abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209385456

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
pi_209385465
En in het begin had iedereen zo'n grote mond van niet aanbreken van de prijzenpot, liever honger dan dat etc. (om even in te gaan op de TT)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_209385472
eunice: tjaa bern we worden hier uitgedaagd met een verleiding
bern: niet echt, voor mij is het moeilijk soms uhh om begrip te tonen uhm die zo anders naar geld kijken. Maar dat is mijn uitdaging dat ik dat leer te begrijpen.

blij om hem een keer zonder sas te zien, komt toch wel wat zinnigs uit maar je hoort hem nooit met sas erbij

eunice nu: ik ben toch geneigd om op groen te gaan staan
pi_209385537
Snap die gierige zuinige mensen niet. Als je geen behoefde hebt om geld te willen.
Wat doe je dan in het programma.
Ga lekker naar huis.
pi_209385545
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:14 schreef Judiwi het volgende:
Snap die gierige zuinige mensen niet. Als je geen behoefde hebt om geld te willen.
Ga lekker naar huis.
ik denk dat er ook mensen in zijn gegaan om de grote som geld aan het eind te winnen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 11:16:25 #6
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209385551
Grappigste is wel dat die altijd op rood stonden en staan bijna niemand een potentiële winnaar was of is..
Geeft ze groot gelijk dat ze allemaal wat snoepen van dat geld.
pi_209385552
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:14 schreef Judiwi het volgende:
Ga lekker naar huis.
opzet van het progamma was toch met geld naar huis te gaan , niet om veel geld uit te geven aan nutteloze dingen
pi_209385558
Eunice die zei onder de 9 ton ga iek naar huis.
En waar zijn die sigaretten die ze zou kopen met JW voor de rokers? ( van de 500 ¤)
pi_209385563
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:16 schreef spapaars het volgende:
Grappigste is wel dat die altijd op rood stonden en staan bijna niemand een potentiële winnaar was of is..
Geeft ze groot gelijk dat ze allemaal wat snoepen van dat geld.
In het begin werd het evenementenboek erin gebracht.. Men zou dan een onvergetelijke ervaring kunnen opdoen die je buiten de loods niet zo snel zou hebben gekozen.

Dat is toch wel iets anders dan 1000 euro vragen om je dagelijkse kick van zalando pakketjes te hebben.
pi_209385590
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:17 schreef pingu66 het volgende:
En waar zijn die sigaretten die ze zou kopen met JW voor de rokers? ( van de 500 ¤)
Ja dat is nooit gekomen die filters en tabak. Heb haar er ook niet meer over gehoord.
pi_209385599
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:18 schreef Verida het volgende:

[..]
In het begin werd het evenementenboek erin gebracht.. Men zou dan een onvergetelijke ervaring kunnen opdoen die je buiten de loods niet zo snel zou hebben gekozen.

Dat is toch wel iets anders dan 1000 euro vragen om je dagelijkse kick van zalando pakketjes te hebben.
Er zullen altijd veranderingen en verschuivingen zijn.. en zeker na 9 maanden. Er is in de eerste weken door de meesten daar heel anders gedacht maar je kan toch altijd ergens op terugkomen? Dat gebeurt ook in het dagelijkse “ normale” leven ook.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_209385615
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Ja dat is nooit gekomen die filters en tabak. Heb haar er ook niet meer over gehoord.
Ik begreep dat ze daar na het vertrek van JW nog een gesprek over heeft gehad met achter want daar hadden ze het neergelegd maar hadden er nog niets van gehoord. Volgens Eunice mocht het niet.. dat zei ze iig tegen Babette.
pi_209385619
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:

[..]
dat moest via achter gaan geloof ik
  zaterdag 3 juni 2023 @ 11:29:42 #14
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209385639
Zoe zeikt ook maar wat in de leegte over dat bier .. alsof ze zelf nooit dronk..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 3 juni 2023 @ 11:30:46 #15
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209385645
quote:

[..]

Het uit te keren bedrag gaat omlaag, en denk dat er eigenlijk niets hoeft worden betaald aan de webshops die steeds weer bij naam worden genoemd.
pi_209385665
pi_209385682
quote:

[..]

Ook onder het mom van 'TV maken'; dat eeuwige shoppen is te saai om te kijken, de gesprekken die ze ondertussen hebben zijn vaak al tig keer gevoerd. Bepaalde activiteiten die er in stonden zouden daar wel weer aan kunnen bijdragen, maar die worden niet als stellingen gegooid.
"Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
pi_209385693
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:17 schreef pingu66 het volgende:
Mocht niet van K5 heb ik ze horen zeggen.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 11:42:04 #19
111260 Charmian
a little joy
pi_209385715
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:34 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer kusje/knuffel he
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_209385727
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:42 schreef Charmian het volgende:

[..]
Het is weer kusje/knuffel he
:Y vergeten en vergeven he

Oww zowie nu wat bitchen tegen brabbel _O-
'mag ik het zelluf zegguh of was jij erbij'
pi_209385738
Zou Zoe dat gepamper en het steeds voor Zoe praten wat Babs doet ook zat begint te worden? Gister gaf ze ook al een paar keer tegengas naar haar
pi_209385745
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
Zou Zoe dat gepamper en het steeds voor Zoe praten wat Babs doet ook zat begint te worden? Gister gaf ze ook al een paar keer tegengas naar haar
Ja viel me gister ook al op.
Vermoed dat ze er inderdaad klaar mee is. *O*
pi_209385748
Zoë staat haar gezicht weer dicht te plamuren.. met die donkere make-up en het zwarte haar mist ze alleen nog een veer op haar achterhoofd om voor Hiawatha door te gaan..
pi_209385757
Krijg toch niet het idee dat het helemaal vergeten en vergeven is.. vind Wendie wat zorgelijk uitzien.
pi_209385759
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
Krijg toch niet het idee dat het helemaal vergeten en vergeven is.. vind Wendie wat zorgelijk uitzien.
[ afbeelding ]
Ja en ze leunt helemaal weg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_209385769
Zou Wendy dit net zo dubbelzinnig bedoelen als dat het overkwam op kantoor met Babs en Zoe?

Zoe: "Jeffrey zegt dit, Rupert zegt dat, dat is natuurlijk ook wel weer interessant"
Wendy: "Hij heb toch zijn eigen mening ook?"
Zoe: "Nee dat is waar, maar het zijn wel 2 maatjes hier"
Wendy: "Iedereen is een maatje toch? Uiteindelijk, denk je ...."
Zoe: "Denk je ja, ik wou zeggen"

-
Ook Zoe: "Want als volgende week een eliminatie komt als indiduvueel moet je zien hoe mensen snel nog even een schop na geven." :')
pi_209385775
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
Zou Wendy dit net zo dubbelzinnig bedoelen als dat het overkwam op kantoor met Babs en Zoe?

Zoe: "Jeffrey zegt dit, Rupert zegt dat, dat is natuurlijk ook wel weer interessant"
Wendy: "Hij heb toch zijn eigen mening ook?"
Zoe: "Nee dat is waar, maar het zijn wel 2 maatjes hier"
Wendy: "Iedereen is een maatje toch? Uiteindelijk, denk je ...."
Zoe: "Denk je ja, ik wou zeggen"

-
Ook Zoe: "Want als volgende week een eliminatie komt als indiduvueel moet je zien hoe mensen snel nog even een schop na geven." :')
Denk niet dat wendie het zo dubbelzinnig bedoelde.
Vond het eerder wat naïef klinken dat ze allemaal maatjes zijn daar.
pi_209385779
Mogguh :)
Zoë viel net uit tegen Babette, het ging over een gesprek van gisteren waar Babette over wilde vertellen
Zoë: zeg, was JIJ erbij??? nee dus, ik wel!!!

Zoë had het er over dat ze als ze 1.000 euro over heeft als 'tegoed' dit mee wil nemen als ze naar buiten gaat, voor bij een huis......
Ze zeggen dat ze daar geen huis voor heeft, waarop Zoë snel zegt: nee, maar erbij op mijn spaarrekening (voor haar is 1.000 euro heel veel geld)
Babette kwam er weer overheen met het gezegde dat zij per maand 1.500 euro aan kleding uitgeeft..... lekker denigrerend naar Zoë toe
pi_209385790
Babette geeft nu aan dat gisteren iedereen gesprekken heeft gehad achter en daar is iedereen natuurlijk gestuurd en beïnvloed.

Ze draaien het gesprek niet weg?
pi_209385792
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:52 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Denk niet dat wendie het zo dubbelzinnig bedoelde.
Vond het eerder wat naïef klinken dat ze allemaal maatjes zijn daar.
Zou zeker kunnen! Dacht dat ze bij 'denk je' zoiets wilde zeggen als 'ik dacht ook dat wij maatjes waren' ;)
pi_209385799
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zou zeker kunnen! Dacht dat ze bij 'denk je' zoiets wilde zeggen als 'ik dacht ook dat wij maatjes waren' ;)
ja zo kwam het zeker over
pi_209385808
Het gesprek gaat nu over de belasting die betaald moet worden door mensen die iets kopen.
Het lijkt erop of ze wel weten hoe het in zijn werk gaat.
Babette heeft een hele redenatie en Wendy komt er broodnuchter overheen met een opmerking dat ze ongelijk heeft :)
pi_209385810
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
Het gesprek gaat nu over de belasting die betaald moet worden door mensen die iets kopen.
Babette heeft een hele redenatie en Wendy komt er broodnuchter overheen met een opmerking dat ze ongelijk heeft :)
_O-
pi_209385816
Babette kan er ook wat van, verdiscutaird .. :D

Ze bedoelde 'verdisconteerd'
pi_209385817
Wendy was eigenlijk aan het boksen met Mirthe, maar Mirthe dook iedere keer weg omdat ze bang is voor Wendy (zei Mirthe)
Babette (of Zoë): ze is bang voor iedereen
.Wendy: nou sorry maar ze zei dat ze dat alleen voor mij is!
pi_209385823
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
Babette kan er ook wat van, verdiscutaird .. :D

Ze bedoelde 'verdisconteerd'
Soms denk ik: is het nu haar uitspraak, of spreekt ze woorden echt verkeerd uit (klok/klepel verhaal)
pi_209385828
Babette zegt bij Million Dollar Island ging de winnaar maar met 150.000 naar huis van het miljoen.. hoeveel s dat vraagt Zoë 8)7 dat is niet veel geld toch zegt ze.. waarop Babette zegt van wel.

Die Zoë is echt nog te dom om zelf te poepen..
pi_209385833
brabbel weer: in juli ga ik me voorbereiden op de finale maar niet op evenementen.

Ze weten toch niet wat er de laatste maand komt.
Brabbel: ik ben gestopt (drinken)
zowie: ik ben trots op jou, de derde dag al B:)B
pi_209385836
Oh ja Zoë had het er nog over dat Rupert gezegd heeft dat ze dankzij hem manager is geworden, waarop Zoë fel zei: echt niet! ik ben dankzij Wendy en Jeffrey manager geworden!!
(apart dat ze Babette niet noemde)
pi_209385837
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
Babette zegt bij Million Dollar Island ging de winnaar maar met 150.000 naar huis van het miljoen.. hoeveel s dat vraagt Zoë 8)7 dat is niet veel geld toch zegt ze.. waarop Babette zegt van wel.

_O- _O- jaaa dat weet een basisschoolkind nog maar zij niet :B
pi_209385840
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Oh ja Zoë had het er nog over dat Rupert gezegd heeft dat ze dankzij hem manager is geworden, waarop Zoë fel zei: echt niet! ik ben dankzij Wendy en Jeffrey manager geworden!!
(apart dat ze Babette niet noemde)
Omdat alleen de ex- managers mochten stemmen
if it's meant to be, it will be
pi_209385845
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Soms denk ik: is het nu haar uitspraak, of spreekt ze woorden echt verkeerd uit (klok/klepel verhaal)
Heel vaak dat laatste :Y
Gooit er soms ook nog maar eens een niet relevante Engelse term in om het slimmer te laten klinken.
-

Begrijp me niet verkeerd, iedereen verspreekt zich wel eens en de een weet meer dan de ander en daar is helemaal niks mis mee. Wat ik met Babs heb is dat het vaak lijkt alsof ze weet waar ze het over heeft maar door die 'zelfbedachte woorden' en zinloze termen te gebruiken valt ze voor mij juist door de mand wat dat betreft.
pi_209385847
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:

Getallen zeggen haar totaal niets, dus ook het bedrag van de prijzenpot is voor haar een aantal cijfertjes.
Alleen als ze het geld cash voor zich ziet liggen zal ze beseffen hoeveel het is, denk ik
pi_209385849
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
klopt!
pi_209385850
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
ja natuurlijk, stom dat ik dat vergeten was :)
pi_209385852
Huilen is voor Bep gewoon een fysiologisch proces |:)
pi_209385858
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:03 schreef mootie het volgende:
Huilen is voor Bep gewoon een fysiologisch proces |:)
ja hoor dat hebben we de eerste tijd gezien toen te pas en te onpas de tranen over haar gezicht biggelden
pi_209385859
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:02 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Getallen zeggen haar totaal niets, dus ook het bedrag van de prijzenpot is voor haar een aantal cijfertjes.
Alleen als ze het geld cash voor zich ziet liggen zal ze beseffen hoeveel het is, denk ik
:D Dat heeft ze vaker laten zien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:05:23 #49
165210 mootie
pi_209385862
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:53 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh :)
Zoë viel net uit tegen Babette, het ging over een gesprek van gisteren waar Babette over wilde vertellen
Zoë: zeg, was JIJ erbij??? nee dus, ik wel!!!

Zoë had het er over dat ze als ze 1.000 euro over heeft als 'tegoed' dit mee wil nemen als ze naar buiten gaat, voor bij een huis......
Ze zeggen dat ze daar geen huis voor heeft, waarop Zoë snel zegt: nee, maar erbij op mijn spaarrekening (voor haar is 1.000 euro heel veel geld)
Babette kwam er weer overheen met het gezegde dat zij per maand 1.500 euro aan kleding uitgeeft..... lekker denigrerend naar Zoë toe
Geen idee hoe Bep dat doet, ze heeft volgens mij niet echt een vaste baan. En de baantjes die ze heeft zijn geen vetpot.
  zaterdag 3 juni 2023 @ 12:06:01 #50
450820 lojanda
pi_209385868
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
E bedoelden beiden hetzelfde ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')