Bij Franske B om de hoekquote:Op zondag 4 juni 2023 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat Luudie zegtIk heb ook al best een boel in de planning
Waar is "bij ons thuis" ongeveer eigenlijk?
Je hebt het tegen een geograaf he. Niet tegen een recensent van hollandse smartlappen.quote:
Dit.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:33 schreef yinu het volgende:
[..]
In de hoop dat ‘als je ooit naar Lourdes moet’ het dan van de verzekering mag![]()
Ik vind daar ook wat van. Maar aan de andere kant, het best aangetoonde effect is het placebo-effect dus dan zou het wel verdedigbaar zijn om juist gelovige mensen met relatief milde klachten een retourtje Lourdes te geven.
Alleen voor mij wel reden om nooit een polis bij CZ af te sluiten.
Ja ik was er ook al wat verdrietig overquote:
Ik moest even kijken, maar bij poging 2 vond ik de twee dingen waaraan ik casa LS kon herkennenquote:
Sure, afhankelijk van de datum uiteraard…quote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeg mensen. Is er interesse in een CUL barbecue bij ons thuis?
Volgende keerquote:
Aubergines en maiskolven vd BBQquote:Op zondag 4 juni 2023 11:32 schreef Tele6 het volgende:
Meet bij @:Lucky_Strike -- als er ook dingen te eten zijn die niet vlees zijn kom ik ook
Ik ben voor.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeg mensen. Is er interesse in een CUL barbecue bij ons thuis?
Boedelbak huren 😉?quote:Op zondag 4 juni 2023 12:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Ik denk alleen niet dat het me lukt een BBQ. tuinstoelen en een braadpan mee te nemen dan dit keer.
Niet op de motor. Nee.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Ik denk alleen niet dat het me lukt een BBQ. tuinstoelen en een braadpan mee te nemen dan dit keer.
Ja, dat was echt een dag met een sterretje. Leuke mensen, lekker eten mooie locatie, ik ben ook heel benieuwd hoe huis en tuin er nu uitziet.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet op de motor. Nee.![]()
Ondertussen zit ik mij te bedenken hoe of wat die dag…en andere meets.
Op de een of andere manier is het een beetje spannend in de aanloop en uiteindelijk was dit zeker toen een onbezorgde dag.![]()
Er is één weekend dat wij niet kunnen. En een aantal vaardagen.
Dan kom ik alleen 😂
Ja, dit wel. Gelukkig zo naar het stadion.quote:Op zondag 4 juni 2023 08:57 schreef Troel het volgende:
Ik ben niet brak, maar wel heel, heel, heel erg moe. Maar feestje was geslaagd.
Toen lag ik er net in.quote:
Dank! Ik herinnerde me door jouw post de groene asperges die nog op moesten. Ik lunchte ermeequote:Op zondag 4 juni 2023 10:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei…ik zag net een filmpje met een variatie op @:Barreltje ‘s groene asperges.https://ottolenghi.co.uk/(...)tter-and-burnt-lemon
Als het bij jou in de oven kan of op de bbq.
De rest kan ik thuis wel voorbereiden, geloof ik.
Maar zeefje was daar toen ook bij, in ieder geval 1xquote:Op zondag 4 juni 2023 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk dat jullie willen komenIndien tijd, vervoer, vega-opties, etc. Dat komt vast goed.
@:blues, moi ik is niet Zeefje maar degene die bij haar thuis een Indonesische avond in elkaar flanste
@:DerLudolf, wil je de info over waar mijn huis en auto staan even weghalen? Het wordt zo wel heel duidelijk
Ik weet dat zeefje en moi ik niet dezelfde zijn. Maar ben de foknaam van E. / moi ik vergetenquote:Op zondag 4 juni 2023 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk dat jullie willen komenIndien tijd, vervoer, vega-opties, etc. Dat komt vast goed.
@:blues, moi ik is niet Zeefje maar degene die bij zich thuis een Indonesische avond in elkaar flanste
@:DerLudolf, wil je de info over waar mijn huis en auto staan even weghalen? Het wordt zo wel heel duidelijk
Ik hoor het nog wel gok ikquote:Op zondag 4 juni 2023 12:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Toen lag ik er net in.
De terugweg was wel een klein avontuurtje hoor.![]()
Ik was ook diep aan het nadenken. @liedetectorquote:Op zondag 4 juni 2023 13:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik weet dat zeefje en moi ik niet dezelfde zijn. Maar ben de foknaam van E. / moi ik vergeten
Excuus. Mijn aanknopingspunten zonder woonplaats laten genoeg ruimte voor mysterie maar was even vergeten dat je woonplaats een publiek geheim is.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:blues, moi ik is niet Zeefje maar degene die bij zich thuis een Indonesische avond in elkaar flanste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |