Als Nadal tegen die jongen had gemoeten dan was Nadal de underdog geweest.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:53 schreef GwaiLow het volgende:
Djokovic in de 8ste finale tegen Varillas, een speler die er echt heel weinig van kan. Wat een extreme luxe voor Djoko.
Varillas won 3x in 5 sets. Hij kon alleen aardig lopen, maar inmiddels kan hij waarschijnlijk ook bijna niet meer lopen.
Ik zie Nadal inderdaad niet snel winnen van deze jongen.quote:Op zondag 4 juni 2023 10:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als Nadal tegen die jongen had gemoeten dan was Nadal de underdog geweest.
Dat je als tegenstanders een waarschuwing niet voldoende vindt en pleit voor DQ is best onsportiefquote:
Speler slaat bal tegen hoofd ballenmeisje.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er een damesdubbel ‘toegekend’. Na 1-3 2e set gestopt. Edit: oh wachtbedankt Hans
Edit2: zie het nog niet in dat twitter filmpje
Hahahaquote:Op zondag 4 juni 2023 15:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Speler slaat bal tegen hoofd ballenmeisje.
Een jongen had die bal gewoon ontweken dan wel gevangen.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Speler slaat bal tegen hoofd ballenmeisje.
Echt hè….quote:
Net een volleyballer, die lui juichen ook bij ieder puntje alsof ze goud op de Olympische Spelen hebben gewonnenquote:Op zondag 4 juni 2023 17:28 schreef Norrage het volgende:
Ik word zo moe van die vuistjes van Alcaraz op ELK punt….
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:28 schreef Norrage het volgende:
Ik word zo moe van die vuistjes van Alcaraz op ELK punt….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |