abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209385456

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
pi_209385465
En in het begin had iedereen zo'n grote mond van niet aanbreken van de prijzenpot, liever honger dan dat etc. (om even in te gaan op de TT)
pi_209385472
eunice: tjaa bern we worden hier uitgedaagd met een verleiding
bern: niet echt, voor mij is het moeilijk soms uhh om begrip te tonen uhm die zo anders naar geld kijken. Maar dat is mijn uitdaging dat ik dat leer te begrijpen.

blij om hem een keer zonder sas te zien, komt toch wel wat zinnigs uit maar je hoort hem nooit met sas erbij

eunice nu: ik ben toch geneigd om op groen te gaan staan
pi_209385537
Snap die gierige zuinige mensen niet. Als je geen behoefde hebt om geld te willen.
Wat doe je dan in het programma.
Ga lekker naar huis.
pi_209385545
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:14 schreef Judiwi het volgende:
Snap die gierige zuinige mensen niet. Als je geen behoefde hebt om geld te willen.
Ga lekker naar huis.
ik denk dat er ook mensen in zijn gegaan om de grote som geld aan het eind te winnen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 11:16:25 #6
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209385551
Grappigste is wel dat die altijd op rood stonden en staan bijna niemand een potentiële winnaar was of is..
Geeft ze groot gelijk dat ze allemaal wat snoepen van dat geld.
pi_209385552
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:14 schreef Judiwi het volgende:
Ga lekker naar huis.
opzet van het progamma was toch met geld naar huis te gaan , niet om veel geld uit te geven aan nutteloze dingen
pi_209385558
Eunice die zei onder de 9 ton ga iek naar huis.
En waar zijn die sigaretten die ze zou kopen met JW voor de rokers? ( van de 500 ¤)
pi_209385563
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:16 schreef spapaars het volgende:
Grappigste is wel dat die altijd op rood stonden en staan bijna niemand een potentiële winnaar was of is..
Geeft ze groot gelijk dat ze allemaal wat snoepen van dat geld.
In het begin werd het evenementenboek erin gebracht.. Men zou dan een onvergetelijke ervaring kunnen opdoen die je buiten de loods niet zo snel zou hebben gekozen.

Dat is toch wel iets anders dan 1000 euro vragen om je dagelijkse kick van zalando pakketjes te hebben.
pi_209385590
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:17 schreef pingu66 het volgende:
En waar zijn die sigaretten die ze zou kopen met JW voor de rokers? ( van de 500 ¤)
Ja dat is nooit gekomen die filters en tabak. Heb haar er ook niet meer over gehoord.
pi_209385599
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:18 schreef Verida het volgende:

[..]
In het begin werd het evenementenboek erin gebracht.. Men zou dan een onvergetelijke ervaring kunnen opdoen die je buiten de loods niet zo snel zou hebben gekozen.

Dat is toch wel iets anders dan 1000 euro vragen om je dagelijkse kick van zalando pakketjes te hebben.
Er zullen altijd veranderingen en verschuivingen zijn.. en zeker na 9 maanden. Er is in de eerste weken door de meesten daar heel anders gedacht maar je kan toch altijd ergens op terugkomen? Dat gebeurt ook in het dagelijkse “ normale” leven ook.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_209385615
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Ja dat is nooit gekomen die filters en tabak. Heb haar er ook niet meer over gehoord.
Ik begreep dat ze daar na het vertrek van JW nog een gesprek over heeft gehad met achter want daar hadden ze het neergelegd maar hadden er nog niets van gehoord. Volgens Eunice mocht het niet.. dat zei ze iig tegen Babette.
pi_209385619
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:

[..]
dat moest via achter gaan geloof ik
  zaterdag 3 juni 2023 @ 11:29:42 #14
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209385639
Zoe zeikt ook maar wat in de leegte over dat bier .. alsof ze zelf nooit dronk..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 3 juni 2023 @ 11:30:46 #15
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209385645
quote:

[..]

Het uit te keren bedrag gaat omlaag, en denk dat er eigenlijk niets hoeft worden betaald aan de webshops die steeds weer bij naam worden genoemd.
pi_209385665
pi_209385682
quote:

[..]

Ook onder het mom van 'TV maken'; dat eeuwige shoppen is te saai om te kijken, de gesprekken die ze ondertussen hebben zijn vaak al tig keer gevoerd. Bepaalde activiteiten die er in stonden zouden daar wel weer aan kunnen bijdragen, maar die worden niet als stellingen gegooid.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_209385693
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:17 schreef pingu66 het volgende:
Mocht niet van K5 heb ik ze horen zeggen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 11:42:04 #19
111260 Charmian
a little joy
pi_209385715
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:34 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer kusje/knuffel he
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_209385727
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:42 schreef Charmian het volgende:

[..]
Het is weer kusje/knuffel he
:Y vergeten en vergeven he

Oww zowie nu wat bitchen tegen brabbel _O-
'mag ik het zelluf zegguh of was jij erbij'
pi_209385738
Zou Zoe dat gepamper en het steeds voor Zoe praten wat Babs doet ook zat begint te worden? Gister gaf ze ook al een paar keer tegengas naar haar
pi_209385745
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
Zou Zoe dat gepamper en het steeds voor Zoe praten wat Babs doet ook zat begint te worden? Gister gaf ze ook al een paar keer tegengas naar haar
Ja viel me gister ook al op.
Vermoed dat ze er inderdaad klaar mee is. *O*
pi_209385748
Zoë staat haar gezicht weer dicht te plamuren.. met die donkere make-up en het zwarte haar mist ze alleen nog een veer op haar achterhoofd om voor Hiawatha door te gaan..
pi_209385757
Krijg toch niet het idee dat het helemaal vergeten en vergeven is.. vind Wendie wat zorgelijk uitzien.
pi_209385759
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
Krijg toch niet het idee dat het helemaal vergeten en vergeven is.. vind Wendie wat zorgelijk uitzien.
[ afbeelding ]
Ja en ze leunt helemaal weg
pi_209385769
Zou Wendy dit net zo dubbelzinnig bedoelen als dat het overkwam op kantoor met Babs en Zoe?

Zoe: "Jeffrey zegt dit, Rupert zegt dat, dat is natuurlijk ook wel weer interessant"
Wendy: "Hij heb toch zijn eigen mening ook?"
Zoe: "Nee dat is waar, maar het zijn wel 2 maatjes hier"
Wendy: "Iedereen is een maatje toch? Uiteindelijk, denk je ...."
Zoe: "Denk je ja, ik wou zeggen"

-
Ook Zoe: "Want als volgende week een eliminatie komt als indiduvueel moet je zien hoe mensen snel nog even een schop na geven." :')
pi_209385775
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
Zou Wendy dit net zo dubbelzinnig bedoelen als dat het overkwam op kantoor met Babs en Zoe?

Zoe: "Jeffrey zegt dit, Rupert zegt dat, dat is natuurlijk ook wel weer interessant"
Wendy: "Hij heb toch zijn eigen mening ook?"
Zoe: "Nee dat is waar, maar het zijn wel 2 maatjes hier"
Wendy: "Iedereen is een maatje toch? Uiteindelijk, denk je ...."
Zoe: "Denk je ja, ik wou zeggen"

-
Ook Zoe: "Want als volgende week een eliminatie komt als indiduvueel moet je zien hoe mensen snel nog even een schop na geven." :')
Denk niet dat wendie het zo dubbelzinnig bedoelde.
Vond het eerder wat naīef klinken dat ze allemaal maatjes zijn daar.
pi_209385779
Mogguh :)
Zoë viel net uit tegen Babette, het ging over een gesprek van gisteren waar Babette over wilde vertellen
Zoë: zeg, was JIJ erbij??? nee dus, ik wel!!!

Zoë had het er over dat ze als ze 1.000 euro over heeft als 'tegoed' dit mee wil nemen als ze naar buiten gaat, voor bij een huis......
Ze zeggen dat ze daar geen huis voor heeft, waarop Zoë snel zegt: nee, maar erbij op mijn spaarrekening (voor haar is 1.000 euro heel veel geld)
Babette kwam er weer overheen met het gezegde dat zij per maand 1.500 euro aan kleding uitgeeft..... lekker denigrerend naar Zoë toe
pi_209385790
Babette geeft nu aan dat gisteren iedereen gesprekken heeft gehad achter en daar is iedereen natuurlijk gestuurd en beīnvloed.

Ze draaien het gesprek niet weg?
pi_209385792
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:52 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Denk niet dat wendie het zo dubbelzinnig bedoelde.
Vond het eerder wat naīef klinken dat ze allemaal maatjes zijn daar.
Zou zeker kunnen! Dacht dat ze bij 'denk je' zoiets wilde zeggen als 'ik dacht ook dat wij maatjes waren' ;)
pi_209385799
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zou zeker kunnen! Dacht dat ze bij 'denk je' zoiets wilde zeggen als 'ik dacht ook dat wij maatjes waren' ;)
ja zo kwam het zeker over
pi_209385808
Het gesprek gaat nu over de belasting die betaald moet worden door mensen die iets kopen.
Het lijkt erop of ze wel weten hoe het in zijn werk gaat.
Babette heeft een hele redenatie en Wendy komt er broodnuchter overheen met een opmerking dat ze ongelijk heeft :)
pi_209385810
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
Het gesprek gaat nu over de belasting die betaald moet worden door mensen die iets kopen.
Babette heeft een hele redenatie en Wendy komt er broodnuchter overheen met een opmerking dat ze ongelijk heeft :)
_O-
pi_209385816
Babette kan er ook wat van, verdiscutaird .. :D

Ze bedoelde 'verdisconteerd'
pi_209385817
Wendy was eigenlijk aan het boksen met Mirthe, maar Mirthe dook iedere keer weg omdat ze bang is voor Wendy (zei Mirthe)
Babette (of Zoë): ze is bang voor iedereen
.Wendy: nou sorry maar ze zei dat ze dat alleen voor mij is!
pi_209385823
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
Babette kan er ook wat van, verdiscutaird .. :D

Ze bedoelde 'verdisconteerd'
Soms denk ik: is het nu haar uitspraak, of spreekt ze woorden echt verkeerd uit (klok/klepel verhaal)
pi_209385828
Babette zegt bij Million Dollar Island ging de winnaar maar met 150.000 naar huis van het miljoen.. hoeveel s dat vraagt Zoë 8)7 dat is niet veel geld toch zegt ze.. waarop Babette zegt van wel.

Die Zoë is echt nog te dom om zelf te poepen..
pi_209385833
brabbel weer: in juli ga ik me voorbereiden op de finale maar niet op evenementen.

Ze weten toch niet wat er de laatste maand komt.
Brabbel: ik ben gestopt (drinken)
zowie: ik ben trots op jou, de derde dag al B:)B
pi_209385836
Oh ja Zoë had het er nog over dat Rupert gezegd heeft dat ze dankzij hem manager is geworden, waarop Zoë fel zei: echt niet! ik ben dankzij Wendy en Jeffrey manager geworden!!
(apart dat ze Babette niet noemde)
pi_209385837
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
Babette zegt bij Million Dollar Island ging de winnaar maar met 150.000 naar huis van het miljoen.. hoeveel s dat vraagt Zoë 8)7 dat is niet veel geld toch zegt ze.. waarop Babette zegt van wel.

_O- _O- jaaa dat weet een basisschoolkind nog maar zij niet :B
pi_209385840
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Oh ja Zoë had het er nog over dat Rupert gezegd heeft dat ze dankzij hem manager is geworden, waarop Zoë fel zei: echt niet! ik ben dankzij Wendy en Jeffrey manager geworden!!
Omdat alleen de ex- managers mochten stemmen
if it's meant to be, it will be
pi_209385845
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Soms denk ik: is het nu haar uitspraak, of spreekt ze woorden echt verkeerd uit (klok/klepel verhaal)
Heel vaak dat laatste :Y
Gooit er soms ook nog maar eens een niet relevante Engelse term in om het slimmer te laten klinken.
-

Begrijp me niet verkeerd, iedereen verspreekt zich wel eens en de een weet meer dan de ander en daar is helemaal niks mis mee. Wat ik met Babs heb is dat het vaak lijkt alsof ze weet waar ze het over heeft maar door die 'zelfbedachte woorden' en zinloze termen te gebruiken valt ze voor mij juist door de mand wat dat betreft.
pi_209385847
quote:

Getallen zeggen haar totaal niets, dus ook het bedrag van de prijzenpot is voor haar een aantal cijfertjes.
Alleen als ze het geld cash voor zich ziet liggen zal ze beseffen hoeveel het is, denk ik
pi_209385849
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
klopt!
pi_209385850
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
ja natuurlijk, stom dat ik dat vergeten was :)
pi_209385852
Huilen is voor Bep gewoon een fysiologisch proces |:)
pi_209385858
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:03 schreef mootie het volgende:
Huilen is voor Bep gewoon een fysiologisch proces |:)
ja hoor dat hebben we de eerste tijd gezien toen te pas en te onpas de tranen over haar gezicht biggelden
pi_209385859
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:02 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Getallen zeggen haar totaal niets, dus ook het bedrag van de prijzenpot is voor haar een aantal cijfertjes.
Alleen als ze het geld cash voor zich ziet liggen zal ze beseffen hoeveel het is, denk ik
:D Dat heeft ze vaker laten zien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:05:23 #49
165210 mootie
pi_209385862
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:53 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh :)
Zoë viel net uit tegen Babette, het ging over een gesprek van gisteren waar Babette over wilde vertellen
Zoë: zeg, was JIJ erbij??? nee dus, ik wel!!!

Zoë had het er over dat ze als ze 1.000 euro over heeft als 'tegoed' dit mee wil nemen als ze naar buiten gaat, voor bij een huis......
Ze zeggen dat ze daar geen huis voor heeft, waarop Zoë snel zegt: nee, maar erbij op mijn spaarrekening (voor haar is 1.000 euro heel veel geld)
Babette kwam er weer overheen met het gezegde dat zij per maand 1.500 euro aan kleding uitgeeft..... lekker denigrerend naar Zoë toe
Geen idee hoe Bep dat doet, ze heeft volgens mij niet echt een vaste baan. En de baantjes die ze heeft zijn geen vetpot.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:06:01 #50
450820 lojanda
pi_209385868
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
E bedoelden beiden hetzelfde ;)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:08:04 #51
450820 lojanda
pi_209385876
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Daar doelde ze op de manager stemming die alleen door oud managers bepaald werd.. Babette is geen oud manager. Alleen Wendy en Jeff hadden hun stem gegeven en ook dat was alleen om door de andere verwarring te brengen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:09:13 #52
450820 lojanda
pi_209385881
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:

[..]
_O- _O- jaaa dat weet een basisschoolkind nog maar zij niet :B
Nou KimD was ook niet zo’n licht hoor.. die dacht dat ze een ton had gespaard thuis maar dat van 10.000 :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:09:59 #53
450820 lojanda
pi_209385882
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:02 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Misschien weet ze het dan zelfs nog niet :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:11:31 #54
450820 lojanda
pi_209385888
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de eerste keer met de verdienopdracht wegen van de bewoners. Schatte ze toen op iets van 795 kilo met zo’n 28 mensen :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:12:37 #55
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_209385895
quote:

Zoe heeft dyscalculie
Dus grote bedragen heeft ze moeite mee
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:13:22 #56
165210 mootie
pi_209385898
Bep zegt dat Janet vanmiddag een kringgesprek wil over de 1000 euro. ‘Mensen zijn helemaal gek geworden hier.’

Zo gek is het niet om een uitgave van 16000 euro te bespreken.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:14:23 #57
403797 Monique___
pi_209385903
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

SPOILER
say whaaat?

He? hoe kan ze dit serieus vragen..
Dan wel respect voor haar managersschap deze maand als ze dit niveau heeft (nog lager dan ik dacht),
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:14:29 #58
165210 mootie
pi_209385904
Proces :r :r
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:14:32 #59
450820 lojanda
pi_209385905
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zoe heeft dyscalculie
En met kleine :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:14:39 #60
421867 greysbones
pi_209385908
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:13 schreef mootie het volgende:
Bep zegt dat Janet vanmiddag een kringgesprek wil over de 1000 euro. ‘Mensen zijn helemaal gek geworden hier.’

Zo gek is het niet om een uitgave van 16000 euro te bespreken.
Alles wat tegen Babs is
Is raarrr of gek
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:14:53 #61
421867 greysbones
pi_209385911
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:

[..]
En met kleine :D
Ja
Maakt haar nog niet dom
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:14:55 #62
165210 mootie
pi_209385912
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:14 schreef Monique___ het volgende:

[..]
say whaaat?

He? hoe kan ze dit serieus vragen..
Dan wel respect voor haar managersschap deze maand als ze dit niveau heeft (nog lager dan ik dacht),
Dyscalculie heeft niks met niveau te maken.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:15:01 #63
403797 Monique___
pi_209385914
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zoe heeft dyscalculie
Ahhh dat verklaart!
Dat maakt het wel anders
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:15:27 #64
501164 KinKiJan
pi_209385915
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
Alles wat tegen Babs is
Is raarrr of gek
Ik ben raarrr *O*
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:15:34 #65
450820 lojanda
pi_209385917
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja
Maakt haar nog niet dom
Sorry maar ik vind haar echt dom hoor.. gehaaid dat is ze wel..
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:15:39 #66
421867 greysbones
pi_209385919
Babs had niet door dat het zo’n impact had
Wtf is duizend euro

Mevrouw voedselenbank
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:16:14 #67
421867 greysbones
pi_209385921
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:

[..]
Sorry maar ik vind haar echt dom hoor.. gehaaid dat is ze wel..
Zoe is zeker niet de slimste
Maar op bepaalde vlakken ook echt niet gek
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:16:18 #68
165210 mootie
pi_209385922
Ze doen nu ook opeens of die 1000 euro het enige is.
‘Omgerekend is dat 100 euro per maand, dat is toch niet veel!’
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:17:07 #69
501164 KinKiJan
pi_209385928
Babs lijkt me juist degene die zich er het meeste druk om maakt. Zoals zo vaak...
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:17:12 #70
403797 Monique___
pi_209385930
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:15 schreef greysbones het volgende:
Babs had niet door dat het zo’n impact had
Wtf is duizend euro

Mevrouw voedselenbank
heeft ze al een paar keer gezegd vandaag.. 1000 is niks :r :O
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:17:51 #71
421867 greysbones
pi_209385936
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
Babs lijkt me juist degene die zich er het meeste druk om maakt. Zoals zo vaak...
Is ze vrij goed aan ja
Doen of anderen zich heel druk maken
Maar ondertussen hoor je Babs constant
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:17:56 #72
403797 Monique___
pi_209385937
zowie naar roermond
marciano : naar dusseldorf outlet
brabbel: ik wil naar parijs en jij gaat rijden (marciano)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:18:09 #73
455974 xsaskiax
pi_209385939
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:08 schreef lojanda het volgende:

[..]
Daar doelde ze op de manager stemming die alleen door oud managers bepaald werd.. Babette is geen oud manager. Alleen Wendy en Jeff hadden hun stem gegeven en ook dat was alleen om door de andere verwarring te brengen.
Dat zei ik net al, stom dat ik dat even vergeten was, sorry
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:19:13 #74
421867 greysbones
pi_209385945
Je hoort tegenwoordig halve dagen muziek
Maar dansen bij de dj booth is een no go
Snappen we het nog
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:19:14 #75
403797 Monique___
pi_209385946
wendie gaat de haren van zowie weer lichter maken
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:19:21 #76
165210 mootie
pi_209385947
Moiraima staat lekker actief stof te zuigen. :{
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:19:55 #77
130979 Verida
pi_209385949
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:05 schreef mootie het volgende:

[..]
Geen idee hoe Bep dat doet, ze heeft volgens mij niet echt een vaste baan. En de baantjes die ze heeft zijn geen vetpot.
gisteren vroeg er specifiek iemand naar, wat ze deed voor ze in de loods kwam (weet niet meer wie) ze brabbelde een beetje eromheen en vervolgens zei die ander : je werkte toch in een teststraat voor Corona? "
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:19:57 #78
501164 KinKiJan
pi_209385950

Please! Laat het mis gaan, niet voor Wendy hoor, maar .. })
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:20:10 #79
165210 mootie
pi_209385951
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
zowie naar roermond
marciano : naar dusseldorf outlet
brabbel: ik wil naar parijs en jij gaat rijden (marciano)
Nee, Dusseldorf Koningsallee.
Voor een outlet doen Ciano en Bep het niet.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:20:12 #80
168638 Varen
pi_209385952
Er is iets verkeerd gegaan de bestelling?
het water roept
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:20:15 #81
421867 greysbones
pi_209385953
Ik denk dat wendy blij is dat ze wat te doen heeft
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:20:25 #82
403797 Monique___
pi_209385956
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

^O^ Hoop het mee
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:20:40 #83
501164 KinKiJan
pi_209385957
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef Verida het volgende:

[..]
gisteren vroeg er specifiek iemand naar, wat ze deed voor ze in de loods kwam (weet niet meer wie) ze brabbelde een beetje eromheen en vervolgens zei die ander : je werkte toch in een teststraat voor Corona? "
Klopt ja! Wendy hielp haar eraan te herinneren :Y
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:21:00 #84
165210 mootie
pi_209385960
quote:

[..]
Ja, dat, en churro’s verkopen op festivals. Verder….
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:21:40 #85
501164 KinKiJan
pi_209385966
Het kan geel worden of rood! Zegt Zoe over haar haar...

:G :G :G *O*
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:21:52 #86
421867 greysbones
pi_209385968
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Het kan geel worden of rood!

Groen kan ook >:)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:22:09 #87
455974 xsaskiax
pi_209385969
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
Het is nu hetzelfde als destijds met de tabaksdiscussie, ze wordt helemaal hyper en gedraagt zich als een verslaafde die niet krijgt wat hij/zij wil, ze draait helemaal door
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:22:10 #88
421867 greysbones
pi_209385970
Of roze of oranje
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:22:11 #89
158270 Ebinas
pi_209385972
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Afbreken kan ook :P
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:22:23 #90
168638 Varen
pi_209385973
quote:
[ afbeelding ]

Ze wil het lichter van kleur. Wendy gaat het blonderen, Zoë wil het zelf. Ook haar extensions
het water roept
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:22:31 #91
165210 mootie
pi_209385974
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Het kan geel worden of rood!

Van zo donker naar licht… dat is nogal wat.
Een keer bleken zal niet genoeg zijn.
En dan moet het weer op kleur gebracht worden.
Bye bye haar.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:22:35 #92
421867 greysbones
pi_209385975
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:22 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Haar spaghetti *O*
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:22:38 #93
168638 Varen
pi_209385977
quote:

[..]
😂
het water roept
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:22:50 #94
501164 KinKiJan
pi_209385980
quote:

[..]
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
Of roze of oranje
quote:

[..]
Bring it on! })
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:23:08 #95
403797 Monique___
pi_209385985
zowie: het kan niet fout gaan toch?
wendie: rare kleur of dood haar
*O*
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:23:20 #96
165210 mootie
pi_209385987
Zoe: het kan niet fout gaan toch?
Wendy: een rare kleur of dood haar….

Oh…
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:23:36 #97
429018 Fritsie1960
pi_209385989
quote:

[..]
Kale plekken is leuker })
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:23:51 #98
455974 xsaskiax
pi_209385990
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef greysbones het volgende:
Je hoort tegenwoordig halve dagen muziek
Maar dansen bij de dj booth is een no go
Snappen we het nog
Ja muziek bij sport is makkelijk voor 'achter', hoeven ze er zelf geen muziek onder te zetten.
Muziek bij de dj booth is een no go omdat ze het dan te gezellig hebben en dat willen ze niet uitzenden denk ik
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:23:55 #99
421867 greysbones
pi_209385993
Wendy heeft al 20 x gezegd wat er fout kan gaan
En zegt het nog een keer
Zoe
Maar maar maar
Nee zegt wendy
Het kan gewoon fout gaan
Owww
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:24:26 #100
165210 mootie
pi_209385997
Wendy start goed, eerst de lengtes. Wortels later.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:24:37 #101
168638 Varen
pi_209385999
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:22 schreef mootie het volgende:

[..]
Van zo donker naar licht… dat is nogal wat.
Een keer bleken zal niet genoeg zijn.
En dan moet het weer op kleur gebracht worden.
Bye bye haar.
In mijn jonge jaren ook een keer gedaan. Het werd peentjes oranje😄
het water roept
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:24:57 #102
421867 greysbones
pi_209386002
Daar gaat ze niet genoeg aan hebben lijkt me
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:27:46 #103
455974 xsaskiax
pi_209386022
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:23 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Dan heeft Marciano vast nog wel een 'adresje' voor haar :)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:27:50 #104
165210 mootie
pi_209386023
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:24 schreef Varen het volgende:

[..]
In mijn jonge jaren ook een keer gedaan. Het werd peentjes oranje😄
Dan moet het meestal nog een keer. Of nog heftigere blondeer.
Dat gaat hier ook gebeuren.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:28:16 #105
334402 mangalie
pi_209386025
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:23 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Nee, dat is zielig.. -O-
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:30:39 #106
158270 Ebinas
pi_209386040
Die muziek maakt het allemaal wel slechter verstaanbaar.
Storend
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:31:10 #107
165210 mootie
pi_209386044
Extensions van Bianca Vink?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:31:11 #108
429018 Fritsie1960
pi_209386045
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:28 schreef mangalie het volgende:

[..]
Nee, dat is zielig.. -O-
Zielig voor die kale plekken :Y
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:31:59 #109
403797 Monique___
pi_209386051
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Zielig voor die kale plekken :Y
_O-
die kiezen er ook niet voor om daar te moeten zitten :+
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:32:15 #110
168638 Varen
pi_209386054
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:31 schreef mootie het volgende:
Extensions van Bianca Vink?
Hoorde ik ook
het water roept
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:32:59 #111
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209386058
Mocht het niet goed gaan kan ze het nog altijd doneren, dat haar groeit wel weer aan bij haar.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:33:04 #112
429018 Fritsie1960
pi_209386060
En nu ff 'n Bericht voor de manager......DIREKT NAAR KANTOOR! })
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:33:11 #113
111260 Charmian
a little joy
pi_209386062
sjenet heft weer kwabjes O+
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:33:47 #114
403797 Monique___
pi_209386067
eunice en mirthe lekker samen dansen en zingen
BFF for life ^O^
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:35:01 #115
126154 pingu66
pi_209386079
Waarom moet dat gedoe vsn Eunice met muziek in de keuken?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:35:30 #116
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209386085
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
eunice en mirthe lekker samen dansen en zingen
BFF for life ^O^
Met zo'n kleine leefruimte is het ook beter dat ze de relatie genormaliseerd hebben.
Ze moeten nog een kleine 3 maanden.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:36:46 #117
403797 Monique___
pi_209386099
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef spapaars het volgende:

[..]
Met zo'n kleine leefruimte is het ook beter dat ze de relatie genormaliseerd hebben.
Zit wel een verschil in een relatie normaliseren of weer bff zijn ;)
maar ieder zijn mening he ;)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:37:24 #118
130979 Verida
pi_209386107
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ik vind het heel knap en volwassen hoe Mirthe dit heeft opgelost. Gesprek aangegaan, en vervolgens grenzen aangegeven en ze gaat niet meer koken of 1 op 1 lessen met Eunice.

Verder zal ze normaal met eunice omgaan, lol hebben enz. net zoals ze dat doet met andere bewoners.

Maar BFF, is denk ik heel erg verleden tijd.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:39:35 #119
126154 pingu66
pi_209386128
Nou weer genoeg aandacht voor Eunice...schakel maar naar iemand anders
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:50:03 #120
251455 Chanel5
pi_209386202
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef Monique___ het volgende:
wendie gaat de haren van zowie weer lichter maken
ja, daar is ze wel goed voor
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:55:37 #121
126154 pingu66
pi_209386239
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:50 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
ja, daar is ze wel goed voor
Als het mislukt heeft Wendy het gedaan.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:57:02 #122
126154 pingu66
pi_209386256
Weten we al op wie ze gaan stemmen bij een eventuele eliminatie (donderdag)?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:01:57 #123
455974 xsaskiax
pi_209386302
Eunice staat met een grote snater in de keuken te verkondigen dat zij wil dat mensen die op groen staan het geld krijgen, maar mensen die op rood staan krijgen niets.
uhhhhh hoe vaak heeft Eunice op rood gestaan en toch meegedeeld?????
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:04:57 #124
130979 Verida
pi_209386333
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice staat met een grote snater in de keuken te verkondigen dat zij wil dat mensen die op groen staan het geld krijgen, maar mensen die op rood staan krijgen niets.
uhhhhh hoe vaak heeft Eunice op rood gestaan en toch meegedeeld?????
Lijkt me dat iedereen gewoon moet krijgen en de personen die geen "geluksmomentje" zalando willen, kunnen het dan later gewoon terug storten in de pot. Of een heel leuk evenement mee organiseren of wat dan ook.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:08:22 #125
251455 Chanel5
pi_209386364

vlekkie haar make-up is hier en daar weg....
rand langs haargrens
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:09:03 #126
455974 xsaskiax
pi_209386372
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:04 schreef Verida het volgende:

[..]
Lijkt me dat iedereen gewoon moet krijgen en de personen die geen "geluksmomentje" zalando willen, kunnen het dan later gewoon terug storten in de pot. Of een heel leuk evenement mee organiseren of wat dan ook.
sowieso dat het vrij te besteden is, en dat het niet verplicht bij de sponsor zalando moet worden besteed
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:09:13 #127
403797 Monique___
pi_209386375
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
:o :o :o woww ziet er weer mooi uit die vlekkenkop
maar uh.. heb niet het idee dat zwarte lola lichter haar heeft nu?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:09:28 #128
502390 Tuttebolleke
pi_209386377
Waarom toch zoveel make-up ?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:10:06 #129
168638 Varen
pi_209386383
quote:
[ afbeelding ]
rand langs haargrens
Ach jeeh, weer uren smeren en kwasten😁
het water roept
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:11:08 #130
251455 Chanel5
pi_209386391
zei Isaac nu advocado?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:15:28 #131
126154 pingu66
pi_209386423
Hoe kunnen ze nou een eli maken met gebarentaal?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:16:05 #132
213457 engine
pi_209386428
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
Hoe kunnen ze nou een eli maken met gebarentaal?
Op minstens honderd verschillende manieren.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:20:44 #133
126154 pingu66
pi_209386454
Bep die na de loods bijna niemand meer gaat zien kan nu niet wachten op de reunie. :O
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:25:50 #134
126154 pingu66
pi_209386484
Janet praat altijd in zinnen van ik die het altijd zo en zo maar ZIJ doen het zo en dan gaat het fout.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:51:30 #135
421867 greysbones
pi_209386640
Mirthe en mori spelen puntje puntje
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:53:32 #136
450820 lojanda
pi_209386648
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Dat zei ik net al, stom dat ik dat even vergeten was, sorry
Geen sorry hoor :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:54:12 #137
450820 lojanda
pi_209386654
quote:
[ afbeelding ]

Mag het Bassie worden please >:)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 13:58:08 #138
450820 lojanda
pi_209386677
quote:

[..]
Nou daar draaide ze niet omheen :N ze heeft het al meerdere malen gezegd dat ze dat heeft gedaan en weet ik niet wat allemaal voor baantjes. Ze werkt heel hard omdat ze graag luxe heeft. Niks mis mee heb ik ook altijd gedaan.

Ze houdt van uit eten gaan en leuke spullen kopen en dat kost nu eenmaal geld en dan werkt ze graag veel en dan kan ze zo leven. Zijn haar woorden ^O^
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:01:50 #139
450820 lojanda
pi_209386703
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:04 schreef Verida het volgende:

[..]
Personen die het niet willen kunnen er dan voor kiezen om het niet op te maken en dan blijft het gewoon in de pot.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:02:26 #140
450820 lojanda
pi_209386707
quote:
[ afbeelding ]
rand langs haargrens
Echt niet normaal die plamuur 8)7 en het wordt er allemaal niet eens beter op.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:03:52 #141
450820 lojanda
pi_209386719
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
Mirthe en mori spelen puntje puntje
Mirthe en Moraima zijn de laatste tijd veel samen.. leuk om te zien..
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:06:29 #142
450820 lojanda
pi_209386736
Het bleken van het haar van Zoë heeft toch goed uitgepakt.. het had wel een stukje lichter moeten zijn want zo is het toch nog moeilijk om er een andere kleur in te krijgen.

Denk wel dat het zo meteen na het opnieuw verven wel als touw aan zal voelen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:08:46 #143
501164 KinKiJan
pi_209386749
Stellingen meeting *O*
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:09:09 #144
450820 lojanda
pi_209386751
Ze gaan nu de stelling doen ipv vanavond
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:09:43 #145
403797 Monique___
pi_209386754
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
Stellingen meeting *O*
Nu? met allemaal?
jaa fijn dat je het hier schrijft
lees half mee af en toe hier , stream uit , nu weer aan *O*
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:10:08 #146
421867 greysbones
pi_209386762
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:09 schreef lojanda het volgende:
Ze gaan nu de stelling doen ipv vanavond
Nee overleg erover als ik het goed heb
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:10:41 #147
450820 lojanda
pi_209386770
Toch wel lekker die cabana.. hebben ze n de korte tijd dat die staat al veel plezier van gehad
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:10:50 #148
403797 Monique___
pi_209386774
sjennet: beetje sparren met de mensen die er behoefte aan hebben, het is geen verplichting -O-
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:11:00 #149
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209386775
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:03 schreef lojanda het volgende:

[..]
Mirthe en Moraima zijn de laatste tijd veel samen.. leuk om te zien..
Mirthe gaat wel met iedereen goed om, ongeacht het leeftijdsverschil.
Zo ook wel met Erik, maar dat begint ze nu toch een beetje eng te vinden, omdat Erik bijbedoelingen heeft.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:11:14 #150
403797 Monique___
pi_209386778
Denk ook niet dat sjeff het okiedokie zou vinden als er nog geen 24 uur voorbij zijn ;)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:11:24 #151
450820 lojanda
pi_209386780
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nee overleg erover als ik het goed heb
Oké dacht dat Jeff het nu wilde omdat hij vanavond wilde gaan draaien.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:12:39 #152
450820 lojanda
pi_209386797
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:11 schreef spapaars het volgende:

[..]
Mirthe gaat wel met iedereen goed om, ongeacht het leeftijdsverschil.
Zo ook wel met Erik, maar dat begint ze nu toch een beetje eng te vinden, omdat Erik bijbedoelingen heeft.
Ja ik vind het gewoon eng om te zijn hoe hij elke keer om haar heen sluipt :X
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:13:22 #153
421867 greysbones
pi_209386804
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:11 schreef lojanda het volgende:

[..]
Oké dacht dat Jeff het nu wilde omdat hij vanavond wilde gaan draaien.
Janet wil een overleg
Omdat ze het er niet mee eens is
Was precies de bedoeling van Jeff
Dat mensen er meer over na denken
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:13:48 #154
403797 Monique___
pi_209386807
en we horen niks nu?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:13:54 #155
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209386809
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:14:54 #156
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209386824
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:15:34 #157
403797 Monique___
pi_209386828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:15:58 #158
450820 lojanda
pi_209386830
Janet wil dan dat er 500 vrij te besteden is maar dat er dan 300 gaat naar evenementen..

Elk uur komt er weer een andere draai aan :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:15:58 #159
403797 Monique___
pi_209386831
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
waar is haar rechterborst heen?? die hangt onder haar schouder _O-
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:16:09 #160
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209386833
Eigenlijk wil Janet een gedeelte van die 1000 weer in een pot doen om daar weer evenementen van te betalen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:16:34 #161
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209386838
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:15 schreef Monique___ het volgende:

[..]
waar is haar rechterborst heen?? die hangt onder haar schouder _O-
Monique. o|O
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:17:33 #162
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209386849
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:16 schreef spapaars het volgende:
Eigenlijk wil Janet een gedeelte van die 1000 weer in een pot doen om daar weer evenementen van te betalen.
800 euro.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:17:40 #163
403797 Monique___
pi_209386850
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Monique. o|O
:blauwoog:
o|O
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:18:35 #164
450820 lojanda
pi_209386863
Rupert vond het evenement van Bern geweldig en wil zelf ook wel zoiets doen..

Ik geloof daar dus helemaal niets van.. of zeg ik nu iets geks?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:19:47 #165
403797 Monique___
pi_209386885
wendie: hou nou eens op met zuchten als ik wat zeg
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:19:51 #166
421867 greysbones
pi_209386886
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:

Niks geks :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:19:57 #167
501164 KinKiJan
pi_209386888
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:

Denk ook dat ie die opmerking maakte om een plaagstoot uit te delen aan Jeff. Die gooide immers zand in zijn stelling ;)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:20:11 #168
403797 Monique___
pi_209386893
ice komt nu opeens met ; persoonlijk budget ervan maken
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:20:39 #169
339804 Hoempah
pi_209386898
Rupert heeft ook nog een schuld aan Marciano van een weddenschap. Hij wilt dus een zo hoog mogelijk bedrag zodat hij wat overhoud voor meer goud waarschijnlijk.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:21:03 #170
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209386901
Fluitje.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:21:07 #171
495467 Aardbeienmoes
pi_209386906
Ruppie ligt gewoon te lezen, het is zijn stelling. Lekker onbeschoft
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:21:27 #172
403797 Monique___
pi_209386907
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
Fluitje.
krijg ik :( moment van
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:21:49 #173
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209386912
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:

[..]
krijg ik :( moment van
Weet ik. >:)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:22:05 #174
450820 lojanda
pi_209386915
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:20 schreef Hoempah het volgende:
Rupert heeft ook nog een schuld aan Marciano van een weddenschap. Hij wilt dus een zo hoog mogelijk bedrag zodat hij wat overhoud voor meer goud waarschijnlijk.
Was dat geen 200 euro? Ik hoorde hem ook zeggen dat hij dat pas krijgt als ze weer thuis zijn.

Waarschijnlijk krijgt Marciano helemaal niets :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:22:46 #175
403797 Monique___
pi_209386921
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:21 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Weet ik. >:)
:R
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:22:59 #176
339804 Hoempah
pi_209386925
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:22 schreef lojanda het volgende:

[..]
Was dat geen 200 euro? Ik hoorde hem ook zeggen dat hij dat pas krijgt als ze weer thuis zijn.

Waarschijnlijk krijgt Marciano helemaal niets :D
Ja iets van 200. Marciano wilt het nog binnen de loods tijd geloof ik.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:25:08 #177
403797 Monique___
pi_209386938
haha jaaa jeff nog eens 24 uur dan *O* *O*
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:25:22 #178
403797 Monique___
pi_209386939
-O- oh toch 800
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:25:30 #179
450820 lojanda
pi_209386940
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:22 schreef Hoempah het volgende:

[..]
Ja iets van 200. Marciano wilt het nog binnen de loods tijd geloof ik.
Dat zei hij ook dat hij dat nog in de loods wil hebben idd.. maar ben bang dat hij er naar kan fluiten.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:25:36 #180
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209386942
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:25:45 #181
403797 Monique___
pi_209386945
Bern vraagt naar de bekende weg..
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:26:02 #182
450820 lojanda
pi_209386946
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:25 schreef Monique___ het volgende:
haha jaaa jeff nog eens 24 uur dan *O* *O*
Daar zit Jeff idd op te hopen :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:26:21 #183
403797 Monique___
pi_209386949
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:26 schreef lojanda het volgende:

[..]
Daar zit Jeff idd op te hopen :D
:Y maar helaas
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:26:47 #184
403797 Monique___
pi_209386953
Erik: heb je het echt nodig om de laatste 3 maanden door te komen
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:26:59 #185
450820 lojanda
pi_209386956
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een shirt aangetrokken met een foto van zijn grote voorbeeld 8)7
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:27:19 #186
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209386960
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:27:19 #187
403797 Monique___
pi_209386961
Erik vindt iedere dag deo op doen ook niet nodig
Erik vindt douchen met douchespul en shampoo ook niet nodig
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:27:44 #188
421867 greysbones
pi_209386964
Liep Sas nu weg
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:28:03 #189
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209386966
Contractje opstellen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:28:06 #190
501164 KinKiJan
pi_209386967
Bern vraagt terecht of er niet weer een stelling komt als het op is. Er is wat gelach maar Erik spring op Bern's opmerking in dat het ook steeds meer wordt maar niemand hoort die echt iets nodig heeft..

Babs gaat er tegenin met een algemene brabbel over dat het voor iedereen anders is wanneer er sprake is van 'iets nodig hebben'. Als voorbeeld haalt ze aan dat iemand uitgekeken kan zijn op zijn broek en daarom een nieuwe broek nodig heeft, of denkt dat ie altijd dezelfde sportkleding draagt dus nieuwe sportkleding nodig heeft........
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:28:13 #191
403797 Monique___
pi_209386969
wat zegt ice nu weer.. hij heeft nog steeds zijn geld van de eerste dag?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:28:32 #192
450820 lojanda
pi_209386971
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:27 schreef Monique___ het volgende:
Erik vindt iedere dag deo op doen ook niet nodig
Erik vindt douchen met douchespul en shampoo ook niet nodig
_O- _O- _O-

Hij vindt ook helemaal niet nodig dat iemand lekker ruikt :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:28:37 #193
403797 Monique___
pi_209386972
ahhh daar komt bern met wat hij vanmiddag al eerder zei.. iedereen 50 k en klaar
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:28:57 #194
421867 greysbones
pi_209386976
Toch vind ik wat Bern zegt heel logisch
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:29:03 #195
403797 Monique___
pi_209386978
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:28 schreef lojanda het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Hij vindt ook helemaal niet nodig dat iemand lekker ruikt :D
Erik vindt een zakdoek pakken om je neus te legen ook niet nodig :o
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:29:23 #196
403797 Monique___
pi_209386981
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:28 schreef greysbones het volgende:
Toch vind ik wat Bern zegt heel logisch
Ja , eerder gesprek gehoord van hem vandaag?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:29:28 #197
111260 Charmian
a little joy
pi_209386983
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
vanochtend zei hij dat hij zijn zakgeld nog had...misschien dat?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:29:36 #198
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209386985
Erik is een egoīstisch mannetje, gunt werkelijk niemand wat.
(En Bern ook niet)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:29:50 #199
421867 greysbones
pi_209386988
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:29 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Ja , eerder gesprek gehoord van hem vandaag?
Jep
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:29:50 #200
450820 lojanda
pi_209386989
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:28 schreef Monique___ het volgende:
Hij doelt op zijn gewonnen 500 euro.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:29:52 #201
403797 Monique___
pi_209386990
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:29 schreef Charmian het volgende:

[..]
Ja dat zou kunnen?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:30:02 #202
495467 Aardbeienmoes
pi_209386994
Ze luisteren ook weer goed naar elkaar, lekker geschreeuw door elkaar
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:30:23 #203
450820 lojanda
pi_209386997
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:29 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Erik vindt en zakdoek pakken om je neus te legen ook niet nodig :o
:D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:30:34 #204
421867 greysbones
pi_209386999
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:29 schreef Charmian het volgende:

[..]
Zijn 500 die hij heeft gewonnen
Daar heeft hij nog wat van
Hoe het mogelijk is
Geen idee
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:30:44 #205
130979 Verida
pi_209387002
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
Erik is een egoīstisch mannetje, gunt werkelijk niemand wat.
daarom heeft hij ook bij de eerste stelling om tabak natuurijk op groen gestaan en heeft hij zijn 1000 bonnen van de challenge natuurlijk ook gedeeld met de hele groep :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:31:27 #206
495467 Aardbeienmoes
pi_209387008
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zijn 500 die hij heeft gewonnen
Daar heeft hij nog wat van
Hoe het mogelijk is
Geen idee
Heeft natuurlijk veel geleend en zal ook wat terug gekregen hebben. Maar vind het knap
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:31:27 #207
403797 Monique___
pi_209387009
zitten er gewoon een paar spullen te verzamelen voor thuis
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:31:30 #208
111260 Charmian
a little joy
pi_209387010
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze luisteren ook weer goed naar elkaar, lekker geschreeuw door elkaar
zoe moet volgens mij als manager het gesprek leiden...mja
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:31:41 #209
403797 Monique___
pi_209387012
pff komt brabbel met geneuzel over mening
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:31:48 #210
502390 Tuttebolleke
pi_209387014
Als je zalando nodig heeft voor een geluksmomentje dan ben je gewoon ongelukkig, toch ?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:32:25 #211
111260 Charmian
a little joy
pi_209387021
ik zou op groen gaan staan
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:33:29 #212
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209387028
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:30 schreef Verida het volgende:

[..]
daarom heeft hij ook bij de eerste stelling om tabak natuurijk op groen gestaan en heeft hij zijn 1000 bonnen van de challenge natuurlijk ook gedeeld met de hele groep :D
Met niet alles hebben ze een vrije keuze.
Hij is echt zo, en dat vooral samen met JW.
Wel grappig dat de allerduurste aanschaf een biljarttafel was.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:33:29 #213
403797 Monique___
pi_209387029
bah die lachende bek van eunice :r
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:33:32 #214
495467 Aardbeienmoes
pi_209387030
Ik ga op rood staan
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:34:11 #215
502390 Tuttebolleke
pi_209387034
Iedereen heeft nog geld dus op rood
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:34:22 #216
421867 greysbones
pi_209387036
Ik vind het wel grappig dag er dus 1 het hardst staat te tetteren
En die zet zich bij de andere groep nu niet goed weg
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:34:26 #217
495467 Aardbeienmoes
pi_209387037
Babet moet en zal die 1000, schreeuwlelijk is het ook
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:34:37 #218
421867 greysbones
pi_209387039
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
Iedereen heeft nog geld dus op rood
Rupie en imi hebben het op
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:35:09 #219
339804 Hoempah
pi_209387043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb het niet nodig maar als het er is gebruik ik het wel. :o
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:35:13 #220
501164 KinKiJan
pi_209387045
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja vreselijk, in defensie om wat Bern zegt maar herhaalt dan met heel veel woorden wat Bern zegt .. :N
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:35:32 #221
165210 mootie
pi_209387048
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als je zalando nodig heeft voor een geluksmomentje dan ben je gewoon ongelukkig, toch ?
Dat zou nou eens een goed ‘proces’ voor Bep zijn, geluksmomentjes komen niet van Zalando.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:35:37 #222
502390 Tuttebolleke
pi_209387050
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Rupie en imi hebben het op
Triest die 2
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:35:41 #223
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209387051
Zijn Jeffs 24 uur bedenktijd al om ?
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:36:02 #224
403797 Monique___
pi_209387056
brabbel lebbert het gezicht van morrie af
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:36:22 #225
403797 Monique___
pi_209387058
ruppie komt weeer met eens stelling. .zijn laatste
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:36:24 #226
495467 Aardbeienmoes
pi_209387059
Ik heb het geluid voer de boxen, mijn man vraagt wie er elke keer zo schreeuwt, hij zegt, die hoor je overal bovenuit. Babet dus
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:36:58 #227
502390 Tuttebolleke
pi_209387061
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb het geluid voer de boxen, mijn man vraagt wie er elke keer zo schreeuwt, hij zegt, die hoor je overal bovenuit. Babet dus
😂
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:37:05 #228
501164 KinKiJan
pi_209387063
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja en een streamwissel hielp niet, die giebelgans kwam op beide streams overal bovenuit
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:37:09 #229
403797 Monique___
pi_209387065
stelling gaat door -O- -O-
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:37:13 #230
339804 Hoempah
pi_209387066
*O* *O*
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:37:15 #231
165210 mootie
pi_209387067
En Jeff weer op groen. Wtf…
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:37:19 #232
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209387068
Stelling is erdoor.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:37:23 #233
403797 Monique___
pi_209387069
als ik jeff was zou ik nu zeggen: 24 uur zijn nog niet om ;)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:37:29 #234
450820 lojanda
pi_209387070
Jeff en Wendy toch op groen.. 10 in totaal dus stelling is er door.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:37:30 #235
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209387071
Iedereen 800 erbij behalve die op rood stonden
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:37:48 #236
501164 KinKiJan
pi_209387072
10 groen - 6 rood (inc. Zoe)
800 gaat door

Shopstreams -O-
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:37:53 #237
421867 greysbones
pi_209387074
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:37 schreef Monique___ het volgende:
stelling gaat door -O- -O-
Had je wat anders verwacht

Het maakt voor bepaalde mensen misschien helder hoe anderen in elkaar steken
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:37:56 #238
111260 Charmian
a little joy
pi_209387075
yasss *O* *O* *O* lekkah bestelluh
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:38:19 #239
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209387079
Snel naar boven,bestellen...
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:38:21 #240
403797 Monique___
pi_209387080
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
Had je wat anders verwacht

Het maakt voor bepaalde mensen misschien helder hoe anderen in elkaar steken
verwacht niet maar gehoopt wel :o
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:38:43 #241
502390 Tuttebolleke
pi_209387083
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:37 schreef mootie het volgende:
En Jeff weer op groen. Wtf…
Het boeit hem geloof ik niet meer.
Als ik hem was zou ik lekker hertog jan en pakjes sigaretten kopen 😁
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:38:52 #242
403797 Monique___
pi_209387085
Bern kijkt niet zo vrolijk
gesprekje marciono brabbel
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:39:06 #243
403797 Monique___
pi_209387088
brabbel is zeker niet bang
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:39:16 #244
165210 mootie
pi_209387090
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:38 schreef Monique___ het volgende:

[..]
verwacht niet maar gehoopt wel :o
Jeff en Wendy zouden toch echt op rood gaan, want nergens voor nodig, hebberigheid etc.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:39:46 #245
495467 Aardbeienmoes
pi_209387094
Nu wil Babet aan Tiano uitleggen hoe ze zich voelt, eigenlijk moet hij antwoorden, dat is toch raarrrrr Deed zij gister bij Wendy ook
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:40:12 #246
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209387097
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:37 schreef chufi het volgende:
Iedereen 800 erbij behalve die op rood stonden
Een principiële weigering om die 800 te accepteren zou dan geloofwaardiger zijn.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:40:21 #247
111260 Charmian
a little joy
pi_209387098
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:39 schreef mootie het volgende:

[..]
Jeff en Wendy zouden toch echt op rood gaan, want nergens voor nodig, hebberigheid etc.
iemand mag van gedachten veranderen
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:40:29 #248
339804 Hoempah
pi_209387102
Loopje zegt genoeg.

zaterdag 3 juni 2023 @ 14:40:47 #249
165210 mootie
pi_209387106
Bep is er niet voor het geld, maar ook niet niet voor het geld, jeweettoch….
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:40:53 #250
450820 lojanda
pi_209387107
Marciano in discussie met Babette over wat hij zei over angst..

Hij kan blijven zeuren maar dat gaat hij echt niet winnen van Babette :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:40:55 #251
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209387108
Arme Erik weer een jaar langer doorwerken.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:41:01 #252
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209387110
Ik ben hier niet voor het geld,maar ben hier ook niet niet voor het geld.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:41:08 #253
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209387112
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef spapaars het volgende:

[..]
Een principiële weigering om die 800 te accepteren zou dan geloofwaardiger zijn.
Zo lang je het niet besteed zit het nog in de pot volgens mij
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:41:10 #254
130979 Verida
pi_209387113
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef mootie het volgende:
Bep is er niet voor het geld, maar ook niet niet voor het geld, jeweettoch….
Bep is er voor de geluksmomentjes...
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:41:26 #255
502390 Tuttebolleke
pi_209387115
Stream 1 rustig
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:41:32 #256
495467 Aardbeienmoes
pi_209387116
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ik zou alles opmaken, al is het aan onzinnige dingen, alleen om te laten zien hoe achterlijk ze bezig zijn.
Babet die de voedselbank 100 euro gunde, wilde nu 1000, heeft iets toegegeven, het is nu 800.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:42:11 #257
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209387122
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:41 schreef chufi het volgende:

[..]
Weet ik niet, denk dat ze het gewoon afschrijven.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:42:27 #258
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209387123
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik zou alles opmaken, al is het aan onzinnige dingen, alleen om te laten zien hoe achterlijk ze bezig zijn.
Babet die de voedselbank 100 euro gunde, wilde nu 1000, heeft iets toegegeven, het is nu 800.
Voedselebank.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:42:37 #259
403797 Monique___
pi_209387127
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef Hoempah het volgende:
Loopje zegt genoeg.

[ afbeelding ]
die ziet de pot verdampen *)
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:42:59 #260
339804 Hoempah
pi_209387130
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:41 schreef chufi het volgende:

[..]
Geld gaat er meestal pas af als de pakketjes binnenkomen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:42:59 #261
502390 Tuttebolleke
pi_209387131
Laat ff een verrassing eliminatie komen 😁
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:43:13 #262
403797 Monique___
pi_209387133
erik heeft moeite met mensen die glibberig gedoe doen :+
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:43:33 #263
450820 lojanda
pi_209387134
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:41 schreef Verida het volgende:

[..]
Bep is er voor de geluksmomentjes...
Snap ik helemaal :Y zoals ze al eerder zei houdt ze van luxe en daar werkt ze altijd heel hard voor en van shoppen wordt ze gelukkig.. het zou zo een vriendin van me kunnen zijn ^O^

Ieder zijn ding toch?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:44:47 #264
450820 lojanda
pi_209387148
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ze zijn inmiddels een half jaar verder.. in december was 100 euro nog heel veel geld op dat moment.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:44:58 #265
495467 Aardbeienmoes
pi_209387149
Ik zou elke week een bos bloemen laten bezorgen, dat geeft voor mij een geluksmomentje, beter dan met 6 koffers de deur uit. Vind het ook een verkeerd voorbeeld voor mensen die echt niets meer te besteden hebben en mssn een heel jaar gaan kleding kopen
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:45:14 #266
403797 Monique___
pi_209387152
erik : er zijn dus mensen die dus klaarblijkelijk hoge nood hebben....

brabbel meteen nee is geen hoge nood
ice over werken
gaat me wat te snel, erik over de onkostenvergoeding
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:45:17 #267
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209387153
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:42 schreef Hoempah het volgende:

[..]
Geld gaat er meestal pas af als de pakketjes binnenkomen.
Denk dat ze op de computer allemaal hun eigen potje hebben.
Dus dat bedrag gaat er in 1 x af.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:45:24 #268
421867 greysbones
pi_209387154
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:45 schreef Monique___ het volgende:
erik : er zijn dus mensen die dus klaarblijkelijk hoge nood hebben....

brabbel meteen nee is geen hoge nood
ice over werken
gaat me wat te snel, erik over de onkostenvergoeding
Tiano
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:45:42 #269
421867 greysbones
pi_209387159
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:45 schreef spapaars het volgende:

[..]
Denk dat ze op de computer allemaal hun eigen potje hebben.
Dus dat bedrag gaat er in 1 x af.
Nope
Bedrag gaat pas uit de pot als er is besteld
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:45:48 #270
450820 lojanda
pi_209387161
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:43 schreef Monique___ het volgende:
erik heeft moeite met mensen die glibberig gedoe doen :+
Als er iemand glibbert is hij het zelf :X
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:46:40 #271
421867 greysbones
pi_209387167
Het lijkt erop of Babs met deze stelling heel rap stemmen aan het verzamelen is voor een eliminatie
Maar ik kan het fout hebben
Als er maandag een eli komt
Hebben een aantal mensen dit van Babs in hun hoofd
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:46:43 #272
339804 Hoempah
pi_209387169
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nope
Het triangel momentje :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:46:48 #273
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209387170
quote:

[..]
Nope
Het zal worden bijgehouden, kan gewoon niet anders.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:47:02 #274
403797 Monique___
pi_209387174
quote:

[..]
Tiano
KAK alweeer pff ging een tijd goed
heb het beeld uit , dacht de stem goed te herkennen

komt nu opeens veel uit erik
hij zegt dat ze min of meer geld moeten uitgeven als er te weinig geld uitgaat?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:48:20 #275
421867 greysbones
pi_209387182
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:46 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ja sinds zoe manager is houdt de FEBO het bij
Voorheen de managers
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:49:08 #276
450820 lojanda
pi_209387187
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou elke week een bos bloemen laten bezorgen, dat geeft voor mij een geluksmomentje, beter dan met 6 koffers de deur uit. Vind het ook een verkeerd voorbeeld voor mensen die echt niets meer te besteden hebben en mssn een heel jaar gaan kleding kopen
Verdeel dan dat miljoen over 100 mensen die het echt nodig hebben.. dat zou een goed voorbeeld zijn ipv het 40 mensen die het niet echt nodig hebben er voor te laten spelen.. ze vieren daar al 9 maanden vakantie daar.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:49:46 #277
403797 Monique___
pi_209387191
zweetgeurknuffel erik en brabbel
hij is trots op het 3 dagen niet roken van brabbel............. :+
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:50:06 #278
339804 Hoempah
pi_209387193
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu je erover begint. Extra koffers bestellen zou wel handig zijn idd. :D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:50:25 #279
403797 Monique___
pi_209387196
brabbel: het voelt heel goed! echt top

bedenk: 3 dagen pas gestopt....
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:50:27 #280
421867 greysbones
pi_209387197
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:49 schreef Monique___ het volgende:
zweetgeurknuffel erik en brabbel
hij is trots op het 3 dagen niet roken van brabbel............. :+
Omdat Babs het maar weer eens aandraagt
Zij zal geen geel krijgen voor praten en roken
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:50:50 #281
403797 Monique___
pi_209387198
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Omdat Babs het maar weer eens aandraagt
Zij zal geen geel krijgen voor praten en roken
nee pff
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:50:55 #282
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209387201
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:46 schreef greysbones het volgende:
Het lijkt erop of Babs met deze stelling heel rap stemmen aan het verzamelen is voor een eliminatie
Maar ik kan het fout hebben
Als er maandag een eli komt
Hebben een aantal mensen dit van Babs in hun hoofd
Ze is zo wanhopig en het lijkt echt tegen haar te werken.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:51:02 #283
469774 Setje72
pi_209387202
Wendy heeft het lang volgehouden niet roken :?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:51:26 #284
421867 greysbones
pi_209387206
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:50 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ze is zo wanhopig en het lijkt echt tegen haar te werken.
Ik denk dat Bern en ook Sas een ander beeld krijgen nu
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:52:37 #285
502390 Tuttebolleke
pi_209387226
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:51 schreef Setje72 het volgende:
Wendy heeft het lang volgehouden niet roken :?
Wendy zou ook lekker sloffen sigaretten en dozen cava moeten laten komen, Babette rookt en drinkt niet meer 😁
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:52:51 #286
403797 Monique___
pi_209387230
Ben helemaal klaar met brabbel
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:52:56 #287
421867 greysbones
pi_209387232
Walsen met Eunice
Eunice weet niet hoe het moet
Maar doet of ze alles weet
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:52:59 #288
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209387233
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik denk dat Bern en ook Sas een ander beeld krijgen nu
Wat dacht je van Wendy dan?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:53:07 #289
501164 KinKiJan
pi_209387235
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:46 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zoe vroeg laatste toen iemand iets bestelde 'uit welke pot' het gehaald moest worden. Ze somde van diegene toen op : 'je hebt nog x-bedrag van die stelling en nog x van die stelling'. Elke deelnemer heeft dus kennelijk per stelling 'een potje' gekregen waar ze dingen uit kunnen bestellen.

Dat febo het allemaal goed en tot op de centen bijhoudt bleek ook toen Zoe en mail voorlas dat Jasper niet 7,78 maar 7,49 over had (de 7 weet ik zeker, de decimalen zijn ter indicatie).

Van het grote geheel (de pot op het spelscherm) gaat het af zodra een bestelling binnenkomt, het triangel moment, zoals Hoempah al zei.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:53:15 #290
421867 greysbones
pi_209387237
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:52 schreef Tuttebolleke het volgende:

[..]
Wendy zou ook lekker sloffen sigaretten en dozen cava moeten laten komen, Babette rookt en drinkt niet meer 😁
Drank is x 25
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:54:07 #291
501164 KinKiJan
pi_209387243
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
Drank is x 25
Nou en, volgende week weer nieuwe stelling *O*

:D
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:54:27 #292
421867 greysbones
pi_209387245
Dit is geen wals
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:54:57 #293
502390 Tuttebolleke
pi_209387251
quote:

[..]
Drank is x 25
Balen !
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:55:12 #294
501164 KinKiJan
pi_209387254
Imi: "HAHAHAHAHAHAHA"

Ik moest snel naar het beeld kijken om te zien wie er nou aan het lachen was :')
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:55:40 #295
421867 greysbones
pi_209387259
Tiano vind Eunice te zwaar _O-
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:55:43 #296
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209387262
Tiana danst op zn slippers
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:56:28 #297
403797 Monique___
pi_209387267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
Imi: "HAHAHAHAHAHAHA"

Ik moest snel naar het beeld kijken om te zien wie er nou aan het lachen was :')
de zwijger zegt iets
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:56:56 #298
421867 greysbones
pi_209387272
Janet kan het wel
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:57:29 #299
450820 lojanda
pi_209387275
quote:

[..]
Drank is x 25
Mogen ze niet bij Jumbo bestellen?
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:57:31 #300
403797 Monique___
pi_209387276
sjennet zou er goed aan doen om een goede ondersteunende bh te kopen zodat haar tepels niet ten hoogte van haar navel hangen
  zaterdag 3 juni 2023 @ 14:57:49 #301
421867 greysbones
pi_209387278
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:

[..]
Mogen ze niet bij Jumbo bestellen?
Jawel
Maar eten en drinken x25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo