Oké dacht dat Jeff het nu wilde omdat hij vanavond wilde gaan draaien.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee overleg erover als ik het goed heb
Ja ik vind het gewoon eng om te zijn hoe hij elke keer om haar heen sluiptquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe gaat wel met iedereen goed om, ongeacht het leeftijdsverschil.
Zo ook wel met Erik, maar dat begint ze nu toch een beetje eng te vinden, omdat Erik bijbedoelingen heeft.
Janet wil een overlegquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké dacht dat Jeff het nu wilde omdat hij vanavond wilde gaan draaien.
Monique.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar is haar rechterborst heen?? die hangt onder haar schouder
800 euro.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:16 schreef spapaars het volgende:
Eigenlijk wil Janet een gedeelte van die 1000 weer in een pot doen om daar weer evenementen van te betalen.
Niks geksquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
Rupert vond het evenement van Bern geweldig en wil zelf ook wel zoiets doen..
Ik geloof daar dus helemaal niets van.. of zeg ik nu iets geks?
Denk ook dat ie die opmerking maakte om een plaagstoot uit te delen aan Jeff. Die gooide immers zand in zijn stellingquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
Rupert vond het evenement van Bern geweldig en wil zelf ook wel zoiets doen..
Ik geloof daar dus helemaal niets van.. of zeg ik nu iets geks?
Weet ik.quote:
Was dat geen 200 euro? Ik hoorde hem ook zeggen dat hij dat pas krijgt als ze weer thuis zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:20 schreef Hoempah het volgende:
Rupert heeft ook nog een schuld aan Marciano van een weddenschap. Hij wilt dus een zo hoog mogelijk bedrag zodat hij wat overhoud voor meer goud waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |