Die hele vrouw zorgt niet voor zichzelf... dan staat oksels epileren wel ergens onderaan de to do listquote:Op maandag 5 juni 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
snap ook niet waarom Janet dat zelf niet kan
Kan ze dat niet zelfquote:Op maandag 5 juni 2023 11:45 schreef Charmian het volgende:
gewaagd hoor van mirthe, de oksels van sjenet scheren
Alarm hier..quote:Op maandag 5 juni 2023 11:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik zou zeggen, kom maar op met een alarm, tijd van vakantie vieren is voorbij, ff een loeizware, lange opdracht er in gooien
Weet niet wat voor werk ze nu doet, maar ze zou zeer geschikt zijn voor ouderenzorg.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:45 schreef Charmian het volgende:
gewaagd hoor van mirthe, de oksels van sjenet scheren
dan moet ze zelf straktrekken en nog meer blabla wat bij mij niet echt landde omdat niet belangrijkquote:Op maandag 5 juni 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
snap ook niet waarom Janet dat zelf niet kan
Ik denk dat het haar niet gaat om de persoon die ze afzeikt maar meer om te laten horen hoe goed zij mensen door heeft en begrijpt etc etcquote:Op maandag 5 juni 2023 12:05 schreef mootie het volgende:
Bep tegen Bern en Sas Jeff afzeiken, vreemde vrouw.
waar zien jullie sas? ik zie s1 mori en mirthe en s2 zo en rupi.....en ALAAAAARMquote:Op maandag 5 juni 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
Ach Sas gaat vanmiddag om 4 uur naar achter
om te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |