Die snap ik ook niet, Wendy werd genegeerd, Babet ontweek haarquote:Op maandag 5 juni 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat mag
Babs heeft het zelf al een week over loskoppelen van iedereen
Ook van wendy
En nu legt ze het bij wendy neer
Terwijl ze zelf met bij halve loods heeft lopen klagen over wendy
Ik zou niet weten waarom wendy haar excuus aan moet bieden
Hij kan beter een paar van zijn ongewassen onderbroeken over de vloer van kamer 2 verspreiden dan is die muis zo vertrokken.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Erik had gister ook een uitleg over zijn muizenval![]()
Was weer projectfaal
Wendy heeft het er ook al met meerdere over gehad..quote:Op maandag 5 juni 2023 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat mag
Babs heeft het zelf al een week over loskoppelen van iedereen
Ook van wendy
En nu legt ze het bij wendy neer
Terwijl ze zelf met bij halve loods heeft lopen klagen over wendy
Ik zou niet weten waarom wendy haar excuus aan moet bieden
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:46 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hij kan beter een paar van zijn ongewassen onderbroeken over de vloer van kamer 2 verspreiden dan is die muis zo vertrokken.
'sorry dat ik het gesprek even onderbreek, anders krijgen we daar weer..." dit zegt ook genoeg (voor mij) hoe serieus babs niet isquote:Op maandag 5 juni 2023 10:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt een gesprek van niets, niets uitgepraat, beetje het is niet zo en je ziet het verkeerd etc.
Dus Babet mag tegen iedereen, behalve Wendy zeggen dat dat zich los gaat maken van Wendy en Wendy moet het maar in haar eentje verwerken en mag het er met niemand over hebben als ze merkt dat Babet haar ontwijkt? Babet is onbetrouwbaar en ik denk dat Wendy het in haar hart wel weet, daarnaast lult Babet iedereen onder de tafel en Wendy weet dat ze daar niet tegenop kan.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy heeft het er ook al met meerdere over gehad..
Nu is Wendy ook niet altijd erg vriendelijk en begint in vaak in een gesprek meteen in de verdediging te schieten en wordt erg snel boos.
Dat zeg ik toch niet? Ik reageer op een post waarin wordt gezegd dat Babette met iedereen erover heeft gesproken en ik zeg dat Wendy er ook met meerdere over heeft gesproken.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus Babet mag tegen iedereen, behalve Wendy zeggen dat dat zich los gaat maken van Wendy en Wendy moet het maar in haar eentje verwerken en mag het er met niemand over hebben als ze merkt dat Babet haar ontwijkt? Babet is onbetrouwbaar en ik denk dat Wendy het in haar hart wel weet, daarnaast lult Babet iedereen onder de tafel en Wendy weet dat ze daar niet tegenop kan.
Managers hebben tijd zatquote:Op maandag 5 juni 2023 10:53 schreef pingu66 het volgende:
Waarom dat steps plankje maken? Dadelijk is Morri manager en heeft ze geen tijd of zin in te sporten.
Nee Rupi en Imma denk ik .quote:Op maandag 5 juni 2023 10:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denk dat Babette weer veel op kantoor zit als Mori manager is
Hij doet sommige oefeningen ook halfbakken, net of het té veel is.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
En toch vind ik het houterig overkomen wat Bern nu doet en dat voor een gym docent
Dat heeft ze ook beloofd.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denk dat Babette weer veel op kantoor zit als Mori manager is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |