Het wordt binnen no time donker nu ja, dus....quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vaak stoppen ze ook rond dit tijdstip toch?
Het huidige tennis in een notendop. Behalve dat er dan ook nog onsportieve spelers (op of naast de baan) tussen zitten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:19 schreef papert het volgende:
Hurkacz kan goed tennissen en is een sportieve speler. Maar wat is het een saaie speelstijl zeg.
Maar dat gedrag…. nu ook weer paar rackets kapotslaan van frustratie. Na elk verloren punt gepraat, bewegingen naar de bank, ontevredenheid, gesjok. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
#knltbsjooktennis
Deze pot had allang in de tas moeten zitten en daar gaat ie
Wel slim genoeg om niet meer met kanker te schelden zoals hij bij de Challengers altijd deedquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar dat gedrag…. nu ook weer paar rackets kapotslaan van frustratie. Na elk verloren punt gepraat, bewegingen naar de bank, ontevredenheid, gesjok. Verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wel slim genoeg om niet meer met kanker te schelden zoals hij bij de Challengers altijd deed
Dat was Selsquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wel slim genoeg om niet meer met kanker te schelden zoals hij bij de Challengers altijd deed
Tennis lijkt een beetje uitgevolueerd naar dat type tennisser inderdaad. Geen idee wat daar aan te doen valt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het huidige tennis in een notendop. Behalve dat er dan ook nog onsportieve spelers (op of naast de baan) tussen zitten.
Wat n rally's zeg.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:38 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen heeft Djokovic het lastig tegen Fucsovics.
Ohquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:01 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ja weet ik die postte ik zelf. Maar ik heb Griekspoor ook vaak genoeg gehoord
Met ballen en ondergronden valt daar wel wat aan te doen. Maar dat evolueert juist de andere kant op.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tennis lijkt een beetje uitgevolueerd naar dat type tennisser inderdaad. Geen idee wat daar aan te doen valt.
Partij van Sinner is wel aardig, maar echt spektakel is er (nog) niet vandaag nee...quote:
quote:Novak Djokovic was altijd al adept van alternatieve therapie. Zijn nieuwste ‘geheim’ op Roland Garros: een metalen patch. “Ik was altijd fan van Iron man”, grapte hij. Maar wat is het ding?
Het voorwerp was duidelijk te zien op zijn borstkas, een metalen patch. Na de match werd Novak Djokovic erover aangesproken. Hij maakte het raadsel nog groter. “Ik was altijd al een fan van Iron man”, zei hij, refererend aan de film met acteur Robert Downey Jr. “Dus ik probeerde hem na te doen.” En daarna zei hij, ironisch. “Ik beschik over ongelofelijke nanotechnologie, dit is het grootste geheim uit mijn carrire. Zo ben ik de allerbeste.”
Wat is het ding? Een patch van het merk TaoPatch, zo blijkt. Kostprijs: ongeveer 300 euro. De patch zou een mix zijn van “acupunctuur en lichttherapie”. Of het helpt, is niet wetenschappelijk bewezen maar Djoko zweert vaker bij alternatieve therapien en spiritualiteit. Zo knuffelde hij ooit bomen, doet hij de zonnegroet nadat hij is opgestaan en is hij ook aanhanger van koudetherapien.
Het werkt wel volgens mij!quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe Djokovic is uit.
Wappiegenot. Na dit toernooi weer Bosnische piramides bezoeken om zich op te laden voor Wimbledonquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe Djokovic is uit.
Poeh. Spelen ze tegenwoordig elfsetters op RG?quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Sinner laat 2 breakpoints liggen, bij een 4-5 achterstand in sets.
Oepsquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Poeh. Spelen ze tegenwoordig elfsetters op RG?
Wat een faal ja, hele tijd al zoquote:
quote:Steeds meer tennissers klagen over de ballen van Roland Garros: “Ze lijken op een pompelmoes”
Te traag, te zwaar, te slopend: Roland Garros moppert over de ballen. “Een pompelmoes”, meent een coach. Kleinzerig gezeur van verwende vedetten, dan wel een terechte klacht? Bart De Keersmaeker, directeur Topsport bij Tennis en Padel Vlaanderen, oordeelt genuanceerd.
Benoit Paire ging stevig te keer na zijn nederlaag tegen Cameron Norrie. “Elles sont pourris ces balles.” Vrij vertaald: rotdingen. “Wij moeten spelen met ballen die al na twee seconden hun vorm verliezen. Elles sont vraiment nulles.”
Maar het zijn niet alleen verliezers die hun ongenoegen uiten. Taylor Fritz gaf aan dat hij de ballen haat. “Je moet kloppen als een gek. Na enkele rally’s zijn ze compleet dood, waardoor ze niet vlot van de racket wegkaatsen.“ Ook Holger Rune, het nummer zes van de wereld, klaagde dat ze het spel vertragen. Bart De Keersmaeker, directeur Topsport bij Tennis en Padel Vlaanderen, ziet daarin een bewuste keuze. “Er is een algemene tendens om het spel te vertragen, wat rally’s langer en spectaculairder maakt. En daarom kiezen toernooien steeds meer voor zwaardere, grotere en pluiziger ballen.”
Omdat het over minieme afwijkingen gaat, valt het verschil niet echt te zien met het blote oog, maar tennisprofs merken het wel. “Zij ontwikkelden zoveel gevoel dat ze een ander type bal direct merken”, aldus De Keersmaeker. “Net zoals ze direct een andere besnaring voelen, of weten dat een bal drie centimeter buiten gaat. Maar goed, het hoort bij tennis dat een speler zich moet aanpassen aan wijzigende omstandigheden.”
Pompelmoes
De beste quote kwam van Enzo Py, de coach van Lucas Pouille, die meldde dat de ballen bij avondmatchen of in vochtig weer op pompelmoezen lijken. Ook De Keersmaeker erkent de impact van de omstandigheden. “Het grote verschil met de andere grand slams is dat de ondergrond van dag tot dag zelf heel hard kan verschillen, afhankelijk van de vochtigheid. Op vochtig gras wordt nooit gespeeld en op hardcourt is de impact kleiner. Als het gravel nat is, kleurt die bal meteen oranje. Die gemalen baksteen blijft plakken.“
Twee jaar geleden wisselde Roland Garros van merk. Out Babolat, in Wilson. Ook toen al weerklonken klachten, zeker omdat het evenement door de pandemie naar de killere herfst verschoof. Zelfs Rafael Nadal, een man die van Parijs zijn speeltuin heeft gemaakt, bestempelde het speelgoed als ongeschikt voor gravel. De 22-voudige grand slam-laureaat wees ook op bijkomende slijtage voor schouders en ellebogen. De Keersmaeker bevestigt die dreiging. “Je moet meer energie uit het lichaam halen voor dezelfde balkwaliteit, wat het gevaar op blessures verhoogt.“
Medvedev
Veel hangt af van het type speler, meent De Keersmaeker. Hij verwijst naar Daniil Medvedev, de nummer twee van de wereld die in Parijs al meteen sneuvelde in de eerste ronde. “Medvedev legt met zijn vlakke slagen graag veel tempo in zijn spel. Als hij dan een type bal krijgt zoals in Parijs kan hij moeilijk snelheid maken, waardoor zijn sterkste wapen afbot… Bij Nadal is het eerder omgekeerd. Zijn forehand bevat veel topspin, waardoor de bal vol effect de grond raakt. Gravel is sowieso de traagste ondergrond, wat dat effect nog eens versterkt. En aan de top gaat het altijd over minieme verschillen, over stukjes van procenten. Dus ja, het type bal kan een uitslag bepalen.”
Weet je wie zich ook niet veilig voelen?quote:
Gebruiker @Norrage vindt hier wat van.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Straks weer een nazi tekst op de camera. En maar applaudisseren voor die klootzak.
Staat het niet in een of andere overeenkomst die je aangaat om aan zo'n Grand Slam te mogen deelnemen dat je de pers te woord zal moeten staan?quote:
Nou? Nou? Nou? Nou?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet je wie zich ook niet veilig voelen?
Etnische Servirs in Kosovo?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet je wie zich ook niet veilig voelen?
erg mooiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:31 schreef FundsAreSafu het volgende:
De altijd saaie Norrie wordt volledig van de baan gepompt, heerlijk
Davidovich Fokina en Shapovalov hebben allebei dezelfde hersenziektequote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich wel een leuk potje van Alcaraz, maar spannend is het geen moment.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:28 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Davidovich Fokina en Shapovalov hebben allebei dezelfde hersenziekte
Ik dacht al, je ziet ook tijdens replays dat de haren er vanaf springen net nadat ze de bal geraakt hebben.quote:
6-4, 6-0, 6-4, 6-0, 6-0 en 6-0 tot dusver haar setscoresquote:
Ging leuk gelijk op, maar na die 2e set is het eenrichtingsverkeer. Tiafoe had wel mooie winners.quote:
En dan speelt ze ook nog niet op haar bestquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:39 schreef franklop het volgende:
[..]
6-4, 6-0, 6-4, 6-0, 6-0 en 6-0 tot dusver haar setscores
Zverev gaat het ws nog wel weggeven.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:02 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ging leuk gelijk op, maar na die 2e set is het eenrichtingsverkeer. Tiafoe had wel mooie winners.
Nee, denk het niet. Tiafoe slaat soms nog wel wat mooie winners om toch net de game binnen te halen, maar staat wel continu onder druk in zijn eigen service game. Zverev is ook deze set wel echt sterker.quote:
Ja, is toch bizar. Dit haalde Nadal en Djokovic in hun prime nog niet eens in de eerste paar rondes. Wellicht dat Serena dit soort scores wel haalde.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan speelt ze ook nog niet op haar best
Volgende ronde dus exit in drie na een 6-0 eerste set.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:39 schreef franklop het volgende:
[..]
6-4, 6-0, 6-4, 6-0, 6-0 en 6-0 tot dusver haar setscores
2 DF's. En de break die je wist dat zou komen,quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Tiafoe slaat soms nog wel wat mooie winners om toch net de game binnen te halen, maar staat wel continu onder druk in zijn eigen service game. Zverev is ook deze set wel echt sterker.
Pohhhh maar wat een shots nu van Tiafoe zeg.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:01 schreef hhh38 het volgende:
Ze doen nu een wedstrijdje wie het de ander het meest cadeau kan geven
Dit doet ie goed inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2023 00:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Pohhhh maar wat een shots nu van Tiafoe zeg.
Als Nadal tegen die jongen had gemoeten dan was Nadal de underdog geweest.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:53 schreef GwaiLow het volgende:
Djokovic in de 8ste finale tegen Varillas, een speler die er echt heel weinig van kan. Wat een extreme luxe voor Djoko.
Varillas won 3x in 5 sets. Hij kon alleen aardig lopen, maar inmiddels kan hij waarschijnlijk ook bijna niet meer lopen.
Ik zie Nadal inderdaad niet snel winnen van deze jongen.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als Nadal tegen die jongen had gemoeten dan was Nadal de underdog geweest.
Dat je als tegenstanders een waarschuwing niet voldoende vindt en pleit voor DQ is best onsportiefquote:
Speler slaat bal tegen hoofd ballenmeisje.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er een damesdubbel ‘toegekend’. Na 1-3 2e set gestopt. Edit: oh wachtbedankt Hans
Edit2: zie het nog niet in dat twitter filmpje
Hahahaquote:Op zondag 4 juni 2023 15:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Speler slaat bal tegen hoofd ballenmeisje.
Een jongen had die bal gewoon ontweken dan wel gevangen.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Speler slaat bal tegen hoofd ballenmeisje.
Echt h….quote:
Net een volleyballer, die lui juichen ook bij ieder puntje alsof ze goud op de Olympische Spelen hebben gewonnenquote:Op zondag 4 juni 2023 17:28 schreef Norrage het volgende:
Ik word zo moe van die vuistjes van Alcaraz op ELK punt….
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:28 schreef Norrage het volgende:
Ik word zo moe van die vuistjes van Alcaraz op ELK punt….
Die juichen nog na een verloren punt.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net een volleyballer, die lui juichen ook bij ieder puntje alsof ze goud op de Olympische Spelen hebben gewonnen
Volgend jaar dus op Suzanne Lenglen op weg naar z'n eerste herentitel.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk ondertussen op de player naar Thijs Boogaard in het juniorentoernooi, 14 jaar pas maar die heeft echt prima klappen in huis.
Echt goed bezig voor zijn leeftijd. Zijn tegenstanders zijn vaak 2 of 3 jaar ouder.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk ondertussen op de player naar Thijs Boogaard in het juniorentoernooi, 14 jaar pas maar die heeft echt prima klappen in huis.
Ik wilde net gaan kijken. Ik heb twee rallyś gezien.Zijn tegenstander heeft zojuist na een lelijke valpartij en bij een 5-2 achterstand in de derde set opgegeven.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:16 schreef BobW het volgende:
[..]
Echt goed bezig voor zijn leeftijd. Zijn tegenstanders zijn vaak 2 of 3 jaar ouder.
We zullen het zien over 6 jaarquote:Op zondag 4 juni 2023 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Als ik de naam Thijs zie dan denk ik toch altijd aanquote:Op zondag 4 juni 2023 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik aan:quote:Op zondag 4 juni 2023 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik de naam Thijs zie dan denk ik toch altijd aan
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Je voelt bij Slaone gewoon aan alles dat ze die set uiteindelijk toch niet binnen gaat slepen. Leuke comeback natuurlijk, maar in die tiebreak had ze echt alle kans om het af te maken, en dan geeft ze die set toch aan Sabalenka.quote:
Tja Sloane, dat is net niks. Toen ze in de kwart-finale van de Australian Open 2013 onze Serena uitschakelde had ik veel van haar verwacht. Helaas is niets minder waar. De echte winners mentaliteit ontbreekt voor mijn gevoel. Haar favoriete ondergrond is gravel, maar ja..quote:
Kan mij nog herinnerne dat toen Jarry heel laag op de ranking stond en altijd de underdog was dat ik elke wedstrijd wat op hem bette, en hij bleef die betere tegenstanders maar verslaan. Mooie baas! Hij speelt nu ook goed tegen Ruud, maar lijkt het weg te geven deze set.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Deed Jarry niet ooit mee aan de legendarische Melkhuisje Open waar R. Hasse ook deel van uit maakte? Is dat nog eigenlijk het Melkhuisje Open?
Tijd voor een blessurebehandeling en een wonderlijke wederopstandingquote:
Zo gaat het meestalquote:Op maandag 5 juni 2023 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tijd voor een blessurebehandeling en een wonderlijke wederopstanding
WTA is geen sportquote:Op maandag 5 juni 2023 20:22 schreef GwaiLow het volgende:
Swiatek weer slechts 1 game verloren vandaag.
Wel maar 6 games gespeeldquote:Op maandag 5 juni 2023 20:22 schreef GwaiLow het volgende:
Swiatek weer slechts 1 game verloren vandaag.
Dat is waar, maar de 2 eerdere ontmoetingen met deze tegenstandster won Swiatek beide keren met 6-2 6-0. Dus veel meer games had ze vast niet gepakt.quote:
Dit toernooi leek hij juist zo stabiel. Voor de verandering sloopte hij een keer zijn 3 eerste tegenstanders. Nu zakt hij weer compleet weg. Bij hem lijkt er zo snel twijfel in te komen.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dimitrov volledig van het padje af sinds BP voor een dubbele break, verloor 14 punten op rij ofzo en van 4-2 naar 4-6
Tegen betere tegenstanders wel ja, hij is niet voor niets teruggezakt naar zijn huidige rankingquote:Op maandag 5 juni 2023 22:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit toernooi leek hij juist zo stabiel. Voor de verandering sloopte hij een keer zijn 3 eerste tegenstanders. Nu zakt hij weer compleet weg. Bij hem lijkt er zo snel twijfel in te komen.
Nu ook weer een 0-40 niet verzilveren, zondequote:Op maandag 5 juni 2023 22:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit toernooi leek hij juist zo stabiel. Voor de verandering sloopte hij een keer zijn 3 eerste tegenstanders. Nu zakt hij weer compleet weg. Bij hem lijkt er zo snel twijfel in te komen.
quote:Op maandag 5 juni 2023 22:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zverev geeft Dimitrov een 0-40 voorsprong maar werkt alles weg inclusief een vieze netbal op het derde BP. Als hij geconcentreerd blijft is dit snel voorbij lijkt me
Vroeg me in de voorbereiding op dit toernooi al af waar Dimitrov ineens had leren tennissen op grefful… ook voor het eerst in jarenquote:Op maandag 5 juni 2023 22:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Schande dat Seyboth Wild heeft verloren van Nishioka. Heb alweer spijt van m'n TT. Thiago kan een prachtige bal slaan, maar constant en fit(?), denk het niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:24 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik schakel maar even over naar Etcheverry, die heb ik het hele toernooi nog niet gezien
Wordt hij nog steeds gecoacht door Berlocqgod? Dat zou dit succes volledig verklaren
Mja gravel is wel duidelijk de minste ondergrond van Nishioka en Seyboth Wild is wat mij betreft nog steeds een van de grootste graveltalenten ondanks die bizarre downswing naar buiten de top 400 nadat hij zijn ATP-titel wonquote:Op maandag 5 juni 2023 22:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Schande dat Seyboth Wild heeft verloren van Nishioka. Heb alweer spijt van m'n TT. Thiago kan een prachtige bal slaan, maar constant en fit(?), denk het niet.
Ja, dat absoluut. Hoop dat zijn mentaliteit en fitheid wat vooruit gaat. Dan kan hij grote dingen doen op gravel.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:30 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Mja gravel is wel duidelijk de minste ondergrond van Nishioka en Seyboth Wild is wat mij betreft nog steeds een van de grootste graveltalenten ondanks die bizarre downswing naar buiten de top 400 nadat hij zijn ATP-titel won
Denk wel dat Tsitsipas bijna net zo hard gaat worden gesloopt als Musettiquote:Op maandag 5 juni 2023 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat absoluut. Hoop dat zijn mentaliteit en fitheid wat vooruit gaat. Dan kan hij grote dingen doen op gravel.
Ach ja, we krijgen in ieder geval een kwartfinale tussen twee spelers die nog compleet fris zijn. Net zoals Alcaraz en Tsitsipas overigens.
Wordt lastig, die gast versloeg Thijs een paar weken geleden nog met 6-0 6-4 en is behoorlijk in vorm geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:33 schreef BobW het volgende:
Thijs Boogaard moet vanmiddag tegen Juan Carlos Prado Angelo uit Bolivia. Hij is 4 jaar ouder, heeft 25 ATP punten en staat 799e op de ATP-ranking.
Op basis daarvan maakt Thijs geen kans, maar we gaan het zien.
Koolhof/Skupski blijven ook maar falen, hoe kan het dat ze #1 zijn, ze winnen vrijwel geen enkele grote titel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste geplaatste Koolhof/Skupski OUT. Alleen nog Middelkoop in kwartfinale
Helaas, 2-6 3-6 maar dat was te verwachten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt lastig, die gast versloeg Thijs een paar weken geleden nog met 6-0 6-4 en is behoorlijk in vorm geweest.
Niks te verliezen dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, een van de sickste rallies die ik ooit gezien hebquote:
Poh wat een enorme misser had hij op breakpoint he? Niet te geloven dat hij die extreem simpele smash uit sloeg. Gelukkig pakte hij de break toch nog.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:44 schreef EP3 het volgende:
Khachanov staat als n god te retourneren. En breakt.
quote:En plots ben je 600.000 euro armer tijdens wedstrijd op Roland Garros: dieven breken in bij tennisser die net gevierde comeback maakte
Tijdens zijn deelname aan Roland Garros braken dieven binnen in het huis van de Franse tennisspeler Lucas Pouille (29). Ze stalen luxe horloges en juwelen en konden ontsnappen met een buit van 600.000 euro.
Toen Pouille zijn comeback in een grandslamtoernooi voor eigen publiek vierde, kreeg de Fransman onaangenaam nieuws te verwerken. Vrijdag braken dieven binnen in zijn huis in Rennes, terwijl hij nietsvermoedend aan een gemengd dubbelspel bezig was met landgenote Chlo Paquet.
Nieuwe opdoffer
Voor de Fransman is het een nieuwe opdoffer om te verwerken. Een jaar geleden overwoog Pouille nog om te stoppen met zijn carrire. De tennisspeler zat in een depressie na een periode vol blessureleed en een alcoholverslaving. Uiteindelijk besloot hij om tijdens Roland Garros een terugkeer te maken en dat draaide mooi uit. Pouille doorliep de drie kwalificatierondes, alsook de eerste ronde van het graveltoernooi. Het thuispubliek sloot hem in de armen. In de tweede ronde werd hij uiteindelijk uitgeschakeld. Naast de uitschakeling kreeg de tennisspeler nog een extra teleurstelling te verwerken.
ff afwachte hequote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:11 schreef superniger het volgende:
Djokovic 1-0 achter.
Dit gaat helemaal fout.
Dat komt omdat ie continu onder druk wordt gezet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:10 schreef leukeditter het volgende:
dit is wel de slechtste set sinds 2011 van djokovic
dat valt wel mee.simpele missers geregeldquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:12 schreef EP3 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie continu onder druk wordt gezet.
Zou zijn ijzeren schijfje niet goed vastzitten?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:11 schreef superniger het volgende:
Djokovic 1-0 achter.
Dit gaat helemaal fout.
Ja die zitten er uiteraard ook tussen. Maar hij moet verdomd hard werken voor z'n punten.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:13 schreef leukeditter het volgende:
[..]
dat valt wel mee.simpele missers geregeld
30% beter en het is genoeg..slechter dan nu kan nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:16 schreef Arizona het volgende:
Hij lijk niet voluit te spelen.
Maar we krijgen straks nog wel weer de miraculeuze wederopstanding.
een drama meer nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:15 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja die zitten er uiteraard ook tussen. Maar hij moet verdomd hard werken voor z'n punten.
man het is 1 foutefestivalquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:29 schreef Norrage het volgende:
Heb niet het gevoel dat er iets is met Djoko, maar Karen zit gewoon geweldig goed en met weinig gaten in zijn spel te spelen. djoko komt er niet doorheen, zoals hij vaak ook niet door Zverev of Meddy komt.
Door de druk van Karen.quote:
Ik vind zijn backhand wel opvallend zwak op veel momenten, alsof hij die niet lekker kan spelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:29 schreef Norrage het volgende:
Heb niet het gevoel dat er iets is met Djoko, maar Karen zit gewoon geweldig goed en met weinig gaten in zijn spel te spelen. djoko komt er niet doorheen, zoals hij vaak ook niet door Zverev of Meddy komt.
harde, zware ballen die te hoog aankomen bij Djoko. En totaal geen voordeel uit zijn eigen service.quote:
Hij mag ook wel gewoon verliezen zonder zijn been te brekenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nu nog even zijn been breken aub.
En dat gemopper met zijn box...quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:42 schreef Norrage het volgende:
ben het nu wel eens dat Djoko rare fouten maakt....
dus jij bent de enige die niet ziet dat dit niet de normale djokovic is..blinde vinkquote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:53 schreef EP3 het volgende:
[..]
Misschien even het Djoko-brilletje afzetten,.
Dat ie niet zn beste tennis laat zien is duidelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:03 schreef leukeditter het volgende:
[..]
dus jij bent de enige die niet ziet dat dit niet de normale djokovic is..blinde vink
Is goed joh. Je hebt gelijk.quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 6 juni 2023 17:09 schreef EP3 het volgende:
[..]
Dat ie niet zn beste tennis laat zien is duidelijk.
Maar jij bent blijkbaar de enige die niet ziet dat ie tevens onder druk wordt gezet.
dat wordt hij wel meer maar dat deert hem gewoonlijk totaal niet
dat bedoel ik druk van kachanov maakt niks uit als hij zn normale vorm heeftquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:33 schreef LordVoldermort het volgende:
Djoko doet even zijn best en het is wel klaar.
Klopt. Al speelde die zijn 1e set wel echt goed. Maar die zakt (zoals iedere subtopper), nu ver terug.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:38 schreef leukeditter het volgende:
[..]
dat bedoel ik druk van kachanov maakt niks uit als hij zn normale vorm heeft
zou ook door de servier kunnen komenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt. Al speelde die zijn 1e set wel echt goed. Maar die zakt (zoals iedere subtopper), nu ver terug.
Wisselwerking. Maar wappie Djoko moet tegen Alcarez wel beter beginnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:43 schreef leukeditter het volgende:
[..]
zou ook door de servier kunnen komen
wappie..je weet dat er steeds meer bekend wordt dat de spuitjes waardloos waren en gevaarlijk zijn op lange termijn?? dus ik denk dat hij blij is een wappie te zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wisselwerking. Maar wappie Djoko moet tegen Alcarez wel beter beginnen.
Dat mag ook. En dat doet die smeerlap dan ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij mag ook wel gewoon verliezen zonder zijn been te breken
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:55 schreef leukeditter het volgende:
[..]
wappie..je weet dat er steeds meer bekend wordt dat de spuitjes waardloos waren en gevaarlijk zijn op lange termijn?? dus ik denk dat hij blij is een wappie te zijn
Zelfs met gebroken been had hij uiteindelijk nog gewonnen, vrees ikquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat mag ook. En dat doet die smeerlap dan ook.
Zijn C game is beter dan de nummer 6 van de ranking en lager hun A game.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfs met gebroken been had hij uiteindelijk nog gewonnen, vrees ik
Helaas, maar waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn C game is beter dan de nummer 6 van de ranking en lager hun A game.
Online ging het gewoon doorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:03 schreef Knipoogje het volgende:
Storing bij Eurosport...prutsers op zo'n moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |