Tsskquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer geen tien voor m'n dictee omdat ik dat gespeld had als genever.
Dat denk ik zeker. Wanneer ik naar Oosterbeek fiets kom ik langs dat terrein en moet nog 2 of 3 x die afstand fietsen .quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere positie t.o.v. de windrichting?
Hier is op 1 km afstand vaak een house/dance festival en soms horen we daar niks van. Het andere moment, als de wind onze kant op staat, is het alsof we ter plekke aanwezig zijn…
Die geluidsmetingen zijn sowieso niet waterdicht.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat denk ik zeker. Wanneer ik naar Oosterbeek fiets kom ik langs dat terrein en moet nog 2 of 3 x die afstand fietsen .
Paar weken geleden was er ook een festival en toen gingen ze behoorlijk over de toegestane geluidsregels heen. Dat deed deze organisatie nooit dus dat zal nu ook niet zo zijn.
Ja, en dit festival heeft die bassen anders staan. Dat festival van een paar weken geleden was georganiseerd door wat “amateurs “ en dit is echt een professionele organisatie. En inderdaad zijn hier ook metingen bij de huizen in de buurt (maar vast niet in Oosterbeek en Renkum)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die geluidsmetingen zijn sowieso niet waterdicht.
Hier plaatsen ze altijd decibelmeters bij de woningen als er festivals zijn en wordt er continue gemeten. Het is echter vaak niet het volume op zich, maar de monotone bassen die mensen horen/voelen. Zeker als de wind in hun richting staat…
M erin en goaaaaaan!!! Lekker op de eigen bank en allesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is op 1 km afstand vaak een house/dance festival en soms horen we daar niks van. Het andere moment, als de wind onze kant op staat, is het alsof we ter plekke aanwezig zijn…
M erin en goaaaaaan!!! Lekker op de eigen bank en allesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Genverbrander' heeft eens iemand een lucratieve tv carrière als charlatan gekost. Dan valt zo'n puntje aftrek in het nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer geen tien voor m'n dictee omdat ik dat gespeld had als genever.
Wtf inderdaad. Daar vind ik wel wat van zo op de vroege zondagochtend.quote:Op zondag 4 juni 2023 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil mijn verbazing graag met jullie delen: https://www.medischcontac(...)mns/column/lourdes-2
Blijkbaar kan je gedeeltelijk op kosten van CZ naar Lourdes (religieus toerisme, staat in de column). Het werd voorheen zelfs volledig bekostigdJe moest wel 'iets' hebben. Hoge bloeddruk, sombere gevoelens waren al genoeg. Hoopt CZ op miraculeuze genezingen waardoor de zorgkosten dalen of wtf??
Zeker als de B&J 2 voor 8 is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Benieuwd wat dit zou moeten zijn. Voor 2 euro zou ik zeggen: doen! Maar 3 voor 20 is wel een erg matige deal met 1 euro korting.
Tf?quote:Op zondag 4 juni 2023 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil mijn verbazing graag met jullie delen: https://www.medischcontac(...)mns/column/lourdes-2
Blijkbaar kan je gedeeltelijk op kosten van CZ naar Lourdes (religieus toerisme, staat in de column). Het werd voorheen zelfs volledig bekostigdJe moest wel 'iets' hebben. Hoge bloeddruk, sombere gevoelens waren al genoeg. Hoopt CZ op miraculeuze genezingen waardoor de zorgkosten dalen of wtf??
Nee, eentje overledenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is?
Teven brengen meer op ofzo?
Ik denk dat het eerder een marketing reden heeft, net zoals sommige verzekeraars antroposofische of homeopatischquote:Op zondag 4 juni 2023 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Daarna toch ook nog steeds hoop ikquote:Op zondag 4 juni 2023 08:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
tm Donderdag zon, zon, zon, de Mais gaat de grond uit schieten.
CZ, een oorspronkelijk katholieke zorgverzekeraar, tot nu toe niet. Aangezien verzekeraars zelf mogen bepalen wat ze in hun aanvullende pakket stoppen.quote:Op zondag 4 juni 2023 05:31 schreef Isabeau het volgende:
In de hoop dat ‘als je ooit naar Lourdes moet’ het dan van de verzekering magquote:Op zondag 4 juni 2023 09:39 schreef z80 het volgende:
[..]
CZ, een oorspronkelijk katholieke zorgverzekeraar, tot nu toe niet. Aangezien verzekeraars zelf mogen bepalen wat ze in hun aanvullende pakket stoppen.
Bingo. En alleen voor aanvullend verzekerd. Ik heb de polis niet doorgenomen, maar verwacht dat dit in het duurste pakket zit. Kun je iets van vinden, maar dit wordt door de verzekerde indirect betaald. En waarschijnlijk een veelvoud hiervan indien jarenlang dit pakket.
Oei…ik zag net een filmpje met een variatie op @Barreltje ‘s groene asperges.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeg mensen. Is er interesse in een CUL barbecue bij ons thuis?
Joah, op zich wel. Ik heb best wel al veel in de planning staan, dus even afhankelijk van of ik tijd hebquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Barrels asperges gingen ook op de bbq dus dat kan prima. Ze had er een stuk of 5 met satestokjes aan elkaar gemaakt, dat was makkelijk draaien toen.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei…ik zag net een filmpje met een variatie op @:Barreltjes groene asperges.https://ottolenghi.co.uk/(...)tter-and-burnt-lemon
Als het bij jou in de oven kan of op de bbq.
De rest kan ik thuis wel voorbereiden, geloof ik.
Leuk! De agenda begint hier ook vol te stromen. Ik maak vanavond een appgroep aan om een bbq met vrienden te plannen. De data die dan over blijven gooi ik hier in de groep.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Joah, op zich wel. Ik heb best wel al veel in de planning staan, dus even afhankelijk van of ik tijd heb
Volgende keer!!quote:
Enkel als @Lonaa satésaus maaktquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Borisz zag ik net op de archiefbeelden.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:14 schreef derLudolf het volgende:
LS+J, Lonaa, fietsie, Maarten, AnneX+MrX, kaatje, z80, zeefje, Barreltje en Morgane. Of wie waren er toen allemaal? Geen idee of dat nou m'n eerst fok meat was of dat ik al een keer eerder een rondje had getreind door NRW.
Welk jaar zijn we met de haai naar Lüdenscheid geweest @:dr_Flash?
Wanneer ik met iemand kan meerijden zeer zeker. Zo leuk om jullie allemaal weer te zienquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yesquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeefje! Die heb ik hier ook nooit meer gezien. Die was nog wel bij de meet in Utrecht bij -ik ben haar foknaam kwijtquote:Op zondag 4 juni 2023 11:14 schreef derLudolf het volgende:
LS+J, Lonaa, fietsie, Maarten, AnneX+MrX, kaatje, z80, zeefje, Barreltje en Morgane. Of wie waren er toen allemaal? Geen idee of dat nou m'n eerst fok meat was of dat ik al een keer eerder een rondje had getreind door NRW.
Natuurlijk. Als ik kanquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
LS heeft nog niet gezegd of de vijgenboom nog leeftquote:Op zondag 4 juni 2023 11:32 schreef Tele6 het volgende:
Meet bij @:Lucky_Strike -- als er ook dingen te eten zijn die niet vlees zijn kom ik ook
Ik zal in ieder geval borrelbrood makenquote:Op zondag 4 juni 2023 11:32 schreef Tele6 het volgende:
Meet bij @:Lucky_Strike -- als er ook dingen te eten zijn die niet vlees zijn kom ik ook
Oh ja, borisz en minilot, natuurlijk!quote:Op zondag 4 juni 2023 11:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Borisz zag ik net op de archiefbeelden.
En minilot in de keuken. Er kwam nog iemand (?) even langs met een plateau vol kazen.
Hoest met het vijgenboompje verlopen @:Lucky_Strike ?
Het was zo’n prachtige en gezellige en lekkere dag.
8 juni 2019quote:Op zondag 4 juni 2023 11:14 schreef derLudolf het volgende:
Was dat noet Zeefje met de kazen?quote:Op zondag 4 juni 2023 11:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Borisz zag ik net op de archiefbeelden.
En minilot in de keuken. Er kwam nog iemand (?) even langs met een plateau vol kazen.
Hoest met het vijgenboompje verlopen @:Lucky_Strike ?
Het was zo’n prachtige en gezellige en lekkere dag.
Wat Luudie zegtquote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Si.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |