Daar doelde ze op de manager stemming die alleen door oud managers bepaald werd.. Babette is geen oud manager. Alleen Wendy en Jeff hadden hun stem gegeven en ook dat was alleen om door de andere verwarring te brengen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Oh ja Zoë had het er nog over dat Rupert gezegd heeft dat ze dankzij hem manager is geworden, waarop Zoë fel zei: echt niet! ik ben dankzij Wendy en Jeffrey manager geworden!!
(apart dat ze Babette niet noemde)
Nou KimD was ook niet zo’n licht hoor.. die dacht dat ze een ton had gespaard thuis maar dat van 10.000quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaaa dat weet een basisschoolkind nog maar zij niet
Misschien weet ze het dan zelfs nog nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Getallen zeggen haar totaal niets, dus ook het bedrag van de prijzenpot is voor haar een aantal cijfertjes.
Alleen als ze het geld cash voor zich ziet liggen zal ze beseffen hoeveel het is, denk ik
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dat heeft ze vaker laten zien
En de eerste keer met de verdienopdracht wegen van de bewoners. Schatte ze toen op iets van 795 kilo met zo’n 28 mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Zoe heeft dyscalculiequote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
Babette zegt bij Million Dollar Island ging de winnaar maar met 150.000 naar huis van het miljoen.. hoeveel s dat vraagt Zoëdat is niet veel geld toch zegt ze.. waarop Babette zegt van wel.
Die Zoë is echt nog te dom om zelf te poepen..
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dat heeft ze vaker laten zien
say whaaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He? hoe kan ze dit serieus vragen..
Dan wel respect voor haar managersschap deze maand als ze dit niveau heeft (nog lager dan ik dacht),
En met kleinequote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe heeft dyscalculie
Dus grote bedragen heeft ze moeite mee
Alles wat tegen Babs isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:13 schreef mootie het volgende:
Bep zegt dat Janet vanmiddag een kringgesprek wil over de 1000 euro. ‘Mensen zijn helemaal gek geworden hier.’
Zo gek is het niet om een uitgave van 16000 euro te bespreken.
Dyscalculie heeft niks met niveau te maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
say whaaat?
He? hoe kan ze dit serieus vragen..
Dan wel respect voor haar managersschap deze maand als ze dit niveau heeft (nog lager dan ik dacht),
Ahhh dat verklaart!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe heeft dyscalculie
Dus grote bedragen heeft ze moeite mee
Ik ben raarrrquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles wat tegen Babs is
Is raarrr of gek
Sorry maar ik vind haar echt dom hoor.. gehaaid dat is ze wel..quote:
Zoe is zeker niet de slimstequote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind haar echt dom hoor.. gehaaid dat is ze wel..
heeft ze al een paar keer gezegd vandaag.. 1000 is niksquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:15 schreef greysbones het volgende:
Babs had niet door dat het zo’n impact had
Wtf is duizend euro
Mevrouw voedselenbank
Is ze vrij goed aan jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
Babs lijkt me juist degene die zich er het meeste druk om maakt. Zoals zo vaak...
Dat zei ik net al, stom dat ik dat even vergeten was, sorryquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar doelde ze op de manager stemming die alleen door oud managers bepaald werd.. Babette is geen oud manager. Alleen Wendy en Jeff hadden hun stem gegeven en ook dat was alleen om door de andere verwarring te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |