Morri sneeuwt die Tiano zo onder.die speelt het spel en weet dat Tiano een potentiële winaar is die niet zoveel invloed moet hebbenquote:
Ik denk ook dat dat wel klopt. Babs is er altijd wel voor Wendy geweest. irritaties zijn er altijd bij iedereen wel.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:37 schreef pingu66 het volgende:
In haar beleving is Bep altijd goed naar Wendy geweest ....
Babs is er altijd wel voor Wendy geweest.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat wel klopt. Babs is er altijd wel voor Wendy geweest. irritaties zijn er altijd bij iedereen wel.
Als je het niet uitspreekt krijg je wat er nu is gebeurd. Ook een Zoe die bij Babs olie op het vuur gooit omdat ze
Babs voor haar eigen wilt hebben. Babs heeft haar hele verdiende 500 euro voornamelijk samen met Wendy gedeeld.
Behalve achter haar rugquote:Op maandag 5 juni 2023 10:37 schreef pingu66 het volgende:
In haar beleving is Bep altijd goed naar Wendy geweest ....
Wacht maar als ie gaat dansenquote:Op maandag 5 juni 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
En toch vind ik het houterig overkomen wat Bern nu doet en dat voor een gym docent
Ik zit steeds te kijken naar die raar koppen die hij trektquote:Op maandag 5 juni 2023 11:21 schreef Judiwi het volgende:
Die Bern als hij sport is hij zo fanatiek bezig. Maar verder is hij een lamme zak. Te laf ook om voor zijn mening op te komen.
Ik heb ook het idee dat Wendy hier heilig verklaard is. Ik vind ze samen leuk Wendy heeft ook haar rare streken. en als hier gezegd word dat Babs haar alleen nodig had voor te mutsen en drinken vind ik ook dat er wel bij vermeld mag worden dat Babs haar verdiende 500 euro veel drank en sigaretten samen met Wendy gedeeld heeft.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
Maar goed het blijkt maar weer eens dat je je hier geen andere mening mag hebben want dan wordt je meteen tot verantwoording geroepen.
Wendy is zeker niet heilig dat is niemand. En Babet houdt van gezelligheid en drinken. Zoe mocht van Ice niet drinken, dus deed ze dat met Wendy, haar drinkmaatjequote:Op maandag 5 juni 2023 11:26 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Wendy hier heilig verklaard is. Ik vind ze samen leuk Wendy heeft ook haar rare streken. en als hier gezegd word dat Babs haar alleen nodig had voor te mutsen en drinken vind ik ook dat er wel bij vermeld mag worden dat Babs haar verdiende 500 euro veel drank en sigaretten samen met Wendy gedeeld heeft.
Wat een onzin Babs is al heel lang heel erg goed met Mori.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep ook, die likt zich de hele week al in bij Mori.
wendy is zeker geen heilige , ok ze doet veel , maar ze kan ook bazig overkomen , vind haar naief en meeloperquote:Op maandag 5 juni 2023 11:26 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Wendy hier heilig verklaard is. Ik vind ze samen leuk Wendy heeft ook haar rare streken. en als hier gezegd word dat Babs haar alleen nodig had voor te mutsen en drinken vind ik ook dat er wel bij vermeld mag worden dat Babs haar verdiende 500 euro veel drank en sigaretten samen met Wendy gedeeld heeft.
Die zie ik nietquote:Op maandag 5 juni 2023 11:28 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat een onzin Babs is al heel lang heel erg goed met Mori.
Doet ze bij iedereen nu ze zich aan het losweken is met Wendyquote:Op maandag 5 juni 2023 11:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep ook, die likt zich de hele week al in bij Mori.
Precies datquote:Op maandag 5 juni 2023 11:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat wel klopt. Babs is er altijd wel voor Wendy geweest. irritaties zijn er altijd bij iedereen wel.
Als je het niet uitspreekt krijg je wat er nu is gebeurd. Ook een Zoe die bij Babs olie op het vuur gooit omdat ze
Babs voor haar eigen wilt hebben. Babs heeft haar hele verdiende 500 euro voornamelijk samen met Wendy gedeeld.
Op maandag 5 juni 2023 11:26 schreef maryo55 het volgende:
Klopt wel.. evil reincarnate..quote:Op maandag 5 juni 2023 11:35 schreef lojanda het volgende:
Babette is in en in slecht en heeft geen goede eigenschappen. Daarbij is ze zo arrogant en voelt zich verheven boven de anderen. Heel egoïstisch en doet alles uit eigenbelang. Zij heeft dus ook totaal geen scrupules en liegt ook nog eens alles bij elkaar. En met die studie psychologie moet ze helemaal stoppen want dat gaat echt nooit iets worden.
Zo is Babette ongeveer goed beschreven. Of ben ik nog iets vergeten? Vul me gerust aan hoor
Dat was ze al toen Leila er nog was alleen Moraima had toen genoeg aan Leila en daarom was er nog niet zoveel contact maar toen Leila weg was trokken Moraima en Babette steeds meer naar elkaar toe.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 11:45 schreef Charmian het volgende:
gewaagd hoor van mirthe, de oksels van sjenet scheren
ik ben niet eens in details getredenquote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 11:45 schreef Charmian het volgende:
gewaagd hoor van mirthe, de oksels van sjenet scheren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |