Klopt. Al speelde die zijn 1e set wel echt goed. Maar die zakt (zoals iedere subtopper), nu ver terug.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:38 schreef leukeditter het volgende:
[..]
dat bedoel ik druk van kachanov maakt niks uit als hij zn normale vorm heeft
zou ook door de servier kunnen komenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt. Al speelde die zijn 1e set wel echt goed. Maar die zakt (zoals iedere subtopper), nu ver terug.
Wisselwerking. Maar wappie Djoko moet tegen Alcarez wel beter beginnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:43 schreef leukeditter het volgende:
[..]
zou ook door de servier kunnen komen
wappie..je weet dat er steeds meer bekend wordt dat de spuitjes waardloos waren en gevaarlijk zijn op lange termijn?? dus ik denk dat hij blij is een wappie te zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wisselwerking. Maar wappie Djoko moet tegen Alcarez wel beter beginnen.
Dat mag ook. En dat doet die smeerlap dan ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij mag ook wel gewoon verliezen zonder zijn been te breken
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:55 schreef leukeditter het volgende:
[..]
wappie..je weet dat er steeds meer bekend wordt dat de spuitjes waardloos waren en gevaarlijk zijn op lange termijn?? dus ik denk dat hij blij is een wappie te zijn
Zelfs met gebroken been had hij uiteindelijk nog gewonnen, vrees ikquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat mag ook. En dat doet die smeerlap dan ook.
Zijn C game is beter dan de nummer 6 van de ranking en lager hun A game.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfs met gebroken been had hij uiteindelijk nog gewonnen, vrees ik
Helaas, maar waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn C game is beter dan de nummer 6 van de ranking en lager hun A game.
Online ging het gewoon doorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:03 schreef Knipoogje het volgende:
Storing bij Eurosport...prutsers op zo'n moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |