In mijn jonge jaren ook een keer gedaan. Het werd peentjes oranje😄quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Van zo donker naar licht… dat is nogal wat.
Een keer bleken zal niet genoeg zijn.
En dan moet het weer op kleur gebracht worden.
Bye bye haar.
Dan moet het meestal nog een keer. Of nog heftigere blondeer.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:24 schreef Varen het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren ook een keer gedaan. Het werd peentjes oranje😄
Met zo'n kleine leefruimte is het ook beter dat ze de relatie genormaliseerd hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
eunice en mirthe lekker samen dansen en zingen
BFF for life
Zit wel een verschil in een relatie normaliseren of weer bff zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met zo'n kleine leefruimte is het ook beter dat ze de relatie genormaliseerd hebben.
Ze moeten nog een kleine 3 maanden.
Ik vind het heel knap en volwassen hoe Mirthe dit heeft opgelost. Gesprek aangegaan, en vervolgens grenzen aangegeven en ze gaat niet meer koken of 1 op 1 lessen met Eunice.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met zo'n kleine leefruimte is het ook beter dat ze de relatie genormaliseerd hebben.
Ze moeten nog een kleine 3 maanden.
ja, daar is ze wel goed voorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef Monique___ het volgende:
wendie gaat de haren van zowie weer lichter maken
Lijkt me dat iedereen gewoon moet krijgen en de personen die geen "geluksmomentje" zalando willen, kunnen het dan later gewoon terug storten in de pot. Of een heel leuk evenement mee organiseren of wat dan ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice staat met een grote snater in de keuken te verkondigen dat zij wil dat mensen die op groen staan het geld krijgen, maar mensen die op rood staan krijgen niets.
uhhhhh hoe vaak heeft Eunice op rood gestaan en toch meegedeeld?????
sowieso dat het vrij te besteden is, en dat het niet verplicht bij de sponsor zalando moet worden besteedquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen gewoon moet krijgen en de personen die geen "geluksmomentje" zalando willen, kunnen het dan later gewoon terug storten in de pot. Of een heel leuk evenement mee organiseren of wat dan ook.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
vlekkie haar make-up is hier en daar weg....
Ach jeeh, weer uren smeren en kwasten😁quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
rand langs haargrens
Op minstens honderd verschillende manieren.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
Hoe kunnen ze nou een eli maken met gebarentaal?
Geen sorry hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zei ik net al, stom dat ik dat even vergeten was, sorry
Mag het Bassie worden pleasequote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Please! Laat het mis gaan, niet voor Wendy hoor, maar ..
Nou daar draaide ze niet omheenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
gisteren vroeg er specifiek iemand naar, wat ze deed voor ze in de loods kwam (weet niet meer wie) ze brabbelde een beetje eromheen en vervolgens zei die ander : je werkte toch in een teststraat voor Corona? "
Personen die het niet willen kunnen er dan voor kiezen om het niet op te maken en dan blijft het gewoon in de pot.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen gewoon moet krijgen en de personen die geen "geluksmomentje" zalando willen, kunnen het dan later gewoon terug storten in de pot. Of een heel leuk evenement mee organiseren of wat dan ook.
Echt niet normaal die plamuurquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
rand langs haargrens
Mirthe en Moraima zijn de laatste tijd veel samen.. leuk om te zien..quote:
Nu? met allemaal?quote:
Mirthe gaat wel met iedereen goed om, ongeacht het leeftijdsverschil.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe en Moraima zijn de laatste tijd veel samen.. leuk om te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |