Zou lachen zijn als de energierekening ook van de prijzenpot af lijkt te gaanquote:Op maandag 5 juni 2023 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is frisjes. Eunice had het kacheltje aan in de kas.
Liever de Bep realitycheckquote:Op maandag 5 juni 2023 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Konden wij dat soort dingen maar eens doen.
Een knop bij de streams waar wij op kunnen drukken en dan: BEP ZENDERCHECK
Lieve Bep. De streamers klagen over hoe vaak je zonder zender smoest. Bij deze eenquote:
Welnee, gister lag Bep bij haar op bed.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
Babbette en Wendy nog steeds on non speaking terms
Ze hebben het al zo vaak door de vingers gezien, doe maar gelijk 100Kquote:Op maandag 5 juni 2023 09:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Lieve Bep. De streamers klagen over hoe vaak je zonder zender smoest. Bij deze eenen 10K boete
SNap daar niets vanquote:Op maandag 5 juni 2023 09:35 schreef cinsan het volgende:
och praat bep weer met wendy , nou zal niet uitgepraat zijn dat kan en wil bep niet, blijft toch altijd wat hangen
ja, echt belachelijk dit, zelf in de belangstelling staan is erg belangrijk voor haar.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
als die verjaardag van de dochter van eunice zo belangrijk is , was ik al thuis om dat samen te vieren. nee moeders gaat effe schow opzetten voor die veerjaardag , beter gezegd de onemenschow van eunice,ze heeft aan jw gevraagd of hij bloemen liefst roze wilde brengen en armbandje naar de jarige
heeft ze nodig , ze moet de trap veel op en af als ze manager wordquote:Op maandag 5 juni 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
Morrie al goed aan het bewegen met sportcoach brabbel
Ja ik hoor de herrie al weerquote:Op maandag 5 juni 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
Morrie al goed aan het bewegen met sportcoach brabbel
Lekker naast de deur ook om dat af te gaan geven, JW woont in Twente en zij in Brabant toch?quote:Op maandag 5 juni 2023 09:04 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja echt van de zotte dat mens ! Ikke, ikke en de rest kan stikken
quote:Op maandag 5 juni 2023 09:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft ze nodig , ze moet de trap veel op en af als ze manager word
Kamer 5 ?quote:Op maandag 5 juni 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik hoor de herrie al weer
Ik zou helemaal kneiter worden daar
En muziek
En pingpongen
Waar kun je rustig je koffie drinken
Op kantoorquote:Op maandag 5 juni 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik hoor de herrie al weer
Ik zou helemaal kneiter worden daar
En muziek
En pingpongen
Waar kun je rustig je koffie drinken
Of ze regelt het gewoon goedquote:Op maandag 5 juni 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]dat gaat nog veel puf en kreun streams geven als ze voor iedere scheet naar boven moet..
Of ze blijft daar op de stoel plakken de hele dag
ik wil dat ze 20 keer de trap op en af moet per dag , hijg hijgquote:Op maandag 5 juni 2023 09:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]dat gaat nog veel puf en kreun streams geven als ze voor iedere scheet naar boven moet..
Of ze blijft daar op de stoel plakken de hele dag
nee straks als morrie manager wordt.. dan krijgen we puf puf pffff blehh kuch kuch streams met die trap op en af lopen iedere dag.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ze regelt het gewoon goed
Zoe zit maar wat graag boven
Ook al zegt ze van niet
quote:Op maandag 5 juni 2023 09:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik wil dat ze 20 keer de trap op en af moet per dag , hijg hijg
Goede oefening voor Moriquote:Op maandag 5 juni 2023 09:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee straks als morrie manager wordt.. dan krijgen we puf puf pffff blehh kuch kuch streams met die trap op en af lopen iedere dag.
Ja zowie zit maar wat graag belangrijk te wezen, denkt ze, op kantoor met ice ice baby
quote:Op maandag 5 juni 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
Mirthe zegt dat de muis in de emmer heeft gezeten
Maar er weer uit is gesprongen
Erik gelooft het niet
Muizen kunnen behoorlijk springen
En die emmer is echt niet zo heel diep
Erik denkt het vaak wel allemaal te wetenquote:Op maandag 5 juni 2023 09:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Erik had gister ook een uitleg over zijn muizenval![]()
Was weer projectfaal
Das zielugg ( Sas en Mirthe geloof ik ook)quote:Op maandag 5 juni 2023 09:54 schreef lojanda het volgende:
Waarom kopen ze niet een paar muizenvallen? Ik zou er toch niet aan moeten denken dat er een muis in mijn slaapkamer rondloopt en overal piest en poept
Denkt..quote:Op maandag 5 juni 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik denkt het vaak wel allemaal te weten
Janet doet het over het algemeen beter met opdrachtenquote:Op maandag 5 juni 2023 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Janet die zo graag wil laten zien dat ze makkelijk mee kan komen met de jongeren qua beweging en kleding staat nu achteraan mee te doen met de pilates of wat het ook is met tong uit de mond en zo houterig als de pest. Gewoon een oud vrouwtje.
Nee, dan Moirama. Ongeveer zelfde leeftijd maar die staat te swingen en ze kleedt zich ook beter. Geen oud vrouwtje.
Mag alleen een muizeval zijn die de muis vangt. Maar als je die dan vrij laat komt hij morgen weer binnen vallen.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:54 schreef lojanda het volgende:
Waarom kopen ze niet een paar muizenvallen? Ik zou er toch niet aan moeten denken dat er een muis in mijn slaapkamer rondloopt en overal piest en poept
Is er toch nog iets wat Sasha zielig vindt dan.. van Mirthe had ik niet anders verwachtquote:Op maandag 5 juni 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das zielugg ( Sas en Mirthe geloof ik ook)
Nee hoor je mag gewoon een val gebruiken die de muis dood. Kun je ook nog steeds kopen.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mag alleen een muizeval zijn die de muis vangt. Maar als je die dan vrij laat komt hij morgen weer binnen vallen.
Ze moeten eten uit die slaapkamer verwijderen.
Dan schaffen ze maar kluizen aan.
Nopequote:Op maandag 5 juni 2023 09:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor je mag gewoon een val gebruiken die de muis dood. Kun je ook nog steeds kopen.
Jawelquote:
Wat is er geschreeuwd?quote:Op maandag 5 juni 2023 09:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Weet Jeff al dat er geschreeuwd is naar hem ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |