Zou lachen zijn als de energierekening ook van de prijzenpot af lijkt te gaanquote:Op maandag 5 juni 2023 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is frisjes. Eunice had het kacheltje aan in de kas.
Liever de Bep realitycheckquote:Op maandag 5 juni 2023 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Konden wij dat soort dingen maar eens doen.
Een knop bij de streams waar wij op kunnen drukken en dan: BEP ZENDERCHECK
Lieve Bep. De streamers klagen over hoe vaak je zonder zender smoest. Bij deze eenquote:
Welnee, gister lag Bep bij haar op bed.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
Babbette en Wendy nog steeds on non speaking terms
Ze hebben het al zo vaak door de vingers gezien, doe maar gelijk 100Kquote:Op maandag 5 juni 2023 09:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Lieve Bep. De streamers klagen over hoe vaak je zonder zender smoest. Bij deze eenen 10K boete
SNap daar niets vanquote:Op maandag 5 juni 2023 09:35 schreef cinsan het volgende:
och praat bep weer met wendy , nou zal niet uitgepraat zijn dat kan en wil bep niet, blijft toch altijd wat hangen
ja, echt belachelijk dit, zelf in de belangstelling staan is erg belangrijk voor haar.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
als die verjaardag van de dochter van eunice zo belangrijk is , was ik al thuis om dat samen te vieren. nee moeders gaat effe schow opzetten voor die veerjaardag , beter gezegd de onemenschow van eunice,ze heeft aan jw gevraagd of hij bloemen liefst roze wilde brengen en armbandje naar de jarige
heeft ze nodig , ze moet de trap veel op en af als ze manager wordquote:Op maandag 5 juni 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
Morrie al goed aan het bewegen met sportcoach brabbel
Ja ik hoor de herrie al weerquote:Op maandag 5 juni 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
Morrie al goed aan het bewegen met sportcoach brabbel
Lekker naast de deur ook om dat af te gaan geven, JW woont in Twente en zij in Brabant toch?quote:Op maandag 5 juni 2023 09:04 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja echt van de zotte dat mens ! Ikke, ikke en de rest kan stikken
quote:Op maandag 5 juni 2023 09:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft ze nodig , ze moet de trap veel op en af als ze manager word
Kamer 5 ?quote:Op maandag 5 juni 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik hoor de herrie al weer
Ik zou helemaal kneiter worden daar
En muziek
En pingpongen
Waar kun je rustig je koffie drinken