het bewegen met sportcoach brabbel
Lekker naast de deur ook om dat af te gaan geven, JW woont in Twente en zij in Brabant toch?quote:Op maandag 5 juni 2023 09:04 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja echt van de zotte dat mens ! Ikke, ikke en de rest kan stikken
quote:Op maandag 5 juni 2023 09:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft ze nodig , ze moet de trap veel op en af als ze manager word
Kamer 5 ?quote:Op maandag 5 juni 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik hoor de herrie al weer
Ik zou helemaal kneiter worden daar
En muziek
En pingpongen
Waar kun je rustig je koffie drinken
Op kantoorquote:Op maandag 5 juni 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik hoor de herrie al weer
Ik zou helemaal kneiter worden daar
En muziek
En pingpongen
Waar kun je rustig je koffie drinken
Of ze regelt het gewoon goedquote:Op maandag 5 juni 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]dat gaat nog veel puf en kreun streams geven als ze voor iedere scheet naar boven moet..
Of ze blijft daar op de stoel plakken de hele dag
ik wil dat ze 20 keer de trap op en af moet per dag , hijg hijgquote:Op maandag 5 juni 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]dat gaat nog veel puf en kreun streams geven als ze voor iedere scheet naar boven moet..
Of ze blijft daar op de stoel plakken de hele dag
nee straks als morrie manager wordt.. dan krijgen we puf puf pffff blehh kuch kuch streams met die trap op en af lopen iedere dag.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ze regelt het gewoon goed
Zoe zit maar wat graag boven
Ook al zegt ze van niet
quote:Op maandag 5 juni 2023 09:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik wil dat ze 20 keer de trap op en af moet per dag , hijg hijg
Goede oefening voor Moriquote:Op maandag 5 juni 2023 09:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee straks als morrie manager wordt.. dan krijgen we puf puf pffff blehh kuch kuch streams met die trap op en af lopen iedere dag.
Ja zowie zit maar wat graag belangrijk te wezen, denkt ze, op kantoor met ice ice baby
quote:Op maandag 5 juni 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
Mirthe zegt dat de muis in de emmer heeft gezeten
Maar er weer uit is gesprongen
Erik gelooft het niet
Muizen kunnen behoorlijk springen
En die emmer is echt niet zo heel diep
Erik denkt het vaak wel allemaal te wetenquote:Op maandag 5 juni 2023 09:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Erik had gister ook een uitleg over zijn muizenval![]()
Was weer projectfaal
Das zielugg ( Sas en Mirthe geloof ik ook)quote:Op maandag 5 juni 2023 09:54 schreef lojanda het volgende:
Waarom kopen ze niet een paar muizenvallen? Ik zou er toch niet aan moeten denken dat er een muis in mijn slaapkamer rondloopt en overal piest en poept
Denkt..quote:Op maandag 5 juni 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik denkt het vaak wel allemaal te weten
Janet doet het over het algemeen beter met opdrachtenquote:Op maandag 5 juni 2023 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Janet die zo graag wil laten zien dat ze makkelijk mee kan komen met de jongeren qua beweging en kleding staat nu achteraan mee te doen met de pilates of wat het ook is met tong uit de mond en zo houterig als de pest. Gewoon een oud vrouwtje.
Nee, dan Moirama. Ongeveer zelfde leeftijd maar die staat te swingen en ze kleedt zich ook beter. Geen oud vrouwtje.
Mag alleen een muizeval zijn die de muis vangt. Maar als je die dan vrij laat komt hij morgen weer binnen vallen.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:54 schreef lojanda het volgende:
Waarom kopen ze niet een paar muizenvallen? Ik zou er toch niet aan moeten denken dat er een muis in mijn slaapkamer rondloopt en overal piest en poept
Is er toch nog iets wat Sasha zielig vindt dan.. van Mirthe had ik niet anders verwachtquote:Op maandag 5 juni 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das zielugg ( Sas en Mirthe geloof ik ook)
Nee hoor je mag gewoon een val gebruiken die de muis dood. Kun je ook nog steeds kopen.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mag alleen een muizeval zijn die de muis vangt. Maar als je die dan vrij laat komt hij morgen weer binnen vallen.
Ze moeten eten uit die slaapkamer verwijderen.
Dan schaffen ze maar kluizen aan.
Nopequote:Op maandag 5 juni 2023 09:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor je mag gewoon een val gebruiken die de muis dood. Kun je ook nog steeds kopen.
Jawelquote:
Wat is er geschreeuwd?quote:Op maandag 5 juni 2023 09:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Weet Jeff al dat er geschreeuwd is naar hem ?
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Iets van Jeffrey zet hem op !
Er is een filmpje van.
Eric is gewoon een betweter en hij moet lekker thuis alles zelf maken. Ik zou echt niet eens meer advies aan hem vragen.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Erik wil het weer zelf maken
Want dat is leuk
Iemand moet de val hebben aangestoten
Want de muis springt er echt niet uit
Ik snap ook niet dat zoe dat vraagtquote:Op maandag 5 juni 2023 10:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erica’s gewoon een betweter en hij moet lekker thuis alles zelf maken. Ik zou echt niet eens meer advies aan hem vragen.
Ik wel. Want als ze dan een verkeerde muizenval koopt kan ze Erik de schuld geven.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat zoe dat vraagt
Ze kan ook gewoon even met de FEBO overleggenquote:Op maandag 5 juni 2023 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wel. Want als ze dan een verkeerde muizenval koopt kan ze Erik de schuld geven.
Die prijzenpot is het probleem en hij ziet dat gewoon als zijn geld. Hij denkt dat hij het gaat winnen en dan is die 28 euro toch weer een doos Snickers.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:08 schreef pingu66 het volgende:
Haal die 28 euro voor de muizenval uit de prijzenpot en lig verder niet te mekkeren ,Erik
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die prijzenpot is het probleem en hij ziet dat gewoon als zijn geld. Hij denkt dat hij het gaat winnen en dan is die 28 euro toch weer een doos Snickers.
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die prijzenpot is het probleem en hij ziet dat gewoon als zijn geld. Hij denkt dat hij het gaat winnen en dan is die 28 euro toch weer een doos Snickers.
Hij zit op kantoor bij Zoe.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:11 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik begint steeds meer en meer te eten en drinken nu de rechter koelkast voor algemeen gebruik is.
En zijn eigen voorraad hoeft hij niet aan te breken.. dat bewaard hij voor de muizen.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:11 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik begint steeds meer en meer te eten en drinken nu de rechter koelkast voor algemeen gebruik is.
whoehaha een muggenstekker van 8 euro....................quote:Op maandag 5 juni 2023 10:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Erik zit toch niet zo te zeiken over de prijs
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
Moraima vloeken in zichzelf want er is weer eens geen wc papier
dat kan morrie toch zelf aangevenquote:Op maandag 5 juni 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
Mori zegt dat het iets teveel is tegen Babs
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
Moraima vloeken in zichzelf want er is weer eens geen wc papier
Wat deed ze net dan?quote:
Moirama moet haar eigen grens aangeven. Babette gaat zover als zij zelf kan.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
Mori zegt dat het iets teveel is tegen Babs
at post ik tochquote:Op maandag 5 juni 2023 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Moirama moet haar eigen grens aangeven. Babette gaat zover als zij zelf kan.
Ze moet hem gewoon uit het kantoor jagen.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Erik zeuren over het geld en Zoë gaat het zelf betalen
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
St BERNard zit trouw te wachten op zijn baasje....
[ afbeelding ]
Jawel hoor.. melk met serials.quote:
Komt denk ik omdat ze het voor nu alleen komt vragen maar nu blijven ze er toch over praten.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Babette ga ff zitten zodat jullie elkaar in de ogen kunnen kijken, nu sta je
heel overheersend boven Wendy
Tuurlijk nietquote:Op maandag 5 juni 2023 10:37 schreef lojanda het volgende:
Hoop dat Babette nu zegt dat het eigenlijk gaat over het feit dat ze tegen haar liegt over Jasper maar het wel deelt met anderen.
Zou beter zijn als ze wel doet..quote:
Babs is absoluut niet eerlijkquote:
Ik zie het toch anders. Nu ook weer.. ze biedt al meerdere keren haar excuses maar van Wendy hoor ik dat helemaal niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs is absoluut niet eerlijk
Ze is zelf wendy uit de weg gegaan
Maar legt het bij wendy neer
Die excuses van Babette zijn alleen woorden. Zit niks van gevoel bij. Ze leest Wendy de les.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie het toch anders. Nu ook weer.. ze biedt al meerdere keren haar excuses maar van Wendy hoor ik dat helemaal niet.
Dat magquote:Op maandag 5 juni 2023 10:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie het toch anders. Nu ook weer.. ze biedt al meerdere keren haar excuses maar van Wendy hoor ik dat helemaal niet.
Die snap ik ook niet, Wendy werd genegeerd, Babet ontweek haarquote:Op maandag 5 juni 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat mag
Babs heeft het zelf al een week over loskoppelen van iedereen
Ook van wendy
En nu legt ze het bij wendy neer
Terwijl ze zelf met bij halve loods heeft lopen klagen over wendy
Ik zou niet weten waarom wendy haar excuus aan moet bieden
Hij kan beter een paar van zijn ongewassen onderbroeken over de vloer van kamer 2 verspreiden dan is die muis zo vertrokken.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Erik had gister ook een uitleg over zijn muizenval![]()
Was weer projectfaal
Wendy heeft het er ook al met meerdere over gehad..quote:Op maandag 5 juni 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat mag
Babs heeft het zelf al een week over loskoppelen van iedereen
Ook van wendy
En nu legt ze het bij wendy neer
Terwijl ze zelf met bij halve loods heeft lopen klagen over wendy
Ik zou niet weten waarom wendy haar excuus aan moet bieden
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:46 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hij kan beter een paar van zijn ongewassen onderbroeken over de vloer van kamer 2 verspreiden dan is die muis zo vertrokken.
'sorry dat ik het gesprek even onderbreek, anders krijgen we daar weer..." dit zegt ook genoeg (voor mij) hoe serieus babs niet isquote:Op maandag 5 juni 2023 10:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt een gesprek van niets, niets uitgepraat, beetje het is niet zo en je ziet het verkeerd etc.
Dus Babet mag tegen iedereen, behalve Wendy zeggen dat dat zich los gaat maken van Wendy en Wendy moet het maar in haar eentje verwerken en mag het er met niemand over hebben als ze merkt dat Babet haar ontwijkt? Babet is onbetrouwbaar en ik denk dat Wendy het in haar hart wel weet, daarnaast lult Babet iedereen onder de tafel en Wendy weet dat ze daar niet tegenop kan.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy heeft het er ook al met meerdere over gehad..
Nu is Wendy ook niet altijd erg vriendelijk en begint in vaak in een gesprek meteen in de verdediging te schieten en wordt erg snel boos.
Dat zeg ik toch niet? Ik reageer op een post waarin wordt gezegd dat Babette met iedereen erover heeft gesproken en ik zeg dat Wendy er ook met meerdere over heeft gesproken.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus Babet mag tegen iedereen, behalve Wendy zeggen dat dat zich los gaat maken van Wendy en Wendy moet het maar in haar eentje verwerken en mag het er met niemand over hebben als ze merkt dat Babet haar ontwijkt? Babet is onbetrouwbaar en ik denk dat Wendy het in haar hart wel weet, daarnaast lult Babet iedereen onder de tafel en Wendy weet dat ze daar niet tegenop kan.
Managers hebben tijd zatquote:Op maandag 5 juni 2023 10:53 schreef pingu66 het volgende:
Waarom dat steps plankje maken? Dadelijk is Morri manager en heeft ze geen tijd of zin in te sporten.
Nee Rupi en Imma denk ik .quote:Op maandag 5 juni 2023 10:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denk dat Babette weer veel op kantoor zit als Mori manager is
Hij doet sommige oefeningen ook halfbakken, net of het té veel is.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
En toch vind ik het houterig overkomen wat Bern nu doet en dat voor een gym docent
Dat heeft ze ook beloofd.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denk dat Babette weer veel op kantoor zit als Mori manager is
Morri sneeuwt die Tiano zo onder.die speelt het spel en weet dat Tiano een potentiële winaar is die niet zoveel invloed moet hebbenquote:
Ik denk ook dat dat wel klopt. Babs is er altijd wel voor Wendy geweest. irritaties zijn er altijd bij iedereen wel.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:37 schreef pingu66 het volgende:
In haar beleving is Bep altijd goed naar Wendy geweest ....
Babs is er altijd wel voor Wendy geweest.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat wel klopt. Babs is er altijd wel voor Wendy geweest. irritaties zijn er altijd bij iedereen wel.
Als je het niet uitspreekt krijg je wat er nu is gebeurd. Ook een Zoe die bij Babs olie op het vuur gooit omdat ze
Babs voor haar eigen wilt hebben. Babs heeft haar hele verdiende 500 euro voornamelijk samen met Wendy gedeeld.
Behalve achter haar rugquote:Op maandag 5 juni 2023 10:37 schreef pingu66 het volgende:
In haar beleving is Bep altijd goed naar Wendy geweest ....
Wacht maar als ie gaat dansenquote:Op maandag 5 juni 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
En toch vind ik het houterig overkomen wat Bern nu doet en dat voor een gym docent
Ik zit steeds te kijken naar die raar koppen die hij trektquote:Op maandag 5 juni 2023 11:21 schreef Judiwi het volgende:
Die Bern als hij sport is hij zo fanatiek bezig. Maar verder is hij een lamme zak. Te laf ook om voor zijn mening op te komen.
Ik heb ook het idee dat Wendy hier heilig verklaard is. Ik vind ze samen leuk Wendy heeft ook haar rare streken. en als hier gezegd word dat Babs haar alleen nodig had voor te mutsen en drinken vind ik ook dat er wel bij vermeld mag worden dat Babs haar verdiende 500 euro veel drank en sigaretten samen met Wendy gedeeld heeft.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
Maar goed het blijkt maar weer eens dat je je hier geen andere mening mag hebben want dan wordt je meteen tot verantwoording geroepen.
Wendy is zeker niet heilig dat is niemand. En Babet houdt van gezelligheid en drinken. Zoe mocht van Ice niet drinken, dus deed ze dat met Wendy, haar drinkmaatjequote:Op maandag 5 juni 2023 11:26 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Wendy hier heilig verklaard is. Ik vind ze samen leuk Wendy heeft ook haar rare streken. en als hier gezegd word dat Babs haar alleen nodig had voor te mutsen en drinken vind ik ook dat er wel bij vermeld mag worden dat Babs haar verdiende 500 euro veel drank en sigaretten samen met Wendy gedeeld heeft.
Wat een onzin Babs is al heel lang heel erg goed met Mori.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep ook, die likt zich de hele week al in bij Mori.
wendy is zeker geen heilige , ok ze doet veel , maar ze kan ook bazig overkomen , vind haar naief en meeloperquote:Op maandag 5 juni 2023 11:26 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Wendy hier heilig verklaard is. Ik vind ze samen leuk Wendy heeft ook haar rare streken. en als hier gezegd word dat Babs haar alleen nodig had voor te mutsen en drinken vind ik ook dat er wel bij vermeld mag worden dat Babs haar verdiende 500 euro veel drank en sigaretten samen met Wendy gedeeld heeft.
Die zie ik nietquote:Op maandag 5 juni 2023 11:28 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat een onzin Babs is al heel lang heel erg goed met Mori.
Doet ze bij iedereen nu ze zich aan het losweken is met Wendyquote:Op maandag 5 juni 2023 11:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep ook, die likt zich de hele week al in bij Mori.
Precies datquote:Op maandag 5 juni 2023 11:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat wel klopt. Babs is er altijd wel voor Wendy geweest. irritaties zijn er altijd bij iedereen wel.
Als je het niet uitspreekt krijg je wat er nu is gebeurd. Ook een Zoe die bij Babs olie op het vuur gooit omdat ze
Babs voor haar eigen wilt hebben. Babs heeft haar hele verdiende 500 euro voornamelijk samen met Wendy gedeeld.
Klopt wel.. evil reincarnate..quote:Op maandag 5 juni 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
Babette is in en in slecht en heeft geen goede eigenschappen. Daarbij is ze zo arrogant en voelt zich verheven boven de anderen. Heel egoïstisch en doet alles uit eigenbelang. Zij heeft dus ook totaal geen scrupules en liegt ook nog eens alles bij elkaar. En met die studie psychologie moet ze helemaal stoppen want dat gaat echt nooit iets worden.
Zo is Babette ongeveer goed beschreven. Of ben ik nog iets vergeten? Vul me gerust aan hoor
Dat was ze al toen Leila er nog was alleen Moraima had toen genoeg aan Leila en daarom was er nog niet zoveel contact maar toen Leila weg was trokken Moraima en Babette steeds meer naar elkaar toe.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 11:45 schreef Charmian het volgende:
gewaagd hoor van mirthe, de oksels van sjenet scheren
ik ben niet eens in details getredenquote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 11:45 schreef Charmian het volgende:
Die hele vrouw zorgt niet voor zichzelf... dan staat oksels epileren wel ergens onderaan de to do listquote:Op maandag 5 juni 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
snap ook niet waarom Janet dat zelf niet kan
Kan ze dat niet zelfquote:Op maandag 5 juni 2023 11:45 schreef Charmian het volgende:
Alarm hier..quote:Op maandag 5 juni 2023 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik zou zeggen, kom maar op met een alarm, tijd van vakantie vieren is voorbij, ff een loeizware, lange opdracht er in gooien
Weet niet wat voor werk ze nu doet, maar ze zou zeer geschikt zijn voor ouderenzorg.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:45 schreef Charmian het volgende:
dan moet ze zelf straktrekken en nog meer blabla wat bij mij niet echt landde omdat niet belangrijkquote:Op maandag 5 juni 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
snap ook niet waarom Janet dat zelf niet kan
Ik denk dat het haar niet gaat om de persoon die ze afzeikt maar meer om te laten horen hoe goed zij mensen door heeft en begrijpt etc etcquote:Op maandag 5 juni 2023 12:05 schreef mootie het volgende:
Bep tegen Bern en Sas Jeff afzeiken, vreemde vrouw.
waar zien jullie sas? ik zie s1 mori en mirthe en s2 zo en rupi.....en ALAAAAARMquote:Op maandag 5 juni 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
Ach Sas gaat vanmiddag om 4 uur naar achter
om te praten
maar dat is de leukste manierquote:Op maandag 5 juni 2023 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima die geen zin heeft om te trainen, traint nu doormiddel van dansen.
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
eliminatie
@:Aardbeienmoes
@:Kinkijan
@:Ebinas
@:FreshFruit
@:Iedereen
Het gaat er om dat hij haar belachelijk maakt omdat ze fanatiek is gaan sporten.. nu doet hij het zelf ook..quote:Op maandag 5 juni 2023 12:07 schreef Chanel5 het volgende:
nu gaatie sporten want anders blijftie achter zegt babbel, en wat doe jij nu precies dan???? hetzelfde toch??
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:08 schreef Chanel5 het volgende:
Sas gaat naar achter? zit haar een scheet dwars??
Geeft dus aan, dat ze echt trainen dus liever niet doet. Teveel inspanning om te proberen van de overtollige kilo's af te komen.quote:
dat deed hij alquote:Op maandag 5 juni 2023 12:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hij haar belachelijk maakt omdat ze fanatiek is gaan sporten.. nu doet hij het zelf ook..
Tx. Mijn hulp is er kan me niet schelen.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
eliminatie
Af en toe deed hij dat maar had niet veel betekenis.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat deed hij al
maar babs is de hele dagen op de stream
jeff niet
Dat zou het weleens kunnen zijn iddquote:
Was al weer weg, maar net wel om alarm gevraagdquote:Op maandag 5 juni 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
eliminatie
Om de tijd te doden, zie het probleem niet. Beter actief zijn, dan op je nest liggenquote:
Eli ?!quote:Op maandag 5 juni 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
eliminatie
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eli ?!Weg met Bern, Sasha, Zoe en Babette
enquote:Op maandag 5 juni 2023 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eli ?!Weg met Bern, Sasha, Zoe en Babette
En Jeffrey, Isaac, Rupie en imadingquote:
Ze hebben 'n bbq, gooien ze iemand met wat buikspek op de grill, altijd wel wat te eten daarquote:
Jammer dat het zo voorspelbaar is inderdaad, van mij mogen ze wel ruzie maken om eten uit de prijzenpotquote:
Dat dus. Denk ik ook.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
Denk verdienopdracht, want ze zitten er weer doorheen met de poen.
En dan gaan ze de mist in, hebben ze nog geen geldquote:Op maandag 5 juni 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
Denk verdienopdracht, want ze zitten er weer doorheen met de poen.
En ze hebben ook nog een schuld..quote:Op maandag 5 juni 2023 12:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan gaan ze de mist in, hebben ze nog geen geld![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |