SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je kunt het dak opquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:12 schreef Paul het volgende:
Straks naar Rotterdam voor familiedag (en gayparade)
https://rotterdamsedakendagen.nl/programma-3-juni/Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vullen maarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Altijd wel gedacht dat je homo was
Dat overdreven “date” gedoe makes sense now
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2023 09:17:43 ]![]()
jaaaaaaa had ik toevallig al voorgesteldquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kunt het dak op
https://rotterdamsedakendagen.nl/programma-3-juni/maarja weet nie of ik ze kan overhalen hee
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je Post door het slotje heenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtIk heb er één en ik ben er trots op
Alles wordt ineens duidelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:17 schreef Emmerdeur het volgende:
Altijd wel gedacht dat je homo was
Dat overdreven “date” gedoe makes sense now![]()
![]()
request denied.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Kom maar op, we zoeken nog een zwart schaapquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:18 schreef Paul het volgende:
Hoe zouden lullie het vinden om mijn in de familie te hebben?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou, zo krijgen we het topic wel snel vol.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
We negeren je toch en laten je in je eigen sop gaarkokenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nichtjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ik je neefje was?![]()
Ik zou euthanasie aanvragen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:19 schreef Paul het volgende:
[..]
DJMO hoe zou jij het vinden als ik je neefje wasIk heb er één en ik ben er trots op
Dus als ik je neefje was, zou jij mij negeren met familiedag en laten huilenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:20 schreef drakin het volgende:
We negeren je toch en laten je in je eigen sop gaarkokenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: