Vermoed dat er genoeg zijn die het daar goed doen en het wel leuk vinden om op kantoor te werken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kantoor werk is ook maar zo saai na verloop van tijd
Vast en zeker, maar ik word er snel moe van om steeds naar dezelfde muren te kijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed dat er genoeg zijn die het daar goed doen en het wel leuk vinden om op kantoor te werken.
zit ook bijna geen verschil in de diverse kantoorfuncties nee, allemaal saai ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed dat er genoeg zijn die het daar goed doen en het wel leuk vinden om op kantoor te werken.
Je moet opruimen om aan je bier voorraad te komen?quote:
Ja maar dat is anders, kantoordienst vanuit je eigen huisquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vast en zeker, maar ik word er snel moe van om steeds naar dezelfde muren te kijken![]()
Al heb ik nu ook soort van kantoor dienst, maar dan vanuit mijn eigen mancave thuis
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ja je geeft er een uh leuke draai aan
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net een groot nadeel van dat rietscherm ontdekt.
Als ik de airco aan zet, wordt de warmte lucht die naar buiten geblazen wordt nu opgevangen door dat scherm. Kleine constructiefout dit
Goed voor de beestjesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net een groot nadeel van dat rietscherm ontdekt.
Als ik de airco aan zet, wordt de warmte lucht die naar buiten geblazen wordt nu opgevangen door dat scherm. Kleine constructiefout dit
Jep , volop spinnen in septquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Natte is goed bezig voor de insectenwereld met zijn grote insectenhotel
Hulde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |