abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209393586
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 23:04 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik kreeg een keer geen tien voor m'n dictee omdat ik dat gespeld had als genever.
Tssk }:|
pi_209393635
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Andere positie t.o.v. de windrichting?
Hier is op 1 km afstand vaak een house/dance festival en soms horen we daar niks van. Het andere moment, als de wind onze kant op staat, is het alsof we ter plekke aanwezig zijn…
Dat denk ik zeker. Wanneer ik naar Oosterbeek fiets kom ik langs dat terrein en moet nog 2 of 3 x die afstand fietsen .
Paar weken geleden was er ook een festival en toen gingen ze behoorlijk over de toegestane geluidsregels heen. Dat deed deze organisatie nooit dus dat zal nu ook niet zo zijn.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 3 juni 2023 @ 23:27:22 #103
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209393663
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 23:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat denk ik zeker. Wanneer ik naar Oosterbeek fiets kom ik langs dat terrein en moet nog 2 of 3 x die afstand fietsen .
Paar weken geleden was er ook een festival en toen gingen ze behoorlijk over de toegestane geluidsregels heen. Dat deed deze organisatie nooit dus dat zal nu ook niet zo zijn.
Die geluidsmetingen zijn sowieso niet waterdicht.
Hier plaatsen ze altijd decibelmeters bij de woningen als er festivals zijn en wordt er continue gemeten. Het is echter vaak niet het volume op zich, maar de monotone bassen die mensen horen/voelen. Zeker als de wind in hun richting staat…
pi_209393708
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 23:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Die geluidsmetingen zijn sowieso niet waterdicht.
Hier plaatsen ze altijd decibelmeters bij de woningen als er festivals zijn en wordt er continue gemeten. Het is echter vaak niet het volume op zich, maar de monotone bassen die mensen horen/voelen. Zeker als de wind in hun richting staat…
Ja, en dit festival heeft die bassen anders staan. Dat festival van een paar weken geleden was georganiseerd door wat “amateurs “ en dit is echt een professionele organisatie. En inderdaad zijn hier ook metingen bij de huizen in de buurt (maar vast niet in Oosterbeek en Renkum)
pi_209393744
quote:

[..]
Hier is op 1 km afstand vaak een house/dance festival en soms horen we daar niks van. Het andere moment, als de wind onze kant op staat, is het alsof we ter plekke aanwezig zijn…
M erin en goaaaaaan!!! Lekker op de eigen bank en alles O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209393757
quote:

[..]
M erin en goaaaaaan!!! Lekker op de eigen bank en alles O+
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 23:04 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik kreeg een keer geen tien voor m'n dictee omdat ik dat gespeld had als genever.
'Genverbrander' heeft eens iemand een lucratieve tv carrière als charlatan gekost. Dan valt zo'n puntje aftrek in het niet :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 4 juni 2023 @ 00:04:34 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209393934
Goedenavond
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209393964
Bikie *G*
  zondag 4 juni 2023 @ 00:08:07 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209393970
148 km gestuurd vandaag :)

Nu best.... moe. Maar voldaan :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209394769
Ik wil mijn verbazing graag met jullie delen: https://www.medischcontac(...)mns/column/lourdes-2

Blijkbaar kan je gedeeltelijk op kosten van CZ naar Lourdes (religieus toerisme, staat in de column). Het werd voorheen zelfs volledig bekostigd :o Je moest wel 'iets' hebben. Hoge bloeddruk, sombere gevoelens waren al genoeg. Hoopt CZ op miraculeuze genezingen waardoor de zorgkosten dalen of wtf??
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 juni 2023 @ 07:47:46 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209395017
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil mijn verbazing graag met jullie delen: https://www.medischcontac(...)mns/column/lourdes-2

Blijkbaar kan je gedeeltelijk op kosten van CZ naar Lourdes (religieus toerisme, staat in de column). Het werd voorheen zelfs volledig bekostigd :o Je moest wel 'iets' hebben. Hoge bloeddruk, sombere gevoelens waren al genoeg. Hoopt CZ op miraculeuze genezingen waardoor de zorgkosten dalen of wtf??
Wtf inderdaad. Daar vind ik wel wat van zo op de vroege zondagochtend.
Spoilers!
pi_209395095
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Benieuwd wat dit zou moeten zijn. Voor 2 euro zou ik zeggen: doen! Maar 3 voor 20 is wel een erg matige deal met 1 euro korting.
Zeker als de B&J 2 voor 8 is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209395108
quote:

Tf?
Dat wel, en oneindig veel zinnige dingen worden wegbezuinigd. Stuitend.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 4 juni 2023 @ 08:54:39 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_209395273
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 19:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wat is ;( ?
Teven brengen meer op ofzo?
Nee, eentje overleden ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 4 juni 2023 @ 08:55:56 #115
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209395277
tm Donderdag zon, zon, zon, de Mais gaat de grond uit schieten.
  zondag 4 juni 2023 @ 08:57:48 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_209395283
Ik ben niet brak, maar wel heel, heel, heel erg moe. Maar feestje was geslaagd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 4 juni 2023 @ 08:57:49 #117
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209395284
quote:

Ik denk dat het eerder een marketing reden heeft, net zoals sommige verzekeraars antroposofische of homeopatisch
suikerwerk vergoeden.
  zondag 4 juni 2023 @ 09:01:10 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_209395292
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 08:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
tm Donderdag zon, zon, zon, de Mais gaat de grond uit schieten.
Daarna toch ook nog steeds hoop ik :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 4 juni 2023 @ 09:15:30 #119
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209395351
Mogge!

Ik had ooit eens een reis op de planning staan die ook naar Lourdes ging, leek me wel apart om daar eens te gaan kijken. Maar weet nu dat ik beter kan overstappen naar een andere verzekeraar, :D

Weer best goed geslapen vannacht en weer iets meer beweging in de arm.s
  zondag 4 juni 2023 @ 09:39:36 #120
63722 z80
I fink you freaky
pi_209395508
quote:

CZ, een oorspronkelijk katholieke zorgverzekeraar, tot nu toe niet. Aangezien verzekeraars zelf mogen bepalen wat ze in hun aanvullende pakket stoppen.
Bingo. En alleen voor aanvullend verzekerd. Ik heb de polis niet doorgenomen, maar verwacht dat dit in het duurste pakket zit. Kun je iets van vinden, maar dit wordt door de verzekerde indirect betaald. En waarschijnlijk een veelvoud hiervan indien jarenlang dit pakket.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 4 juni 2023 @ 09:43:55 #121
63722 z80
I fink you freaky
pi_209395554
Roodborstje begint vliegkilometers te maken. Partner zit zeer waarschijnlijk op eieren.
Hopelijk worden ze dit jaar niet uitgekookt door de zon op het dak.
Eten is er wel in overvloed. De appelboom zit vol rupsen, de bomen vol met spinnetjes en ander klein kruipend spul. En zaden van allerlei onkruid is ook ruim voorhanden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209395593
Dan doe ik mee met wat z80 ervan zegt.
Het gaat altijd over geld. Een verdienmodel. Net als de ProLife zorgverzekering.

Home alone. Straks loop ik heeeel voorzichtig de trap af.
Fijn van de slaap @Kaatje1 . Babysteps.
Vandaag is zondag…het grind kraakt van de auto’s van de kerkgangers. B-)
De dienst begint om 10 uur. De klok beiert.
Dan sta ik maar eens op.
pi_209395975
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 09:39 schreef z80 het volgende:

[..]
CZ, een oorspronkelijk katholieke zorgverzekeraar, tot nu toe niet. Aangezien verzekeraars zelf mogen bepalen wat ze in hun aanvullende pakket stoppen.
Bingo. En alleen voor aanvullend verzekerd. Ik heb de polis niet doorgenomen, maar verwacht dat dit in het duurste pakket zit. Kun je iets van vinden, maar dit wordt door de verzekerde indirect betaald. En waarschijnlijk een veelvoud hiervan indien jarenlang dit pakket.
In de hoop dat ‘als je ooit naar Lourdes moet’ het dan van de verzekering mag :')

Ik vind daar ook wat van. Maar aan de andere kant, het best aangetoonde effect is het placebo-effect dus dan zou het wel verdedigbaar zijn om juist gelovige mensen met relatief milde klachten een retourtje Lourdes te geven.

Alleen voor mij wel reden om nooit een polis bij CZ af te sluiten.
  zondag 4 juni 2023 @ 10:51:05 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209396108
Zeg mensen. Is er interesse in een CUL barbecue bij ons thuis?
Spoilers!
pi_209396134
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeg mensen. Is er interesse in een CUL barbecue bij ons thuis?
Oei…ik zag net een filmpje met een variatie op @Barreltje ‘s groene asperges. :Y) https://ottolenghi.co.uk/(...)tter-and-burnt-lemon

Als het bij jou in de oven kan of op de bbq.
De rest kan ik thuis wel voorbereiden, geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')