quote:Op maandag 5 juni 2023 10:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Iets van Jeffrey zet hem op !
Er is een filmpje van.
Eric is gewoon een betweter en hij moet lekker thuis alles zelf maken. Ik zou echt niet eens meer advies aan hem vragen.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Erik wil het weer zelf maken
Want dat is leuk
Iemand moet de val hebben aangestoten
Want de muis springt er echt niet uit
Ik snap ook niet dat zoe dat vraagtquote:Op maandag 5 juni 2023 10:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erica’s gewoon een betweter en hij moet lekker thuis alles zelf maken. Ik zou echt niet eens meer advies aan hem vragen.
Ik wel. Want als ze dan een verkeerde muizenval koopt kan ze Erik de schuld geven.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat zoe dat vraagt
Ze kan ook gewoon even met de FEBO overleggenquote:Op maandag 5 juni 2023 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wel. Want als ze dan een verkeerde muizenval koopt kan ze Erik de schuld geven.
Die prijzenpot is het probleem en hij ziet dat gewoon als zijn geld. Hij denkt dat hij het gaat winnen en dan is die 28 euro toch weer een doos Snickers.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:08 schreef pingu66 het volgende:
Haal die 28 euro voor de muizenval uit de prijzenpot en lig verder niet te mekkeren ,Erik
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die prijzenpot is het probleem en hij ziet dat gewoon als zijn geld. Hij denkt dat hij het gaat winnen en dan is die 28 euro toch weer een doos Snickers.
quote:Op maandag 5 juni 2023 10:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die prijzenpot is het probleem en hij ziet dat gewoon als zijn geld. Hij denkt dat hij het gaat winnen en dan is die 28 euro toch weer een doos Snickers.
Hij zit op kantoor bij Zoe.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:11 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik begint steeds meer en meer te eten en drinken nu de rechter koelkast voor algemeen gebruik is.
En zijn eigen voorraad hoeft hij niet aan te breken.. dat bewaard hij voor de muizen.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:11 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik begint steeds meer en meer te eten en drinken nu de rechter koelkast voor algemeen gebruik is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |