Helaas. En de zwaartekracht zorgt ervoor dat ik ook niet over het scherm heen kan blazen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]het kan niet warm genoeg worden
maar inderdaad niet fijn dat blijft hangen.. kan die slurf niet op een andere plek naar buiten gaan?
Hmm dat is wel minder dat die slang alleen bij je balkon naar buiten kan. OF een langere slang kopen (geen idee of dat kan? maar vermoed van wel? en die dan door een gaatje in het riet steken?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas. En de zwaartekracht zorgt ervoor dat ik ook niet over het scherm heen kan blazen.
Kan hoor, als die slang maar afloopt. Heb zelf airco door hele huisquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm dat is wel minder dat die slang alleen bij je balkon naar buiten kan. OF een langere slang kopen (geen idee of dat kan? maar vermoed van wel? en die dan door een gaatje in het riet steken?
De goede leeftquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Kan hoor, als die slang maar afloopt. Heb zelf airco door hele huislekker hoor
Zo lang wordt afgeraden, daar is de ventilator niet sterk genoeg voor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm dat is wel minder dat die slang alleen bij je balkon naar buiten kan. OF een langere slang kopen (geen idee of dat kan? maar vermoed van wel? en die dan door een gaatje in het riet steken?
Ja nee snap ik dat 6 meter te lang is, maar dat was de eerste hit op google die ik tegenkwam met : lange airco slang.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang wordt afgeraden, daar is de ventilator niet sterk genoeg voor.
Ik verzin wel wat
Jezelf wijs maken dat je er geen nodig hebt terwijl je er eigenlijk geen kunt betalenquote:
*gniffelt nuquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezelf wijs maken dat je er geen nodig hebt terwijl je er eigenlijk geen kunt betalen
Zijn wel duur idd.maar kapot gaan van de hitte en niet kunnen slapen is ook nixquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezelf wijs maken dat je er geen nodig hebt terwijl je er eigenlijk geen kunt betalen
Denk dat de oplossing gaat zijn om hem gewoon niet rechtstreeks op het scherm te richten, maar meer langs het huis. Dan blaast ie iets hoger en is er meer ruimte om gewoon op de donderen met die warmte.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja nee snap ik dat 6 meter te lang is, maar dat was de eerste hit op google die ik tegenkwam met : lange airco slang.
Je kunt dus wel een iets langere slang kopen, of hem op maat knippen.
Dan heb je wel die warme lucht voor je scherm weg.
(ga er ietwat vanuit dat je geen 6 meter diep balkon hebt?)
edit: ja dat denk ik ook en benieuwd wat de oplossing gaat zijn deze keer haha denk nu aan kussenvoorhetraam oplossing![]()
Kan prima betalen jonguh.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor rond de 1000 heb je toch een fijne airco? of zijn ze nu zoveel duurder geworden?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn wel duur idd.maar kapot gaan van de hitte en niet kunnen slapen is ook nix
Wij hebben er ook geen, maar leek ons het geld niet waard aangezien het altijd het plan was om een eigen huis te kopen. Zodra we dat hebben gaat er tzt wel een airco komenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn wel duur idd.maar kapot gaan van de hitte en niet kunnen slapen is ook nix
Voor een paar honderd heb je al dat prutding dat ik hebquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Voor rond de 1000 heb je toch een fijne airco? of zijn ze nu zoveel duurder geworden?
Was hier iets van 1100 met ophangen.
Heb hier 3x LG hangen, was 6500e toen. Maar hebben overcapaciteit, was aanbieding en eigenlijk voor grote kantoren zeg maar. Erg blij meequote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Voor rond de 1000 heb je toch een fijne airco? of zijn ze nu zoveel duurder geworden?
Was hier iets van 1100 met ophangen.
Ja maar het is een ander verhaal in een huurwoninghuis.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben er ook geen, maar leek ons het geld niet waard aangezien het altijd het plan was om een eigen huis te kopen. Zodra we dat hebben gaat er tzt wel een airco komen
Inderdaad dat dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar het is een ander verhaal in een huurwoninghuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |