Zo lang je het niet besteed zit het nog in de pot volgens mijquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een principiële weigering om die 800 te accepteren zou dan geloofwaardiger zijn.
Bep is er voor de geluksmomentjes...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef mootie het volgende:
Bep is er niet voor het geld, maar ook niet niet voor het geld, jeweettoch….
Ik zou alles opmaken, al is het aan onzinnige dingen, alleen om te laten zien hoe achterlijk ze bezig zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een principiële weigering om die 800 te accepteren zou dan geloofwaardiger zijn.
Weet ik niet, denk dat ze het gewoon afschrijven.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo lang je het niet besteed zit het nog in de pot volgens mij
Voedselebank.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou alles opmaken, al is het aan onzinnige dingen, alleen om te laten zien hoe achterlijk ze bezig zijn.
Babet die de voedselbank 100 euro gunde, wilde nu 1000, heeft iets toegegeven, het is nu 800.
Geld gaat er meestal pas af als de pakketjes binnenkomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo lang je het niet besteed zit het nog in de pot volgens mij
Snap ik helemaalquote:
Ze zijn inmiddels een half jaar verder.. in december was 100 euro nog heel veel geld op dat moment.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou alles opmaken, al is het aan onzinnige dingen, alleen om te laten zien hoe achterlijk ze bezig zijn.
Babet die de voedselbank 100 euro gunde, wilde nu 1000, heeft iets toegegeven, het is nu 800.
Denk dat ze op de computer allemaal hun eigen potje hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Geld gaat er meestal pas af als de pakketjes binnenkomen.
Tianoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:45 schreef Monique___ het volgende:
erik : er zijn dus mensen die dus klaarblijkelijk hoge nood hebben....
brabbel meteen nee is geen hoge nood
ice over werken
gaat me wat te snel, erik over de onkostenvergoeding
Nopequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze op de computer allemaal hun eigen potje hebben.
Dus dat bedrag gaat er in 1 x af.
Als er iemand glibbert is hij het zelfquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:43 schreef Monique___ het volgende:
erik heeft moeite met mensen die glibberig gedoe doen
Het triangel momentjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Bedrag gaat pas uit de pot als er is besteld
Het zal worden bijgehouden, kan gewoon niet anders.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Bedrag gaat pas uit de pot als er is besteld
KAK alweeer pff ging een tijd goedquote:
Ja sinds zoe manager is houdt de FEBO het bijquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal worden bijgehouden, kan gewoon niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |