gisteren vroeg er specifiek iemand naar, wat ze deed voor ze in de loods kwam (weet niet meer wie) ze brabbelde een beetje eromheen en vervolgens zei die ander : je werkte toch in een teststraat voor Corona? "quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee hoe Bep dat doet, ze heeft volgens mij niet echt een vaste baan. En de baantjes die ze heeft zijn geen vetpot.
Nee, Dusseldorf Koningsallee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
zowie naar roermond
marciano : naar dusseldorf outlet
brabbel: ik wil naar parijs en jij gaat rijden (marciano)
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Please! Laat het mis gaan, niet voor Wendy hoor, maar ..
Klopt ja! Wendy hielp haar eraan te herinnerenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
gisteren vroeg er specifiek iemand naar, wat ze deed voor ze in de loods kwam (weet niet meer wie) ze brabbelde een beetje eromheen en vervolgens zei die ander : je werkte toch in een teststraat voor Corona? "
Ja, dat, en churro’s verkopen op festivals. Verder….quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
gisteren vroeg er specifiek iemand naar, wat ze deed voor ze in de loods kwam (weet niet meer wie) ze brabbelde een beetje eromheen en vervolgens zei die ander : je werkte toch in een teststraat voor Corona? "
Het is nu hetzelfde als destijds met de tabaksdiscussie, ze wordt helemaal hyper en gedraagt zich als een verslaafde die niet krijgt wat hij/zij wil, ze draait helemaal doorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
Babs lijkt me juist degene die zich er het meeste druk om maakt. Zoals zo vaak...
Ze wil het lichter van kleur. Wendy gaat het blonderen, Zoë wil het zelf. Ook haar extensionsquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Please! Laat het mis gaan, niet voor Wendy hoor, maar ..
Van zo donker naar licht… dat is nogal wat.quote:
Ja muziek bij sport is makkelijk voor 'achter', hoeven ze er zelf geen muziek onder te zetten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:19 schreef greysbones het volgende:
Je hoort tegenwoordig halve dagen muziek
Maar dansen bij de dj booth is een no go
Snappen we het nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |