SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je kunt het dak opquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:12 schreef Paul het volgende:
Straks naar Rotterdam voor familiedag (en gayparade)
https://rotterdamsedakendagen.nl/programma-3-juni/Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vullen maarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Altijd wel gedacht dat je homo was
Dat overdreven “date” gedoe makes sense now
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2023 09:17:43 ]![]()
jaaaaaaa had ik toevallig al voorgesteldquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kunt het dak op
https://rotterdamsedakendagen.nl/programma-3-juni/maarja weet nie of ik ze kan overhalen hee
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je Post door het slotje heenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtIk heb er één en ik ben er trots op
Alles wordt ineens duidelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:17 schreef Emmerdeur het volgende:
Altijd wel gedacht dat je homo was
Dat overdreven “date” gedoe makes sense now![]()
![]()
request denied.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Kom maar op, we zoeken nog een zwart schaapquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:18 schreef Paul het volgende:
Hoe zouden lullie het vinden om mijn in de familie te hebben?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou, zo krijgen we het topic wel snel vol.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We negeren je toch en laten je in je eigen sop gaarkokenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nichtjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ik je neefje was?![]()
Ik zou euthanasie aanvragen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
[..]
DJMO hoe zou jij het vinden als ik je neefje wasIk heb er één en ik ben er trots op
Dus als ik je neefje was, zou jij mij negeren met familiedag en laten huilenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:20 schreef drakin het volgende:
We negeren je toch en laten je in je eigen sop gaarkokenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zoek je een nieuwe familie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, ik ken je nu ook nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus als ik je neefje was, zou jij mij negeren met familiedag en laten huilenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hij zoekt zijn identiteit. Een zoektocht naar zichzelf.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zou idd dood willen als jij familie van me zou zijn. Dat zeg ik toch?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Bolk mezelf
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij zoekt zijn identiteit. Een zoektocht naar zichzelf.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Waaromquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij zoekt zijn identiteit. Een zoektocht naar zichzelf.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tsja. Maar dat heeft iedereen wel eens, denk ik.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Paaseieren vind je nog sneller vandaag
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Voor haar zelf niet voor jouquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Nouja, tijd voor koffie.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En na de koffie de stofzuiger maar eens hanteren. Het huis blijft niet vanzelf schoon.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog paasijstaartjes in de diepvries in de winkel
Wat een sukkelquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:22 schreef maily het volgende:
@:Paul
https://www.telegraaf.nl/(...)ng-loopt-uit-de-hand
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een slechte verliezer. Woest was die man zeg. Ziedend.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ZIJn vrouw kan op deze manier nooit meer ergens aan mee doen. Heeb beste reclamequote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een slechte verliezer. Woest was die man zeg. Ziedend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als hij die kroon maar vergoedDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar zijn vrouw had gewoon eerste moeten worden. Dan was dit incident niet gebeurd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIJn vrouw kan op deze manier nooit meer ergens aan mee doen. Heeb beste reclame
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal hij vast de rekening van krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's fijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Douche dan maarIk heb er één en ik ben er trots op
In de nieuwe layout niks van te merkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:30 schreef Paul het volgende:
Hall o weet niet hoor maar FOK doet oko mee aan de pridemonth
[ afbeelding ]
Laat paulientje nu maar gewoon, hij wil ons vertellen dat zijn nieuwe act gay isquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Op de ouwe welquote:
1 met stukjesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Ik las hier in een split second even Iets heel andersquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat is een tijd geleden
Toen was ik nog mini mazi
Mazi met een n las je?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik las hier in een split second even Iets heel anders![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:18 schreef Paul het volgende:
Hoe zouden lullie het vinden om mijn in de familie te hebben?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
[..]
DJMO hoe zou jij het vinden als ik je neefje wasquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ik je neefje was?quote:quote:quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:31 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg, straks niet komen zeuren of allemaal tr's gaan plaatsen als mensen 'gemeen' tegen je doen he. Je vindt 't maar al te leuk om reacties uit te lokken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:33 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
F.K.A. SuperwormJim![]()
![]()
Ow, en stop even met andere users lastig te vallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:53 schreef Paul het volgende:
Ik heb aan de NS gevraagd of ze voor @:djmo in Utrecht alles in regenboogkleur willen maken leuk he
[ afbeelding ]F.K.A. SuperwormJim![]()
FTFYquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIJn vrouw man kan op deze manier nooit meer ergens aan mee doen. Heeb beste reclame![]()
Zo maar even douchen en dan lessen
Denk dat het beter is dat ik de volgende keer de les om 9 uur inplan. Het is best warm op het oefenterrein![]()
![]()
Ik zie het probleem niet zoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De buurman vond t een goed idee om vóór 8 uur de aanhangwagen te vullen met puin. #gepensioneerdenmetteveeltijd #ochtendhumeurF.K.A. SuperwormJim![]()
Wat voor les?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:56 schreef Mazikeen het volgende:
Zo maar even douchen en dan lessen
Denk dat het beter is dat ik de volgende keer de les om 9 uur inplan. Het is best warm op het oefenterreinDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jaquote:
quote:
Arme jij. Je hebt altijd mensen die geen rekening houden met andere.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:57 schreef SwJ het volgende:
De buurman vond t een goed idee om vóór 8 uur de aanhangwagen te vullen met puin. #gepensioneerdenmetteveeltijd #ochtendhumeurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ik dacht een sport.quote:
Waar ik zo naartoe gaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welke sport?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah ik dacht een sport.
Waar ik zo naartoe ga![]()
Mensen zonder inlevingsvermogen zijn zooooo vermoeiend.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij. Je hebt altijd mensen die geen rekening houden met andere.F.K.A. SuperwormJim![]()
Je hebt er wel prachtig weer bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je moet er niet te veel in je omgeving hebben. Zou hem er netjes op aanspreken voor een volgende keerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:59 schreef SwJ het volgende:
[..]
Mensen zonder inlevingsvermogen zijn zooooo vermoeiend.
Vragen of jouw vuilniszak ook meemag.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet er niet te veel in je omgeving hebben. Zou hem er netjes op aanspreken voor een volgende keer![]()
Hitachtige les op sportschoolquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:ja wil je die ook ophalen het liefst na 10 uur want ik werk door de week en wil in het weekend graag uitslapen
Met 30 minuten fit.quote:
Iig geen 2 uur in de sportschool hoeven hangenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Is dat wat jij doet dat je op allerlei apparaten kort oefeningen doet?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Met 30 minuten fit.
Iig geen 2 uur in de sportschool hoeven hangen![]()
Als je vroeg opstaat heb je nog wat aan je dag.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:57 schreef SwJ het volgende:
De buurman vond t een goed idee om vóór 8 uur de aanhangwagen te vullen met puin. #gepensioneerdenmetteveeltijd #ochtendhumeur
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zoiets en tussendoor geen pauze maar ook moe worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is dat wat jij doet dat je op allerlei apparaten kort oefeningen doet?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heerlijk het maximale uit je dag halenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je vroeg opstaat heb je nog wat aan je dag.
Moet de buur hier ook niet doen![]()
![]()
Ja mijn buurmeisje doet het en vraagt wel eens of ik mee ga, maar kan me zo weinig voorstellen van 30 minuten sporten en toch moe zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoiets en tussendoor geen pauze maar ook moe worden.![]()
's ochtends doe je meer dan later op de dag.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heerlijk het maximale uit je dag halen
Moet de buur hier ook niet doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
HIIT: High-intensity interval training. Het schijnt heel pittig te zijn ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja mijn buurmeisje doet het en vraagt wel eens of ik mee ga, maar kan me zo weinig voorstellen van 30 minuten sporten en toch moe zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Vaak wel ja maar er moet hier eerst wel koffie in als opstartquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's ochtends doe je meer dan later op de dag.![]()
![]()
O, dat zeker ja. Goed dat je het zegt, even nieuwe zetten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vaak wel ja maar er moet hier eerst wel koffie in als opstartAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Vermoed dat dat waar mijn buur heen gaat weer wat anders is, 35 minuten Milon Circelquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
HIIT: High-intensity interval training. Het schijnt heel pittig te zijn ja.![]()
Daarom start ik ook het liefst vroeg als ik wandelen ga. Na twaalven heb ik geen zin meer om lang onderweg te zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's ochtends doe je meer dan later op de dag.Ik heb er één en ik ben er trots op
Slank en Fit in 35 minuten? Waar moet ik tekenen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed dat dat waar mijn buur heen gaat weer wat anders is, 35 minuten Milon CircelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Eindelijk van die bierbuik af.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Slank en Fit in 35 minuten? Waar moet ik tekenen?![]()
![]()
Niet fijn dat je een slechte nacht hebt gehad.quote:
Oh is het nu al warm bij jou binnen?
Er komt nog warmte aan zag ik net 29 graden komende week pff![]()
Oh lekker, daar kan dan wel weer wat van in.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je heft het tegen elkaar op of is dat niet het doel van een half uur raggen op apparatenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh lekker, daar kan dan wel weer wat van in.![]()
Ik vond het vannacht te warm.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Niet fijn dat je een slechte nacht hebt gehad.
Er komt nog warmte aan zag ik net 29 graden komende week pff
Tijd voor dekbed eruit en lege hoes met dekentje erop.![]()
![]()
Nou, het doel is slank en fit te worden. Denk ik. Dus lekker raggen op die apparaten, maar daarna niet direct door naar de HEMA voor de koffie met appelgebak.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je heft het tegen elkaar op of is dat niet het doel van een half uur raggen op apparatenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow je slaapt nog onder een dekbed, dat zou me nu ook te warm zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond het vannacht te warm.
Tijd voor dekbed eruit en lege hoes met dekentje erop.
Slaap al een paar dagen met een laken erbij ook.. wil iets van laken altid.![]()
Excuus, de verkeerde gequote!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het doel is slank en fit te worden. Denk ik. Dus lekker raggen op die apparaten, maar daarna niet direct door naar de HEMA voor de koffie met appelgebak.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2023 10:23:51 ]![]()
Gratis airco in de treinquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Niet fijn dat je een slechte nacht hebt gehad.
Er komt nog warmte aan zag ik net 29 graden komende week pff
Ja heb er zin inquote:
En mijn nieuwe telefoon wordt straks bezorgd. Lekker op tijd. Dus dat wordt vanmiddag even eerst naar de stone om jurkjes te checken. En daarna terrasje![]()
![]()
Scheelt dat dat hier bij de Hema niet kanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het doel is slank en fit te worden. Denk ik. Dus lekker raggen op die apparaten, maar daarna niet direct door naar de HEMA voor de koffie met appelgebak.![]()
![]()
Dan is de verleiding minder groot. De HEMA hier heeft zo'n koffiehoek/eethoek? Hoe heet zoiets, bistro?restaurant.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Scheelt dat dat hier bij de Hema niet kanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb er zin in
En mijn nieuwe telefoon wordt straks bezorgd. Lekker op tijd. Dus dat wordt vanmiddag even eerst naar de stone om jurkjes te checken. En daarna terrasje![]()
![]()
Is ook leuk om weer te kunnen gaan motorrijden als dat je ding is.
Welke telefoon heb je je besteld?
Jaaa het is terrasjesweer![]()
![]()
![]()
Ja ik ken het wel van andere filialen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is de verleiding minder groot. De HEMA hier heeft zo'n koffiehoek/eethoek? Hoe heet zoiets, bistro?
Zou er evengoed niet gaan zitten
tig reacties van mij weer zie ik, ga het maar bundelen in het vervolg in 1 bericht. leest fijner![]()
Ik zit er wel eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel van andere filialen.
Zou er evengoed niet gaan zitten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er worden dus geen puntjes meer vergeven op deze mooie ochtend
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef DerRabbit het volgende:
Er worden dus geen puntjes meer vergeven op deze mooie ochtendAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Owquote:Niks gezegd
Nee niet als mensen hier komen tikken steedsquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef DerRabbit het volgende:
Er worden dus geen puntjes meer vergeven op deze mooie ochtend![]()
![]()
![]()
Aan die mensen zouden ze in Den Haag eens iets moeten doen!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
OwNiks gezegd
[..]
Nee niet als mensen hier komen tikken steeds
Lekker! Dan had ik gaat 10 volkoren puntjesquote:
10?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker! Dan had ik gaat 10 volkoren puntjesEr zitten maar 6 in een zak.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier heeft de plaatselijke bakker ze in zakken van 6, 10 en 12quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
10?Er zitten maar 6 in een zak.
![]()
Aha. Maar dan wil jij 10 puntjes nu? Dat krijg je toch nooit in een keer op?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier heeft de plaatselijke bakker ze in zakken van 6, 10 en 12
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Samsung galaxy s23 plusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Is ook leuk om weer te kunnen gaan motorrijden als dat je ding is.
Welke telefoon heb je je besteld?
Jaaa het is terrasjesweer![]()
Geen iPhone meer![]()
![]()
Ja, uitkijken waar je loopt. Blote voeten niet aanbevolenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Genoeg eelt en gaan!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, uitkijken waar je loopt. Blote voeten niet aanbevolen![]()
Zo, da's wel een telefoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meer![]()
Waarom geen iPhone meer dan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, maar muis moet ook gevoerd wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Maar dan wil jij 10 puntjes nu? Dat krijg je toch nooit in een keer op?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meerjij gaat naar Samsung
![]()
![]()
Was duurder en batterij gaat sneller leeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, da's wel een telefoon.![]()
Waarom geen iPhone meer dan?
Zo ik ben er klaar voor
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2023 10:46:17 ]![]()
Motor rijbewijs halen, van apple producten afstappen. Wijsheid kan dus blijkbaar toch met de jaren komenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Samsung galaxy s23 plus
Geen iPhone meer
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hahaha nog een rede om te treinen naamgenootje
Dan hoop je juist op vertraging, zit je langer in de koele trein.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Damn, dat was het hier binnen ook in de woonkamer waar de zon vanaf 11 uur vol op staatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.![]()
pfff dat is toch niet te doen 30 graden binnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar met die hittegolf was het bij mij binnen 30 graden. Dan is de trein comfortabeler.![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Motor rijbewijs halen, van apple producten afstappen. Wijsheid kan dus blijkbaar toch met de jaren komen![]()
![]()
Ik ga 2 jaar nadenken of dit wat voor mij isquote:ik kan altijd terug naar iPhone
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2023 10:44:10 ]![]()
Dat. Of je neemt alsnog ook nog een iPhone, desnoods met een extra abonnement. Kun je afwisselen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga 2 jaar nadenken of dit wat voor mij isik kan altijd terug naar iPhone
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahah, twee jaar om erachter te komen dat apple totale kakka del torro isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Succes met je motor rijles trouwens @MazikeenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik doe alle oefeningen perfect. Maar de uitwijkoefening nog niet. Dus die gaan we flink oefenen vandaagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
Succes met je motor rijles trouwens @:mazikeen![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
quote:veel plezier
![]()
Ik weet niet wat die voor tijd hanteren maar het is fucking weekend en de zon schijnt dus die site is af![]()
🥚 🥚Ik heb er één en ik ben er trots op
Ze houden 17:30 aan als bier tijd, maar ergens ter wereld is het vast al 17:30 geweest dus identificeer je als een inwoner van een van die landen en je kunt onbezorgd genieten van een geel gouden rakker!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:58 schreef Harrie het volgende:
Ik weet niet wat die voor tijd hanteren maar het is fucking weekend en de zon schijnt dus die site is af
quote:Jullie zijn dus geen echte kantoor tijgersquote:
Zonnescherm werkt veel beter.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
@:nattekat : sun eclipse voor je ramen.
Graag gedaan100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Neequote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dus geen echte kantoor tijgers![]()
![]()
Er zijn nog andere websites, maar deze was de eerste die google vond
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:01 schreef DerRabbit het volgende:
Er zijn nog andere websites, maar deze was de eerste die google vond![]()
![]()
Ik bedoelde het als compliment. Enige echte kantoor baan die ik heb gehad was beetje geforceerd door de eerste corona lockdownquote:
ja ja je geeft er een uh leuke draai aanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als compliment. Enige echte kantoor baan die ik heb gehad was beetje geforceerd door de eerste corona lockdown
![]()
![]()
Kantoor werk is ook maar zo saai na verloop van tijdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ja je geeft er een uh leuke draai aan
Vermoed dat er genoeg zijn die het daar goed doen en het wel leuk vinden om op kantoor te werken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kantoor werk is ook maar zo saai na verloop van tijd![]()
Vast en zeker, maar ik word er snel moe van om steeds naar dezelfde muren te kijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed dat er genoeg zijn die het daar goed doen en het wel leuk vinden om op kantoor te werken.![]()
Al heb ik nu ook soort van kantoor dienst, maar dan vanuit mijn eigen mancave thuis
zit ook bijna geen verschil in de diverse kantoorfuncties nee, allemaal saai ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed dat er genoeg zijn die het daar goed doen en het wel leuk vinden om op kantoor te werken.![]()
![]()
Je moet opruimen om aan je bier voorraad te komen?quote:![]()
Ja maar dat is anders, kantoordienst vanuit je eigen huisquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vast en zeker, maar ik word er snel moe van om steeds naar dezelfde muren te kijken![]()
Al heb ik nu ook soort van kantoor dienst, maar dan vanuit mijn eigen mancave thuis![]()
![]()
Moet wel nog een deel van het gisteren geleverde bier opbergen dat dan weer wel
maar in de koelkast ligt nog voldoende![]()
Ik denk dat ik maar voor bakkie nummer 3 ga
Lang geleden dat ik die voor het middaguur al genomen heb.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ja je geeft er een uh leuke draai aan
![]()
![]()
Ik heb net een groot nadeel van dat rietscherm ontdekt.
Als ik de airco aan zet, wordt de warmte lucht die naar buiten geblazen wordt nu opgevangen door dat scherm. Kleine constructiefout dit
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de airco aan zet, wordt de warmte lucht die naar buiten geblazen wordt nu opgevangen door dat scherm. Kleine constructiefout dithet kan niet warm genoeg worden
maar inderdaad niet fijn dat blijft hangen.. kan die slurf niet op een andere plek naar buiten gaan?![]()
Goed voor de beestjesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de airco aan zet, wordt de warmte lucht die naar buiten geblazen wordt nu opgevangen door dat scherm. Kleine constructiefout dit![]()
Jep , volop spinnen in septquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Natte is goed bezig voor de insectenwereld met zijn grote insectenhotel
Hulde![]()
![]()
![]()
Helaas. En de zwaartekracht zorgt ervoor dat ik ook niet over het scherm heen kan blazen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]het kan niet warm genoeg worden
maar inderdaad niet fijn dat blijft hangen.. kan die slurf niet op een andere plek naar buiten gaan?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hmm dat is wel minder dat die slang alleen bij je balkon naar buiten kan. OF een langere slang kopen (geen idee of dat kan? maar vermoed van wel? en die dan door een gaatje in het riet steken?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas. En de zwaartekracht zorgt ervoor dat ik ook niet over het scherm heen kan blazen.
Edit: zie dat je er al van 6 meter kunt kopen.. voor de airco. Dus het kan wel![]()
![]()
Kan hoor, als die slang maar afloopt. Heb zelf airco door hele huisquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm dat is wel minder dat die slang alleen bij je balkon naar buiten kan. OF een langere slang kopen (geen idee of dat kan? maar vermoed van wel? en die dan door een gaatje in het riet steken?lekker hoor
![]()
De goede leeftquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Kan hoor, als die slang maar afloopt. Heb zelf airco door hele huislekker hoor
Zo lang wordt afgeraden, daar is de ventilator niet sterk genoeg voor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm dat is wel minder dat die slang alleen bij je balkon naar buiten kan. OF een langere slang kopen (geen idee of dat kan? maar vermoed van wel? en die dan door een gaatje in het riet steken?
Ik verzin wel wat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja nee snap ik dat 6 meter te lang is, maar dat was de eerste hit op google die ik tegenkwam met : lange airco slang.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang wordt afgeraden, daar is de ventilator niet sterk genoeg voor.
Ik verzin wel wat
Je kunt dus wel een iets langere slang kopen, of hem op maat knippen.
Dan heb je wel die warme lucht voor je scherm weg.
(ga er ietwat vanuit dat je geen 6 meter diep balkon hebt?)
edit: ja dat denk ik ook en benieuwd wat de oplossing gaat zijn deze keer haha denk nu aan kussenvoorhetraam oplossing![]()
![]()
Jezelf wijs maken dat je er geen nodig hebt terwijl je er eigenlijk geen kunt betalenquote:
*gniffelt nuquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezelf wijs maken dat je er geen nodig hebt terwijl je er eigenlijk geen kunt betalen![]()
Zijn wel duur idd.maar kapot gaan van de hitte en niet kunnen slapen is ook nixquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezelf wijs maken dat je er geen nodig hebt terwijl je er eigenlijk geen kunt betalen![]()
Denk dat de oplossing gaat zijn om hem gewoon niet rechtstreeks op het scherm te richten, maar meer langs het huis. Dan blaast ie iets hoger en is er meer ruimte om gewoon op de donderen met die warmte.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja nee snap ik dat 6 meter te lang is, maar dat was de eerste hit op google die ik tegenkwam met : lange airco slang.
Je kunt dus wel een iets langere slang kopen, of hem op maat knippen.
Dan heb je wel die warme lucht voor je scherm weg.
(ga er ietwat vanuit dat je geen 6 meter diep balkon hebt?)
edit: ja dat denk ik ook en benieuwd wat de oplossing gaat zijn deze keer haha denk nu aan kussenvoorhetraam oplossing
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kan prima betalen jonguh.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezelf wijs maken dat je er geen nodig hebt terwijl je er eigenlijk geen kunt betalenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Voor rond de 1000 heb je toch een fijne airco? of zijn ze nu zoveel duurder geworden?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn wel duur idd.maar kapot gaan van de hitte en niet kunnen slapen is ook nix
Was hier iets van 1100 met ophangen.![]()
Wij hebben er ook geen, maar leek ons het geld niet waard aangezien het altijd het plan was om een eigen huis te kopen. Zodra we dat hebben gaat er tzt wel een airco komenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn wel duur idd.maar kapot gaan van de hitte en niet kunnen slapen is ook nix
En ik heb juist eerder koud dan warm. Dus nee.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Voor een paar honderd heb je al dat prutding dat ik hebquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Voor rond de 1000 heb je toch een fijne airco? of zijn ze nu zoveel duurder geworden?
Was hier iets van 1100 met ophangen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb hier 3x LG hangen, was 6500e toen. Maar hebben overcapaciteit, was aanbieding en eigenlijk voor grote kantoren zeg maar. Erg blij meequote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Voor rond de 1000 heb je toch een fijne airco? of zijn ze nu zoveel duurder geworden?
Was hier iets van 1100 met ophangen.![]()
Ja maar het is een ander verhaal in een huurwoninghuis.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben er ook geen, maar leek ons het geld niet waard aangezien het altijd het plan was om een eigen huis te kopen. Zodra we dat hebben gaat er tzt wel een airco komen![]()
Inderdaad dat dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar het is een ander verhaal in een huurwoninghuis.
Hier hebben we alleen nieuwe vloerbedekking gelegd, geverfd en een aantal aanpassingen aan de badkamer gemaakt. Maar aan de badkamer heb ik alleen dingen veranderd die relatief makkelijk weer te verwijderen/terug te plaatsen zijn en dat gaat ook gebeuren als we hier uit trekken
Heb ook zo'n prutding gehad in de huurwoning. Vond het gedoe om bij het raam die kier ietwat dicht te krijgen wat vaak niet lukte. Warme lucht die net zo hard weer naar binnen kwam.. maar kreeg het ook niet goed afgekoeld met zo'n mobiele airco.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor een paar honderd heb je al dat prutding dat ik heb
Heel verschil met een ingebouwde aircobeste investering hier
![]()
Had nog 2 mobiele staan en aan mijn zoon gegeven. Heeft er 1 op de slaapkamer en 1 in de keuken nu.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben er ook geen, maar leek ons het geld niet waard aangezien het altijd het plan was om een eigen huis te kopen. Zodra we dat hebben gaat er tzt wel een airco komen![]()
Lekker hequote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb ook zo'n prutding gehad in de huurwoning. Vond het gedoe om bij het raam die kier ietwat dicht te krijgen wat vaak niet lukte. Warme lucht die net zo hard weer naar binnen kwam.. maar kreeg het ook niet goed afgekoeld met zo'n mobiele airco.
deze verwarmt ook, scheelt berg gas
![]()
Ja deze ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker hedeze verwarmt ook, scheelt berg gas
![]()
En met de zonnepanelen nog steeds teruglevering hier![]()
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Had nog 2 mobiele staan en aan mijn zoon gegeven. Heeft er 1 op de slaapkamer en 1 in de keuken nu.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zonnepanelen begin ik niet aan, mensen worden steeds meer genaaid. Hoorde al dat je nu moet betalen als je teveel terugleverd omdat het net overbelast is hier en daarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja deze ook![]()
En met de zonnepanelen nog steeds teruglevering hier![]()
![]()
Bij mij werkte ie, maar waar ie nu vooral goed in is is mijn balkon opwarmenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb ook zo'n prutding gehad in de huurwoning. Vond het gedoe om bij het raam die kier ietwat dicht te krijgen wat vaak niet lukte. Warme lucht die net zo hard weer naar binnen kwam.. maar kreeg het ook niet goed afgekoeld met zo'n mobiele airco.
En dat komt uiteraard meteen weer naar binnen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nou toch heel veeel geld al mee bespaard. Is inderdaad in het nieuws geweest maar merk er niks van hier dat je moet betalen voor overbelasting van het net.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Zonnepanelen begin ik niet aan, mensen worden steeds meer genaaid. Hoorde al dat je nu moet betalen als je teveel terugleverd omdat het net overbelast is hier en daardaarom een mcgyver oplossing zoekenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij werkte ie, maar waar ie nu vooral goed in is is mijn balkon opwarmen
En dat komt uiteraard meteen weer naar binnen.
Maar een iets langere slang en door het riet steken kan ook niet?![]()
Jij denkt dat ik een slang door iets krijg dat ik specifiek heb uitgezocht om zo min mogelijk gaten te hebben?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
daarom een mcgyver oplossing zoeken
Maar een iets langere slang en door het riet steken kan ook niet?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zal wel In bepaalde regio,s zijn. Maar lekker dat je er nog voordeel bij hebquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou toch heel veeel geld al mee bespaard. Is inderdaad in het nieuws geweest maar merk er niks van hier dat je moet betalen voor overbelasting van het net.
[..]
![]()
Of een pvc buis ofzo op je balkon, iets aflopend dat er geen condens terug in de slang loopt en die door je riet heenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou toch heel veeel geld al mee bespaard. Is inderdaad in het nieuws geweest maar merk er niks van hier dat je moet betalen voor overbelasting van het net.
[..]
Heb je al eens geprobeerd om door een heel lang rietje te zuigen? Het maakt niet uit hoe en wat, een langere slang zorgt voor minder efficiente luchtverplaatsing.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Of een pvc buis ofzo op je balkon, iets aflopend dat er geen condens terug in de slang loopt en die door je riet heen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jep, oplossingen zatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Of een pvc buis ofzo op je balkon, iets aflopend dat er geen condens terug in de slang loopt en die door je riet heen![]()
![]()
[..]
Jij denkt dat ik een slang door iets krijg dat ik specifiek heb uitgezocht om zo min mogelijk gaten te hebben?
[/quote]![]()
maar dan nog.. ook daar zal een rondje van 15cm? in gemaakt kunnen worden toch?
1 gaatje tegenover veel koelte op balkon en dus ook binnen![]()
![]()
De enige echte oplossing is overigens gewoon de slang in het centrale ventilatiesysteem lozen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
als het rooster onderaan bij een muur zou zitten, top ideequote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
De enige echte oplossing is overigens gewoon de slang in het centrale ventilatiesysteem lozen![]()
![]()
pak eens een tuinslang van 10 meter en blaas daar eens in.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd om door een heel lang rietje te zuigen? Het maakt niet uit hoe en wat, een langere slang zorgt voor minder efficiente luchtverplaatsing.
pak dan een slang van 20 meter.geen verschil beide kut
jou rietjes verhaal komt omdat je door een kleine opening iets probeert te persen, je maakt met verlengenvan e slang je opening niet kleiner die vergelijking is scheef![]()
VEEL plezierquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:55 schreef PLY het volgende:
Zonnebrand check krat bier check koelbox check. Lekker varen... Fijne dag allen![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk!! veel plezier!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:55 schreef PLY het volgende:
Zonnebrand check krat bier check koelbox check. Lekker varen... Fijne dag allen![]()
![]()
Vaar zequote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:55 schreef PLY het volgende:
Nee, als je een buis langer maakt, wordt de capaciteit van de airco minder omdat ie harder moet werken om de lucht door heel die buis te lozen. Weerstand enzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
pak eens een tuinslang van 10 meter en blaas daar eens in.
jou rietjes verhaal komt omdat je door een kleine opening iets probeert te persen, je maakt met verlengenvan e slang je opening niet kleiner die vergelijking is scheef100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het enige echte verschil in het voorbeeld van Natte is het warmteverlies in de extra lengte, maar dat heeft meer te doen met het materiaal waar de slang van gemaakt is en de ruimtelijke omstandigheden waar die slang zich in begeeft en minimaal met de dikte ervan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
pak eens een tuinslang van 10 meter en blaas daar eens in.
jou rietjes verhaal komt omdat je door een kleine opening iets probeert te persen, je maakt met verlengenvan e slang je opening niet kleiner die vergelijking is scheefOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De vorm van de slang en de druk aan het andere uiteinde van de slang hebben meer invloed op de weerstand die de lucht ondervind dan de weerstand die de binnenkant van de buis zelf geeft buiten het initiële opstarten van de druk vanuit de ventilator zelf.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, als je een buis langer maakt, wordt de capaciteit van de airco minder omdat ie harder moet werken om de lucht door heel die buis te lozen. Weerstand enzo.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu heb je een effectiviteit van 15% van je aircoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, als je een buis langer maakt, wordt de capaciteit van de airco minder omdat ie harder moet werken om de lucht door heel die buis te lozen. Weerstand enzo.
uitleg. wat je koelt concentreert zich op je balkon. die warmte slaat terug naar binnen, blijft er 15% over
Verleng je die slang en je hebt een verlies van mij part 20% gaat je effectiviteit toch ruim omhoog tov nu![]()
![]()
bijvoorbeeld geribbelde slang verstoort de rechte lchtstroom dus meer weerstand dan een rechte gladde buisquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vorm van de slang en de druk aan het andere uiteinde van de slang hebben meer invloed op de weerstand die de lucht ondervind dan de weerstand die de binnenkant van de buis zelf geeft buiten het initiële opstarten van de druk vanuit de ventilator zelf.![]()
Ik heb overigens totaal geen zin om met een externe buis te zitten kloten of om het rietscherm te sloppen, dus ik ga meer focussen op de warmte lekker buiten laten
Warmte dat ophoopt op het balkon ga ik niks tegen beginnen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Groen, groen en nog eens groen! We kunnen het niet vaak genoeg zeggen: groen, groen en nog eens groen! ...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb overigens totaal geen zin om met een externe buis te zitten kloten of om het rietscherm te sloppen, dus ik ga meer focussen op de warmte lekker buiten laten
Warmte dat ophoopt op het balkon ga ik niks tegen beginnen.
Minder tegels, meer gras. ...
Natuurlijk schaduw aanbrengen. ...
Schaduwdoek. ...
Ventilator met beneveling.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Enige manier om dat te bereiken is de luchtstroom beheersen zonder een regenpijpquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:23 schreef Harrie het volgende:
voorkomen dat het zich ophoopt op je balkon is wellicht een goede optie om te overwegen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je mist een beetje context. Het gaat erom dat de warmte van de airco straks nergens meer heen kan, omdat dat vroegah altijd door het hek geblazen werd en daar nu een scherm zit.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Groen, groen en nog eens groen! We kunnen het niet vaak genoeg zeggen: groen, groen en nog eens groen! ...
Minder tegels, meer gras. ...
Natuurlijk schaduw aanbrengen. ...
Schaduwdoek. ...
Ventilator met beneveling.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik ken jou situatie niet dus ik zal stoppen met ideeen spuienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enige manier om dat te bereiken is de luchtstroom beheersen zonder een regenpijp![]()
Gewoon typisch balkon, niks bijzonders. Alleen een gigantisch irritant kantelraam in de slaapkamer, waar de airco dus staat.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ken jou situatie niet dus ik zal stoppen met ideeen spuien100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vanaf dat punt kan ik net zo goed een splitunit op gaan hangenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:31 schreef Harrie het volgende:
gat in de muur, slang er door tot voorbij de rietmatten klaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
nu doe je net alsof een gat in de muur maken hetzelfde is als een echte airco neer hangen, zo werkt het niet katje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: