Net een volleyballer, die lui juichen ook bij ieder puntje alsof ze goud op de Olympische Spelen hebben gewonnenquote:Op zondag 4 juni 2023 17:28 schreef Norrage het volgende:
Ik word zo moe van die vuistjes van Alcaraz op ELK punt….
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:28 schreef Norrage het volgende:
Ik word zo moe van die vuistjes van Alcaraz op ELK punt….
Die juichen nog na een verloren punt.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net een volleyballer, die lui juichen ook bij ieder puntje alsof ze goud op de Olympische Spelen hebben gewonnen
Volgend jaar dus op Suzanne Lenglen op weg naar z'n eerste herentitel.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk ondertussen op de player naar Thijs Boogaard in het juniorentoernooi, 14 jaar pas maar die heeft echt prima klappen in huis.
Echt goed bezig voor zijn leeftijd. Zijn tegenstanders zijn vaak 2 of 3 jaar ouder.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk ondertussen op de player naar Thijs Boogaard in het juniorentoernooi, 14 jaar pas maar die heeft echt prima klappen in huis.
Ik wilde net gaan kijken. Ik heb twee rallyś gezien.Zijn tegenstander heeft zojuist na een lelijke valpartij en bij een 5-2 achterstand in de derde set opgegeven.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:16 schreef BobW het volgende:
[..]
Echt goed bezig voor zijn leeftijd. Zijn tegenstanders zijn vaak 2 of 3 jaar ouder.
We zullen het zien over 6 jaarquote:Op zondag 4 juni 2023 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Als ik de naam Thijs zie dan denk ik toch altijd aanquote:Op zondag 4 juni 2023 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik aan:quote:Op zondag 4 juni 2023 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik de naam Thijs zie dan denk ik toch altijd aan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |