Zeikende Nederlanders ook met ze kunnen niet in hun tuin zittenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere positie t.o.v. de windrichting?
Hier is op 1 km afstand vaak een house/dance festival en de ene keer horen we niks, het andere moment, als de wind onze kant op staat, is het alsof we ter plekke aanwezig zijn…
Ging het daar dan over?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:14 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zeikende Nederlanders ook met ze kunnen niet in hun tuin zitten![]()
Tsskquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer geen tien voor m'n dictee omdat ik dat gespeld had als genever.
Dat denk ik zeker. Wanneer ik naar Oosterbeek fiets kom ik langs dat terrein en moet nog 2 of 3 x die afstand fietsen .quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is op 1 km afstand vaak een house/dance festival en soms horen we daar niks van. Het andere moment, als de wind onze kant op staat, is het alsof we ter plekke aanwezig zijn…
Die geluidsmetingen zijn sowieso niet waterdicht.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat denk ik zeker. Wanneer ik naar Oosterbeek fiets kom ik langs dat terrein en moet nog 2 of 3 x die afstand fietsen .
Paar weken geleden was er ook een festival en toen gingen ze behoorlijk over de toegestane geluidsregels heen. Dat deed deze organisatie nooit dus dat zal nu ook niet zo zijn.
Ja, en dit festival heeft die bassen anders staan. Dat festival van een paar weken geleden was georganiseerd door wat “amateurs “ en dit is echt een professionele organisatie. En inderdaad zijn hier ook metingen bij de huizen in de buurt (maar vast niet in Oosterbeek en Renkum)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die geluidsmetingen zijn sowieso niet waterdicht.
Hier plaatsen ze altijd decibelmeters bij de woningen als er festivals zijn en wordt er continue gemeten. Het is echter vaak niet het volume op zich, maar de monotone bassen die mensen horen/voelen. Zeker als de wind in hun richting staat…
M erin en goaaaaaan!!! Lekker op de eigen bank en allesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is op 1 km afstand vaak een house/dance festival en soms horen we daar niks van. Het andere moment, als de wind onze kant op staat, is het alsof we ter plekke aanwezig zijn…
M erin en goaaaaaan!!! Lekker op de eigen bank en allesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Genverbrander' heeft eens iemand een lucratieve tv carrière als charlatan gekost. Dan valt zo'n puntje aftrek in het nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer geen tien voor m'n dictee omdat ik dat gespeld had als genever.
Wtf inderdaad. Daar vind ik wel wat van zo op de vroege zondagochtend.quote:Op zondag 4 juni 2023 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil mijn verbazing graag met jullie delen: https://www.medischcontac(...)mns/column/lourdes-2
Blijkbaar kan je gedeeltelijk op kosten van CZ naar Lourdes (religieus toerisme, staat in de column). Het werd voorheen zelfs volledig bekostigdJe moest wel 'iets' hebben. Hoge bloeddruk, sombere gevoelens waren al genoeg. Hoopt CZ op miraculeuze genezingen waardoor de zorgkosten dalen of wtf??
Zeker als de B&J 2 voor 8 is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Benieuwd wat dit zou moeten zijn. Voor 2 euro zou ik zeggen: doen! Maar 3 voor 20 is wel een erg matige deal met 1 euro korting.
Tf?quote:Op zondag 4 juni 2023 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil mijn verbazing graag met jullie delen: https://www.medischcontac(...)mns/column/lourdes-2
Blijkbaar kan je gedeeltelijk op kosten van CZ naar Lourdes (religieus toerisme, staat in de column). Het werd voorheen zelfs volledig bekostigdJe moest wel 'iets' hebben. Hoge bloeddruk, sombere gevoelens waren al genoeg. Hoopt CZ op miraculeuze genezingen waardoor de zorgkosten dalen of wtf??
Nee, eentje overledenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is?
Teven brengen meer op ofzo?
Ik denk dat het eerder een marketing reden heeft, net zoals sommige verzekeraars antroposofische of homeopatischquote:Op zondag 4 juni 2023 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Daarna toch ook nog steeds hoop ikquote:Op zondag 4 juni 2023 08:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
tm Donderdag zon, zon, zon, de Mais gaat de grond uit schieten.
CZ, een oorspronkelijk katholieke zorgverzekeraar, tot nu toe niet. Aangezien verzekeraars zelf mogen bepalen wat ze in hun aanvullende pakket stoppen.quote:Op zondag 4 juni 2023 05:31 schreef Isabeau het volgende:
In de hoop dat ‘als je ooit naar Lourdes moet’ het dan van de verzekering magquote:Op zondag 4 juni 2023 09:39 schreef z80 het volgende:
[..]
CZ, een oorspronkelijk katholieke zorgverzekeraar, tot nu toe niet. Aangezien verzekeraars zelf mogen bepalen wat ze in hun aanvullende pakket stoppen.
Bingo. En alleen voor aanvullend verzekerd. Ik heb de polis niet doorgenomen, maar verwacht dat dit in het duurste pakket zit. Kun je iets van vinden, maar dit wordt door de verzekerde indirect betaald. En waarschijnlijk een veelvoud hiervan indien jarenlang dit pakket.
Oei…ik zag net een filmpje met een variatie op @Barreltje ‘s groene asperges.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeg mensen. Is er interesse in een CUL barbecue bij ons thuis?
Joah, op zich wel. Ik heb best wel al veel in de planning staan, dus even afhankelijk van of ik tijd hebquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Barrels asperges gingen ook op de bbq dus dat kan prima. Ze had er een stuk of 5 met satestokjes aan elkaar gemaakt, dat was makkelijk draaien toen.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei…ik zag net een filmpje met een variatie op @:Barreltjes groene asperges.https://ottolenghi.co.uk/(...)tter-and-burnt-lemon
Als het bij jou in de oven kan of op de bbq.
De rest kan ik thuis wel voorbereiden, geloof ik.
Leuk! De agenda begint hier ook vol te stromen. Ik maak vanavond een appgroep aan om een bbq met vrienden te plannen. De data die dan over blijven gooi ik hier in de groep.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Joah, op zich wel. Ik heb best wel al veel in de planning staan, dus even afhankelijk van of ik tijd heb
Volgende keer!!quote:
Enkel als @Lonaa satésaus maaktquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Borisz zag ik net op de archiefbeelden.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:14 schreef derLudolf het volgende:
LS+J, Lonaa, fietsie, Maarten, AnneX+MrX, kaatje, z80, zeefje, Barreltje en Morgane. Of wie waren er toen allemaal? Geen idee of dat nou m'n eerst fok meat was of dat ik al een keer eerder een rondje had getreind door NRW.
Welk jaar zijn we met de haai naar Lüdenscheid geweest @:dr_Flash?
Wanneer ik met iemand kan meerijden zeer zeker. Zo leuk om jullie allemaal weer te zienquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yesquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeefje! Die heb ik hier ook nooit meer gezien. Die was nog wel bij de meet in Utrecht bij -ik ben haar foknaam kwijtquote:Op zondag 4 juni 2023 11:14 schreef derLudolf het volgende:
LS+J, Lonaa, fietsie, Maarten, AnneX+MrX, kaatje, z80, zeefje, Barreltje en Morgane. Of wie waren er toen allemaal? Geen idee of dat nou m'n eerst fok meat was of dat ik al een keer eerder een rondje had getreind door NRW.
Natuurlijk. Als ik kanquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
LS heeft nog niet gezegd of de vijgenboom nog leeftquote:Op zondag 4 juni 2023 11:32 schreef Tele6 het volgende:
Meet bij @:Lucky_Strike -- als er ook dingen te eten zijn die niet vlees zijn kom ik ook
Ik zal in ieder geval borrelbrood makenquote:Op zondag 4 juni 2023 11:32 schreef Tele6 het volgende:
Meet bij @:Lucky_Strike -- als er ook dingen te eten zijn die niet vlees zijn kom ik ook
Oh ja, borisz en minilot, natuurlijk!quote:Op zondag 4 juni 2023 11:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Borisz zag ik net op de archiefbeelden.
En minilot in de keuken. Er kwam nog iemand (?) even langs met een plateau vol kazen.
Hoest met het vijgenboompje verlopen @:Lucky_Strike ?
Het was zo’n prachtige en gezellige en lekkere dag.
8 juni 2019quote:Op zondag 4 juni 2023 11:14 schreef derLudolf het volgende:
Was dat noet Zeefje met de kazen?quote:Op zondag 4 juni 2023 11:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Borisz zag ik net op de archiefbeelden.
En minilot in de keuken. Er kwam nog iemand (?) even langs met een plateau vol kazen.
Hoest met het vijgenboompje verlopen @:Lucky_Strike ?
Het was zo’n prachtige en gezellige en lekkere dag.
Wat Luudie zegtquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Si.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij Franske B om de hoekquote:Op zondag 4 juni 2023 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat Luudie zegtIk heb ook al best een boel in de planning
Waar is "bij ons thuis" ongeveer eigenlijk?
Je hebt het tegen een geograaf he. Niet tegen een recensent van hollandse smartlappen.quote:
Dit.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:33 schreef yinu het volgende:
[..]
In de hoop dat ‘als je ooit naar Lourdes moet’ het dan van de verzekering mag![]()
Ik vind daar ook wat van. Maar aan de andere kant, het best aangetoonde effect is het placebo-effect dus dan zou het wel verdedigbaar zijn om juist gelovige mensen met relatief milde klachten een retourtje Lourdes te geven.
Alleen voor mij wel reden om nooit een polis bij CZ af te sluiten.
Ja ik was er ook al wat verdrietig overquote:
Ik moest even kijken, maar bij poging 2 vond ik de twee dingen waaraan ik casa LS kon herkennenquote:
Sure, afhankelijk van de datum uiteraard…quote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgende keerquote:
Aubergines en maiskolven vd BBQquote:Op zondag 4 juni 2023 11:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben voor.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boedelbak huren 😉?quote:Op zondag 4 juni 2023 12:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Ik denk alleen niet dat het me lukt een BBQ. tuinstoelen en een braadpan mee te nemen dan dit keer.
Niet op de motor. Nee.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Ik denk alleen niet dat het me lukt een BBQ. tuinstoelen en een braadpan mee te nemen dan dit keer.
Ja, dat was echt een dag met een sterretje. Leuke mensen, lekker eten mooie locatie, ik ben ook heel benieuwd hoe huis en tuin er nu uitziet.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet op de motor. Nee.![]()
Ondertussen zit ik mij te bedenken hoe of wat die dag…en andere meets.
Op de een of andere manier is het een beetje spannend in de aanloop en uiteindelijk was dit zeker toen een onbezorgde dag.![]()
Er is één weekend dat wij niet kunnen. En een aantal vaardagen.
Dan kom ik alleen 😂
Ja, dit wel. Gelukkig zo naar het stadion.quote:Op zondag 4 juni 2023 08:57 schreef Troel het volgende:
Ik ben niet brak, maar wel heel, heel, heel erg moe. Maar feestje was geslaagd.
Toen lag ik er net in.quote:
Dank! Ik herinnerde me door jouw post de groene asperges die nog op moesten. Ik lunchte ermeequote:Op zondag 4 juni 2023 10:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei…ik zag net een filmpje met een variatie op @:Barreltje ‘s groene asperges.https://ottolenghi.co.uk/(...)tter-and-burnt-lemon
Als het bij jou in de oven kan of op de bbq.
De rest kan ik thuis wel voorbereiden, geloof ik.
Maar zeefje was daar toen ook bij, in ieder geval 1xquote:Op zondag 4 juni 2023 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk dat jullie willen komenIndien tijd, vervoer, vega-opties, etc. Dat komt vast goed.
@:blues, moi ik is niet Zeefje maar degene die bij haar thuis een Indonesische avond in elkaar flanste
@:DerLudolf, wil je de info over waar mijn huis en auto staan even weghalen? Het wordt zo wel heel duidelijk
Ik weet dat zeefje en moi ik niet dezelfde zijn. Maar ben de foknaam van E. / moi ik vergetenquote:Op zondag 4 juni 2023 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk dat jullie willen komenIndien tijd, vervoer, vega-opties, etc. Dat komt vast goed.
@:blues, moi ik is niet Zeefje maar degene die bij zich thuis een Indonesische avond in elkaar flanste
@:DerLudolf, wil je de info over waar mijn huis en auto staan even weghalen? Het wordt zo wel heel duidelijk
Ik hoor het nog wel gok ikquote:Op zondag 4 juni 2023 12:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Toen lag ik er net in.
De terugweg was wel een klein avontuurtje hoor.![]()
Ik was ook diep aan het nadenken. @liedetectorquote:Op zondag 4 juni 2023 13:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik weet dat zeefje en moi ik niet dezelfde zijn. Maar ben de foknaam van E. / moi ik vergeten
Excuus. Mijn aanknopingspunten zonder woonplaats laten genoeg ruimte voor mysterie maar was even vergeten dat je woonplaats een publiek geheim is.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues, moi ik is niet Zeefje maar degene die bij zich thuis een Indonesische avond in elkaar flanste
Ja. Hier is de agenda nog leeg.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja!!!!quote:Op zondag 4 juni 2023 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was ook diep aan het nadenken. @:liedetector
Poah, dan heb je flink doorgetrapt. 60km op een gewone fiets vind ik wel de max/daarna vind ik het niet heel leuk meer. Of misschien moet ik anders gewoon eerder weg gaan, kan ookquote:Op zondag 4 juni 2023 16:51 schreef z80 het volgende:
Vandaag "even"een rondje fiets. Werd een rondje van 79Km. Gemiddeld 25Kmh.
Via Emmerich richting het pondje over het Pannerdensch kanaal. Dit was al 35Km. Vanuit daar tot bij Tele om de hoek nog eens 20Km. Toen nog naar huis met tegenwind.
Nadeel van een sloot die in de weg ligt.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Poah, dan heb je flink doorgetrapt. 60km op een gewone fiets vind ik wel de max/daarna vind ik het niet heel leuk meer. Of misschien moet ik anders gewoon eerder weg gaan, kan ook![]()
Ben er net weer van 45km trappen.
Lekker hangen tegen de wind, in de bocht.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:49 schreef fietsie het volgende:
Het waaide hier veel te hard voor de trappersfiets dus het werd de euro98fiets
Ja wind was bij de stopjes bij de bruggen wel fijn; beetje doorwaaienquote:Op zondag 4 juni 2023 18:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lekker hangen tegen de wind, in de bocht.
Ja heb ik ook als ik richting Haren fiets, langs de Ems (vanaf hier gezien aan de overkant) is een mooi fietspad, maar eigenlijk steek ik direct bij de eerste sluis weer over, want de volgende gelegenheid is ook een heel stuk verder.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Nadeel van een sloot die in de weg ligt.
Probleem is dat er na het pondje bij Pannerden er vlak na nog 1 voetveer komt richting Millingen. En daarna de eerste optie de Waalbrug bij Nijmegen.
Misschien wil je 1x powerwalken langs mijn huis en waarschuwen zodat ik voor het raam kan gaan zitten?quote:Op zondag 4 juni 2023 13:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dank! Ik herinnerde me door jouw post de groene asperges die nog op moesten. Ik lunchte ermee![]()
Buiten gesport in korte broekVanaf volgende week mag ik gaan opbouwen met hardlopen en hoef ik niet meer te
powerwalken
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2023 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een klant en klaar maaltijd gegeten. Is heel makkelijk nu koken een uitdaging is, maar ik vond ze best wel prijzig. Valt mee, ik eet er 2x van. De 3 perziken kunnen ook meegespeeld hebben![]()
Ook lesje geleerd, wanneerer op internet staat dat je het een paar weken rustig aan moet doen, ook na een injectie, moet je dat ook doen. Het was een rotmiddag
Vanmiddag maar een paar blouses besteld met knoopjes, dat zal vast makkelijker (en minder pijnlijk) aankleden dan t-shirts
Sommige klanten moet je ook opeten. Die zijn niet uit te staan.quote:
Aankleden: met mouwen: eerst de “zieke arm” dan de gezonde.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een klant en klaar maaltijd gegeten. Is heel makkelijk nu koken een uitdaging is, maar ik vond ze best wel prijzig. Valt mee, ik eet er 2x van. De 3 perziken kunnen ook meegespeeld hebben![]()
Ook lesje geleerd, wanneerer op internet staat dat je het een paar weken rustig aan moet doen, ook na een injectie, moet je dat ook doen. Het was een rotmiddag
Vanmiddag maar een paar blouses besteld met knoopjes, dat zal vast makkelijker (en minder pijnlijk) aankleden dan t-shirts
Neem op?quote:Op zondag 4 juni 2023 19:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien wil je 1x powerwalken langs mijn huis en waarschuwen zodat ik voor het raam kan gaan zitten?
Nee hoor, je komt maar mooi op zondagochtend daarheen waar je kind de komende week iedereen avond is om mij in volle glorie te zienquote:Op zondag 4 juni 2023 19:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien wil je 1x powerwalken langs mijn huis en waarschuwen zodat ik voor het raam kan gaan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |